Jump to content

Recommended Posts

Všehoscript by Woody IMPROVED

Aby mi už určití lidé dali konečně klid s tím otravováním, ať udělám update, tak tady je (už jsem ho dělal předtím, akorát jsem ho smazal, takže tohle je po 2)!

Věci, co vás (ne)zajímají
Původní script:
Počet řádků: 652+-
Velikox .pwn:  20 kB
Velikost .amx: 29 kB

Improved
Počet řádků: 308 +-
Velikost .pwn: 14 kB
Velikost .amx: 14 kB

Pár informací, co je změněné / vylepšené

  • Proměnné na barvy textu a barvy nicku je ze dvou jedna jedna a ta samá proměnná,
  • Použity jiné, rychlejší cykly (for -> while[Rychlejší, tím myslím v rychlosti to napsat, samozřejmě :kappa: ])
  • Makra pro dialogid jsou ve výčtu hodnot a začínají od čísla #DIALOG_START_ID,
  • Příkaz /mute a /unmute spojený do 1,
  • Dialogid a listitemy přepnuty (switch),
  • Proměnná VehicleNames[], už u každé buňky obsahuje rovnou znak pro další řádek '\n', takže stačí pouze cyklit fci strcat(),
  • zrovna moc toho, co by tam šlo nějak upravit nebo vylepšit nebylo...

Menší ochutnávka

Předtím:

Spoiler

    if(dialogid == DIALOG_CARMENU)
    {
        if(response)
        {
            if(PVehicle[playerid] != -1)
            {
                if(listitem == sizeof(VehicleNames)) PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0, 0, 0);
                DestroyVehicle(PVehicle[playerid]), PVehicle[playerid] = -1;
            }
            else if(listitem == sizeof(VehicleNames)) PlayerPlaySound(playerid, 1053, 0, 0, 0);
 
            if(listitem != sizeof(VehicleNames)) // != zničit
            {
                new Float:x, Float:y, Float:z, Float:a;
                GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
                GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
 
                PVehicle[playerid] = CreateVehicle(VehicleNames[listitem][Modelid], x + floatmul(VEHCREATE_DISTANCE, floatsin(-a, degrees)), y + floatmul(VEHCREATE_DISTANCE, floatcos(-a, degrees)), z + 1.5, a + 90.0, random(128), random(128), 999999);
 
                PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0, 0, 0);
            }
        }
    }

 

Potom:

Spoiler

		case DIALOG_CARMENU: {
			if (!response) return 1;
			if (pVehicle[playerid] > -1) DestroyVehicle(pVehicle[playerid]), pVehicle[playerid] = -1;
			new
				Float: pos[3];
			GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]);
			pVehicle[playerid] = CreateVehicle((listitem + 400), pos[0], pos[1], pos[2], 90.0, random(128), random(128), -1);
			return PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0, 0, 0);
		}

 

Download

[Všehoscript] || [Improved]

A pojďte hejtovat... :) 
ps: zkoušel jsem to ve hře a vše je plně funkční... až na ty neony, ale nevím, možná to blbne u mě, možná tam jsou blbé objectid :d
pss: A jako upřímně... zase tolik toho tam nebylo co upravit. Je to celkem dobrý kód...

Edited by Scydo
  • To co je? :D 1
  • Děkuji (+1) 1

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites

Našel jsem ti ještě jeden úsek kódu, který můžeš vylepšit:

new modelid = 0;
switch (listitem) {
  case 0: modelid = 18647;
  case 1: modelid = 18648;
  case 2: modelid = 18649;
  case 3: modelid = 18650;
  case 4: modelid = 18651;
  case 5: modelid = 18652;
}

Lze přepsat na:

new modelid = 18647 + listitem;

Možná z toho uděláme soutěž, že kdo najde víc vylepšení. :kappa:

  • Haha! 1
  • Líbí se mi to! (+1) 1

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites
před 8 minutami, Lucifer Morningstar said:

Poďme vylepšovať veci, ktoré nikto nepotrebuje, jej :hyperlul:.

Teraz really... Legenda pokračuje :d

před 7 minutami, Woody said:

Jen ho nechej, když ho to baví :D. Scydo je jeden z našich nejaktivnějších přispěvovatelů, který pořád (a rád) pawní. 

