Jump to content
  • 0

pomoc Dialogy při zmáčknutí tlačítka na klávesnici


_niCo_

Dotaz

Zdravím všechny

Dělám phone System pomocí dialogu a nechci psát příkaz /mobil ale chtěl bych aby třeba na klávesnici někdo zmáčkl např tlačítko " Y " a ukázalo by mu to dialog.

Prosím nevíte jak to udělat ? 
Děkuji předem.

Link to comment
Share on other sites

3 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
	// Jestli je zmáčknuta klávesa Y
	if(newkeys & KEY_YES)
	{
		// Zobrazíme hráči dialog
		ShowPlayerDialog(playerid,158,DIALOG_STYLE_LIST,"Mobil","- Volat\n- Poslat SMS","Potvrdit","Vypnout");
		// V podstatě sem můžeš zkopírovat obsah příkazu /mobil a mělo by to fungovat 
	}
	return 1;
}

Pokud nemáš definováno KEY_YES, použij: #define KEY_YES 65536

Místo čísla 158 si zadej svoje číslo dialogu který pak budeš používat v OnDialogResponse 

// Akce při potvrzení dialogu
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{        
	// Rozdělení podle ID dialogu
	switch(dialogid)
	{    
		// Pokud to byl dialog zatýkání (158)
		case 158:
		{
			// sem dej, co se stane, když hráč dialog potvrdí
		}
	}
}

 

Edited by [TC]Trek
  • Děkuji (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0
On 14. 7. 2018 at 0:03, [TC]Trek said:

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
	// Jestli je zmáčknuta klávesa Y
	if(newkeys & KEY_YES)
	{
		// Zobrazíme hráči dialog
		ShowPlayerDialog(playerid,158,DIALOG_STYLE_LIST,"Mobil","- Volat\n- Poslat SMS","Potvrdit","Vypnout");
		// V podstatě sem můžeš zkopírovat obsah příkazu /mobil a mělo by to fungovat 
	}
	return 1;
}

Pokud nemáš definováno KEY_YES, použij: #define KEY_YES 65536

Místo čísla 158 si zadej svoje číslo dialogu který pak budeš používat v OnDialogResponse 


// Akce při potvrzení dialogu
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{        
	// Rozdělení podle ID dialogu
	switch(dialogid)
	{    
		// Pokud to byl dialog zatýkání (158)
		case 158:
		{
			// sem dej, co se stane, když hráč dialog potvrdí
		}
	}
}

 

Díky moc mi to pomohlo. Děkuju moc

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...