Jump to content

video Tachometr


Ewwe

Recommended Posts

  • Administrátor

Zdarec, zajímal by mě váš názor na betu tachometru

 

[media=

]https://www.youtube.com/watch?v=MTLD_bMljDk[/media]

 

DPR je převodovka ( D je ( neeívm zapoměl jsem ) , P je Parking BRake a R reverse,

Dále analogový ukazatel stavu paliva

a ujetá vzdálenost. Mám v plánu ještě aktuální a průměrnou spotřebu

  • Líbí se mi to! (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

  • Administrátor

D - drive

 

Jinak nebyl by lepsi rucickovy ukazatel ? icon_e_smile.gif

 

Myslíš analogový ukazatel rychlosti ?

 

 

Lepší by fakt byl ten rucickovy ukazatel. A jinak co to vidím Ewwe, chystáš nový mód? Nebo to je jen na test?

 

Že chystám je asi silný slovo.. Při těch nových věcech v 0.3.8 jsem dostal chut a ted jsem na tom pár dní dělal 

Link to comment
Share on other sites

lel, ako si napisal co je D, tak som chvilu rozmyslal, napadlo mi Drive :d a fakt :d

 

inak co sa tyka tachometrov trosku late to the party :)

Mozno by si mohol spravit ze sa to rychlejšie rotuje, ako byva na unixoch že lomítko "/" v ascii rotuje (/,-,\,|,/,-,\,|,) pri tankovaní.. alebo nieco - vyzera to moc staticky

Link to comment
Share on other sites

Myslíš analogový ukazatel rychlosti ?

 

 

 

Že chystám je asi silný slovo.. Při těch nových věcech v 0.3.8 jsem dostal chut a ted jsem na tom pár dní dělal 

No myslel jsem neco na tenhle zpusob

 

https://www.youtube.com/watch?v=QwyhzYKKR1g

 

Ale cekam az to kalcor nejak poladi, protoze v nynejsi situaci je to nepouzitelny. A davat tam mensi update.. To by pak vypadalo blbe, davat na rucickovy tachometr update treba po 500ms je fakt hnus icon_e_biggrin.gif

Zase treba na zobrazeni rychlosti cislem je vetsi odezva idealni, kdyz jsem zkousel dat na to cislo update po 40ms tak mi to malem urvalo oci :d Takze jedine rucicku :d

Edited by ATomas
Link to comment
Share on other sites

  • Administrátor

Hm.. to jak jsi tam dostal ten obrazek ? :d


lel, ako si napisal co je D, tak som chvilu rozmyslal, napadlo mi Drive icon_e_biggrin.gif a fakt icon_e_biggrin.gif

 

inak co sa tyka tachometrov trosku late to the party icon_e_smile.gif

Mozno by si mohol spravit ze sa to rychlejšie rotuje, ako byva na unixoch že lomítko "/" v ascii rotuje (/,-,\,|,/,-,\,|,) pri tankovaní.. alebo nieco - vyzera to moc staticky

Já si nemohl za boha vzpomenout.... Jo já vím je toho miliarda. Ale já si ten mod píšu jen tak pro radost. Nemám žádný velký plány prostě si jen tak píšu a čekám co z tho vypadne

Link to comment
Share on other sites

1. by ma zaujímalo ako si vypol a nahradil to hore v pravo :o :o vidím to po prví krát :o :/

2. ako si spravil tie kilometre :o

3. je to dobre ale chcelo by to analogové a pod ručičkou stav kilometre :d 

Link to comment
Share on other sites

  • Administrátor

1. by ma zaujímalo ako si vypol a nahradil to hore v pravo icon_e_surprised.gificon_e_surprised.gif vidím to po prví krát icon_e_surprised.gif :/

2. ako si spravil tie kilometre icon_e_surprised.gif

3. je to dobre ale chcelo by to analogové a pod ručičkou stav kilometre icon_e_biggrin.gif

 

Taky jsem vypl radar a veškeré ostatní samp gui...