Tak jako nevím, když mě pomalu všichni ustavičně s tím otravují, abych na to udělat update, tak prosim. :d

No... "rád".. to úplně néé, spíš mě to baví z důvodu, že to beru jako svůj koníček. Je to jednoduché, jde mi to a má to nějaký vizuální výsledek (ne, 3 slova do konzole). Proto. Jinak bych se na to dávno vykašlal. :d

před 1 minutou, vEnd said:

Našel jsem ti ještě jeden úsek kódu, který můžeš vylepšit:


new modelid = 0;
switch (listitem) {
  case 0: modelid = 18647;
  case 1: modelid = 18648;
  case 2: modelid = 18649;
  case 3: modelid = 18650;
  case 4: modelid = 18651;
  case 5: modelid = 18652;
}

Lze přepsat na:


new modelid = 18647 + listitem;

Možná z toho uděláme soutěž, že kdo najde víc vylepšení. :kappa:

A jo. Jsem si ani nevšiml, že to jde po sobě. Díky :kappa: 😄 

Edited by Scydo

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites
case DIALOG_CARMENU: {
    if (!response) return 1;
    if (pVehicle[playerid] > -1) DestroyVehicle(pVehicle[playerid]), pVehicle[playerid] = -1;
    new
        Float: pos[3];
    GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]);
    pVehicle[playerid] = CreateVehicle((listitem + 400), pos[0], pos[1], pos[2], 90.0, random(128), random(128), -1);
    return PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0, 0, 0);
}

Prečo tej premenne nastavuješ hodnotu -1, keď jej hneď nastavuješ hodnotu? 😄

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites
před 11 minutami, QWER said:

case DIALOG_CARMENU: {
    if (!response) return 1;
    if (pVehicle[playerid] > -1) DestroyVehicle(pVehicle[playerid]), pVehicle[playerid] = -1;
    new
        Float: pos[3];
    GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]);
    pVehicle[playerid] = CreateVehicle((listitem + 400), pos[0], pos[1], pos[2], 90.0, random(128), random(128), -1);
    return PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0, 0, 0);
}

Prečo tej premenne nastavuješ hodnotu -1, keď jej hneď nastavuješ hodnotu? 😄

//ani nevím. Nedělal jsem ten kód od znova, ale přepisoval původní... Hold tam někdy něco zůstane 😄

Edited by Scydo

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites
před 11 hodinami, HighPrint said:

Kdo udela Všehoscript by Woody IMPROVED IMPROVED?

g6RF.png

160 řádků .pwn

Spoiler

#include <a_samp>
#include <i-zcmd>
new
	VehicleData[][] = {
	{"Infernus", 411}, {"Voodoo", 412}, {"Cheetah", 415}, {"Leviathan", 417}, {"Esperanto", 419}, {"Taxi", 420}, {"Washington", 421}, {"Premier", 426}, {"Enforcer", 427},
	{"Securicar", 428}, {"Banshee", 429}, {"Predator", 430}, {"Bus", 431}, {"Barracks", 433}, {"Hotknife", 434}, {"Previon", 436}, {"Coach", 437}, {"Cabbie", 438}, {"Stallion", 439},
	{"Rumpo", 440}, {"Romero", 442}, {"Packer", 443}, {"Monster Truck", 444}, {"Admiral", 445}, {"Squalo", 446}, {"Seasparrow", 447}, {"Pizzaboy", 448}, {"Turismo", 451}, {"Speeder", 452},
	{"Reefer", 453}, {"Tropic", 454}, {"Flatbed", 455}, {"Yankee", 456}, {"Caddy", 457}, {"Solair", 458}, {"Skimmer", 460}, {"PCJ-600", 461}, {"Hotring Racer", 502},
	{"Hotring Racer", 503}, {"Super GT", 506}, {"Elegant", 507}, {"Journey", 508}, {"Bike", 509}, {"Mountain Bike", 510}, {"FCR-900", 521}, {"NRG-500", 522}, {"HPV1000", 523}, {"Uranus", 558},
	{"Jester", 559}, {"Sultan", 560}, {"Stratum", 561}, {"Elegy", 562}, {"BF-400", 581}
},
    string[144 + 1],
    nick[MAX_PLAYER_NAME + 1],
    pVehicle[MAX_PLAYERS], Muted[MAX_PLAYERS],
    ChatEventTimer, bool: ChatEvent, EventText[10],
    PlayerColor[MAX_PLAYERS], TicTac[MAX_PLAYERS][2];

