Zdarec. Mám problém. Chci udělat to, že se zaregistruju - po dalším připojení přihlásím. Fajn, tak se zaregistruju, normálně to funguje. (Zapíše se to v hash do ini souboru) Ale potom mám problém, když se chci přihlásit. Chybu hledám už fakt dlouho, xkrát jsem zkoušel něco měnit ale nefunguje to. Dokonce jsem se podíval i na návod přímo na tento login, podle kterého jsem to následně upravil i tak to nefunguje.... Budu rád za jakoukoliv pomoc o.o
Dotaz
DNLS 31
Zdarec. Mám problém. Chci udělat to, že se zaregistruju - po dalším připojení přihlásím. Fajn, tak se zaregistruju, normálně to funguje. (Zapíše se to v hash do ini souboru) Ale potom mám problém, když se chci přihlásit. Chybu hledám už fakt dlouho, xkrát jsem zkoušel něco měnit ale nefunguje to. Dokonce jsem se podíval i na návod přímo na tento login, podle kterého jsem to následně upravil i tak to nefunguje.... Budu rád za jakoukoliv pomoc o.o
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
switch( dialogid )
{
case DIALOG_REGISTER:
{
InterpolateCameraPos(playerid, 1939.004150, -1062.770751, 104.268577, 1439.407226, -865.417724, 91.213317, 10000);
InterpolateCameraLookAt(playerid, 1934.104492, -1061.799316, 104.045997, 1437.915039, -860.647644, 91.072708, 10000);
if (!response) return Kick(playerid);
if(response)
{
if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, "Registrování","Musíš zadat heslo!","Zadat","Odejít");
GetPlayerPos( playerid, PlayerInfo[playerid][PosX], PlayerInfo[playerid][PosY], PlayerInfo[playerid][PosZ] );
GetPlayerFacingAngle( playerid, PlayerInfo[playerid][Angle] );
new INI:File = INI_Open( UserPath( playerid ) );
INI_SetTag( File, "DATA" );
INI_WriteFloat( File, "PositionX", PlayerInfo[playerid][PosX] );
INI_WriteFloat( File, "PositionY", PlayerInfo[playerid][PosY] );
INI_WriteFloat( File, "PositionZ", PlayerInfo[playerid][PosZ] );
INI_WriteFloat( File, "Angle", PlayerInfo[playerid][Angle] );
INI_WriteInt(File,"Heslo",udb_hash(inputtext));
INI_WriteInt( File, "Prachy", GetPlayerMoney( playerid ) );
INI_WriteInt( File, "Skin", GetPlayerSkin ( playerid ) );
INI_WriteInt( File, "Interior", GetPlayerInterior( playerid ) );
INI_WriteInt( File, "VirtualWorld", GetPlayerVirtualWorld( playerid ) );
INI_Close( File );
TextDrawDestroy(Textdraw0);
TextDrawDestroy(Textdraw1);
TextDrawDestroy(Textdraw2);
SetSpawnInfo(playerid, 0, 180, 1762.9524,-1943.9843,13.5683,190.9275, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
SpawnPlayer(playerid);
TogglePlayerSpectating(playerid, false);
logged = 1;
}
}
case DIALOG_LOGIN:
{
InterpolateCameraPos(playerid, 1939.004150, -1062.770751, 104.268577, 1439.407226, -865.417724, 91.213317, 10000);
InterpolateCameraLookAt(playerid, 1934.104492, -1061.799316, 104.045997, 1437.915039, -860.647644, 91.072708, 10000);
if ( !response ) return Kick(playerid);
if( response )
{
if(udb_hash(inputtext) == PlayerInfo[playerid][Heslo])
{
INI_ParseFile(UserPath(playerid), "LoadUser_%s", .bExtra = true, .extra = playerid);
SetSpawnInfo(playerid, 0, PlayerInfo[playerid][skin], PlayerInfo[playerid][PosX], PlayerInfo[playerid][PosY], PlayerInfo[playerid][PosZ], PlayerInfo[playerid][Angle], 0, 0, 0, 0, 0, 0);
SpawnPlayer(playerid);
TextDrawDestroy(Textdraw0);
TextDrawDestroy(Textdraw1);
TextDrawDestroy(Textdraw2);
GivePlayerMoney( playerid, PlayerInfo[playerid][Prachy]);
SetPlayerInterior( playerid, PlayerInfo[playerid][interior] );
SetPlayerVirtualWorld( playerid, PlayerInfo[playerid][VirtualWorld] );
TogglePlayerSpectating(playerid, false);
logged = 1;
}
else
{
InterpolateCameraPos(playerid, 1939.004150, -1062.770751, 104.268577, 1439.407226, -865.417724, 91.213317, 10000);
InterpolateCameraLookAt(playerid, 1934.104492, -1061.799316, 104.045997, 1437.915039, -860.647644, 91.072708, 10000);
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT,"Příhlašení","Zadal si nesprávné heslo","Zadat","Odejít");
}
return 1;
}
}
}
return 1;
}
Link to comment
Share on other sites
4 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now