Jump to content
  • 0

pomoc Chyba v dialogu, nejde tlačítko "zpět"


ActiV3Drifter

Dotaz

Zdravím komunitu, řeším takový dost blbý problém vzhledem k tomu že jsem prošel celý Google a zkusil všechno možné tak jsem pořád nepřišel na to jak to zprovoznit ... 

Jde o to že mám Dialog kde mi vyskočí V listu na výběr pár věcí a když na jednu kliknu najedeme dialog s textem a ted tam je tlačítko Cancel a Zpět 

Tlačítko Cancel funguje prostě ten dialog vypne a hotovo ale dialog Zpět už mě nechce vrátit na předešli dialog přitom že by měl.

Pokud jsem se dočetl dobře na netu tak (!response) by mělo být pravý tlačítko a (response) levé.

ale bohužel buď to nic neudělá a nebo ani ty texty neukáže. Budu rád za veškeré rady.

Kod:

Spoiler

		else if(dialogid == Dialog_Warpy)
		{
			if(response == 1)
			{
				if(listitem == 0)
				{
				    ShowPlayerDialog(playerid, Dialog_NoEffectWarpy, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "{00FF04}Města", "{ffff70}/ls /sf /lv", "Cancel", "Zpět");
				}
				if(listitem == 1)
				{
				    ShowPlayerDialog(playerid, Dialog_NoEffectWarpy, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "{00FF04}Policie", "{ffff70}/policiels /policiesf /policielv", "Cancel", "Zpět");
				}
				if(listitem == 2)
				{
				    ShowPlayerDialog(playerid, Dialog_NoEffectWarpy, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "{00FF04}Nemocnice", "{ffff70}/nemocnicels /nemocnicesf /nemocnicelv", "Cancel", "Zpět");
				}
				if(listitem == 3)
				{
				    ShowPlayerDialog(playerid, Dialog_NoEffectWarpy, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "{00FF04}Letiste", "{ffff70}/letistels /letistesf /letistelv /letistepoust", "Cancel", "Zpět");
				}
				if(listitem == 4)
				{
				    ShowPlayerDialog(playerid, Dialog_NoEffectWarpy, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "{00FF04}Občerstvení", "{ffff70}/burgerls /burgersf /burgerlv /pizza", "Cancel", "Zpět");
				}
				if(listitem == 5)
				{
				    ShowPlayerDialog(playerid, Dialog_NoEffectWarpy, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "{00FF04}Ammu-Nationy", "{ffff70}/ammols /ammosf /ammolv", "Cancel", "Zpět");
				}
				if(listitem == 6)
				{
				 ShowPlayerDialog(playerid, Dialog_NoEffectWarpy, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "{00FF04}Stadiony", "{ffff70}/stadionls /stadionsf /stadionlv", "Cancel", "Zpět");
				}
				if(listitem == 7)
				{
				 ShowPlayerDialog(playerid, Dialog_NoEffectWarpy, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "{00FF04}Gangy", "{ffff70}/grove /ballas /vagos /aztecas", "Cancel", "Zpět");
				}
				if(listitem == 8)
				{
				 ShowPlayerDialog(playerid, Dialog_NoEffectWarpy, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "{00FF04}Skoky", "{ffff70}/skok1 /skok2 /skok3", "Cancel", "Zpět");
				}
				if(listitem == 9)
				{
				 ShowPlayerDialog(playerid, Dialog_NoEffectWarpy, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "{00FF04}Armáda", "{ffff70}/area69 /lod69 /sklad69", "Cancel", "Zpět");
				}
				if(listitem == 10)
				{
				 ShowPlayerDialog(playerid, Dialog_NoEffectWarpy, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "{00FF04}Venkov", "{ffff70}/angel /blueberry /dillimore /montgomery /palomino /chilliad /skladka /panopticon /verdant /chata /jezero", "Cancel", "Zpět");
				}
				if(listitem == 11)
				{
				 ShowPlayerDialog(playerid, Dialog_NoEffectWarpy, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "{00FF04}Poušť", "{ffff70}/bay /el /barrancas /payasdas /fort /bigear /lil /prehrada /kopec", "Cancel", "Zpět");
				}
				if(listitem == 12)
				{
				 ShowPlayerDialog(playerid, Dialog_NoEffectWarpy, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "{00FF04}Bonus", "{ffff70}/ghost1 /ghost2 /libertyin /libertyout", "Cancel", "Zpět");
				}
				if(listitem == 13)
				{
				 ShowPlayerDialog(playerid, Dialog_NoEffectWarpy, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "{00FF04}Ostatní", "{ffff70}/dragons /golden /jizzy /skatepark /plaz", "Cancel", "Zpět");
				}
			}

			if(dialogid == Dialog_NoEffectWarpy)
    		{
        	if(!response)
        	{
       		 ShowPlayerDialog(playerid, Dialog_Warpy, DIALOG_STYLE_LIST, "{00FF04}Warpy", "Města\nPolicie\nNemocnice\nLetiště\nObčerstvení\nAmmu-Nationy\nStaiony\nGangy\nSkoky\nArmáda\nVenkov\nPoušť\nBonus\nOstatní", "OK", "Cancel");
        	}
    		}
			
			
		}

 

 

Link to comment
Share on other sites

4 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 1

Protože se na ten dialog ptáš ve špatném bloku.

Tam kde se ptáš jestli dialogid je

if(dialogid == Dialog_NoEffectWarpy)

Tak už je to bloku

else if(dialogid == Dialog_Warpy)

tudíž se (!response) ani podmínka dialogid == Dialog_NoEffectWarpy nemůže nikdy splnit

  • Líbí se mi to! (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0
před 37 minutami, mxco said:

Protože se na ten dialog ptáš ve špatném bloku.

Tam kde se ptáš jestli dialogid je


if(dialogid == Dialog_NoEffectWarpy)

Tak už je to bloku


else if(dialogid == Dialog_Warpy)

tudíž se (!response) ani podmínka dialogid == Dialog_NoEffectWarpy nemůže nikdy splnit

A jo toho jsem si nevšiml díky moc :) už to funguje :) LOCK

Link to comment
Share on other sites

  • -1

Zkus if(response == 2) a nebo lépe odtabovat (nevím jestli to pomůže ale za zkoušku nic nedáš :) )

nebo to zkusit přes switch a case (místo if(listitem == 1) např dát switch(listitem) a case 0: { } case 1: { } atd.)

(vím moc rady psát neumím ale omluv to :) )

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...