Jump to content
  • 0

pomoc Key


Mivčo

Dotaz

Popis problému:

Mám problem z otváraním brány....

JOB 5 mám Vojakov

Napr. som zamestnaný a ked prídem pri bránu a stlačim H tak nič sa nedeje... davam celí kod

 

Chyby/varování kompilátoru a při běhu:

--

 

Kód:

 

new Objekty;
new Cela;
Cela = CreateDynamicObject(7657,2209.7000000,-2662.8000000,14.2900000,0.0000000,0.0000000,152.0000000); 
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
         if(newkeys & 2)
	    {
		    if(PlayerInfo[playerid][Job] == 5)
		    {
			    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,30,2209.7000000,-2662.8000000,0.2900000))
			    {
				    if(Objekty == 0)
				    {
					    MoveObject(Cela, 2209.7000000,-2662.8000000,0.2900000, 2.0);
					    Objekty = 1;
					    }else{
					    MoveObject(Cela, 2209.7000000,-2662.8000000,14.2900000, 2.0);
					    Objekty = 0;
				    }
			    }
		    }
	    }
    }
    return 1;
}

 

 

 

Dodatečné poznámky:

--

Link to comment
Share on other sites

13 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Hneď tam vidím CreateDynamicObject a MoveObject...

 

Neviem ako presne funguje tvoj streamer, ale predpokladám že pre MoveObject máš v streameri špeci funckiu

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Hneď tam vidím CreateDynamicObject a MoveObject...

 

Neviem ako presne funguje tvoj streamer, ale predpokladám že pre MoveObject máš v streameri špeci funckiu

A ta funkcia je..? lebo objekt mi vytvorí ale nedeje sa sním nič 

No nemalo to byť MoveObject ale MoveDynamicObject a funguje mi to icon_e_smile.gif a teraz ako odstranim toto ked mi to v MTA neukazuje ale v sa-mp ano 

post-10219-0-46730800-1515760634_thumb.png

Edited by Mivčo
Link to comment
Share on other sites

  • 0

A ta funkcia je..? lebo objekt mi vytvorí ale nedeje sa sním nič 

No nemalo to byť MoveObject ale MoveDynamicObject a funguje mi to icon_e_smile.gif a teraz ako odstranim toto ked mi to v MTA neukazuje ale v sa-mp ano 

attachicon.gifsa-mp-000.png

 

http://wiki.sa-mp.com/wiki/RemoveBuildingForPlayer

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Fúha, no tak to neviem... nech skúsi tvoj kamarat či to tam tiež vidí, ak nie tak preinštaluj GTA/stiahi/kup nové icon_e_biggrin.gif

možná to bude clientom ale uvidím :d 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ježiš.. Mivčo, zistí si čo robia dané podmienky, a nezvaluj to na Objecty.. icon_e_biggrin.gif Ked napísal Hip že čo to robí, dal som si na newkeys & 2 zobrazenie InfoBoxu.. Hádaj na aké to máš tlačítko icon_e_smile.gif C.. Nie H icon_e_smile.gif Ked som stlačal H, tak nič, ked C tak sa mi zobrazoval InfoBox.. icon_e_wink.gif Si tam daj nabudúce aj správu či sa to vôbedz vyvolá.. Lebo by si na to neprišiel nikdy prečo ti to nejde icon_e_biggrin.gif

A teraz som hladal na Wiki.. Ty tam máš newkeys & 2.. Ale 2 je Crouch icon_e_biggrin.gif Neviem kde si hladal, ale Hčko je 262144****icon_e_biggrin.gif Tu máš, na budúce tam nepchaj somariny, a potom sa stažuješ že ti to nejde icon_e_biggrin.gif http://wiki.sa-mp.com/wiki/Keys A pozri si tam hned aj druhý riadok 'Macro', 'Value' (čo si dal za newkeys) a 'Default key (On Foot)' icon_e_biggrin.gificon_e_biggrin.gif Ale kde si našiel že 2 je Hčko ?? :d To ma zaujíma, fakt :d

Edited by EvoLve.
Link to comment
Share on other sites

  • 0

if(newkeys & 2)

 

já si nemůžu pomoct, ale co že má dělat tato podmínka?

Možno kontrolu, či je 2. bit v newkeys 1. Vzhľadom na to, že 2. bit v newkeys reprezentuje KEY_CROUCH by som povedal, že to kontroluje, či má hráč stlačené tlačítko pre čupnutie alebo pre trúbenie z vozidla. Jediný problém vidím možno v tom, že by sa mal ošetriť aj prípad, kedy hráč drží H / C a do toho stlačí nejaké iné tlačítko - v takom prípade asi manipulovať s bránou nechceš.

Možno nejak takto: if ((newkeys & 2) && !(oldkeys & 2)).

Ušlo mi niečo?

