Jump to content

Recommended Posts

LiteMessages.png


Ahojte, 
Spravil som si môj prvý plúgin do Minecraftu, jedná sa hlavne o správy po pripojení a odpojení z hry ktoré si môžeš nastaviť podla ľúbosti.
Ak nájdete nejaké chyby v plúgine samozrejme nahlásiť.

Beriem hlavne kritiku, čo je možno zlepšiť a poď.

V budúcnu mám samozrejme v pláne spraviť viac vecí do plúginu:
➤ Podpora viac verzií v jednom plúgine
➤ Podpora možnosť písať farebne v chate ( možnosť vypnúť )
➤ ReLoad príkaz - obnova configu v hre bez nutnosti reštartu
➤ Samozrejme Permissions k tomu.

Podpora 1.8 - 1.12

Ak chcete stiahnuť tak odkazy su dole:
 

Downloads.png


Source%20Code.png

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites

tak :d Ono na to už je Essentials ale ak by si na tom zapracoval tak by to mohol byť aj taký lepší/československý Essentials.

Sice sa v jave nevyznám ale v konfigurácii pluginov áno.

Ale myslím si že na začiatok to bohate stačí a možno sa to aj využije kto vie.

Tak podľa popisu 6/10

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites
@EventHandler
	public void OnPlayerJoin(PlayerJoinEvent event)
	{
		Player player = event.getPlayer();
		String s1 = config.getString("Player-Join.Text");
		
		s1 = s1.replaceAll("%playername%", player.getName());
		
		if(config.getBoolean("Player-Join.Active-Text"))
		{
			msg(s1); // Každému hráèovy ( farebne )
		}
		
		if(config.getBoolean("ToConsole"))
		{
			print(s1); // Do konzole iba ( farebne )
		}
		
		if(!config.getBoolean("Player-Join.Default-Text"))
		{
			event.setJoinMessage(null);
		}
	}

Ehh.. Používat event.setJoinMessage(...); je moc na píp že icon_e_biggrin.gif

 

Nechapu proč bys měl povolovat jestli se zpráva může poslat do konzole.. 

Edited by Steam wallet

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites
@EventHandler
	public void OnPlayerJoin(PlayerJoinEvent event)
	{
		Player player = event.getPlayer();
		String s1 = config.getString("Player-Join.Text");
		
		s1 = s1.replaceAll("%playername%", player.getName());
		
		if(config.getBoolean("Player-Join.Active-Text"))
		{
			msg(s1); // Každému hráèovy ( farebne )
		}
		
		if(config.getBoolean("ToConsole"))
		{
			print(s1); // Do konzole iba ( farebne )
		}
		
		if(!config.getBoolean("Player-Join.Default-Text"))
		{
			event.setJoinMessage(null);
		}
	}

Ehh.. Používat event.setJoinMessage(...); je moc na píp že icon_e_biggrin.gif

 

Nechapu proč bys měl povolovat jestli se zpráva může poslat do konzole.. 

 

Tak neviem niekto nechce aby mu to spamovalo konzolu, tak prečo nie je to jednoduché icon_e_biggrin.gif,

 

No je no icon_e_biggrin.gificon_e_biggrin.gif, ale chcel som aby všetko išlo nastaviť aj ta najmenšia blbosť ako toto :d  

Edited by XpresS

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Zde můžete odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Obnovili jsme váš původní obsah (obsah napsaný před zavřením).   Smazat obnovený obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...