Jump to content
Prosíme všetkých užívateľov, ktorý sa chcú opätovne pripojiť na discord aby znovu spárovali svoje účty kliknutím na "Discord" v navigácií a pripojili sa na server Read more... ×
  • 0
Michal Kuřátko (_Michael_)

pomoc Posunutí objektů

Dotaz

Zdravím, 

potřeboval bych poradit. Potřeboval bych najednou posunout 34 objektů z coordu Z = -11.8824 na coord Z= -14.3424.

Musím u každého objektu zjišťovat pozici a následně ho posunout, nebo to jde nějak seskupit, a celou skupinu objektů posunout na ty coordy -14.3424? 

Díky za radu.

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites

1 odpověd na tuto otázku

Recommended Posts

  • 3
před 17 minutami, Michal Kuřátko (_Michael_) said:

Zdravím, 

potřeboval bych poradit. Potřeboval bych najednou posunout 34 objektů z coordu Z = -11.8824 na coord Z= -14.3424.

Musím u každého objektu zjišťovat pozici a následně ho posunout, nebo to jde nějak seskupit, a celou skupinu objektů posunout na ty coordy -14.3424? 

Díky za radu.

Nejsem si jistý jestli to bude fungovat, když tak napiš.

Musíš si udělat array list se všema objektama co chceš posunout.. Pak musíš pomocí cyklusu projet všechny objekty zjistit pozici X,Y zanechat je a pak jen upravit pozici Z a pohnout objektem. Pawno jsem dlouho nedělal tak nejsem si jist jestli je toto nejlepší řešení...

#include <a_samp>

#define OBJECT_LIST_COUNT 34
new ObjectList[OBJECT_LIST_COUNT];

public OnGameModeInit()
{
    ObjectList[0] =  CreateObject(2587, 2001.195679, 1547.113892, 14.283400, 0.0, 0.0, 96.0);
    ObjectList[1] =  CreateObject(2587, 2001.195679, 1547.113892, 14.283400, 0.0, 0.0, 96.0);
    ObjectList[2] =  CreateObject(2587, 2001.195679, 1547.113892, 14.283400, 0.0, 0.0, 96.0);
    ObjectList[3] =  CreateObject(2587, 2001.195679, 1547.113892, 14.283400, 0.0, 0.0, 96.0);
	AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	
	MoveAllObjects(true);
	return 1;
}

stock MoveAllObjects(bool:SwitchIt)
{
	new Float:newpos = -11.8824;
	if(SwitchIt == false) newpos = -14.3424;
	for(new i = 0; i < OBJECT_LIST_COUNT; i ++)
	{
	    new Float:pos[3];
	    GetObjectPos(ObjectList[i],pos[0],pos[1],pos[2]);
	    MoveObject(ObjectList[i], pos[0],pos[1], newpos, 2.00);
	}
}

 

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×