 

Ježiš.. Mivčo, zistí si čo robia dané podmienky, a nezvaluj to na Objecty.. icon_e_biggrin.gif Ked napísal Hip že čo to robí, dal som si na newkeys & 2 zobrazenie InfoBoxu.. Hádaj na aké to máš tlačítko icon_e_smile.gif C.. Nie H icon_e_smile.gif Ked som stlačal H, tak nič, ked C tak sa mi zobrazoval InfoBox.. icon_e_wink.gif Si tam daj nabudúce aj správu či sa to vôbedz vyvolá.. Lebo by si na to neprišiel nikdy prečo ti to nejde icon_e_biggrin.gif

 

A teraz som hladal na Wiki.. Ty tam máš newkeys & 2.. Ale 2 je Crouch icon_e_biggrin.gif Neviem kde si hladal, ale Hčko je 262144****icon_e_biggrin.gif Tu máš, na budúce tam nepchaj somariny, a potom sa stažuješ že ti to nejde icon_e_biggrin.gif http://wiki.sa-mp.com/wiki/Keys A pozri si tam hned aj druhý riadok 'Macro', 'Value' (čo si dal za newkeys) a 'Default key (On Foot)' icon_e_biggrin.gificon_e_biggrin.gif Ale kde si našiel že 2 je Hčko ?? icon_e_biggrin.gif To ma zaujíma, fakt icon_e_biggrin.gif

Ja si myslím, že H je naozaj 2. Teda aspoň ak chceš otvárať bránu trúbením z vozidla, ako som to videl vo viacerých scriptoch. Dá sa to nájsť presne na tom linku, ktorý si poslal, 2. riadok, Default Key (In Vehicle). Btw párkrát som videl aj #define KEY_HORN 2, ľudia by to tak asi nepísali, keby to nefungovalo.

Edited by DuFF
  • Líbí se mi to! (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0
Možno kontrolu, či je 2. bit v newkeys 1. Vzhľadom na to, že 2. bit v newkeys reprezentuje KEY_CROUCH by som povedal, že to kontroluje, či má hráč stlačené tlačítko pre čupnutie alebo pre trúbenie z vozidla. Jediný problém vidím možno v tom, že by sa mal ošetriť aj prípad, kedy hráč drží H / C a do toho stlačí nejaké iné tlačítko - v takom prípade asi manipulovať s bránou nechceš.

Možno nejak takto: if ((newkeys & 2) && !(oldkeys & 2)).

Ušlo mi niečo?

 

 

Ja si myslím, že H je naozaj 2. Teda aspoň ak chceš otvárať bránu trúbením z vozidla, ako som to videl vo viacerých scriptoch. Dá sa to nájsť presne na tom linku, ktorý si poslal, 2. riadok, Default Key (In Vehicle). Btw párkrát som videl aj #define KEY_HORN 2, ľudia by to tak asi nepísali, keby to nefungovalo.

H funguje ked je vo vozidle a mam to dobre to H a ked zada hrat C mimo auta tak nejde :) dobre to je ako to je :)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ja neviem prečo tu všetci riešite nejakú klávesu, keď to mu už dáááávno funguje... Viď citáciu nižšie.

 

A ta funkcia je..? lebo objekt mi vytvorí ale nedeje sa sním nič 


No nemalo to byť MoveObject ale MoveDynamicObject a funguje mi to icon_e_smile.gif a teraz ako odstranim toto ked mi to v MTA neukazuje ale v sa-mp ano 

attachicon.gifsa-mp-000.png

 

 

Ale samozrejme, to by niekto musel najprv čítať všetky príspevky a nie len prvý a posledný...

 

BTW už si zistil či ten objekt vidíš len ty, alebo ho vidia všetci hráči?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ja neviem prečo tu všetci riešite nejakú klávesu, keď to mu už dáááávno funguje... Viď citáciu nižšie.

 

 

 

Ale samozrejme, to by niekto musel najprv čítať všetky príspevky a nie len prvý a posledný...

 

BTW už si zistil či ten objekt vidíš len ty, alebo ho vidia všetci hráči?

Bol to model ale už je to odstranené 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Globální moderátor

Možno kontrolu, či je 2. bit v newkeys 1. Vzhľadom na to, že 2. bit v newkeys reprezentuje KEY_CROUCH by som povedal, že to kontroluje, či má hráč stlačené tlačítko pre čupnutie alebo pre trúbenie z vozidla. Jediný problém vidím možno v tom, že by sa mal ošetriť aj prípad, kedy hráč drží H / C a do toho stlačí nejaké iné tlačítko - v takom prípade asi manipulovať s bránou nechceš.

Možno nejak takto: if ((newkeys & 2) && !(oldkeys & 2)).

Ušlo mi niečo?

 

Ja si myslím, že H je naozaj 2. Teda aspoň ak chceš otvárať bránu trúbením z vozidla, ako som to videl vo viacerých scriptoch. Dá sa to nájsť presne na tom linku, ktorý si poslal, 2. riadok, Default Key (In Vehicle). Btw párkrát som videl aj #define KEY_HORN 2, ľudia by to tak asi nepísali, keby to nefungovalo.

 

jop bylo mi to vysvětleno na skypu. Nikdy jsem bity neporovnával a jaksi mě nenapadlo tohle..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...