Jump to content
Prosíme všetkých užívateľov, ktorý sa chcú opätovne pripojiť na discord aby znovu spárovali svoje účty kliknutím na "Discord" v navigácií a pripojili sa na server Read more... ×
Sign in to follow this  
Nope

script Všehoscript IMPROVED

Recommended Posts

Všehoscript by Woody IMPROVED

Aby mi už určití lidé dali konečně klid s tím otravováním, ať udělám update, tak tady je (už jsem ho dělal předtím, akorát jsem ho smazal, takže tohle je po 2)!

Věci, co vás (ne)zajímají
Původní script:
Počet řádků: 652+-
Velikox .pwn:  20 kB
Velikost .amx: 29 kB

Improved
Počet řádků: 308 +-
Velikost .pwn: 14 kB
Velikost .amx: 14 kB

Pár informací, co je změněné / vylepšené

  • Proměnné na barvy textu a barvy nicku je ze dvou jedna jedna a ta samá proměnná,
  • Použity jiné, rychlejší cykly (for -> while[Rychlejší, tím myslím v rychlosti to napsat, samozřejmě :kappa: ])
  • Makra pro dialogid jsou ve výčtu hodnot a začínají od čísla #DIALOG_START_ID,
  • Příkaz /mute a /unmute spojený do 1,
  • Dialogid a listitemy přepnuty (switch),
  • Proměnná VehicleNames[], už u každé buňky obsahuje rovnou znak pro další řádek '\n', takže stačí pouze cyklit fci strcat(),
  • zrovna moc toho, co by tam šlo nějak upravit nebo vylepšit nebylo...

Menší ochutnávka

Předtím:

Spoiler

    if(dialogid == DIALOG_CARMENU)
    {
        if(response)
        {
            if(PVehicle[playerid] != -1)
            {
                if(listitem == sizeof(VehicleNames)) PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0, 0, 0);
                DestroyVehicle(PVehicle[playerid]), PVehicle[playerid] = -1;
            }
            else if(listitem == sizeof(VehicleNames)) PlayerPlaySound(playerid, 1053, 0, 0, 0);
 
            if(listitem != sizeof(VehicleNames)) // != zničit
            {
                new Float:x, Float:y, Float:z, Float:a;
                GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
                GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
 
                PVehicle[playerid] = CreateVehicle(VehicleNames[listitem][Modelid], x + floatmul(VEHCREATE_DISTANCE, floatsin(-a, degrees)), y + floatmul(VEHCREATE_DISTANCE, floatcos(-a, degrees)), z + 1.5, a + 90.0, random(128), random(128), 999999);
 
                PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0, 0, 0);
            }
        }
    }

 

Potom:

Spoiler

		case DIALOG_CARMENU: {
			if (!response) return 1;
			if (pVehicle[playerid] > -1) DestroyVehicle(pVehicle[playerid]), pVehicle[playerid] = -1;
			new
				Float: pos[3];
			GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]);
			pVehicle[playerid] = CreateVehicle((listitem + 400), pos[0], pos[1], pos[2], 90.0, random(128), random(128), -1);
			return PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0, 0, 0);
		}

 

Download

[Všehoscript] || [Improved]

A pojďte hejtovat... :) 
ps: zkoušel jsem to ve hře a vše je plně funkční... až na ty neony, ale nevím, možná to blbne u mě, možná tam jsou blbé objectid :d
pss: A jako upřímně... zase tolik toho tam nebylo co upravit. Je to celkem dobrý kód...

Edited by Scydo
  • To co je? :D 1
  • Děkuji (+1) 1

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites
Just now, Lucifer Morningstar said:

Poďme vylepšovať veci, ktoré nikto nepotrebuje, jej 😄

Jen ho nechej, když ho to baví :D. Scydo je jeden z našich nejaktivnějších přispěvovatelů, který pořád (a rád) pawní. 

