Jump to content

pomoc DIALOG_STYLE_LIST


BTomas

Recommended Posts

caute, dialog style list chapu, ale..

 

ale to pouziti toho dialogu nechapu...

 

Jako ze do listu napisu treba Radek 1

 

a jako co ten radek 1 udela nevim jak mam udelat, aby  ten radek 1 neco udelal...

 

( berte to tak, ze moc neumim pawno, a chci chapat, o co go.. )

 

 

Myslim presny kod, a pak abych to nejak pochopil... :)

Edited by BTomas
Link to comment
Share on other sites

  • Hlavní moderátor

OnDialogResponse

 

listitem - určuje řádek, na který hráč klikl, jednoduchá podmínka a tím můžeš pro každý řádek nastavit jinou akci (začíná se od nuly, takže první řádek bude listitem 0)

Link to comment
Share on other sites

enum
{
	DIALOG_LOGIN = 100,//dobry trik, enum se postara o cislovani a jen zadas od jakeho cisla se to ma pocitat (hodi se napr kdyz pouzivas FS ktere ma dialogy)
	DIALOG_TEST,
	DIALOG_NECO
}

ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_TEST,DIALOG_STYLE_LIST,"nadpis","radek 1\nradek 2","OK","Nic");

public OnDialogResponse(playerid,dialogid,response,listitem,inputtext[])
{
	if(response == 1)
	{
		switch(dialogid)
		{
			case DIALOG_TEST:
			{
				switch(listitem)
				{
					case 0: SendClientMessage(playerid,-1,"Klikl jsi na radek 1");
					case 1: SendClientMessage(playerid,-1,"Klikl jsi na radek 2");
				}
			}
		}
	}
	return 1;
}

Naoplatku, ze jsem ti to vysvetlil, bych te poprosil, aby jsi mi ty vysvetlil vyznam pismene 'B' na zacatku tveho nicku. Dekuji :)

Edited by ATomas
Link to comment
Share on other sites

enum
{
	DIALOG_LOGIN = 100,//dobry trik, enum se postara o cislovani a jen zadas od jakeho cisla se to ma pocitat (hodi se napr kdyz pouzivas FS ktere ma dialogy)
	DIALOG_TEST,
	DIALOG_NECO
}

ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_TEST,DIALOG_STYLE_LIST,"nadpis","radek 1\nradek 2","OK","Nic");

public OnDialogResponse(playerid,dialogid,response,listitem,inputtext[])
{
	if(response == 1)
	{
		switch(dialogid)
		{
			case DIALOG_TEST:
			{
				switch(listitem)
				{
					case 0: SendClientMessage(playerid,-1,"Klikl jsi na radek 1");
					case 1: SendClientMessage(playerid,-1,"Klikl jsi na radek 2");
				}
			}
		}
	}
	return 1;
}

Naoplatku, ze jsem ti to vysvetlil, bych te poprosil, aby jsi mi ty vysvetlil vyznam pismene 'B' na zacatku tveho nicku. Dekuji :)

 

Bacha konkurence :d

Link to comment
Share on other sites

enum
{
	DIALOG_LOGIN = 100,//dobry trik, enum se postara o cislovani a jen zadas od jakeho cisla se to ma pocitat (hodi se napr kdyz pouzivas FS ktere ma dialogy)
	DIALOG_TEST,
	DIALOG_NECO
}

ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_TEST,DIALOG_STYLE_LIST,"nadpis","radek 1\nradek 2","OK","Nic");

public OnDialogResponse(playerid,dialogid,response,listitem,inputtext[])
{
	if(response == 1)
	{
		switch(dialogid)
		{
			case DIALOG_TEST:
			{
				switch(listitem)
				{
					case 0: SendClientMessage(playerid,-1,"Klikl jsi na radek 1");
					case 1: SendClientMessage(playerid,-1,"Klikl jsi na radek 2");
				}
			}
		}
	}
	return 1;
}

Naoplatku, ze jsem ti to vysvetlil, bych te poprosil, aby jsi mi ty vysvetlil vyznam pismene 'B' na zacatku tveho nicku Dekuji. :)

 

 

Pri registraci na teto strance me napadlo tvoje jmeno, tak jsem si rozmyslel ze misto A, dam B :d

 

Ale furt je to rozdil..

ale kazdopadne diky..

Link to comment
Share on other sites


 

Pri registraci na teto strance me napadlo tvoje jmeno, tak jsem si rozmyslel ze misto A, dam B :d

A co trochu kreativity ? Ja tam to A nemam jen proto ze je prvni v abecede :d

Edited by ATomas
Link to comment
Share on other sites

A co rovnou GTomas? :haha:


Ale přemýšlel jsem nad vznikem jeho nicku :d

A došel jsem k závěru:

Tomáš > Jméno
A > začáteční písmeno příjmení 

:haha:


A nebo že je samotář, tudíž:

ATomas

 

samoTA


Ale je zajímavé, jak se dá dostat od Help DIALOG_STYLE_LIST ke vzniku ATomasova jména :d

Link to comment
Share on other sites

  • Hlavní moderátor

Parádní off topic, to se budou moderátoři divit. No jo vlastně, je jim to fuk. :slap: Jindy by se za to už kroutily ruce.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...