Jump to content
  • 0

pomoc Help - Move Object - Podmínky


Guest Thomas.

Dotaz

Zdravim všechny,

 

Mam tu jeden problem ,který se týka niže toho kodu vůbec nefungujou obě podminky  u tři move objectu dveři a to sem zkoušel všelijak  i když se to zkompiluje tak po vyzkoušeni u daneho objektu se vůbec nehybe  ani když sem zaměstnan na co to je nastavene na to dane zaměstnani tak vůbec ?

 

Předem Děkuji za odpověd

dcmd_gate(playerid, params[])
{
#pragma unused params
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
				if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, -1753.77368, -110.10370, 5.12200) &&(Player[playerid][Team] == 28))
{
		  		if (door41Status == 0)
                {                       //    jsme se píše otevřena
                        MoveDynamicObject(door41, -1753.77368, -110.5837, 5.12196, 0.5,0.00000, 0.00000, -92.69999);
                        door41Status = 1;
                }
                else
                {                       // jsem se píše zavřena vlastne ta která je v F_CreateObject nahoře
                        MoveDynamicObject(door41,  -1753.77368, -121.5037, 5.12200, 0.5,0.00000, 0.00000, -92.70000);// 0.5 je rychlost otvírani stejna jako na stanicích
                        door41Status = 0;
                }
	}
				if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, -1703.56409, 709.05640, 23.88112) &&(Player[playerid][Team] == 11))
                {
				if (door42Status == 0)
                {                       //    jsme se píše otevřena
                        MoveDynamicObject(door42, -1703.56409, 719.53638, 23.88110, 0.5,0.00000, 0.00000, 90.00000);
                        door42Status = 1;
                }
                else
                {                       // jsem se píše zavřena vlastne ta která je v F_CreateObject nahoře
                        MoveDynamicObject(door42,  -1703.56409, 709.05640, 23.88112, 0.5,0.00000, 0.00000, 90.00004);// 0.5 je rychlost otvírani stejna jako na stanicích
                        door42Status = 0;
                }

	}
        		if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0,-2541.77417, 617.51410, 14.10170) &&(Player[playerid][Team] == 14))
                {
		  		if (door43Status == 0)
                {                       //    jsme se píše otevřena
                        MoveDynamicObject(door43, -2541.77418, 617.51412, 14.10160, 0.00011,0.00000, -5.84000, -0.54000);
                        door43Status = 1;
                }
                else
                {                       // jsem se píše zavřena vlastne ta která je v F_CreateObject nahoře
                        MoveDynamicObject(door43,  -2541.77417, 617.51410, 14.10170, 0.00011,0.00000, -90.63500, -0.54000);// 0.5 je rychlost otvírani stejna jako na stanicích
                        door43Status = 0;
                }

}
	}
return 1;
}

kdyžtak tu přikladam celý kod :

new	door41,door41Status;
new	door42,door42Status;
new	door43,door43Status;

ongamemodeinit/onfilterscriptno
	door41 = CreateDynamicObject(19912, -1753.77368, -121.5037, 5.12200,   0.00000, 0.00000, -92.70000);
	door42 = CreateDynamicObject(19912, -1703.56409, 709.05640, 23.88112,   0.00000, 0.00000, 90.00004);
	door43 = CreateDynamicObject(968, -2541.77417, 617.51410, 14.10160,   0.00000, -90.63500, -0.54000);
Edited by Thomas.
Link to comment
Share on other sites

4 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

ta rychlost je dobře jelikož to je zavora posledni aby se otevirala pomalu

 

nejde mi ani jedna jelikož ty podminky nerozpoznaji že sem vůbec u daneho objektu co se ma otevirat/zavirat či sem zaměstnam u daneho id co tam je napsane

Edited by Thomas.
Link to comment
Share on other sites

  • 0

sem si dal do jednoho scm u otevřene a zavřene a vůbec mi to ani nenapsalo takže chyba nejspis u podminek ,ale kde zkoušel sem vše na co sem přišel


nebo je chyba v těch zavorkách?


//vyřeseno


jinak chyba byla že misto dvou if se dalo else if a pak ve vzdalenosti jinak to nešlo otevřit takže ja blbec no

dcmd_gate(playerid, params[])
{
#pragma unused params

{
				if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, -1753.77368, -110.10370, 5.12200) && (Player[playerid][Team] == 28))
                {
		  		if (door41Status == 0)
                {                       //    jsme se píše otevřena
                        MoveDynamicObject(door41, -1753.77368, -110.5837, 5.12196, 0.5,0.00000, 0.00000, -92.69999);
                        SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Otevřeno");
						door41Status = 1;
                }
                else
                {                       // jsem se píše zavřena vlastne ta která je v F_CreateObject nahoře
                        MoveDynamicObject(door41,  -1753.77368, -121.5037, 5.12200, 0.5,0.00000, 0.00000, -92.70000);// 0.5 je rychlost otvírani stejna jako na stanicích
                        SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "zavřeno");
						door41Status = 0;
                }
	}
				else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, -1703.56409, 709.05640, 23.88112) && (Player[playerid][Team] == 11))
                {
				if (door42Status == 0)
                {                       //    jsme se píše otevřena
                        MoveDynamicObject(door42, -1703.56409, 719.53638, 23.88110, 0.5,0.00000, 0.00000, 90.00000);
                        SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Otevřeno");
						door42Status = 1;
                }
                else
                {                       // jsem se píše zavřena vlastne ta která je v F_CreateObject nahoře
                        MoveDynamicObject(door42,  -1703.56409, 709.05640, 23.88112, 0.5,0.00000, 0.00000, 90.00004);// 0.5 je rychlost otvírani stejna jako na stanicích
                        SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "zavřeno");
						door42Status = 0;
                }

	}
        		else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0,-2541.77417, 617.51410, 14.10170) &&(Player[playerid][Team] == 14))
                {
		  		if (door43Status == 0)
                {                       //    jsme se píše otevřena
                        MoveDynamicObject(door43, -2541.77418, 617.51412, 14.10160, 0.00011,0.00000, -5.84000, -0.54000);
                        SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Otevřeno");
                        door43Status = 1;
                }
                else
                {                       // jsem se píše zavřena vlastne ta která je v F_CreateObject nahoře
                        MoveDynamicObject(door43,  -2541.77417, 617.51410, 14.10170, 0.00011,0.00000, -90.63500, -0.54000);// 0.5 je rychlost otvírani stejna jako na stanicích
						SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Zavřeno");
						door43Status = 0;
                }

}

	}

return 1;
}
Edited by Thomas.
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...