 

 

2. Myslíš najetou vzdálenost ? floatsqroot z pythagorovky

 

3. Jo chtělo.. Jestli toco ukazovat atomas je to co si myslím tak bude velka změna kompletního gui serveru :d

Link to comment
Share on other sites

HUD máš vypnutý přes SAMP+? Takže bude vyžadován při hraní?

 

 

 

SA-MP 0.3.8 RC4-3 Client update (optional)

- ...
- ...
- You should be able to use downloaded txds as textdraw sprites using the tag mdl-ID:texturename. Where '-ID' is a model added with AddSimpleModel.
The textdraw system is likely to be upgraded in future RCs, having features similar to MaterialText, so I'd recommend against using downloaded textures for text messages.
Edited by Lukasz
Link to comment
Share on other sites

  • Administrátor

HUD máš vypnutý přes SAMP+? Takže bude vyžadován při hraní?

 

To Atomasovo vypadá na vlastní objekt s texturou, zobrazený jako TD.

 

Jep.. 

Ale má to trošku lepší strukturu než dřív týpek k tomu stačil udělat ez instalátor takže není problém

Link to comment
Share on other sites

Tak teď jsem si všiml, že je v nové verzi přímo podporované zobrazení vlastní textury jako sprite a nemusí se to obcházet přes zobrazení samotného modelu :d viz předešlý příspěvek. Vypadá to konečně na normální custom gui.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrátor

Jo ale k fičurám z IVMP kde se dali s klidem loudit i png a ttf soubory je to ještě daleko


Jako je to zhruba 10 let od prvního samp ne ? Tak at stim udělá nějakej průlom mg

Link to comment
Share on other sites

Hele jak je na tom txd a alfa kanál ? asi blbě co ?

Tak v singlu to dava tak prepokladam ze i vlastni pujde. Jen s ito musis v tom .txd spravne nastavit.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrátor

Tak v singlu to dava tak prepokladam ze i vlastni pujde. Jen s ito musis v tom .txd spravne nastavit.

 

Jo už jsem se k tomu dopídil. Ted už jen sehnat někde jak se tvoří dff a hurá do tachometru :d

Link to comment
Share on other sites

Jo už jsem se k tomu dopídil. Ted už jen sehnat někde jak se tvoří dff a hurá do tachometru icon_e_biggrin.gif

No pokud ten .txd chces pouzit jen pro ucely textdrawu, tak si muzes do toho jednoho .txd dat vice tech obrazku a to priradit k nejkymu .dff treba nesmyslnemu, jen pro ten ucel, aby jsi mohl vytvorit AddSimpleModel kterej ti natahne ten .txd k tomu hraci, aby to v tom TD fakt videl. A ten .dff v ramci objektu nemusis vubec pouzit.

 

Ja mam treba tu rucicku modelovanou jako .dff (protoze bych ji jinak neorotoval). Ale v tom .txd mam i texturu toho tachometru i kdyz na objekt pouzity nikdy neni. Prave pro ucel toho aby to slo zobrazit v TD :)

Edited by ATomas
Link to comment
Share on other sites

  • Administrátor

No já nevim ale nechápu jak to můžeš přidat k nečemu jinýmu.. Jo chápu tu část s TXD ale ohledně toho dffka ne. 

Link to comment
Share on other sites

No já nevim ale nechápu jak to můžeš přidat k nečemu jinýmu.. Jo chápu tu část s TXD ale ohledně toho dffka ne. 

No tak tobe jde o textdraw ne ? tj .dff potrebujes jen za tim ucelem, aby ti ten .dff natahl ten .txd do clienta. Protoze AddSimpleModel musi byt uplny. Samotny .txd ke clientovy nedostanes.

Edited by ATomas
Link to comment
Share on other sites

  • Administrátor

Aha... A ohledně toho přidání do txd tak to musím nějak dostat i do dff ne ? JInak by to nebylo validní ?

Link to comment
Share on other sites

  • Administrátor

myslim, ze nemusis

 

musis pridat

 

Ten dff soubor tam musí být jsestli jsem správně ATomase pochopil tak jednak ty funkce tento parametr vyžadují a druhak se používají k tomu aby clientu tu texturu stáhl

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...