snažím sa vytvoriť skript povolania nájomného vraha. Po spustení práce sa hráčovi má ukázať jeden z pripojených hráčov ako ciel, ktorého má zabiť. Skúšal som na to ísť najprv úplne základnou cestou checkovania podmienok, no potom mi došlo, že to asi úplne fungovať nebude, pretože to checkovanie sa musí opakovať. Zosmolil som teda niečo takéto:
new randomid = random(GetPlayerPoolSize());// zadefinoval som si ciel a priradil som mu náhodnú hodnotu z čísel od 0 po najvyššie IDwhile(IsPlayerConnected(randomid)&&!IsPlayerNPC(randomid)&& randomid != playerid) randomid = random(GetPlayerPoolSize());//Následne som použil cyklus, v ktorom som kontroloval či má dané vybrané ID splnené podmienky (nie je NPC, nejedná sa o hráča, ktorý prácu spustil)
Problém spočíva v tom, že po zahájení tohto padne server.
Dotaz
Danny 37
Čaute,
snažím sa vytvoriť skript povolania nájomného vraha. Po spustení práce sa hráčovi má ukázať jeden z pripojených hráčov ako ciel, ktorého má zabiť. Skúšal som na to ísť najprv úplne základnou cestou checkovania podmienok, no potom mi došlo, že to asi úplne fungovať nebude, pretože to checkovanie sa musí opakovať. Zosmolil som teda niečo takéto:
Problém spočíva v tom, že po zahájení tohto padne server.
Link to comment
Share on other sites
11 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now