Jump to content
  • 1

pomoc CreateObject - limity


_HoMeR_

Dotaz

Dobrý deň,

mal by som na vás jednoduchú otázku. Limit pre objekty (CreateObject) je 1000 . Platí tento limit aj pre AttachObjectToVehicle? Tzn. Môže byť na vozidlách IBA 1000 objektov alebo pre to už tento limit neplatí a je treba využiť streamer?

Ďakujem za odpoveď.

Link to comment
Share on other sites

20 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 1

No aby se to vysvetlilo, nektery komenty jsou znacne nepresne.

Zobrazit (vytvorit, dejme tomu) lze na 0.3.7 verzi 1000 objektu a na 0.3.Dl 2000 objektu. A pocita se zde kazdy objekty navic (At je to CreateObject nebo CreatePlayerObject a pak je jedno co s tim delas jestli ho nekam attachnes treba na to vozidlo) vse se pocita dohromady. Vyjimkou jsou objekty attachnute na hracich ty do tohoto limitu nespadaji.

Jak tento limit zvysit lze pomoci streameru. Ovsem kdyz si zjistit jak funguje streamer, tak nefunguje tak, ze by zvysil pocet zobrazitelnych objektu. Streamer funguje na principu ze objekty co jsou od tebe daleko ti nezobrazi a zobrazi jen ty co jsou blizko. A to tak aby jsi nikdy nemel zobrazeno vic jak 1000 (2000) objektu najednou.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Max limit je 1000 a to samé je i u AttachObjectToVehicles na auto může být max 1000 objektu a i více 

Hledám pawnera více na skype : gamesplay10

Edited by Sommike
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Aha, pretože pracujem na jednom RP móde, skúsili sme attachnuť na vozidlo napríklad nárazník alebo spoiler, priblížili sme sa k garáži, ktorá sa otvára (Paynspray, safe house, etc.) tak to ľudom v celom tom okolí crashne. Neviete, ako vyriešiť túto chybu? Všimol som si tento problém aj na jednom freeroam serveri.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
před 1 hodinou, Sommike said:

Homer mas skype pomohl bych ti líp

 

Zrovna od teba pomoc nepotrebujem - vydávaš sa za Lyricsa a ešte k tomu hľadaš pawnera, prepáč, ale potrebujem radu od niekoho skúsenejšieho, ale ďakujem za ponuku od teba. :)

Edited by _HoMeR_
Link to comment
Share on other sites

  • 0

myslíš si že muj nick : Smoke  kopíruje LYRIcS ???? jsou ty nicky stejny 

 

LYRIcS      >>>>>>>>>>       Smoke

 

je to stejný ???

Edited by Sommike
Link to comment
Share on other sites

  • 0

To už je ale vyriešené.. ja mám druhý problém:

 

Citace

Aha, pretože pracujem na jednom RP móde, skúsili sme attachnuť na vozidlo napríklad nárazník alebo spoiler, priblížili sme sa k garáži, ktorá sa otvára (Paynspray, safe house, etc.) tak to ľudom v celom tom okolí crashne. Neviete, ako vyriešiť túto chybu? Všimol som si tento problém aj na jednom freeroam serveri.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
On 5. 3. 2018 at 11:52, _HoMeR_ said:

Aha, pretože pracujem na jednom RP móde, skúsili sme attachnuť na vozidlo napríklad nárazník alebo spoiler, priblížili sme sa k garáži, ktorá sa otvára (Paynspray, safe house, etc.) tak to ľudom v celom tom okolí crashne. Neviete, ako vyriešiť túto chybu? Všimol som si tento problém aj na jednom freeroam serveri.

Ano, taky jsem si toho na svém serveru všiml. Pokud by někdo přišel na to, co s tím, zahrnul bych ho nehynoucím vděkem.

Jinak těch 1000 objektů je limit hry jako takové, ne SA-MP (díval jsem se do kódu SA). Docela by mě zajímalo, jak to 0.3.DL vyřešilo.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Takže dobrý večer...

Teraz som zistil, že to crashuje ak dám na vozidlo niečo z car parts ID: 1022 - 1125... Ostatné objekty necrashuju, ale akonáhle sa priblížim k tomu s car partom na vozidle, tak crash v celom okolí. Všimol som si, že na iných serverov kde majú takéto možnosti, tak sa nič také nestávalo - pr. LARP, SFB, etc.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Vzhledem k tomu, že jsi se ptal také na limity CreateObject() s tím počítám. Na LARPu je to řešené tak, že se používá CreateDynamicObject a funkce AttachDynamicObjectToVehicle a pracuje se s proměnnými na sloty pro doplňky a podobně. Co je mi známo, tak na dynamické objekty nejsou početní limity a celkově na serveru jich můžeš mít neomezeně mnoho (samozřejmě načítání těch objektů už je jiná věc).

Samozřejmě funkci AttachDynamicObjectToVehicle využiješ při načítání vozidel a těchto doplňků pro vozidla v nějakém stocku pro načítání vozidel co si vytvoříš nebo máš vytvořený. Zkus to zaměnit a nevyužívat samotný attachnutí po vytvoření toho objektu. Samozřejmě nevím jak to máš v plánu zpracovávat, nicméně předpokládám, že budeš chtít, aby se dalo upravovat umístění, tak tedy EditDynamicObject by měl svojí úlohu splnit. Funkci na attachnutí zkus tedy pouze u načítání vozidel. 

Samozřejmě nějaký zkušenější pawner (kterých je zde dost) mi může oponovat a říci, že nápad je to špatný a nemělo by se to tak dělat a tak to budu plně respektovat.

Edited by Meric
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Prepáč, moja chyba.. vyjadril som sa zle.

Využívam plugin streamer a tak využívam aj CreateDynamicObject a funkcie ako AttachDynamicObjectToVehicle etc.

EDIT1: CreateDynamicObject a následovné AttachDynamicObjectToVehicle využívam pri spawnutí vozidla - pri jeho zničení sa tieto objekty vymažú.

Edited by _HoMeR_
Link to comment
Share on other sites

  • 0
před 1 minutou, _HoMeR_ said:

Prepáč, moja chyba.. vyjadril som sa zle.

Využívam plugin streamer a tak využívam aj CreateDynamicObject a funkcie ako AttachDynamicObjectToVehicle etc.

V pohodě. Můžeš ukázat jen pro mé ujasnění, jak to máš udělané? :)

Link to comment
Share on other sites

  • 0
před 1 minutou, Meric said:

V pohodě. Můžeš ukázat jen pro mé ujasnění, jak to máš udělané? :)

Môžeš mi dať prosimťa na teba skype? Vyriešili by sme to tam.. teda ak chceš.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
před 11 minutami, Meric said:

No já Skype nemám, nebo spíše jen ne nainstalované a nemám to v plánu. Jestli nechceš posílat kód veřejně, můžeš mi to poslat do SZ.

Máš SZ. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...