Jump to content
  • 0

pomoc Loose indentation


Paulee

Dotaz

Zdravím,

Mám tu menší problém. Nedávno jsem se opět dokopal k tomu, abych už odstranil chyby z GM, které se vyskytli. Milous22 mě s tím dost pomohl, ale mám to další problém. Nevím proč, ale píše mi to tyto  chyby

 

 

Mod(19828) : warning 217: loose indentation
Mod(19873) : warning 217: loose indentation
Mod(26033) : warning 217: loose indentation
Mod(26075) : warning 217: loose indentation
Mod(26077) : warning 217: loose indentation
Mod(26114) : warning 217: loose indentation
Mod(47848) : warning 217: loose indentation

 

 

Hledal jsem i na googlu, jak toto odstranit. Zkoušel jsem dát i #pragma tabsize 0, ale i tak nepomohlo. Nevíte co stím?

 

Řádek 19828:

 

 

                        if(ServerCheat[C_Flyhack] == 1) //Řádek 19828
			{
			    if(Cheat[FlyProtekce][playerid] == 0)
			    {
					if(!strcmp(Kategorie1,"SWIM", false ))
					{
					    if(!strcmp(Animace1,"SWIM_CRAWL", false ) || !strcmp(Animace1,"SWIM_BREAST", false ) || !strcmp(Animace1,"SWIM_TREAD", false ))
						{
						    if(IsPlayerInSea(playerid) == 1 && IsPlayerInWater(playerid) == 0 && IsPlayerInWaterMise(playerid) == 0)
						    {
						        Cheat[FlyHack][playerid] ++;
						        if(Cheat[FlyHack][playerid] >= 3)
						        {
              						Cheat[FlyHack][playerid] = 0;
	    							SCMAT(128,0x666666AA,"*(A)* Hráč %s (%d) má zřejmě FlyHack", PlayerName(playerid), playerid);
								}
							}
						}
					}
				}
			}

 

 

Řádek 19873:

 

 

        if(ServerCheat[C_Jetpack] == 1)//Řádek 19873
        {
            if(GetPlayerSpecialAction(playerid) == SPECIAL_ACTION_USEJETPACK)
            {
                if(!IsPlayerAdmin(playerid) && Sav[Admin][playerid] == 0)
                {
                    if(Adminss == 0)
                    {
                         SCMTAFL(128,0xFF0000AA,"Hráč %s byl vyhozen z důvodu: Jetpack",PlayerName(playerid));
                         Log_Write(100,playerid,"Hráč %s byl vyhozen z důvodu: Jetpack",PlayerName(playerid));
                        SetTimerEx("Kicked",900,0,"i",playerid);
                        Suspect_Write(100, PlayerName(playerid), -10, SUSPECT_CHEAT, "Jetpack",PlayerName(playerid));
                    }else{
                        SCMAT(128,0x666666AA,"*(A)* Hráč %s (%d) používá Jetpack", PlayerName(playerid), playerid);
                    }
                }
            }
        }

 

 

Řádek 26033:

 

 

for(new i = 0; i < 13; i++) TextDrawHideForPlayer(playerid, Galaxy3[i]);

 

 

Řádek 26075:

 

 

format(string,sizeof(string),"Player/%s.txt",PlayerName(playerid));

 

 

Řádek 26077:

 

 

           ForMaxPlayer(i)//Řádek 26077
 	   {
 	       if(Set[S_Log_Logout][i] == 1)
 	       {
		        if(playerid != i)
		        {
 	        	   if(IsPlayerAdmin(i) || Sav[Admin][i] > 0)
 	        	   {
 	        	       if(fexist(string))
		      			{
							switch(Set[S_ConectDisCon][i])
		    				{
					      		case 1: SCMF(100,i,0x808080AA,"Hráč {FF0000}%s (%d){808080} přišel na server (%s) (Registrovaný)",PlayerName(playerid), playerid,PlayerIP(playerid));
						        case 2: AddChat(90,i,"~g~Hrac %s (%d) přišel na server (%s) (Registrovaný)",PlayerName(playerid), playerid,PlayerIP(playerid));
						    }
						}else{
                            switch(Set[S_ConectDisCon][i])
    						{
					      		case 1: SCMF(100,i,0x808080AA,"Hráč {FF0000}%s (%d){808080} přišel na server (%s) (Nový hráč)",PlayerName(playerid), playerid,PlayerIP(playerid));
						       	case 2: AddChat(90,i,"~g~Hrac %s (%d) přišel na server (%s) (Novy hrac)",PlayerName(playerid), playerid,PlayerIP(playerid));
					    	}
						}
					}else{
                        switch(Set[S_ConectDisCon][i])
   						{
				      		case 1: SCMF(100,i,0x808080AA,"Hráč {FF0000}%s (%d){808080} přišel na server",PlayerName(playerid), playerid);
					       	case 2: AddChat(90,i,"~g~Hrac %s (%d) přišel na server",PlayerName(playerid), playerid);
				    	}
					}
				}else{
	                if(fexist(string))
					{
	                	Log_Write(100,playerid,"(LOGIN) Hráč {FF0000}%s (%d){808080} přišel na server (%s) (Registrovaný)",PlayerName(playerid), playerid,PlayerIP(playerid));
					}else Log_Write(100,playerid,"(LOGIN) Hráč {FF0000}%s (%d){808080} přišel na server (%s) (Nový hráč)",PlayerName(playerid), playerid,PlayerIP(playerid));
				}
			}
		}
		Log_Server(100,"Hráč %s (%d) se připojil!",PlayerName(playerid), playerid);

 

 

Řádek 26114:

 

 

Log_Server(100,"Hráč %s (%d) se připojil!",PlayerName(playerid), playerid);

 

 

Řádek 47848:

 

 

CMD:nick(playerid, params[])
{
	#pragma tabsize 0
    if(Sav[ZmenaNicku][playerid] == 0)
	{
	    new name[24],string[50];
   		if(sscanf(params,"s",name)) 						return SCM(playerid,0xff0000FF,"Nápověda: /nick (NICK)");
   		else if(strlen(name) > 20 || strlen(name) < 3) 		return SCM(playerid,0xff0000FF,"Nick musí mít 3 až 20 znaků.");

     	for(new i=0; i<strlen(name); i++)
		{
			if(strfind(name[i], "@", true) == 0 ||
			strfind(name[i], ".", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "q", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "w", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "e", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "r", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "t", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "z", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "u", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "i", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "o", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "p", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "a", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "s", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "d", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "f", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "g", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "h", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "j", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "k", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "l", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "y", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "x", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "c", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "v", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "b", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "n", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "m", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "(", true) == 0 ||
			strfind(name[i], ")", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "[", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "]", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "_", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "$", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "=", true) == 0 ||
    		strfind(name[i], "0", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "1", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "2", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "3", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "4", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "5", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "6", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "7", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "8", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "9", true) == 0)
			{
		}
		else //Zde řádek 47848
		{
  				SCM(playerid,0xFF0000AA,"Nick obsahuje nepovolené znaky.");
				return 1;
			}
		}

		//---
		if(PlayerStats[playerid][Body] < 100)       return SCM(playerid,0xFF0000FF,"Nemáte dostatek kreditů");
		for( new i; i != sizeof ChatBot; i ++ )
		{
			if(strfind(name, ChatBot[i], true) == 0)
			{
				SCM(playerid,0xFF0000AA,"Jméno obsahuje vulgární výraz");
	      	    return 1;
			}
		}
		//---
 		format(string,sizeof(string),"Player/%s.txt",name);
		if(fexist(string))
      	{
      	    SCM(playerid,0xFF0000AA,"Vybraný nick již někdo používá.");
      	    return 1;
		}
		//---
		Sav[ZmenaNicku][playerid] = 3000;

		//---
        SCMTAF(70,0xFF0000AA,"Hráč %s si změnil nick na %s",PlayerName(playerid), name);

        Log_Write(100,playerid,"Hráč %s si změnil nick na %s",PlayerName(playerid), name);
        Suspect_Write(100, PlayerName(playerid), playerid, SUSPECT_NICK, "Starý nick %s nový %s",PlayerName(playerid),name);

        PlayerStats[playerid][Body] -= 100;