GetPlayerNick(playerid) {
	GetPlayerName(playerid, nick, MAX_PLAYER_NAME);
	return nick;
}

forward pChatEvent(); public pChatEvent() {
    ChatEvent = true;
    for (new i; i < 10; i++) EventText[i] = 'A' + random(26);
    format(string, sizeof string, "[ Soutěž ] Kdo jako první napíše do chatu {FFFF00}%s{33CCFF} vyhraje balík zbraní!", EventText);SendClientMessageToAll(0x33CCFFFF, string);
    ChatEventTimer = SetTimer("pChatEvent", 300000+random(180000), false);
}

public OnFilterScriptInit(){
    ChatEventTimer = SetTimer("pChatEvent", 300000+random(180000), false);
    return 1;
}

public OnFilterScriptExit() return KillTimer(ChatEventTimer), 1;

public OnPlayerConnect(playerid) {
    Muted[playerid] = TicTac[playerid][0] = TicTac[playerid][1] = 0;
    PlayerColor[playerid] = -1;
    return 1;
}

public OnPlayerDisconnect(playerid, reason){
    if (GetVehicleModel(pVehicle[playerid]) != 0) DestroyVehicle(pVehicle[playerid]);
    return 1;
}

public OnPlayerText(playerid, text[]) {
    if(Muted[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Jsi umlčený, nemůžeš psát!"), 0;
    if(ChatEvent){
        if (!strcmp(text, EventText, false)) {
            format(string, sizeof string, "{33CCFF}[ Soutěž ] Hráč {FFFF00}%s (%d){33CCFF} vyhrál soutěž!", GetPlayerNick(playerid), playerid);SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, string);
            ChatEvent = false;
            ChatEventTimer = SetTimer("pChatEvent", 300000+random(180000), false);
            GivePlayerWeapon(playerid, WEAPON_DEAGLE, 1000);GivePlayerWeapon(playerid, WEAPON_M4, 2000);GivePlayerWeapon(playerid, WEAPON_UZI, 2000);GivePlayerWeapon(playerid, WEAPON_GRENADE, 30);
            return 0;
        }
    }
    format(string, sizeof string, "%s [ID:%d]: {%06x}%s", GetPlayerNick(playerid), playerid, PlayerColor[playerid] >>> 8, text);
    return SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid), string), 0;
}

CMD:opravauto(playerid) {
    if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Musíš byt v aute!");
    if(GetTickCount() < TicTac[playerid][0]) {
        format(string, sizeof string, "Tento příkaz můžeš znovu použít až za %d:%02d !", (TicTac[playerid][0] - GetTickCount())/60000, ((TicTac[playerid][0] - GetTickCount())%60000)/1000);
        return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, string);
    }
    SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), 1000.0);RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
    TicTac[playerid][0] = GetTickCount() + 120000;
    PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0, 0, 0);
    return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Opravil jsi si auto!");
}

CMD:radio(playerid) {
    return ShowPlayerDialog(playerid, 20002, DIALOG_STYLE_LIST, "{ffff77}Rádio", "Evropa 2 CZ\nEurópa 2 SK\nImpuls\nFajn Radio\nDance Radio\nClub Radio\nExpres SK\n{ff0000}Stop", "OK", "Cancel");
}

CMD:zivoty(playerid) {
    if(GetTickCount() < TicTac[playerid][1]) {
        format(string, 128, "Tento příkaz můžeš znovu použít až za %d:%02d !", (TicTac[playerid][1] - GetTickCount())/60000, ((TicTac[playerid][1] - GetTickCount())%60000)/1000);
        return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, string);
    }
    SetPlayerHealth(playerid, 100.0);TicTac[playerid][1] = GetTickCount() + 300000;
    return PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0, 0, 0), SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Vylečil jsi se!");
}
CMD:carmenu(playerid) {
	new dialog[825];
	for (new i = 0; i < 55; i++) format (dialog, sizeof dialog, "%s\n%s", VehicleData[i][0]);
    return ShowPlayerDialog(playerid, 20000, DIALOG_STYLE_LIST, "{ffff77}Carmenu", dialog, "OK", "Cancel");
}

CMD:chatcolor(playerid) {
    return ShowPlayerDialog(playerid, 20001, DIALOG_STYLE_LIST, "{ffff77}Chatcolors", "Žlutá\nČervená\nZelen\nBílá\nRůžová\nTmavě modrá\nOranžová\nHnědá\nSvětle modrá", "OK", "Cancel");
}