  • Paráda! (+1) 1

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites

Našel jsem ti ještě jeden úsek kódu, který můžeš vylepšit:

new modelid = 0;
switch (listitem) {
  case 0: modelid = 18647;
  case 1: modelid = 18648;
  case 2: modelid = 18649;
  case 3: modelid = 18650;
  case 4: modelid = 18651;
  case 5: modelid = 18652;
}

Lze přepsat na:

new modelid = 18647 + listitem;

Možná z toho uděláme soutěž, že kdo najde víc vylepšení. :kappa:

  • Haha! 1
  • Líbí se mi to! (+1) 1

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites
před 8 minutami, Lucifer Morningstar said:

Poďme vylepšovať veci, ktoré nikto nepotrebuje, jej :hyperlul:.

Teraz really... Legenda pokračuje :d

před 7 minutami, Woody said:

Jen ho nechej, když ho to baví :D. Scydo je jeden z našich nejaktivnějších přispěvovatelů, který pořád (a rád) pawní. 

Tak jako nevím, když mě pomalu všichni ustavičně s tím otravují, abych na to udělat update, tak prosim. :d

No... "rád".. to úplně néé, spíš mě to baví z důvodu, že to beru jako svůj koníček. Je to jednoduché, jde mi to a má to nějaký vizuální výsledek (ne, 3 slova do konzole). Proto. Jinak bych se na to dávno vykašlal. :d

před 1 minutou, vEnd said:

Našel jsem ti ještě jeden úsek kódu, který můžeš vylepšit:


new modelid = 0;
switch (listitem) {
  case 0: modelid = 18647;
  case 1: modelid = 18648;
  case 2: modelid = 18649;
  case 3: modelid = 18650;
  case 4: modelid = 18651;
  case 5: modelid = 18652;
}

Lze přepsat na:


new modelid = 18647 + listitem;

Možná z toho uděláme soutěž, že kdo najde víc vylepšení. :kappa:

A jo. Jsem si ani nevšiml, že to jde po sobě. Díky :kappa: 😄 

Edited by Scydo

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites
case DIALOG_CARMENU: {
    if (!response) return 1;
    if (pVehicle[playerid] > -1) DestroyVehicle(pVehicle[playerid]), pVehicle[playerid] = -1;
    new
        Float: pos[3];
    GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]);
    pVehicle[playerid] = CreateVehicle((listitem + 400), pos[0], pos[1], pos[2], 90.0, random(128), random(128), -1);
    return PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0, 0, 0);
}

Prečo tej premenne nastavuješ hodnotu -1, keď jej hneď nastavuješ hodnotu? 😄

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites
před 11 minutami, QWER said:

case DIALOG_CARMENU: {
    if (!response) return 1;
    if (pVehicle[playerid] > -1) DestroyVehicle(pVehicle[playerid]), pVehicle[playerid] = -1;
    new
        Float: pos[3];
    GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]);
    pVehicle[playerid] = CreateVehicle((listitem + 400), pos[0], pos[1], pos[2], 90.0, random(128), random(128), -1);
    return PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0, 0, 0);
}

Prečo tej premenne nastavuješ hodnotu -1, keď jej hneď nastavuješ hodnotu? 😄

//ani nevím. Nedělal jsem ten kód od znova, ale přepisoval původní... Hold tam někdy něco zůstane 😄

Edited by Scydo

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites
před 11 hodinami, HighPrint said:

Kdo udela Všehoscript by Woody IMPROVED IMPROVED?

