Dobrý den, mám udelanej script na to, že hráč si muže vytvorit vlastní label u sebe. Když se odpojí, tak label ma zmizet. Jenže mám tu problém, že když nekdo vytvorí label a odpojí se random hráč, tak ten label tomu hráči zmizí ( i když se neodpojil přímo on )
Chyby/varování kompilátoru a při běhu: --
Kód:
na začátku:
new Text3D:label[MAX_PLAYERS];
tady se label vytváři
label[playerid] = Create3DTextLabel(labeltext, -1, 0, 0, 0, 70.0, 0);
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
Delete3DTextLabel(label[playerid]);
return 1;
}
Dotaz
Pavel Tuček 1
Popis problému:
Dobrý den,
mám udelanej script na to, že hráč si muže vytvorit vlastní label u sebe. Když se odpojí, tak label ma zmizet. Jenže mám tu problém, že když nekdo vytvorí label a odpojí se random hráč, tak ten label tomu hráči zmizí ( i když se neodpojil přímo on )
Chyby/varování kompilátoru a při běhu:
--
Kód:
Edited by Pavel TučekDodatečné poznámky:
--
Link to comment
Share on other sites
14 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts