Jump to content

návod Scydovy YSI návody | #1 | Hlavní topic - UPRAVENÉ


Scydo

Recommended Posts

  • Globální moderátor

Ja jsem asi ten ctenar co chce vic informaci :d

 

y_inline - Volání callbacku v jiném již volajícím callbacku.

 

Nejak asi nechapu co tim myslis, zkus to lepe rozvinout. Znam inline funkce, ale z toho co popisujes asi nebudou ony.

 

y_debug - Obsahuje funkce s úrovní od 1 do 10, které odesílají veškeré potřebné údaje uživateli do konzole.

y_utils - Obsahuje užitečné funkce a callbacky pro uživatele i celou knihovnu.

y_testing - Obsahuje funkce, se kterými lze testovat svůj zdrojový kód.
 
To vypadaji jako uzitecne knihovny, ale aniz bych musel prohledavat zdrojak, existujou nejake seznamy funkci a pripadne jejich popis? 
 
Edited by HighPrint
Link to comment
Share on other sites

Ja jsem asi ten ctenar co chce vic informaci :d

~> Tak ta část byla menší historie, rozdíly se starými verzemi, ohledně rychlostí od čeho začít... takové ty informace, bez kterých by se mohli ještě někteří obejít, ale určitě se o důležitých věcech zmíním. Ale je toho prostě moc. Jenom na úvod by šlo napsat klidně desítky stránek :d

 

Nejak asi nechapu co tim myslis, zkus to lepe rozvinout. Znam inline funkce, ale z toho co popisujes asi nebudou ony.

~> Jak jsem psal, budu(nebo se alespoň vynasnažím) udělat návody na každý z těch includů, ale okej vysvětlím:

 

Máš obyčejný callback(nebudeme teď brát ohled na forward):

 

public pMujCallback() 
{

}
Teď kdybych chtěl volat a pracovat hned v dalším callabacku, tak bys udělal něco ve stylu:

public pMujCallback() {
	
	public pMujDalsiCallback() {

	}
}
Což ti samozřejmě hodí chybu, takže další musíš dát mimo a v první nějak navést na ten druhý(aka prostě zavolat):

public pMujCallback() {

	pMujDalsiCallback();
}

public pMujDalsiCallback() {

	return 1;	
}
Od toho tu je ten y_inline, abys z lenosti nemusel dávat nic mimo a pracoval s callbackem rovnou v callbacku. To se pak neskutečně hodí s y_dialog, protože na to má dokonce i fci:

public pRegisterPlayer(playerid) {
	
	inline dialog_Registrace(pid, dialogid, response, listitem, string:inputtext[]) {

		return (true);
	}
	Dialog_ShowCallback(playerid, using inline dialog_Response, ...);
	return (true);
}
  • Líbí se mi to! (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...