g6RF.png

160 řádků .pwn

Spoiler

#include <a_samp>
#include <i-zcmd>
new
	VehicleData[][] = {
	{"Infernus", 411}, {"Voodoo", 412}, {"Cheetah", 415}, {"Leviathan", 417}, {"Esperanto", 419}, {"Taxi", 420}, {"Washington", 421}, {"Premier", 426}, {"Enforcer", 427},
	{"Securicar", 428}, {"Banshee", 429}, {"Predator", 430}, {"Bus", 431}, {"Barracks", 433}, {"Hotknife", 434}, {"Previon", 436}, {"Coach", 437}, {"Cabbie", 438}, {"Stallion", 439},
	{"Rumpo", 440}, {"Romero", 442}, {"Packer", 443}, {"Monster Truck", 444}, {"Admiral", 445}, {"Squalo", 446}, {"Seasparrow", 447}, {"Pizzaboy", 448}, {"Turismo", 451}, {"Speeder", 452},
	{"Reefer", 453}, {"Tropic", 454}, {"Flatbed", 455}, {"Yankee", 456}, {"Caddy", 457}, {"Solair", 458}, {"Skimmer", 460}, {"PCJ-600", 461}, {"Hotring Racer", 502},
	{"Hotring Racer", 503}, {"Super GT", 506}, {"Elegant", 507}, {"Journey", 508}, {"Bike", 509}, {"Mountain Bike", 510}, {"FCR-900", 521}, {"NRG-500", 522}, {"HPV1000", 523}, {"Uranus", 558},
	{"Jester", 559}, {"Sultan", 560}, {"Stratum", 561}, {"Elegy", 562}, {"BF-400", 581}
},
    string[144 + 1],
    nick[MAX_PLAYER_NAME + 1],
    pVehicle[MAX_PLAYERS], Muted[MAX_PLAYERS],
    ChatEventTimer, bool: ChatEvent, EventText[10],
    PlayerColor[MAX_PLAYERS], TicTac[MAX_PLAYERS][2];

GetPlayerNick(playerid) {
	GetPlayerName(playerid, nick, MAX_PLAYER_NAME);
	return nick;
}

forward pChatEvent(); public pChatEvent() {
    ChatEvent = true;
    for (new i; i < 10; i++) EventText[i] = 'A' + random(26);
    format(string, sizeof string, "[ Soutěž ] Kdo jako první napíše do chatu {FFFF00}%s{33CCFF} vyhraje balík zbraní!", EventText);SendClientMessageToAll(0x33CCFFFF, string);
    ChatEventTimer = SetTimer("pChatEvent", 300000+random(180000), false);
}

public OnFilterScriptInit(){
    ChatEventTimer = SetTimer("pChatEvent", 300000+random(180000), false);
    return 1;
}

public OnFilterScriptExit() return KillTimer(ChatEventTimer), 1;

public OnPlayerConnect(playerid) {
    Muted[playerid] = TicTac[playerid][0] = TicTac[playerid][1] = 0;
    PlayerColor[playerid] = -1;
    return 1;
}

public OnPlayerDisconnect(playerid, reason){
    if (GetVehicleModel(pVehicle[playerid]) != 0) DestroyVehicle(pVehicle[playerid]);
    return 1;
}

public OnPlayerText(playerid, text[]) {
    if(Muted[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Jsi umlčený, nemůžeš psát!"), 0;
    if(ChatEvent){
        if (!strcmp(text, EventText, false)) {
            format(string, sizeof string, "{33CCFF}[ Soutěž ] Hráč {FFFF00}%s (%d){33CCFF} vyhrál soutěž!", GetPlayerNick(playerid), playerid);SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, string);
            ChatEvent = false;
            ChatEventTimer = SetTimer("pChatEvent", 300000+random(180000), false);
            GivePlayerWeapon(playerid, WEAPON_DEAGLE, 1000);GivePlayerWeapon(playerid, WEAPON_M4, 2000);GivePlayerWeapon(playerid, WEAPON_UZI, 2000);GivePlayerWeapon(playerid, WEAPON_GRENADE, 30);
            return 0;
        }
    }
    format(string, sizeof string, "%s [ID:%d]: {%06x}%s", GetPlayerNick(playerid), playerid, PlayerColor[playerid] >>> 8, text);
    return SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid), string), 0;
}