CMD:barvy(playerid) {
    return ShowPlayerDialog(playerid, 20003, DIALOG_STYLE_LIST, "{ffff77}Nickcolors", "Žlutá\nČervená\nZelen\nBílá\nRůžová\nTmavě modrá\nOranžová\nHnědá\nSvětle modrá", "OK", "Cancel");
}

CMD:mute(playerid, params[]) {
    if (!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Musíš byt RCON Admin !");
    if (isnull(params)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Použij: /mute [ ID ]");
    new id = strval(params);
    if (!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Tento hráč není připojený !");
    if (Muted[id] == 1) {
        format(string, sizeof string, "Administrátor %s odmlčel %s", GetPlayerNick(playerid), GetPlayerNick(id));Muted[id] = 0;
    }else{
        format(string, sizeof string, "Administrátor %s umlčel %s", GetPlayerNick(playerid), GetPlayerNick(id));Muted[id] = 1;
    }
    return SendClientMessage(playerid, 0xFFFF77FF, string);
}

CMD:setskin(playerid, params[]) {
    if (isnull(params) || (strval(params) < 0 || strval(params) > 299)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Použij: /setskin [ ID ]");
    PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0, 0, 0);
    return SetPlayerSkin(playerid, strval(params));
}

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) {
	switch (dialogid) {
		case 20000: {
			if (!response) return 1;
			if (GetVehicleModel(pVehicle[playerid]) != 0) DestroyVehicle(pVehicle[playerid]);
			new Float: pos[3];
			GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]);
			pVehicle[playerid] = CreateVehicle((VehicleData[listitem][1]), pos[0], pos[1], pos[2], 90.0, random(128), random(128), -1);PutPlayerInVehicle(playerid, pVehicle[playerid], PLAYER_STATE_DRIVER);
			return PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0, 0, 0);
		}
		case 20001: {
			 if (!response) return 1;
			 switch (listitem) {
				case 0: PlayerColor[playerid] = 0xFFFF00FF;case 1: PlayerColor[playerid] = 0xFF0000FF;case 2: PlayerColor[playerid] = 0x009900FF;case 3: PlayerColor[playerid] = 0xFFFFFFFF;
				case 4: PlayerColor[playerid] = 0xEE44EEFF;case 5: PlayerColor[playerid] = 0x000088FF;case 6: PlayerColor[playerid] = 0xFF7700FF;case 7: PlayerColor[playerid] = 0x845422FF;
				case 8: PlayerColor[playerid] = 0x8888FFFF;
			}
			 return PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0, 0, 0), SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Úspěšně jsi si změnil barvu chatu !");
		}
		case 20003: {
			if (!response) return 1;
			switch (listitem) {
				case 0: SetPlayerColor(playerid, 0xFFFF00FF);case 1: SetPlayerColor(playerid, 0xFF0000FF);case 2: SetPlayerColor(playerid, 0x009900FF);case 3: SetPlayerColor(playerid, 0xFFFFFFFF);
				case 4: SetPlayerColor(playerid, 0xEE44EEFF);case 5: SetPlayerColor(playerid, 0x000088FF);case 6: SetPlayerColor(playerid, 0xFF7700FF);case 7: SetPlayerColor(playerid, 0x845422FF);
				case 8: SetPlayerColor(playerid, 0x8888FFFF);
			}
			return PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0, 0, 0), SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Úspěšně jsi si změnil barvu nicku !");
		}
		case 20002: {
			if (!response) return 1;
	        switch (listitem) {
	            case 0: PlayAudioStreamForPlayer(playerid, "http://icecast3.play.cz/evropa2-128.mp3.m3u");case 1: PlayAudioStreamForPlayer(playerid, "http://ice2.europa2.sk/fm-europa2sk-128");
	            case 2: PlayAudioStreamForPlayer(playerid, "http://icecast5.play.cz/impuls128.mp3.m3u");case 3: PlayAudioStreamForPlayer(playerid, "http://ice.abradio.cz:8000/fajn128.mp3");
	            case 4: PlayAudioStreamForPlayer(playerid, "http://www.play.cz/radio/danceradio192.mp3.m3u");case 5: PlayAudioStreamForPlayer(playerid, "http://radio.ipip.cz:7996/listen.pls");
	            case 6: PlayAudioStreamForPlayer(playerid, "http://static.expres.sk/public/data/Playlist/stream/mp3_high.pls");case 7: StopAudioStreamForPlayer(playerid);
	        }
			return PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0, 0, 0);
		}
	}
    return 0;
}

 

 

Edited by Scydo

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites
před 3 minutami, Scydo said:

g6RF.png

160 řádků .pwn

  Opětovně skrýt obsah


#include <a_samp>
#include <i-zcmd>
new
	VehicleData[][] = {
	{"Infernus", 411}, {"Voodoo", 412}, {"Cheetah", 415}, {"Leviathan", 417}, {"Esperanto", 419}, {"Taxi", 420}, {"Washington", 421}, {"Premier", 426}, {"Enforcer", 427},
	{"Securicar", 428}, {"Banshee", 429}, {"Predator", 430}, {"Bus", 431}, {"Barracks", 433}, {"Hotknife", 434}, {"Previon", 436}, {"Coach", 437}, {"Cabbie", 438}, {"Stallion", 439},
	{"Rumpo", 440}, {"Romero", 442}, {"Packer", 443}, {"Monster Truck", 444}, {"Admiral", 445}, {"Squalo", 446}, {"Seasparrow", 447}, {"Pizzaboy", 448}, {"Turismo", 451}, {"Speeder", 452},
	{"Reefer", 453}, {"Tropic", 454}, {"Flatbed", 455}, {"Yankee", 456}, {"Caddy", 457}, {"Solair", 458}, {"Skimmer", 460}, {"PCJ-600", 461}, {"Hotring Racer", 502},
	{"Hotring Racer", 503}, {"Super GT", 506}, {"Elegant", 507}, {"Journey", 508}, {"Bike", 509}, {"Mountain Bike", 510}, {"FCR-900", 521}, {"NRG-500", 522}, {"HPV1000", 523}, {"Uranus", 558},
	{"Jester", 559}, {"Sultan", 560}, {"Stratum", 561}, {"Elegy", 562}, {"BF-400", 581}
},
    string[144 + 1],
    nick[MAX_PLAYER_NAME + 1],
    pVehicle[MAX_PLAYERS], Muted[MAX_PLAYERS],
    ChatEventTimer, bool: ChatEvent, EventText[10],
    PlayerColor[MAX_PLAYERS], TicTac[MAX_PLAYERS][2];

GetPlayerNick(playerid) {
	GetPlayerName(playerid, nick, MAX_PLAYER_NAME);
	return nick;
}

forward pChatEvent(); public pChatEvent() {
    ChatEvent = true;
    for (new i; i < 10; i++) EventText[i] = 'A' + random(26);
    format(string, sizeof string, "[ Soutěž ] Kdo jako první napíše do chatu {FFFF00}%s{33CCFF} vyhraje balík zbraní!", EventText);SendClientMessageToAll(0x33CCFFFF, string);
    ChatEventTimer = SetTimer("pChatEvent", 300000+random(180000), false);
}

public OnFilterScriptInit(){
    ChatEventTimer = SetTimer("pChatEvent", 300000+random(180000), false);
    return 1;
}

public OnFilterScriptExit(){ KillTimer(ChatEventTimer); return 1; }

public OnPlayerConnect(playerid) {
    Muted[playerid] = TicTac[playerid][0] = TicTac[playerid][1] = 0;
    PlayerColor[playerid] = -1;
    return 1;
}

public OnPlayerDisconnect(playerid, reason){
    if (GetVehicleModel(pVehicle[playerid]) != 0) DestroyVehicle(pVehicle[playerid]);
    return 1;
}

public OnPlayerText(playerid, text[]) {
    if(Muted[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Jsi umlčený, nemůžeš psát!"), 0;
    if(ChatEvent){
        if (!strcmp(text, EventText, false)) {
            format(string, sizeof string, "{33CCFF}[ Soutěž ] Hráč {FFFF00}%s (%d){33CCFF} vyhrál soutěž!", GetPlayerNick(playerid), playerid);SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, string);
            ChatEvent = false;
            ChatEventTimer = SetTimer("pChatEvent", 300000+random(180000), false);
            GivePlayerWeapon(playerid, WEAPON_DEAGLE, 1000);GivePlayerWeapon(playerid, WEAPON_M4, 2000);GivePlayerWeapon(playerid, WEAPON_UZI, 2000);GivePlayerWeapon(playerid, WEAPON_GRENADE, 30);
            return 0;
        }
    }
    format(string, sizeof string, "%s [ID:%d]: {%06x}%s", GetPlayerNick(playerid), playerid, PlayerColor[playerid] >>> 8, text);
    return SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid), string), 0;
}

