_niCo_ 3 Odesláno: 13. Červenec, 2018 Share Odesláno: 13. Červenec, 2018 Zdravím všechny Dělám phone System pomocí dialogu a nechci psát příkaz /mobil ale chtěl bych aby třeba na klávesnici někdo zmáčkl např tlačítko " Y " a ukázalo by mu to dialog. Prosím nevíte jak to udělat ? Děkuji předem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 [TC]Trek 1 Odesláno: 13. Červenec, 2018 Share Odesláno: 13. Červenec, 2018 (upraveno) public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { // Jestli je zmáčknuta klávesa Y if(newkeys & KEY_YES) { // Zobrazíme hráči dialog ShowPlayerDialog(playerid,158,DIALOG_STYLE_LIST,"Mobil","- Volat\n- Poslat SMS","Potvrdit","Vypnout"); // V podstatě sem můžeš zkopírovat obsah příkazu /mobil a mělo by to fungovat } return 1; } Pokud nemáš definováno KEY_YES, použij: #define KEY_YES 65536 Místo čísla 158 si zadej svoje číslo dialogu který pak budeš používat v OnDialogResponse // Akce při potvrzení dialogu public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { // Rozdělení podle ID dialogu switch(dialogid) { // Pokud to byl dialog zatýkání (158) case 158: { // sem dej, co se stane, když hráč dialog potvrdí } } } Edited 13. Červenec, 2018 by [TC]Trek 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
1 Amenadiel 286 Odesláno: 13. Červenec, 2018 Share Odesláno: 13. Červenec, 2018 http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerKeyStateChange 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 _niCo_ 3 Odesláno: 18. Červenec, 2018 Author Share Odesláno: 18. Červenec, 2018 On 14. 7. 2018 at 0:03, [TC]Trek said: public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { // Jestli je zmáčknuta klávesa Y if(newkeys & KEY_YES) { // Zobrazíme hráči dialog ShowPlayerDialog(playerid,158,DIALOG_STYLE_LIST,"Mobil","- Volat\n- Poslat SMS","Potvrdit","Vypnout"); // V podstatě sem můžeš zkopírovat obsah příkazu /mobil a mělo by to fungovat } return 1; } Pokud nemáš definováno KEY_YES, použij: #define KEY_YES 65536 Místo čísla 158 si zadej svoje číslo dialogu který pak budeš používat v OnDialogResponse // Akce při potvrzení dialogu public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { // Rozdělení podle ID dialogu switch(dialogid) { // Pokud to byl dialog zatýkání (158) case 158: { // sem dej, co se stane, když hráč dialog potvrdí } } } Díky moc mi to pomohlo. Děkuju moc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
_niCo_ 3
Zdravím všechny
Dělám phone System pomocí dialogu a nechci psát příkaz /mobil ale chtěl bych aby třeba na klávesnici někdo zmáčkl např tlačítko " Y " a ukázalo by mu to dialog.
Prosím nevíte jak to udělat ?
Děkuji předem.
Link to comment
Share on other sites
3 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts