DeF 0 Odesláno: 20. Září, 2017 Share Odesláno: 20. Září, 2017 Popis problému: Čau. Mám takový problém. Udělal jsem bránu kterou jsem chtěl aby jse mi otevřela na příkaz. Když jsem to dal do hry tak se to neotevřelo. Chtěl bych poradit jak to spravit. Díky za rady. Chyby/varování kompilátoru a při běhu: Object se mi neotevře, když zadám příkaz. Kód: //xxxxxxx [ Includy ] xxxxxxx// #include #include //xxxxxxx [ Newy ] xxxxxxx// new brana,branastatus; public OnFilterScriptInit() { brana = CreateObject(17951, 1761.20581, 2076.82983, 11.26720, 0.00000, 0.00000, 359.80103); return 1; } //xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx(( CMD:otevrit3(playerid,params[]) { if (branastatus == 0) { MoveObject(brana, 1761.11401, 2076.83545, 7.92715, 0.00000, 0.00000, 359.79901); // otevřeno branastatus = 1; } else { MoveObject(brana, 1761.20581, 2076.82983, 11.26720, 0.00000, 0.00000, 359.80103);// zavřeno branastatus = 0; } return 1; } Dodatečné poznámky: -- Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Lukasz 336 Odesláno: 20. Září, 2017 Share Odesláno: 20. Září, 2017 http://wiki.sa-mp.com/wiki/MoveObject Momentalne mas speed nastaven na 0 (nepohybuje se). Uprav si kod, abys tam mel stejny pocet argumentu, jako je v dokumentaci. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
DeF 0
Popis problému:
Čau. Mám takový problém. Udělal jsem bránu kterou jsem chtěl aby jse mi otevřela na příkaz.
Když jsem to dal do hry tak se to neotevřelo.
Chtěl bych poradit jak to spravit.
Díky za rady.
Chyby/varování kompilátoru a při běhu:
Object se mi neotevře, když zadám příkaz.
Kód:
Dodatečné poznámky:
--
Link to comment
Share on other sites
1 odpověd na tuto otázku
Recommended Posts