CMD:opravauto(playerid) {
    if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Musíš byt v aute!");
    if(GetTickCount() < TicTac[playerid][0]) {
        format(string, sizeof string, "Tento příkaz můžeš znovu použít až za %d:%02d !", (TicTac[playerid][0] - GetTickCount())/60000, ((TicTac[playerid][0] - GetTickCount())%60000)/1000);
        return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, string);
    }
    SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), 1000.0);RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
    TicTac[playerid][0] = GetTickCount() + 120000;
    PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0, 0, 0);
    return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Opravil jsi si auto!");
}

CMD:radio(playerid) {
    return ShowPlayerDialog(playerid, 20002, DIALOG_STYLE_LIST, "{ffff77}Rádio", "Evropa 2 CZ\nEurópa 2 SK\nImpuls\nFajn Radio\nDance Radio\nClub Radio\nExpres SK\n{ff0000}Stop", "OK", "Cancel");
}

CMD:zivoty(playerid) {
    if(GetTickCount() < TicTac[playerid][1]) {
        format(string, 128, "Tento příkaz můžeš znovu použít až za %d:%02d !", (TicTac[playerid][1] - GetTickCount())/60000, ((TicTac[playerid][1] - GetTickCount())%60000)/1000);
        return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, string);
    }
    SetPlayerHealth(playerid, 100.0);TicTac[playerid][1] = GetTickCount() + 300000;
    return PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0, 0, 0), SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Vylečil jsi se!");
}
CMD:carmenu(playerid) {
	new dialog[825];
	for (new i = 0; i < 55; i++) format (dialog, sizeof dialog, "%s\n%s", VehicleData[i][0]);
    return ShowPlayerDialog(playerid, 20000, DIALOG_STYLE_LIST, "{ffff77}Carmenu", dialog, "OK", "Cancel");
}

CMD:chatcolor(playerid) {
    return ShowPlayerDialog(playerid, 20001, DIALOG_STYLE_LIST, "{ffff77}Chatcolors", "Žlutá\nČervená\nZelen\nBílá\nRůžová\nTmavě modrá\nOranžová\nHnědá\nSvětle modrá", "OK", "Cancel");
}

CMD:barvy(playerid) {
    return ShowPlayerDialog(playerid, 20003, DIALOG_STYLE_LIST, "{ffff77}Nickcolors", "Žlutá\nČervená\nZelen\nBílá\nRůžová\nTmavě modrá\nOranžová\nHnědá\nSvětle modrá", "OK", "Cancel");
}

CMD:mute(playerid, params[]) {
    if (!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Musíš byt RCON Admin !");
    if (isnull(params)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Použij: /mute [ ID ]");
    new id = strval(params);
    if (!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Tento hráč není připojený !");
    if (Muted[id] == 1) {
        format(string, sizeof string, "Administrátor %s odmlčel %s", GetPlayerNick(playerid), GetPlayerNick(id));Muted[id] = 0;
    }else{
        format(string, sizeof string, "Administrátor %s umlčel %s", GetPlayerNick(playerid), GetPlayerNick(id));Muted[id] = 1;
    }
    return SendClientMessage(playerid, 0xFFFF77FF, string);
}

CMD:setskin(playerid, params[]) {
    if (isnull(params) || (strval(params) < 0 || strval(params) > 299)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Použij: /setskin [ ID ]");
    PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0, 0, 0);
    return SetPlayerSkin(playerid, strval(params));
}

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) {
	switch (dialogid) {
		case 20000: {
			if (!response) return 1;
			if (GetVehicleModel(pVehicle[playerid]) != 0) DestroyVehicle(pVehicle[playerid]);
			new Float: pos[3];
			GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]);
			pVehicle[playerid] = CreateVehicle((VehicleData[listitem][1]), pos[0], pos[1], pos[2], 90.0, random(128), random(128), -1);PutPlayerInVehicle(playerid, pVehicle[playerid], PLAYER_STATE_DRIVER);
			return PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0, 0, 0);
		}
		case 20001: {
			 if (!response) return 1;
			 switch (listitem) {
				case 0: PlayerColor[playerid] = 0xFFFF00FF;case 1: PlayerColor[playerid] = 0xFF0000FF;case 2: PlayerColor[playerid] = 0x009900FF;case 3: PlayerColor[playerid] = 0xFFFFFFFF;
				case 4: PlayerColor[playerid] = 0xEE44EEFF;case 5: PlayerColor[playerid] = 0x000088FF;case 6: PlayerColor[playerid] = 0xFF7700FF;case 7: PlayerColor[playerid] = 0x845422FF;
				case 8: PlayerColor[playerid] = 0x8888FFFF;
			}
			 return PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0, 0, 0), SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Úspěšně jsi si změnil barvu chatu !");
		}
		case 20003: {
			if (!response) return 1;
			switch (listitem) {
				case 0: SetPlayerColor(playerid, 0xFFFF00FF);case 1: SetPlayerColor(playerid, 0xFF0000FF);case 2: SetPlayerColor(playerid, 0x009900FF);case 3: SetPlayerColor(playerid, 0xFFFFFFFF);
				case 4: SetPlayerColor(playerid, 0xEE44EEFF);case 5: SetPlayerColor(playerid, 0x000088FF);case 6: SetPlayerColor(playerid, 0xFF7700FF);case 7: SetPlayerColor(playerid, 0x845422FF);
				case 8: SetPlayerColor(playerid, 0x8888FFFF);
			}
			return PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0, 0, 0), SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Úspěšně jsi si změnil barvu nicku !");
		}
		case 20002: {
			if (!response) return 1;
	        switch (listitem) {
	            case 0: PlayAudioStreamForPlayer(playerid, "http://icecast3.play.cz/evropa2-128.mp3.m3u");case 1: PlayAudioStreamForPlayer(playerid, "http://ice2.europa2.sk/fm-europa2sk-128");
	            case 2: PlayAudioStreamForPlayer(playerid, "http://icecast5.play.cz/impuls128.mp3.m3u");case 3: PlayAudioStreamForPlayer(playerid, "http://ice.abradio.cz:8000/fajn128.mp3");
	            case 4: PlayAudioStreamForPlayer(playerid, "http://www.play.cz/radio/danceradio192.mp3.m3u");case 5: PlayAudioStreamForPlayer(playerid, "http://radio.ipip.cz:7996/listen.pls");
	            case 6: PlayAudioStreamForPlayer(playerid, "http://static.expres.sk/public/data/Playlist/stream/mp3_high.pls");case 7: StopAudioStreamForPlayer(playerid);
	        }
			return PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0, 0, 0);
		}
	}
    return 0;
}

 

 

Edited by Scydo
  • Nope 1

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites
před 3 minutami, Scydo said:

