Jump to content

pomoc iOS Mail aplikace nekomunikuje s serverem seznamu


mattmatt

Recommended Posts

Ahoj,

mám zde takový zajímavý problém a pokud vlastníte zařízení od firmy Apple jistě jste se s ním již setkali - i já a však nevím si rady.

Koupil jsem rodičům iPad Air 2 v kterým je iOS 10.3.2. Chtěl jsem jim přidat do integrované aplikace "Mail" email od seznamu, a však nejsem schopnej docílit toho aby přijmal poštu. Kdykoliv nastavím servery odchozí a příchozí pošty (imap i pop3) vyhodí to chybu o tom, že poštu nelze příjmat. Většinou pomohlo použít buď POP3 nebo IMAP variantu a však teď nefunguje ani jedno. Už je to asi týden, a stále nic. Nemáte s tímto někdo zkušenosti? Budu rád za každý ohlas či radu. Děkuji

(V Seznam emailu mam povolené všechny potřebné nastavení a adresy jsem si kontroloval několikrát)

 

- pokud problém vyřeším, napíšu zde jak krok po kroku.

Link to comment
Share on other sites

Tím, že vyzkoušíš jinou appku eliminuješ možnost, že by byla chybná appka. 

Nefunkční appkou to nebude, jelikož mi na tom Google účet funguje. Každopádně díky za nápady!:-)

 

edit:// A pracovní email k doméně(wedos mail) taktéž, což je stejný princip.

Edited by mattyarts
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...