Jump to content
  • 0
KilleR15

pomoc Pomoc-Dialog-

Dotaz

        Zdravíčko, potřeboval bych pomoc, toto bych potřeboval na tlačítko ,, y, nebo nějaké to je jedno

      jedná se o to, když hráč zabije hráče, tak vypadne z něj peníze,zbraně,atd.

       A potřebuji když to někdo bude chtít vzít, tak aby zmáčkl tlačítko, a aby se mu zobrazil dialog  DIALOG_KILL_BALICEK

        Děkuji za pomoc...

 

new K_BalikID = PlayerGetBalicekID(playerid);
        if(K_BalikID != -1)
        {
            new STR[250], STR2[50];
            format(STR, sizeof(STR), "Sebrat všechno\nPeníze {4286F4}(%s$){FFFFFF}",Number(K_Balicek_Money[K_BalikID]));
            for(new i; i < MAX_SLOT_GUN; i ++)
            {
                if(K_Balicek_Zbrane[K_BalikID] > 0)
                {
                    format(STR, sizeof(STR), "%s\n%s {4286F4}(%d ammo){FFFFFF}",STR, WeaponName(K_Balicek_Zbrane[K_BalikID]), K_Balicek_Ammo[K_BalikID]);
                }
            }
            format(STR2, sizeof(STR2), "%s (%d)",PlayerName(K_BalikID), K_BalikID);
            ShowPlayerDialogEx(playerid, DIALOG_KILL_BALICEK, DIALOG_STYLE_LIST, STR2, STR, "Vybrat", "Zavřít");
            return 1;
        }

Edited by vEnd
Špatná kategorie a špatný prefix tématu
By vEnd,

Žádosti o pomoc patří do sekce Pomoc, nikoliv do sekce Diskuze. Příští žádost prosím založte v sekci Pomoc.

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites

7 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Pak tu mám ještě:

        case DIALOG_KILL_BALICEK:
        {
            if(response == 1)
            {
                new K_BalikID = PlayerGetBalicekID(playerid);
                switch(listitem)
                {
                    case 0:
                    {
                        new STR[200];
                        format(STR, sizeof(STR), "(DEATH PICKUP) +%s$", Number(K_Balicek_Money[K_BalikID]));
                        DatHraciPenizeEx(playerid, K_Balicek_Money[K_BalikID]);
                        K_Balicek_Money[K_BalikID] = 0;
                        for(new i; i < MAX_SLOT_GUN; i++)
                        {
                            if(K_Balicek_Zbrane[K_BalikID] > 0)
                            {
                                format(STR, sizeof(STR), "%s,%s (%d)", STR, WeaponName(K_Balicek_Zbrane[K_BalikID]), K_Balicek_Ammo[K_BalikID]);
                                GivePlayerWeaponEx(playerid, K_Balicek_Zbrane[K_BalikID], K_Balicek_Ammo[K_BalikID]);
                            }
                            K_Balicek_Zbrane[K_BalikID] = 0;
                             K_Balicek_Ammo[K_BalikID] = 0;
                        }
                        KillTimer( K_Balicek_Timer[K_BalikID]);
                        DestroyPickup(K_BalicekID[K_BalikID]);

                        Log_Write(100,playerid,"%s",STR);
                    }
                    case 1:
                    {
                        Log_Write(100,playerid,"(DEATH PICKUP) +%s$", Number(K_Balicek_Money[K_BalikID]));
                        DatHraciPenizeEx(playerid, K_Balicek_Money[K_BalikID]);
                        K_Balicek_Money[K_BalikID] = 0;
                        new ID;
                        for(new i; i < MAX_SLOT_GUN; i++)
                        {
                            if(K_Balicek_Zbrane[K_BalikID] > 0) ID ++;
                        }
                        if(ID == 0)
                        {
                            DestroyPickup(K_BalicekID[K_BalikID]);
                            KillTimer( K_Balicek_Timer[K_BalikID]);
                        }
                    }
                    default:
                    {
                        new ID = 2;
                        for(new i; i < MAX_SLOT_GUN; i ++)
                        {
                            if(K_Balicek_Zbrane[K_BalikID] > 0)
                            {
                                if(ID == listitem)
                                {
                                    GivePlayerWeaponEx(playerid, K_Balicek_Zbrane[K_BalikID], K_Balicek_Ammo[K_BalikID]);
                                    K_Balicek_Zbrane[K_BalikID] = 0;
                                     K_Balicek_Ammo[K_BalikID] = 0;
                                     Log_Write(100,playerid,"(DEATH PICKUP) %s (%d)", WeaponName(K_Balicek_Zbrane[K_BalikID]), K_Balicek_Ammo[K_BalikID]);
                                }
                                ID ++;
                            }
                        }
                        new ID1;
                        for(new i; i < MAX_SLOT_GUN; i++)
                        {
                            if(K_Balicek_Zbrane[K_BalikID] > 0) ID1 ++;
                        }
                        if(ID == 0)
                        {
                            DestroyPickup(K_BalicekID[K_BalikID]);
                            KillTimer( K_Balicek_Timer[K_BalikID]);
                        }
                    }
                }
            }
        }

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites
  • 0

Zde vlož do OnPlayerKeyStateChange, a nakóduj si to podle sebe 

if(newkeys & KEY_WALK)//ALT
{
		new K_BalikID = PlayerGetBalicekID(playerid);
		if(K_BalikID != -1)
		{
		    new str[1000], STR2[1000],Balicek[1000];
  			strcat(Balicek,"Položka\tMnožství\n");
  			new Kolik;
			format(str, sizeof(str), "Sebrat všechno\nPeníze\t%s$\n",Number(K_Balicek_Money[K_BalikID]));
			strcat(Balicek, str);
			for(new i; i < MAX_SLOT_GUN; i ++)
			{
   				if(K_Balicek_Zbrane[i][K_BalikID] > 0)
			    {
			    	Kolik ++;
					format(str, sizeof(str), "%d)%s\t%d\n",Kolik, WeaponNameron(K_Balicek_Zbrane[i][K_BalikID]), K_Balicek_Ammo[i][K_BalikID]);
					strcat(Balicek, str);
				}
			}
			format(STR2, sizeof(STR2), "Death Pickup %s\t%d",PlayerName(K_BalikID), K_BalikID);
   			ShowPlayerDialogEx(playerid, DIALOG_KILL_BALICEK, DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS, STR2, Balicek, "Ok", "Nic");
			//-----
		}
	}

A do OnPlayerPickUpPickup si dej toto a text si zvol podle sebe na jaké tlačítko to budeš nastavovat.

new K_BalikID = PlayerGetBalicekID(playerid);
			if(K_BalikID != -1)
			{
			    SPIB(playerid, "Stisknete ~r~LALT",5);
			}

 

Edited by Anonimus24

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites
  • 0
před 14 minutami, KilleR15 said:

Pak tu mám ještě:

        case DIALOG_KILL_BALICEK:
        {
            if(response == 1)
            {
                new K_BalikID = PlayerGetBalicekID(playerid);
                switch(listitem)
                {
                    case 0:
                    {
                        new STR[200];
                        format(STR, sizeof(STR), "(DEATH PICKUP) +%s$", Number(K_Balicek_Money[K_BalikID]));
                        DatHraciPenizeEx(playerid, K_Balicek_Money[K_BalikID]);
                        K_Balicek_Money[K_BalikID] = 0;
                        for(new i; i < MAX_SLOT_GUN; i++)
                        {
                            if(K_Balicek_Zbrane[K_BalikID] > 0)
                            {
                                format(STR, sizeof(STR), "%s,%s (%d)", STR, WeaponName(K_Balicek_Zbrane[K_BalikID]), K_Balicek_Ammo[K_BalikID]);
                                GivePlayerWeaponEx(playerid, K_Balicek_Zbrane[K_BalikID], K_Balicek_Ammo[K_BalikID]);
                            }
                            K_Balicek_Zbrane[K_BalikID] = 0;
                             K_Balicek_Ammo[K_BalikID] = 0;
                        }
                        KillTimer( K_Balicek_Timer[K_BalikID]);
                        DestroyPickup(K_BalicekID[K_BalikID]);