g6RF.png

160 řádků .pwn

  Opětovně skrýt obsah


#include <a_samp>
#include <i-zcmd>
new
	VehicleData[][] = {
	{"Infernus", 411}, {"Voodoo", 412}, {"Cheetah", 415}, {"Leviathan", 417}, {"Esperanto", 419}, {"Taxi", 420}, {"Washington", 421}, {"Premier", 426}, {"Enforcer", 427},
	{"Securicar", 428}, {"Banshee", 429}, {"Predator", 430}, {"Bus", 431}, {"Barracks", 433}, {"Hotknife", 434}, {"Previon", 436}, {"Coach", 437}, {"Cabbie", 438}, {"Stallion", 439},
	{"Rumpo", 440}, {"Romero", 442}, {"Packer", 443}, {"Monster Truck", 444}, {"Admiral", 445}, {"Squalo", 446}, {"Seasparrow", 447}, {"Pizzaboy", 448}, {"Turismo", 451}, {"Speeder", 452},
	{"Reefer", 453}, {"Tropic", 454}, {"Flatbed", 455}, {"Yankee", 456}, {"Caddy", 457}, {"Solair", 458}, {"Skimmer", 460}, {"PCJ-600", 461}, {"Hotring Racer", 502},
	{"Hotring Racer", 503}, {"Super GT", 506}, {"Elegant", 507}, {"Journey", 508}, {"Bike", 509}, {"Mountain Bike", 510}, {"FCR-900", 521}, {"NRG-500", 522}, {"HPV1000", 523}, {"Uranus", 558},
	{"Jester", 559}, {"Sultan", 560}, {"Stratum", 561}, {"Elegy", 562}, {"BF-400", 581}
},
    string[144 + 1],
    nick[MAX_PLAYER_NAME + 1],
    pVehicle[MAX_PLAYERS], Muted[MAX_PLAYERS],
    ChatEventTimer, bool: ChatEvent, EventText[10],
    PlayerColor[MAX_PLAYERS], TicTac[MAX_PLAYERS][2];

GetPlayerNick(playerid) {
	GetPlayerName(playerid, nick, MAX_PLAYER_NAME);
	return nick;
}

forward pChatEvent(); public pChatEvent() {
    ChatEvent = true;
    for (new i; i < 10; i++) EventText[i] = 'A' + random(26);
    format(string, sizeof string, "[ Soutěž ] Kdo jako první napíše do chatu {FFFF00}%s{33CCFF} vyhraje balík zbraní!", EventText);SendClientMessageToAll(0x33CCFFFF, string);
    ChatEventTimer = SetTimer("pChatEvent", 300000+random(180000), false);
}

public OnFilterScriptInit(){
    ChatEventTimer = SetTimer("pChatEvent", 300000+random(180000), false);
    return 1;
}

public OnFilterScriptExit(){ KillTimer(ChatEventTimer); return 1; }

public OnPlayerConnect(playerid) {
    Muted[playerid] = TicTac[playerid][0] = TicTac[playerid][1] = 0;
    PlayerColor[playerid] = -1;
    return 1;
}

public OnPlayerDisconnect(playerid, reason){
    if (GetVehicleModel(pVehicle[playerid]) != 0) DestroyVehicle(pVehicle[playerid]);
    return 1;
}

public OnPlayerText(playerid, text[]) {
    if(Muted[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Jsi umlčený, nemůžeš psát!"), 0;
    if(ChatEvent){
        if (!strcmp(text, EventText, false)) {
            format(string, sizeof string, "{33CCFF}[ Soutěž ] Hráč {FFFF00}%s (%d){33CCFF} vyhrál soutěž!", GetPlayerNick(playerid), playerid);SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, string);
            ChatEvent = false;
            ChatEventTimer = SetTimer("pChatEvent", 300000+random(180000), false);
            GivePlayerWeapon(playerid, WEAPON_DEAGLE, 1000);GivePlayerWeapon(playerid, WEAPON_M4, 2000);GivePlayerWeapon(playerid, WEAPON_UZI, 2000);GivePlayerWeapon(playerid, WEAPON_GRENADE, 30);
            return 0;
        }
    }
    format(string, sizeof string, "%s [ID:%d]: {%06x}%s", GetPlayerNick(playerid), playerid, PlayerColor[playerid] >>> 8, text);
    return SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid), string), 0;
}

CMD:opravauto(playerid) {
    if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Musíš byt v aute!");
    if(GetTickCount() < TicTac[playerid][0]) {
        format(string, sizeof string, "Tento příkaz můžeš znovu použít až za %d:%02d !", (TicTac[playerid][0] - GetTickCount())/60000, ((TicTac[playerid][0] - GetTickCount())%60000)/1000);
        return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, string);
    }
    SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), 1000.0);RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
    TicTac[playerid][0] = GetTickCount() + 120000;
    PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0, 0, 0);
    return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Opravil jsi si auto!");
}