        PrepsaniSouboru(PlayerName(playerid), name);
        new STR[80];
        format(STR, sizeof(STR), "{FF0000}Nezapomeňte si Váš nový nick změnit v clientu na %s", name);
       	ShowPlayerDialogEx(playerid,INFORMACNI_DIALOG,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"Změna nicku", STR, "Zavřít","");
		//---
		SetPlayerName(playerid,name);
		//---
		UlozitData(playerid);
    }else{
        new Hodina_a, Minuta_a;
        MinuteToHodin(Sav[ZmenaNicku][playerid], Hodina_a, Minuta_a);

		SCMF(100, playerid,0xFF0000AA,"Jméno si můžete změnit za %02d:%02d hodin", Hodina_a, Minuta_a);
	}
	return 1;
}

 

 

 

Budu moc rád za každou radu.

 

Přeji pěkný den.

Link to comment
Share on other sites

8 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0
  • Hlavní moderátor

To #pragma tabsize 0 si kde daval? lebo pokial viem dava sa pod includy alebo nejak tak :}

Kdybys mu místo této ubohé alternativy řekl, co to varování způsobuje a jak jej opravdu napravit.

 

Varování je způsobeno špatným odsazením, jinými slovy špatně tabuješ. Tady to není poznat (alespoň já to tam nevidím), ale zkus mít jednotlivé příkazy v jedné rovině, to, co je v blocích, odtabuj atd.

  • Líbí se mi to! (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Kdybys mu místo této ubohé alternativy řekl, co to varování způsobuje a jak jej opravdu napravit.

 

Varování je způsobeno špatným odsazením, jinými slovy špatně tabuješ. Tady to není poznat (alespoň já to tam nevidím), ale zkus mít jednotlivé příkazy v jedné rovině, to, co je v blocích, odtabuj atd.

Dobrá, díky moc. Mrknu na to

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Kdybys mu místo této ubohé alternativy řekl, co to varování způsobuje a jak jej opravdu napravit.

 

Varování je způsobeno špatným odsazením, jinými slovy špatně tabuješ. Tady to není poznat (alespoň já to tam nevidím), ale zkus mít jednotlivé příkazy v jedné rovině, to, co je v blocích, odtabuj atd.

Vždyť to máš jedno. Není tabování pouze kosmetická záležitost?

Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Hlavní moderátor

Vždyť to máš jedno. Není tabování pouze kosmetická záležitost?

Jak kde, některý jazyk si to vykládal jako bloky (Python? idk). Ale o to nejde, člověk, kor ten začínající, by v tom měl mít pořádek, pak se mu to bude lépe číst, lépe hledat chyby atd. Pokud bude někdy kódy zveřejňovat, bude to vypadat lépe, když to bude mít odsazené. Je to pak čitelnější pro ostatní. Totéž v help příspěvcích, pro pomáhající je to taky čitelnější.

  • Líbí se mi to! (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

 

Zdravím,

Mám tu menší problém. Nedávno jsem se opět dokopal k tomu, abych už odstranil chyby z GM, které se vyskytli. Milous22 mě s tím dost pomohl, ale mám to další problém. Nevím proč, ale píše mi to tyto  chyby

 

 

Mod(19828) : warning 217: loose indentation
Mod(19873) : warning 217: loose indentation
Mod(26033) : warning 217: loose indentation
Mod(26075) : warning 217: loose indentation
Mod(26077) : warning 217: loose indentation
Mod(26114) : warning 217: loose indentation
Mod(47848) : warning 217: loose indentation

 

 

Hledal jsem i na googlu, jak toto odstranit. Zkoušel jsem dát i #pragma tabsize 0, ale i tak nepomohlo. Nevíte co stím?

 

Řádek 19828:

 

 

                        if(ServerCheat[C_Flyhack] == 1) //Řádek 19828
			{
			    if(Cheat[FlyProtekce][playerid] == 0)
			    {
					if(!strcmp(Kategorie1,"SWIM", false ))
					{
					    if(!strcmp(Animace1,"SWIM_CRAWL", false ) || !strcmp(Animace1,"SWIM_BREAST", false ) || !strcmp(Animace1,"SWIM_TREAD", false ))
						{
						    if(IsPlayerInSea(playerid) == 1 && IsPlayerInWater(playerid) == 0 && IsPlayerInWaterMise(playerid) == 0)
						    {
						        Cheat[FlyHack][playerid] ++;
						        if(Cheat[FlyHack][playerid] >= 3)
						        {
              						Cheat[FlyHack][playerid] = 0;
	    							SCMAT(128,0x666666AA,"*(A)* Hráč %s (%d) má zřejmě FlyHack", PlayerName(playerid), playerid);
								}
							}
						}
					}
				}
			}

 

 

Řádek 19873:

 

 

        if(ServerCheat[C_Jetpack] == 1)//Řádek 19873
        {
            if(GetPlayerSpecialAction(playerid) == SPECIAL_ACTION_USEJETPACK)
            {
                if(!IsPlayerAdmin(playerid) && Sav[Admin][playerid] == 0)
                {
                    if(Adminss == 0)
                    {
                         SCMTAFL(128,0xFF0000AA,"Hráč %s byl vyhozen z důvodu: Jetpack",PlayerName(playerid));
                         Log_Write(100,playerid,"Hráč %s byl vyhozen z důvodu: Jetpack",PlayerName(playerid));
                        SetTimerEx("Kicked",900,0,"i",playerid);
                        Suspect_Write(100, PlayerName(playerid), -10, SUSPECT_CHEAT, "Jetpack",PlayerName(playerid));
                    }else{
                        SCMAT(128,0x666666AA,"*(A)* Hráč %s (%d) používá Jetpack", PlayerName(playerid), playerid);
                    }
                }
            }
        }

 

 

Řádek 26033:

 

 

for(new i = 0; i < 13; i++) TextDrawHideForPlayer(playerid, Galaxy3[i]);

 

 

Řádek 26075:

 

 

format(string,sizeof(string),"Player/%s.txt",PlayerName(playerid));

 

 

Řádek 26077:

 

 

           ForMaxPlayer(i)//Řádek 26077
 	   {
 	       if(Set[S_Log_Logout][i] == 1)
 	       {
		        if(playerid != i)
		        {
 	        	   if(IsPlayerAdmin(i) || Sav[Admin][i] > 0)
 	        	   {
 	        	       if(fexist(string))
		      			{
							switch(Set[S_ConectDisCon][i])
		    				{
					      		case 1: SCMF(100,i,0x808080AA,"Hráč {FF0000}%s (%d){808080} přišel na server (%s) (Registrovaný)",PlayerName(playerid), playerid,PlayerIP(playerid));
						        case 2: AddChat(90,i,"~g~Hrac %s (%d) přišel na server (%s) (Registrovaný)",PlayerName(playerid), playerid,PlayerIP(playerid));
						    }
						}else{
                            switch(Set[S_ConectDisCon][i])
    						{
					      		case 1: SCMF(100,i,0x808080AA,"Hráč {FF0000}%s (%d){808080} přišel na server (%s) (Nový hráč)",PlayerName(playerid), playerid,PlayerIP(playerid));
						       	case 2: AddChat(90,i,"~g~Hrac %s (%d) přišel na server (%s) (Novy hrac)",PlayerName(playerid), playerid,PlayerIP(playerid));
					    	}
						}
					}else{
                        switch(Set[S_ConectDisCon][i])
   						{
				      		case 1: SCMF(100,i,0x808080AA,"Hráč {FF0000}%s (%d){808080} přišel na server",PlayerName(playerid), playerid);
					       	case 2: AddChat(90,i,"~g~Hrac %s (%d) přišel na server",PlayerName(playerid), playerid);
				    	}
					}
				}else{
	                if(fexist(string))
					{
	                	Log_Write(100,playerid,"(LOGIN) Hráč {FF0000}%s (%d){808080} přišel na server (%s) (Registrovaný)",PlayerName(playerid), playerid,PlayerIP(playerid));
					}else Log_Write(100,playerid,"(LOGIN) Hráč {FF0000}%s (%d){808080} přišel na server (%s) (Nový hráč)",PlayerName(playerid), playerid,PlayerIP(playerid));
				}
			}
		}
		Log_Server(100,"Hráč %s (%d) se připojil!",PlayerName(playerid), playerid);

 

 

Řádek 26114:

 

 

Log_Server(100,"Hráč %s (%d) se připojil!",PlayerName(playerid), playerid);

