Jump to content
  • 0
NegrAvalons

pomoc Nejde save

Dotaz

Používám na na uložení ysi y_ni, a začalo to blbnout, mám příkaz i /ulozit a to mi vypíše, že příkaz neexistuje a přes OnPlayerDisconnecScreenshot_1.png.4877ba87e1b4bfc4c71eac66a7c8399e.pngt se taky data neuloží, v server logu mi to píše tohleto ( screen ), jedná se o gamemód, nikdy jsem se s tímhle nesetkal, nějaký rady?

 

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites

7 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 1

jako napadá mě jediná věc a to ta, že ukládáš jinej datovej typ než bys měl. 

gettime vrací "The function itself returns a Unix Timestamp."

netuším co to je za datovej typ. (Asi přímo Timestamp) Zkus to hodit do https://wiki.sa-mp.com/wiki/Valstr abys předešel tomu, že ukládáš něco jiného než string... Ale řekl bych že to nepomůže. Pawn je taková prasárna, že můžeš porovnávat prakticky cokoliv s čímkoliv a tím pádem to i ukládat jako cokoliv. Za zkoušku nic nedáš. 

  • Not great, Not terrible 1
  • Nope 1

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites
  • 0

Zkoušel jsem opravit autosave run time error6, což se mi i tak nepovedlo a začalo to dělat najednou vše tohle., ani nevím jestli to má být příčinou.

Na uložení jsem si vytvořil stock SaveData(playerid);, abych vše nemusel psát, takhle vypadá stock, takže v příkazu /ulozit mam pouze SaveData(playerid); a v OnPlayerDisconnect to stejný.

stock SaveData(playerid)
{
    new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
    INI_SetTag(File,"data");
    INI_WriteInt(File,"Cash",GetPlayerMoney(playerid));
    INI_WriteInt(File,"Admin",PlayerInfo[playerid][Admin]);
    INI_WriteInt(File,"Skin",PlayerInfo[playerid][pSkin]);
    INI_WriteInt(File,"MinF",PlayerInfo[playerid][MinF]);
    INI_WriteInt(File,"MinO",PlayerInfo[playerid][MinO]);
    INI_WriteInt(File,"MinD",PlayerInfo[playerid][MinD]);
    INI_WriteInt(File,"MinV",PlayerInfo[playerid][MinV]);
    INI_WriteInt(File,"Vyplata",PlayerInfo[playerid][Vyplata]);
    INI_WriteInt(File,"Job",PlayerInfo[playerid][Job]);
    INI_WriteInt(File,"Body",PlayerInfo[playerid][Body]);
    INI_WriteInt(File,"Banka",PlayerInfo[playerid][Bank]);
    INI_WriteInt(File,"LBank",PlayerInfo[playerid][LBank]);
    INI_WriteInt(File,"PKarta",PlayerInfo[playerid][PKarta]);
    INI_WriteInt(File,"VIP",PlayerInfo[playerid][VIP]);
    INI_WriteInt(File,"NBank",PlayerInfo[playerid][NBank]);
    INI_WriteInt(File,"PKK",PlayerInfo[playerid][PKK]);
    INI_WriteInt(File,"APK",PlayerInfo[playerid][APK]);
    INI_WriteInt(File,"Wins",PlayerInfo[playerid][Wins]);
    INI_WriteInt(File,"Hodiny",PlayerInfo[playerid][Hodiny]);
    INI_WriteInt(File,"Minuty",PlayerInfo[playerid][Minuty]);
    INI_WriteInt(File,"Umrti",PlayerInfo[playerid][Umrti]);
    INI_WriteInt(File,"Vrazd",PlayerInfo[playerid][Vrazd]);
    INI_WriteInt(File,"Garaz",PlayerInfo[playerid][Garaz]);
    INI_WriteInt(File,"Phone",PlayerInfo[playerid][Foun]);
    INI_WriteInt(File,"FOS",PlayerInfo[playerid][fOS]);
    INI_WriteInt(File,"Gang",PlayerInfo[playerid][Gang]);
    INI_WriteInt(File,"Autoskola",PlayerInfo[playerid][Autoskola]);
    INI_WriteInt(File,"Motoskola",PlayerInfo[playerid][Moto]);
    INI_WriteInt(File,"Busskola",PlayerInfo[playerid][Bus]);
    INI_WriteInt(File,"Kamionskola",PlayerInfo[playerid][Kamion]);
    INI_WriteInt(File,"Nakladniskola",PlayerInfo[playerid][Nakladni]);
    INI_WriteInt(File,"Leteckaskola",PlayerInfo[playerid][Leto]);
    INI_WriteInt(File,"Zbrojak",PlayerInfo[playerid][Zbrojak]);
    INI_WriteInt(File,"MJE",PlayerInfo[playerid][MJE]);
    INI_WriteInt(File,"Vyplataa",PlayerInfo[playerid][Vyplataa]);
    INI_WriteInt(File,"Pas",PlayerInfo[playerid][Pas]);
    INI_WriteInt(File,"Lastlog",PlayerInfo[playerid][Lastlog]);
    INI_WriteInt(File,"Kroky",PlayerInfo[playerid][Kroky]);
    INI_Close(File);
    return 1;
}        

 

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites
  • 0
On 10. 7. 2019 at 13:03, Hip said:

jako napadá mě jediná věc a to ta, že ukládáš jinej datovej typ než bys měl. 

gettime vrací "The function itself returns a Unix Timestamp."

netuším co to je za datovej typ. (Asi přímo Timestamp) Zkus to hodit do https://wiki.sa-mp.com/wiki/Valstr abys předešel tomu, že ukládáš něco jiného než string... Ale řekl bych že to nepomůže. Pawn je taková prasárna, že můžeš porovnávat prakticky cokoliv s čímkoliv a tím pádem to i ukládat jako cokoliv. Za zkoušku nic nedáš. 

fce gettime() nahradí proměnné vložené za její argumenty. Jestliže je nemá,  a vrací číslo se kterým se pracuje jako s každým obyčejným číslem.

Jen pár fcí vrací řetězec znaků s čísly (např. GetPlayerIp() ) a u nich se pracuje se stringem.

Edited by Nope

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites
  • 0
před 12 hodinami, Nope said:

fce gettime() nahradí proměnné vložené za její argumenty. Jestliže je nemá,  a vrací číslo se kterým se pracuje jako s každým obyčejným číslem.

Jen pár fcí vrací řetězec znaků s čísly (např. GetPlayerIp() ) a u nich se pracuje se stringem.

 

ano, dá se použít i odkazem. Ale vrací timestamp:

The function itself returns a Unix Timestamp.

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...