CMD:radio(playerid) {
    return ShowPlayerDialog(playerid, 20002, DIALOG_STYLE_LIST, "{ffff77}Rádio", "Evropa 2 CZ\nEurópa 2 SK\nImpuls\nFajn Radio\nDance Radio\nClub Radio\nExpres SK\n{ff0000}Stop", "OK", "Cancel");
}

CMD:zivoty(playerid) {
    if(GetTickCount() < TicTac[playerid][1]) {
        format(string, 128, "Tento příkaz můžeš znovu použít až za %d:%02d !", (TicTac[playerid][1] - GetTickCount())/60000, ((TicTac[playerid][1] - GetTickCount())%60000)/1000);
        return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, string);
    }
    SetPlayerHealth(playerid, 100.0);TicTac[playerid][1] = GetTickCount() + 300000;
    return PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0, 0, 0), SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Vylečil jsi se!");
}
CMD:carmenu(playerid) {
	new dialog[825];
	for (new i = 0; i < 55; i++) format (dialog, sizeof dialog, "%s\n%s", VehicleData[i][0]);
    return ShowPlayerDialog(playerid, 20000, DIALOG_STYLE_LIST, "{ffff77}Carmenu", dialog, "OK", "Cancel");
}

CMD:chatcolor(playerid) {
    return ShowPlayerDialog(playerid, 20001, DIALOG_STYLE_LIST, "{ffff77}Chatcolors", "Žlutá\nČervená\nZelen\nBílá\nRůžová\nTmavě modrá\nOranžová\nHnědá\nSvětle modrá", "OK", "Cancel");
}

CMD:barvy(playerid) {
    return ShowPlayerDialog(playerid, 20003, DIALOG_STYLE_LIST, "{ffff77}Nickcolors", "Žlutá\nČervená\nZelen\nBílá\nRůžová\nTmavě modrá\nOranžová\nHnědá\nSvětle modrá", "OK", "Cancel");
}

CMD:mute(playerid, params[]) {
    if (!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Musíš byt RCON Admin !");
    if (isnull(params)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Použij: /mute [ ID ]");
    new id = strval(params);
    if (!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Tento hráč není připojený !");
    if (Muted[id] == 1) {
        format(string, sizeof string, "Administrátor %s odmlčel %s", GetPlayerNick(playerid), GetPlayerNick(id));Muted[id] = 0;
    }else{
        format(string, sizeof string, "Administrátor %s umlčel %s", GetPlayerNick(playerid), GetPlayerNick(id));Muted[id] = 1;
    }
    return SendClientMessage(playerid, 0xFFFF77FF, string);
}

CMD:setskin(playerid, params[]) {
    if (isnull(params) || (strval(params) < 0 || strval(params) > 299)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Použij: /setskin [ ID ]");
    PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0, 0, 0);
    return SetPlayerSkin(playerid, strval(params));
}

