Jump to content
  • 0

pomoc textdraw


Twixo

Dotaz

Zdravím,

mám taký jednoduchý systém, kt. ti hovorí kde sa nachádzaš. Ide o jednoduchý textdraw, kt. nosí mená oblastí (napr. Blueberry). Tento systém funguje, lenže chyba je v texdraws. Keď mám iný textdraw, hocí jaký: buď si navrhujem nový v TextDrawEditor By Zamaroth  a vždy ten Textdraw0 nesie meno Blueberry Acres alebo nejaký iný textdraw iného systému, trebárs gametime hodín, kt. neustále berú podobu "Blueberry Acres" atd. Dúfam, že zatiaľ chápete. Ide mi o to, že neviem nájsť chybu v tomto systéme a budem rád, keď mi pomôžete.

#include <zones>

new Text:zones[MAX_PLAYERS];
forward ZoneTimer();
//gamemodeinit
    SetTimer("ZoneTimer",1000,1);
    
//connect

	zones[playerid] = TextDrawCreate(87.000000, 416.000000, "Zone");
	TextDrawAlignment(zones[playerid], 2);
	TextDrawBackgroundColor(zones[playerid], 255);
	TextDrawFont(zones[playerid], 1);
	TextDrawLetterSize(zones[playerid], 0.199999, 0.799998);
	TextDrawColor(zones[playerid], -1);
	TextDrawSetOutline(zones[playerid], 1);
	TextDrawSetProportional(zones[playerid], 1);
	TextDrawSetSelectable(zones[playerid], 1);
    
//disconnect
	TextDrawHideForPlayer(playerid, zones[playerid]);
//spawn
	TextDrawShowForPlayer(playerid, zones[playerid]);
//dole v móde   
public ZoneTimer()
{
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
new string[128], zone[MAX_ZONE_NAME];
GetPlayer2DZone(i, zone, MAX_ZONE_NAME);
format(string,sizeof(string),"%s",zone);
TextDrawSetString(zones[i],string);
}
return 1;
}

Ak mi chcete naozaj pomôcť, tak mi napíš private, dáme ts a tam to poriadne vysvetlím (do podrobna).

Edited by Twixo
Link to comment
Share on other sites

14 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0
před 11 minutami, ]Virus[ said:

Musíš si nadefinovat zony a pozice zony a jen ten testdraw přes string pojmenovát

EDIT: Samořejmě ne #define ale new :d

Asi si nepobral chybu -.- btw. (k tomu čo píšeš)

#include <zones>
Link to comment
Share on other sites

  • 0
před 4 minutami, Tanga said:

Pochopil som ťa správne, že ti chybne aktualizuje textdraw, resp. že má stále hodnotu "Blueberry Acres" aj keď si fyzicky v inej oblasti?

ten daný system funguje, textdraw ukazujú to čo má, čiže sa aktualizuje, lenže iné textdrawy sa nejako "buguju" a nesú názov blueberry acres, lenže tie iné textdrawy pracuju bezchybne bez tohoto systemu

Edited by Twixo
Link to comment
Share on other sites

  • 0
před 21 minutami, Twixo said:

ten daný system funguje, textdraw ukazujú to čo má, čiže sa aktualizuje, lenže iné textdrawy sa nejako "buguju" a nesú názov blueberry acres, lenže tie iné textdrawy pracuju bezchybne bez tohoto systemu

Ale tak nám tu postni další textdrawy

Link to comment
Share on other sites

  • 0
před 1 minutou, ]Virus[ said:

Ale tak nám tu postni další textdrawy

je to úplne jedno, lebo akýkoľvek textdraw sa s tym bude bugovať, napr. " Keď mám iný textdraw, hocí jaký: buď si navrhujem nový v TextDrawEditor By Zamaroth  a vždy ten Textdraw0 nesie meno Blueberry Acres " (ako som už písal hore ...)

Link to comment
Share on other sites

  • 0
před 7 minutami, Tanga said:

Daj kód od GetPlayer2DZone(). Nie je chyba tam? Daj si to vypisovať do chatu prípadne a tak to otestuj. A kukni si GetPlayerPoolSize(). :)

stock GetPlayer2DZone(playerid, zone[], len) //Credits to Cueball, Betamaster, Mabako, and Simon (for finetuning).
{
        new Float:x, Float:y, Float:z;
        GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
        for(new i = 0; i != sizeof(gSAZones); i++ )
        {
                if(x >= gSAZones[i][SAZONE_AREA][0] && x <= gSAZones[i][SAZONE_AREA][3] && y >= gSAZones[i][SAZONE_AREA][1] && y <= gSAZones[i][SAZONE_AREA][4])
                {
                    return format(zone, len, gSAZones[i][SAZONE_NAME], 0);
                }
        }
        return 0;
}

http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=27598

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Na disconnecte nerušíš hodnotu textdrawu, nie je možné, že po pripojení má hráč textdraw z predošlého hráča (minimálne na chvíľu)?
Ale hlavne, prečo nepoužívaš PlayerTextdrawy? Nie je možné, že prekračuješ limit globalnych textdrawov a deje sa to isté ako keď sa bugujú dialogy (rovnaké IDčka)?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nemám čas to tu teď ráno řešit no možná vám kdo mu chce pomoci přijde vhod že používá includ ze sa-mp fóra (nejspíš tento https://pastebin.com/f68e1a6ad dle funkcí no zdá se mi že existuje ještě jedna totožná verze jen nemám čas to zkoumat). GL

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...