CMD:opravauto(playerid) {
    if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Musíš byt v aute!");
    if(GetTickCount() < TicTac[playerid][0]) {
        format(string, sizeof string, "Tento příkaz můžeš znovu použít až za %d:%02d !", (TicTac[playerid][0] - GetTickCount())/60000, ((TicTac[playerid][0] - GetTickCount())%60000)/1000);
        return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, string);
    }
    SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), 1000.0);RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
    TicTac[playerid][0] = GetTickCount() + 120000;
    PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0, 0, 0);
    return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Opravil jsi si auto!");
}

CMD:radio(playerid) {
    return ShowPlayerDialog(playerid, 20002, DIALOG_STYLE_LIST, "{ffff77}Rádio", "Evropa 2 CZ\nEurópa 2 SK\nImpuls\nFajn Radio\nDance Radio\nClub Radio\nExpres SK\n{ff0000}Stop", "OK", "Cancel");
}

CMD:zivoty(playerid) {
    if(GetTickCount() < TicTac[playerid][1]) {
        format(string, 128, "Tento příkaz můžeš znovu použít až za %d:%02d !", (TicTac[playerid][1] - GetTickCount())/60000, ((TicTac[playerid][1] - GetTickCount())%60000)/1000);
        return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, string);
    }
    SetPlayerHealth(playerid, 100.0);TicTac[playerid][1] = GetTickCount() + 300000;
    return PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0, 0, 0), SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Vylečil jsi se!");
}
CMD:carmenu(playerid) {
	new dialog[825];
	for (new i = 0; i < 55; i++) format (dialog, sizeof dialog, "%s\n%s", VehicleData[i][0]);
    return ShowPlayerDialog(playerid, 20000, DIALOG_STYLE_LIST, "{ffff77}Carmenu", dialog, "OK", "Cancel");
}

CMD:chatcolor(playerid) {
    return ShowPlayerDialog(playerid, 20001, DIALOG_STYLE_LIST, "{ffff77}Chatcolors", "Žlutá\nČervená\nZelen\nBílá\nRůžová\nTmavě modrá\nOranžová\nHnědá\nSvětle modrá", "OK", "Cancel");
}

CMD:barvy(playerid) {
    return ShowPlayerDialog(playerid, 20003, DIALOG_STYLE_LIST, "{ffff77}Nickcolors", "Žlutá\nČervená\nZelen\nBílá\nRůžová\nTmavě modrá\nOranžová\nHnědá\nSvětle modrá", "OK", "Cancel");
}

CMD:mute(playerid, params[]) {
    if (!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Musíš byt RCON Admin !");
    if (isnull(params)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Použij: /mute [ ID ]");
    new id = strval(params);
    if (!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Tento hráč není připojený !");
    if (Muted[id] == 1) {
        format(string, sizeof string, "Administrátor %s odmlčel %s", GetPlayerNick(playerid), GetPlayerNick(id));Muted[id] = 0;
    }else{
        format(string, sizeof string, "Administrátor %s umlčel %s", GetPlayerNick(playerid), GetPlayerNick(id));Muted[id] = 1;
    }
    return SendClientMessage(playerid, 0xFFFF77FF, string);
}

CMD:setskin(playerid, params[]) {
    if (isnull(params) || (strval(params) < 0 || strval(params) > 299)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Použij: /setskin [ ID ]");
    PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0, 0, 0);
    return SetPlayerSkin(playerid, strval(params));
}

