Jump to content
Prosíme všetkých užívateľov, ktorý sa chcú opätovne pripojiť na discord aby znovu spárovali svoje účty kliknutím na "Discord" v navigácií a pripojili sa na server Read more... ×
  • 0
Quipo1

pomoc Respawnvehicles

Dotaz

Ahoj :) mám problém s respawnem vozidel. Na serveru mám auta uložený pod různými barvami, ale pokud dáš hromadný respawn tak se auta respawnou a dostanou všechny černou barvu čili "0". Jak udělám aby po respawnu zůstala barva jaká je původní co jsem uložil ? Díky za pomoc :)

 

 

CMD:respawnvehicles(playerid, params[])
{
    //check if the player is a admin
    LevelCheck(playerid, 4);

    for(new cars; cars < MAX_VEHICLES; cars++)
    {
        LOOP_PLAYERS(i)
        {
            PlayerPlaySound(i, 1057, 0.0, 0.0, 0.0);
            if(GetPlayerVehicleID(i) == cars)
            {
                if(GetPlayerState(i) == PLAYER_STATE_DRIVER)
                {
                    if(GetPlayerGAdminLevel(playerid) < GetPlayerGAdminLevel(i))
                    {
                        SetVehicleToRespawn(cars);
                    }
                }
                else SetVehicleToRespawn(cars);
            }
            else SetVehicleToRespawn(cars);
        }
    }

    GameTextForAll("~b~~h~~h~Vozidla respawnuta", 5000, 3);
    new string[144];
    format(string, sizeof(string), "Všechna vozidla byla respawnuta!", ReturnPlayerName(playerid), playerid);
    SendClientMessageToAll(COLOR_RED, string);
    return 1;
}

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites

6 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

No co jsem koukal, tak mám toto

 

public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
	LOOP_PLAYERS(i)
	{
        if(vehicleid == gUser[i][u_vehicle])
		{
		    EraseVeh(vehicleid);
	        gUser[i][u_vehicle] = -1;
        }
	}
	return 1;
}
EraseVeh(vehicleid)
{
    LOOP_PLAYERS(i)
	{
        new Float:X, Float:Y, Float:Z;
    	if(IsPlayerInVehicle(i, vehicleid))
		{
	  		RemovePlayerFromVehicle(i);
	  		GetPlayerPos(i, X, Y, Z);
	 		SetPlayerPos(i, X, Y+3, Z);
	    }
	    SetVehicleParamsForPlayer(vehicleid, i, 0, 1);
	}
    SetTimerEx("OnVehicleRespawned", 1500, 0, "i", vehicleid);
}

forward OnVehicleRespawned(vehicleid);
public OnVehicleRespawned(vehicleid) return DestroyVehicle(vehicleid);

Toto mám v admin systému nastavené, ale pak mám ještě externí filterscript zvlášť na vozidla, co mám na mapě a tam ty vozidla vypadají takto

 

Například

CreateVehicle(476,-235.25585938,2618.17968750,63.87327576,180.00000000,random(10),random(10), RESPAWN_DELAY); //Rustler

 

Prostě pokaždý mi to po respawnu vozidel háže jen černou barvu všech, ale po restartu se zase vrátí na tyto barvy co mám v kódu, s tím že se mi spawne random barva to mám schválně.

Edited by Quipo1

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites
  • 0

EraseVeh(vehicleid)
{
    LOOP_PLAYERS(i)
    {
        new Float:X, Float:Y, Float:Z;
        if(IsPlayerInVehicle(i, vehicleid))
        {
              RemovePlayerFromVehicle(i);
              GetPlayerPos(i, X, Y, Z);
             SetPlayerPos(i, X, Y+3, Z);
        }
        SetVehicleParamsForPlayer(vehicleid, i, 0, 1);
    }
    SetTimerEx("OnVehicleRespawned", 1500, 0, "i", vehicleid);
}

forward OnVehicleRespawned(vehicleid);
public OnVehicleRespawned(vehicleid) return DestroyVehicle(vehicleid);

 

V souboru mám vozidla uložené pod konkrétní barvou, ale po respawnu mi to nastaví tu černou.

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×