Jump to content
  • 0

pomoc Jak upravit RZE


AkelGP

Dotaz

Popis problému:

Ahoj,

chci se zeptat. Jak mám upravit GM rze79? Když si to dám do DeAMX a dám to do programu pawno tak mi to ukáže toto:

#include 
#include 
#inclde 
nevíte co s tím nebo jak to upravit?

-----------------------

Díky AkelGP

 

Chyby/varování kompilátoru a při běhu:

#include

#include

#inclde

 

Kód:

 

--

 

 

 

Dodatečné poznámky:

--

Link to comment
Share on other sites

8 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Technicky sa to da, ale nestaci ti na to znalost PAWN. A je to tak zlozite, ze som este nikoho nevidel spravit netrivialnu upravu.

Ty jsi několikrát upravil RZE viz Unit systém a Real Zem 8

Link to comment
Share on other sites

  • 0

samotný AMX súbor sa dá upraviť, a pokial by si mal deAMX verziu rze tiež sa dá upraviť tak aby fungovala ale to ti prezrádzať nebudem, aj tak by si to nevedel a keby aj ano čo určite nevieš aj tak by som ti to neprezradil.


radšej si vytvor k RZE nejaký vedlajší FS a hotovo alebo vlastný mod čo je určite jedna z najlepších možností no nato treba vela času a ak ho máš možeš začať

Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Administrátor

Veřejně dostupné deAXM ti nikdy nevrátí kód tak aby jsi sním nemusel nic víc dělat. Můžeš si upravit AMX ale jak tu někdo říkal je to složité a váže se k tomu kopa pravidel která se nedají obejít. 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Majitel

AMX je zkompilovaný kód scriptovacího jazyka Pawn, který není tak lehce pro uživatele čitelný jako Pawn.

 

AMX neobsahuje názvy proměnných, ani názvy funkcí, ale jen odkazy na registry v relativním místě paměti.

 

Když DeAMX zkouší přeložit zkompilovaný kód, řídí se pouze algoritmem, který jeho autor sestrojil na základě experimenty s kompilerem Pawn, tudíž DeAMX hledá známé struktury a kusy kódu, které již zná.

Vzhledem k tomu, že není DeAMX sofistikovaný, ale spíše velmi nespolehlivý a nepropracovaný nástroj, nedokáže se vyhnout instrukcím, které ho zanesou do jámy, ze které se nevyhrabe, neví jak instrukce přeložit zpátky do Pawn, zacyklí se do nekončící smyčky a je ještě pár dalších fíglů, jak ho zmást.

 

80% kódu, který z DeAMX vzejde se nedá znovu zkompilovat. Jde spíš o něco, co se tváří jako Pawn, ale synteticky jím není, je to jen opakující se vzorec přeložených kusů kódu do formy, která je alespoň trochu čitelná lidmi.

Edited by ffredyk
Link to comment
Share on other sites

  • 0

AMX je zkompilovaný kód scriptovacího jazyka Pawn, který není tak lehce pro uživatele čitelný jako Pawn.

 

AMX neobsahuje názvy proměnných, ani názvy funkcí, ale jen odkazy na registry v relativním místě paměti.

 

Když DeAMX zkouší přeložit zkompilovaný kód, řídí se pouze algoritmem, který jeho autor sestrojil na základě experimenty s kompilerem Pawn, tudíž DeAMX hledá známé struktury a kusy kódu, které již zná.

Vzhledem k tomu, že není DeAMX sofistikovaný, ale spíše velmi nespolehlivý a nepropracovaný nástroj, nedokáže se vyhnout instrukcím, které ho zanesou do jámy, ze které se nevyhrabe, neví jak instrukce přeložit zpátky do Pawn, zacyklí se do nekončící smyčky a je ještě pár dalších fíglů, jak ho zmást.

 

80% kódu, který z DeAMX vzejde se nedá znovu zkompilovat. Jde spíš o něco, co se tváří jako Pawn, ale synteticky jím není, je to jen opakující se vzorec přeložených kusů kódu do formy, která je alespoň trochu čitelná lidmi.

 

DeAMX je postaveny na opensource kode pawna. Dekompiluje byte kod spat do pawn. Nefunguje poriadne preto, ze clovek co ho robil sa na to vysral...

 

AMX obsahuje nazvy public fci, od toho jsou public... Odkazy na registry? Obsahuje bajty kod. tj, instrukce virtualneho stroja pawn.

  • Líbí se mi to! (+1) 4
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...