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) {
	switch (dialogid) {
		case 20000: {
			if (!response) return 1;
			if (GetVehicleModel(pVehicle[playerid]) != 0) DestroyVehicle(pVehicle[playerid]);
			new Float: pos[3];
			GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]);
			pVehicle[playerid] = CreateVehicle((VehicleData[listitem][1]), pos[0], pos[1], pos[2], 90.0, random(128), random(128), -1);PutPlayerInVehicle(playerid, pVehicle[playerid], PLAYER_STATE_DRIVER);
			return PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0, 0, 0);
		}
		case 20001: {
			 if (!response) return 1;
			 switch (listitem) {
				case 0: PlayerColor[playerid] = 0xFFFF00FF;case 1: PlayerColor[playerid] = 0xFF0000FF;case 2: PlayerColor[playerid] = 0x009900FF;case 3: PlayerColor[playerid] = 0xFFFFFFFF;
				case 4: PlayerColor[playerid] = 0xEE44EEFF;case 5: PlayerColor[playerid] = 0x000088FF;case 6: PlayerColor[playerid] = 0xFF7700FF;case 7: PlayerColor[playerid] = 0x845422FF;
				case 8: PlayerColor[playerid] = 0x8888FFFF;
			}
			 return PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0, 0, 0), SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Úspěšně jsi si změnil barvu chatu !");
		}
		case 20003: {
			if (!response) return 1;
			switch (listitem) {
				case 0: SetPlayerColor(playerid, 0xFFFF00FF);case 1: SetPlayerColor(playerid, 0xFF0000FF);case 2: SetPlayerColor(playerid, 0x009900FF);case 3: SetPlayerColor(playerid, 0xFFFFFFFF);
				case 4: SetPlayerColor(playerid, 0xEE44EEFF);case 5: SetPlayerColor(playerid, 0x000088FF);case 6: SetPlayerColor(playerid, 0xFF7700FF);case 7: SetPlayerColor(playerid, 0x845422FF);
				case 8: SetPlayerColor(playerid, 0x8888FFFF);
			}
			return PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0, 0, 0), SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Úspěšně jsi si změnil barvu nicku !");
		}
		case 20002: {
			if (!response) return 1;
	        switch (listitem) {
	            case 0: PlayAudioStreamForPlayer(playerid, "http://icecast3.play.cz/evropa2-128.mp3.m3u");case 1: PlayAudioStreamForPlayer(playerid, "http://ice2.europa2.sk/fm-europa2sk-128");
	            case 2: PlayAudioStreamForPlayer(playerid, "http://icecast5.play.cz/impuls128.mp3.m3u");case 3: PlayAudioStreamForPlayer(playerid, "http://ice.abradio.cz:8000/fajn128.mp3");
	            case 4: PlayAudioStreamForPlayer(playerid, "http://www.play.cz/radio/danceradio192.mp3.m3u");case 5: PlayAudioStreamForPlayer(playerid, "http://radio.ipip.cz:7996/listen.pls");
	            case 6: PlayAudioStreamForPlayer(playerid, "http://static.expres.sk/public/data/Playlist/stream/mp3_high.pls");case 7: StopAudioStreamForPlayer(playerid);
	        }
			return PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0, 0, 0);
		}
	}
    return 0;
}

 

 

To mi nepřijde jako vylepšené. Tím sdružováním casů dole snižuješ počet řádků na úkor čitelnosti a přehlednosti. Totéž ty funkce v returnech. Předtím mi to přišlo lepší.

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites
před 2 minutami, vEnd said:

To mi nepřijde jako vylepšené. Tím sdružováním casů dole snižuješ počet řádků na úkor čitelnosti a přehlednosti. Totéž ty funkce v returnech. Předtím mi to přišlo lepší.

No já vím no. To je míchanice srandy a sarkasmu. Protože kde na tom ještě více zapracovat improved? Pár proměnných a sem tam něco vynechat, ale to je tak všechno. :d

Nebo to celé rovnou hodit jako INC a ve výsledku mít 2 řádky? :d

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites
před 33 minutami, Scydo said:

No já vím no. To je míchanice srandy a sarkasmu. Protože kde na tom ještě více zapracovat improved? Pár proměnných a sem tam něco vynechat, ale to je tak všechno. :d

Nebo to celé rovnou hodit jako INC a ve výsledku mít 2 řádky? :d

HP to určitě nemyslel vážně, jen si dělal srandu. Nech to už být tak, jak to bylo, a radši se zaměř na něco dalšího. 😄

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites

Řekl bych, že tam máš chybu. V OnPlayerText spoustíš pokaždé nový timer pro soutěž (pokud hráč zadá správný text). Zároveň ten timer spouštíš v samotném callbacku. Takhle bude docházet k exponencionálnímu růstu spuštěných timerů (?) 😄

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Zde můžete odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Obnovili jsme váš původní obsah (obsah napsaný před zavřením).   Smazat obnovený obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...