Jump to content
  • 0

pomoc Bug s hotelovou službou skin


weedenek

Dotaz

Zdravím mám problém že u jobu hotelová služba(u všech to funguje) tak to má nastavit skin pokud dá hráč ano chci nastavit skin tak to hodí uplně jinej skin a né 185 a pokud hráč kline na ne tak stejně mu to dá random skin jen u tohohle jobu nevíte čím by to mohlo být ? CODE HERE:  

        case DIALOG_MISE_HOTEL:
        {
            if(response == 1)
            {
                switch(listitem)
                {
                    case 0:
                     {

                        Sav[Last_Job][playerid] = HOTEL_SLUZBA;
                        DovozVozidlaMise(playerid);
                     }
                     case 1:
                    {
                        SetPlayerSkinEx(playerid, 185);
                        ApplyAnimationEx(playerid,"CLOTHES","CLO_Buy",4.1,0,1,1,1,1,0);
                    }
                    case 2:
                    {
                        if(Sav[Vyplata][playerid] == 0) return SPIB(playerid, "Na vyplatni pasce nemate zadne penize!", 3);
                        SPIBF(100, playerid, 5, "Vybral jste vyplatu:~r~%s$", Number(Sav[Vyplata][playerid]));

                        GivePlayerMoneyEx(playerid, Sav[Vyplata][playerid]);

                        Sav[Vyplata][playerid] = 0;
                    }
                    case 3:
                    {
                        strcat(MAX_STR, "{5A096A}Hotelová služba\n");
                        strcat(MAX_STR, "{FFFFFF}Mise: Misi zahájíte u hotelu v Las Venturas označenou fialovou postavou.\n");
                        strcat(MAX_STR, "Nasednete do auta a odvezete ho zaparkovat na parkoviště.\n");
                        strcat(MAX_STR, "Průkaz: {5A096A}-{FFFFFF} , Město: Las Venturas\n");
                        strcat(MAX_STR, "Navigace: {5A096A}/gps > Povolání > Hotelová služba\n");
                        format(MAX_STR, sizeof(MAX_STR), "%s{FFFFFF}Maximální odměna:{5A096A} %s$\n\n",MAX_STR, Number(VyplataSTR( HOTEL_SLUZBA)));

                        ShowPlayerDialogEx(playerid, INFORMACNI_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Hotelová služba", MAX_STR, "Zavřít", "");
                    }
                    case 4:
                    {
                        if(Sav[Last_Job][playerid] != HOTEL_SLUZBA)
                        {
                            SPIB(playerid, "Nejste zamestnan u tohoto povolani", 3);
                            return 1;
                        }
                        SetPlayerColorEx(playerid, 0xFFFFFFFF);
                        SPIB(playerid, "Pro vypoved /end", 3);
                        Sav[Last_Job][playerid] = -1;
                    }
                }
            }
        }

všechno je vpohodě takže nevím

ještě mě napadá toto:

 

stock DovozVozidlaMise(playerid)
{
    new ID = GetPlayerID(NPC_PRODEJ);
    if(ServerDovozceOnly == 1)
    {
        SPIB2(playerid,"Tuto misi jiz nekdo vykonava",5);
        return 1;
    }
    //----
    new i = random(12);
    if(VehicleUSE == 0)
    {
        SetPlayerColorEx(playerid, 0x5A096AFF);
        SPIB2(playerid,"Cekejte pred hotelem a zaparkujte kazde ~y~vozidlo~w~, ktere zakaznici privezou.",5);
        //ConnectNPC(NPC_PRODEJ,"Prodejce1");
        Hrac[Zamestnani][playerid] = HOTEL_SLUZBA;
        Sav[Last_Job][playerid] = HOTEL_SLUZBA;
        ServerDovozceOnly = 1;
        MiseOn[playerid] = 1;
        DisablePlayerCheckpointEx(playerid);
        VehicleUSE = 2;

        SetPlayerVirtualWorld(ID, 0);
        new IDs = RandomCislo(9,11,12,13,18,19,20,21,22,55);
         SetPlayerSkinEx(playerid, IDs);
           PutPlayerInVehicle(ID, VehicleSAV, 0);
        //-----
        SetPlayerColor(ID, 0x97FFFF00);
    }else DovozVozidlaMise(playerid);
    //----
    return 1;
}

děkuji za odpověď

  • Nope 1
Link to comment
Share on other sites

8 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0
před 4minutami, Hip said:

není nativní fce. Nedělá ti tohle bordel?

jako myslíš    new IDs = RandomCislo(9,11,12,13,18,19,20,21,22,55);
                        SetPlayerSkinEx(playerid, IDs);

nebo                SetPlayerSkinEx(playerid, 185);
                        ApplyAnimationEx(playerid,"CLOTHES","CLO_Buy",4.1,0,1,1,1,1,0);

?

Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Globální moderátor

No chtěl jsem toho definici. 

 

Každopádně zkoušel jsi si to debugovat, zda ti to vůbec dojde do toho bodu, kde nastavuješ skin? Třeba přes print("debug info");

Link to comment
Share on other sites

  • 0
před 2minutami, Hip said:

No chtěl jsem toho definici. 

 

Každopádně zkoušel jsi si to debugovat, zda ti to vůbec dojde do toho bodu, kde nastavuješ skin? Třeba přes print("debug info");

Ne protože jsem to nikdy nedělal 😂 asi 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Globální moderátor

tak si tam hoď print("debug krok 1"); někam a sleduj zda se ti to zobrazí v konzoli/v logu. Pokud ne, tak se tam program ani nedostane. Vypisuj si nějaký debug info třeba.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
před 2minutami, Hip said:

tak si tam hoď print("debug krok 1"); někam a sleduj zda se ti to zobrazí v konzoli/v logu. Pokud ne, tak se tam program ani nedostane. Vypisuj si nějaký debug info třeba.

Jakej krok 1 nebo já tohle nikdy nedělal takže vůbec nevím o čem mluvíš 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
před 5hodinami, weedenek said:

Jakej krok 1 nebo já tohle nikdy nedělal takže vůbec nevím o čem mluvíš 

Keď testuješ nejaký kód, tak print slúži na to aby ti to vypísalo do konzole, tým, že ho dáš pred každý if v danej sekcii zistíš, pokiaľ ti to spĺňa podmienku. A tú následne môžeš opraviť. 

Napr každý print si označ od 0 po neviem koľko ifov tam je ale po rade, ďalší if 1...2..3..

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Zdar, mohol by si ukázať screenshot, ako vyzerá v hre dialog DIALOG_MISE_HOTEL a priložiť aj riadok so ShowPlayerDialog, kde ho zobrazuješ? Používaš tam správny štýl dialogu?

Všimol si, že ti na konci tela case DIALOG_MISE_HOTEL chýba return 1, a tak sa ti to môže biť s inými dialogmi.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...