Jump to content
  • 0
TomiiiiikCZ

pomoc POMOC-fungovani přikazu

Dotaz

11 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

lol, až teď jsem si uvědomil že používáš základní mód od SA:MP, hele tak jinak s módem to nemá nic společného.

Jinak jop máš pravdu, nemá to být ve složce gamemodes, musíš ten skript přesunout do složky 'filterscripts'. Jinak ten postup s tou kompilaci u mého výše uvedeného příspěvku stále platí. Jinak po nahrání skriptu do složky filterscripts si opět otevřeš config.cfg najdeš si tam řádek filterscripts a na konci řádku připíšeš Untitled zavřeš uložíš a spustíš samp-server.exe

Hlavně ten skript musíš mít zkompilovaný do .amx jinak ten server ti nenačte nezkompilované skripty.

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites
  • 1

Koukal jsem na ten přiložený obrázek, a pochopil jsem s něho že se jedná o tvůj soubor 'Untitled'. Ten mód musíš zkompilovat. Po kompilaci se ti vytvoří ve složce gamemodes soubor 'Untitled.amx', v opačném případě se ti nevytvoří s příponou .amx, ale ukáže ti možné chyby popřípadě nějaká varování. Pokud se ti ukážou tak si to jenom zkopíruješ a ty chyby vložíš sem s přiloženým kódem a my ti tu chybu opravíme/vysvětlíme.

No pokud to teda zkompiluješ bez chyb, tak ten mód musíš zapsat správně do souboru config.cfg na konci řádku gamemode0 připíšeš jenom Untitled a spustíš samp-server.exe

Edited by Volfik

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites
  • 0

a) A byl to (filter)script? Jestliže ano tak ten patří do složky "filterscript". Poté otevřeš konfiguraci serveru(server.cfg) a do řádku filterscript přidáš jméno toho scriptu bez koncovky.

b) Jestli to je součástí gamemodu a kompilovalo se to správně, tak ukaž zdrojový kód. Nejspíše máš špatně návratové hodnoty.

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites
  • 0

#include <a_samp>
#include <YSI_Visual\y_commands>
#include <YSI_Data\y_iterate>
#include <YSI_Visual\y_dialog>
#include <YSI_Server\y_colours>

new
    iAdmin[MAX_PLAYERS char];

YCMD:admins(playerid, params[], help) {

    new
        sString[800 + 1],
        sNick[MAX_PLAYER_NAME + 1],
        iPocet;
    foreach(new i: Player) {

        GetPlayerName(i, sNick, sizeof(sNick));
        if(IsPlayerAdmin(i) && !iAdmin{i}) format(sString, sizeof(sString), "{%06x}%s\t{FFFFFF}\t+RCON", GetPlayerColor(i) >>> 8, sNick), iPocet++;
        if(!IsPlayerAdmin(i) && iAdmin{i}) format(sString, sizeof(sString), "{%06x}%s\t{FFFFFF}LEVEL %i\t", GetPlayerColor(i) >>> 8, sNick, iAdmin{i}), iPocet++;
        if(IsPlayerAdmin(i) && iAdmin{i}) format(sString, sizeof(sString), "{%06x}%s\t{FFFFFF}LEVEL %i\t+RCON", GetPlayerColor(i) >>> 8, sNick, iAdmin{i}), iPocet++;
    }
    if (!iPocet) return (SendClientMessage(playerid, X11_RED, "[ ! ] Nikdo z přítomných hráčů není administrátor !"));
    else {
        format(sString, sizeof(sString), "%s\n \n\t{A9C4E4}Počet online administrátorů: \t{FFFFFF}%i", sString, iPocet);
        Dialog_Show(playerid, DIALOG_STYLE_TABLIST, "Administrátoři Online", sString, "Zavrit", "");
    }
    return (true);

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites
  • 0

Aha, no tak to se nediv, když vezmeš k sobě zrovna to nejsložitější 😄 . Každopádně, kód z toho návodu jsem zkoušel několikrát, je funkční(jinak bych z toho neměl screeny, ej). Takže, buď si to špatně kompiloval, nebo nedostal na server(nahrál například jiný GM).

Samozřejmě, doufám, že víš, že můžeš mít spuštěný jen jeden GM?

Edited by Scydo
  • Děkuji (+1) 1

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...