 

 

Řádek 47848:

 

 

CMD:nick(playerid, params[])
{
	#pragma tabsize 0
    if(Sav[ZmenaNicku][playerid] == 0)
	{
	    new name[24],string[50];
   		if(sscanf(params,"s",name)) 						return SCM(playerid,0xff0000FF,"Nápověda: /nick (NICK)");
   		else if(strlen(name) > 20 || strlen(name) < 3) 		return SCM(playerid,0xff0000FF,"Nick musí mít 3 až 20 znaků.");

     	for(new i=0; i<strlen(name); i++)
		{
			if(strfind(name[i], "@", true) == 0 ||
			strfind(name[i], ".", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "q", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "w", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "e", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "r", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "t", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "z", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "u", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "i", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "o", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "p", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "a", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "s", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "d", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "f", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "g", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "h", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "j", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "k", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "l", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "y", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "x", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "c", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "v", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "b", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "n", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "m", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "(", true) == 0 ||
			strfind(name[i], ")", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "[", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "]", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "_", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "$", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "=", true) == 0 ||
    		strfind(name[i], "0", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "1", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "2", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "3", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "4", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "5", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "6", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "7", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "8", true) == 0 ||
			strfind(name[i], "9", true) == 0)
			{
		}
		else //Zde řádek 47848
		{
  				SCM(playerid,0xFF0000AA,"Nick obsahuje nepovolené znaky.");
				return 1;
			}
		}

		//---
		if(PlayerStats[playerid][Body] < 100)       return SCM(playerid,0xFF0000FF,"Nemáte dostatek kreditů");
		for( new i; i != sizeof ChatBot; i ++ )
		{
			if(strfind(name, ChatBot[i], true) == 0)
			{
				SCM(playerid,0xFF0000AA,"Jméno obsahuje vulgární výraz");
	      	    return 1;
			}
		}
		//---
 		format(string,sizeof(string),"Player/%s.txt",name);
		if(fexist(string))
      	{
      	    SCM(playerid,0xFF0000AA,"Vybraný nick již někdo používá.");
      	    return 1;
		}
		//---
		Sav[ZmenaNicku][playerid] = 3000;

		//---
        SCMTAF(70,0xFF0000AA,"Hráč %s si změnil nick na %s",PlayerName(playerid), name);

        Log_Write(100,playerid,"Hráč %s si změnil nick na %s",PlayerName(playerid), name);
        Suspect_Write(100, PlayerName(playerid), playerid, SUSPECT_NICK, "Starý nick %s nový %s",PlayerName(playerid),name);

        PlayerStats[playerid][Body] -= 100;

        PrepsaniSouboru(PlayerName(playerid), name);
        new STR[80];
        format(STR, sizeof(STR), "{FF0000}Nezapomeňte si Váš nový nick změnit v clientu na %s", name);
       	ShowPlayerDialogEx(playerid,INFORMACNI_DIALOG,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"Změna nicku", STR, "Zavřít","");
		//---
		SetPlayerName(playerid,name);
		//---
		UlozitData(playerid);
    }else{
        new Hodina_a, Minuta_a;
        MinuteToHodin(Sav[ZmenaNicku][playerid], Hodina_a, Minuta_a);

		SCMF(100, playerid,0xFF0000AA,"Jméno si můžete změnit za %02d:%02d hodin", Hodina_a, Minuta_a);
	}
	return 1;
}

 

 

 

Budu moc rád za každou radu.

 

Přeji pěkný den.

 

 

 

V tom 1. spoileru máš řádek 17. odsazenej o je jeden tab (je to "}")

V tom 2. nemáš na jednom stejným tabu "SCMTAFL" a "SCMTA", máš to odsazený o jednu mezeru :)

3. a 4. nic nevidím, musí to byt někde kolem, nebo jak je to vytažený z kodu, tak to není poznat

5. ten je tabovanej uplně, ale úplně blbě.. všechno bych hodil uplně ke kraji a pak taboval jedno podruhém

6. to samé jako 3. a 4.

a 7. tam, bych to udělal stejně jako bod 5, protože ten je taky uplně jinde, kdyžtak se můžeš ozvat do SZ, kdyby jsi nepochopil jak jsem co myslel ..

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...