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) {
	switch (dialogid) {
		case 20000: {
			if (!response) return 1;
			if (GetVehicleModel(pVehicle[playerid]) != 0) DestroyVehicle(pVehicle[playerid]);
			new Float: pos[3];
			GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]);
			pVehicle[playerid] = CreateVehicle((VehicleData[listitem][1]), pos[0], pos[1], pos[2], 90.0, random(128), random(128), -1);PutPlayerInVehicle(playerid, pVehicle[playerid], PLAYER_STATE_DRIVER);
			return PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0, 0, 0);
		}
		case 20001: {
			 if (!response) return 1;
			 switch (listitem) {
				case 0: PlayerColor[playerid] = 0xFFFF00FF;case 1: PlayerColor[playerid] = 0xFF0000FF;case 2: PlayerColor[playerid] = 0x009900FF;case 3: PlayerColor[playerid] = 0xFFFFFFFF;
				case 4: PlayerColor[playerid] = 0xEE44EEFF;case 5: PlayerColor[playerid] = 0x000088FF;case 6: PlayerColor[playerid] = 0xFF7700FF;case 7: PlayerColor[playerid] = 0x845422FF;
				case 8: PlayerColor[playerid] = 0x8888FFFF;
			}
			 return PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0, 0, 0), SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Úspěšně jsi si změnil barvu chatu !");
		}
		case 20003: {
			if (!response) return 1;
			switch (listitem) {
				case 0: SetPlayerColor(playerid, 0xFFFF00FF);case 1: SetPlayerColor(playerid, 0xFF0000FF);case 2: SetPlayerColor(playerid, 0x009900FF);case 3: SetPlayerColor(playerid, 0xFFFFFFFF);
				case 4: SetPlayerColor(playerid, 0xEE44EEFF);case 5: SetPlayerColor(playerid, 0x000088FF);case 6: SetPlayerColor(playerid, 0xFF7700FF);case 7: SetPlayerColor(playerid, 0x845422FF);
				case 8: SetPlayerColor(playerid, 0x8888FFFF);
			}
			return PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0, 0, 0), SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Úspěšně jsi si změnil barvu nicku !");
		}
		case 20002: {
			if (!response) return 1;
	        switch (listitem) {
	            case 0: PlayAudioStreamForPlayer(playerid, "http://icecast3.play.cz/evropa2-128.mp3.m3u");case 1: PlayAudioStreamForPlayer(playerid, "http://ice2.europa2.sk/fm-europa2sk-128");
	            case 2: PlayAudioStreamForPlayer(playerid, "http://icecast5.play.cz/impuls128.mp3.m3u");case 3: PlayAudioStreamForPlayer(playerid, "http://ice.abradio.cz:8000/fajn128.mp3");
	            case 4: PlayAudioStreamForPlayer(playerid, "http://www.play.cz/radio/danceradio192.mp3.m3u");case 5: PlayAudioStreamForPlayer(playerid, "http://radio.ipip.cz:7996/listen.pls");
	            case 6: PlayAudioStreamForPlayer(playerid, "http://static.expres.sk/public/data/Playlist/stream/mp3_high.pls");case 7: StopAudioStreamForPlayer(playerid);
	        }
			return PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0, 0, 0);
		}
	}
    return 0;
}

 

 

To mi nepřijde jako vylepšené. Tím sdružováním casů dole snižuješ počet řádků na úkor čitelnosti a přehlednosti. Totéž ty funkce v returnech. Předtím mi to přišlo lepší.

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites
před 2 minutami, vEnd said:

To mi nepřijde jako vylepšené. Tím sdružováním casů dole snižuješ počet řádků na úkor čitelnosti a přehlednosti. Totéž ty funkce v returnech. Předtím mi to přišlo lepší.

No já vím no. To je míchanice srandy a sarkasmu. Protože kde na tom ještě více zapracovat improved? Pár proměnných a sem tam něco vynechat, ale to je tak všechno. :d

Nebo to celé rovnou hodit jako INC a ve výsledku mít 2 řádky? :d

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites
před 33 minutami, Scydo said:

No já vím no. To je míchanice srandy a sarkasmu. Protože kde na tom ještě více zapracovat improved? Pár proměnných a sem tam něco vynechat, ale to je tak všechno. :d

Nebo to celé rovnou hodit jako INC a ve výsledku mít 2 řádky? :d

HP to určitě nemyslel vážně, jen si dělal srandu. Nech to už být tak, jak to bylo, a radši se zaměř na něco dalšího. 😄

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites

Řekl bych, že tam máš chybu. V OnPlayerText spoustíš pokaždé nový timer pro soutěž (pokud hráč zadá správný text). Zároveň ten timer spouštíš v samotném callbacku. Takhle bude docházet k exponencionálnímu růstu spuštěných timerů (?) 😄

  • Líbí se mi to! (+1) 2

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×