                        Log_Write(100,playerid,"%s",STR);
                    }
                    case 1:
                    {
                        Log_Write(100,playerid,"(DEATH PICKUP) +%s$", Number(K_Balicek_Money[K_BalikID]));
                        DatHraciPenizeEx(playerid, K_Balicek_Money[K_BalikID]);
                        K_Balicek_Money[K_BalikID] = 0;
                        new ID;
                        for(new i; i < MAX_SLOT_GUN; i++)
                        {
                            if(K_Balicek_Zbrane[K_BalikID] > 0) ID ++;
                        }
                        if(ID == 0)
                        {
                            DestroyPickup(K_BalicekID[K_BalikID]);
                            KillTimer( K_Balicek_Timer[K_BalikID]);
                        }
                    }
                    default:
                    {
                        new ID = 2;
                        for(new i; i < MAX_SLOT_GUN; i ++)
                        {
                            if(K_Balicek_Zbrane[K_BalikID] > 0)
                            {
                                if(ID == listitem)
                                {
                                    GivePlayerWeaponEx(playerid, K_Balicek_Zbrane[K_BalikID], K_Balicek_Ammo[K_BalikID]);
                                    K_Balicek_Zbrane[K_BalikID] = 0;
                                     K_Balicek_Ammo[K_BalikID] = 0;
                                     Log_Write(100,playerid,"(DEATH PICKUP) %s (%d)", WeaponName(K_Balicek_Zbrane[K_BalikID]), K_Balicek_Ammo[K_BalikID]);
                                }
                                ID ++;
                            }
                        }
                        new ID1;
                        for(new i; i < MAX_SLOT_GUN; i++)
                        {
                            if(K_Balicek_Zbrane[K_BalikID] > 0) ID1 ++;
                        }
                        if(ID == 0)
                        {
                            DestroyPickup(K_BalicekID[K_BalikID]);
                            KillTimer( K_Balicek_Timer[K_BalikID]);
                        }
                    }
                }
            }
        }

Dialog netřeba, pokud chceš nechat vše při starém tak dialog nech tam jak je.

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites
  • 0

to musíš smazat 

new K_BalikID = PlayerGetBalicekID(playerid);
        if(K_BalikID != -1)
        {
            new STR[250], STR2[50];
            format(STR, sizeof(STR), "Sebrat všechno\nPeníze {4286F4}(%s$){FFFFFF}",Number(K_Balicek_Money[K_BalikID]));
            for(new i; i < MAX_SLOT_GUN; i ++)
            {
                if(K_Balicek_Zbrane[K_BalikID] > 0)
                {
                    format(STR, sizeof(STR), "%s\n%s {4286F4}(%d ammo){FFFFFF}",STR, WeaponName(K_Balicek_Zbrane[K_BalikID]), K_Balicek_Ammo[K_BalikID]);
                }
            }
            format(STR2, sizeof(STR2), "%s (%d)",PlayerName(K_BalikID), K_BalikID);
            ShowPlayerDialogEx(playerid, DIALOG_KILL_BALICEK, DIALOG_STYLE_LIST, STR2, STR, "Vybrat", "Zavřít");
            return 1;
        }

A tohle nahradš tímhle:
 

new K_BalikID = PlayerGetBalicekID(playerid);
			if(K_BalikID != -1)
			{
			    SPIB(playerid, "Stisknete ~r~LALT",5);
			}

 

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odpovědět na dotaz...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Obnovili jsme váš původní obsah (obsah napsaný před zavřením).   Smazat obnovený obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...