MegaTheVova 1 Odesláno: 17. Leden, 2016 Share Odesláno: 17. Leden, 2016 Ahoj.. poradili by jste mi prosim jak vyrobit to ze hrac muze mit spawnuto maximalne 2 auta? a kdyz bude chtit spawnout 3 tak se mu to prvni vymaze?jakoze auta na maximalni pocet slotu predem diky za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Globální moderátor HighPrint 177 Odesláno: 18. Leden, 2016 Globální moderátor Share Odesláno: 18. Leden, 2016 (upraveno) 2D pole, první rozměr je nosič playerid a druhé 0,1 značí auta. Při inicializaci nastav druhé rozměry na 0 (nejlépe při connectu, nezapomenout v disconnectu smazat zbytečná auta + podmínky vyhodit případné hráče z aut). Dále při zavolání toho scriptu budeš zjišťovat jestli jsou obě indexy prázdné 0,1 (podmínka == 0), pokud ne, smaže se první auto a nahradí se. Do proměnné se by se pak ukládala ID vytvořeného auta (vždy je nenulové) http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreateVehicle http://wiki.sa-mp.com/wiki/DestroyVehicle a deklarace proměnné by vypadala cca takto: vehIDs[MAX_PLAYERS][2]; Zkus si s tím poradit, pokud nebudeš vědět rady, tak ti napíšu blíže kód. Edited 18. Leden, 2016 by HighPrint Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 MegaTheVova 1 Odesláno: 19. Leden, 2016 Author Share Odesláno: 19. Leden, 2016 hele dekuju ti moc ale mohl by jsi mi prosim napsat ten kod? v pawnu nejsem uplne nejlepsi tak byl bych rad kdyby jsi mi napsal ten kod jeste jednou dik Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Kubko 22 Odesláno: 19. Leden, 2016 Share Odesláno: 19. Leden, 2016 (upraveno) Uprav si premenné pre spawn auta a ešte si pridaj, aby keď sa hráč odpojí, neh sa zničia jeho autá zo slotov + prestav premenné na 0. | #define MAX_VEHICLE_SLOTS (2) new g_VehicleIDSlot[MAX_PLAYERS][MAX_VEHICLE_SLOTS] ; //Tam, kde chceš to auto spawnúť (príkaz?) for(new i; i < MAX_VEHICLE_SLOTS; i++) { if(!g_VehicleIDSlot[playerid][i]) {//Ak neni použitý tento slot (0, alebo 1 (dva sloty)) g_VehicleIDSlot[playerid][i] = CreateVehicle( ... ); //Kód na spawn si doplň return 1; //Tu je potreba return } } //Ak sme sa dostali sem, znamená to, že všetky sloty sú použité, takže môžeme nahradiť prvý slot DestroyVehicle(g_VehicleIDSlot[playerid][0]); g_VehicleIDSlot[playerid][i] = CreateVehicle( ... ); //Kód na spawn nového auta na nahradenie si doplň znovu return 1; //Aby nehádzalo warning, že má funkcia vrátiť hodnotu, tak na konci ju vráť Edited 19. Leden, 2016 by Sanios Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Matess 36 Odesláno: 19. Leden, 2016 Share Odesláno: 19. Leden, 2016 Třeba nějak takhle, ale musíš to dát na správné místo samozřejmě: new vehIDs[MAX_PLAYERS][2];//Global proměnna if(!vehIDs[playerid][0]) vehIDs[playerid][0] = CreateVehicle(...); else if(!vehIDs[playerid][1]) vehIDs[playerid][1] = CreateVehicle(...); else { DestroyVehicle(vehIDs[playerid][0]); vehIDs[playerid][0] = vehIDs[playerid][1]; vehIDs[playerid][1] = CreateVehicle(...); } OnPlayerConnect vehIDs[playerid][0] = 0; vehIDs[playerid][1] = 0; OnPlayerDisconnect DestroyVehicle(vehIDs[playerid][0]); DestroyVehicle(vehIDs[playerid][1]); 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Globální moderátor Hip 191 Odesláno: 20. Leden, 2016 Globální moderátor Share Odesláno: 20. Leden, 2016 Špatná sekce Přesouvám do Pawno -> Helppro příště sem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 MegaTheVova 1 Odesláno: 20. Leden, 2016 Author Share Odesláno: 20. Leden, 2016 Špatná sekce Přesouvám do Pawno -> Help pro příště sem. omlouvam se if(strcmp(cmd,"/car", true)== 0) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, "{FFFFFF}[{FF0000}Aw{FFFFFF}]{FF0000}: {FFFFFF}You're in a vehicle!"); new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); new var0 = 0; new Float:var1 = 0.0, Float:var2 = 0.0, Float:var3 = 0.0, Float:var4 = 0.0, vid; tmp = strtok(cmdtext, idx); if (!strlen(tmp)) return SendClientMessage(playerid, 0x00D90044, "{FFFFFF}[{FF0000}Aw{FFFFFF}]{FF0000}: {FFFFFF}USAGE: /car [vehicleid/name]"); if (IsNumeric(tmp) == 1) { vid = strval(tmp); } else { vid = GetVehicleIDFromName(tmp); } if ((vid < 400) || (vid > 611) | (vid == 590) || (vid == 569) || (vid == 570) || (vid == 537) || (vid == 538) || (vid == 449)) { return SendClientMessage(playerid, 0x00D90044, "{FFFFFF}[{FF0000}Aw{FFFFFF}]{FF0000}: {FFFFFF}Wrong vehicle name/ID. Type vehicle name/ID [400-611].."); } else { SetVehicleVirtualWorld(vehicleid, GetPlayerVirtualWorld(playerid)); GetPlayerPos(playerid, var1, var2, var3); GetPlayerFacingAngle(playerid, var4); var0 = AddStaticVehicle(vid, var1, var2, var3, vid, 1, 2); for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++) { SetVehicleNumberPlate(i, "{000000}A{3399FF}WOLVES"); } var0 = PutPlayerInVehicle(playerid, var0, 0); return 1; } } a jak to mam skombinovat s timhle ? :/ ok uz mozna vim kdybych mel problem tak jeste napisu vsem dekuju za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 MegaTheVova 1 Odesláno: 21. Leden, 2016 Author Share Odesláno: 21. Leden, 2016 Dekuju moc hosi mam to jste borci Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 MegaTheVova 1 Odesláno: 24. Leden, 2016 Author Share Odesláno: 24. Leden, 2016 Třeba nějak takhle, ale musíš to dát na správné místo samozřejmě: new vehIDs[MAX_PLAYERS][2];//Global proměnna if(!vehIDs[playerid][0]) vehIDs[playerid][0] = CreateVehicle(...); else if(!vehIDs[playerid][1]) vehIDs[playerid][1] = CreateVehicle(...); else { DestroyVehicle(vehIDs[playerid][0]); vehIDs[playerid][0] = vehIDs[playerid][1]; vehIDs[playerid][1] = CreateVehicle(...); } OnPlayerConnect vehIDs[playerid][0] = 0; vehIDs[playerid][1] = 0; OnPlayerDisconnect DestroyVehicle(vehIDs[playerid][0]); DestroyVehicle(vehIDs[playerid][1]); Dekuju ti moc za pomoc a jeste jenom jestli nevis jak muzu udelat ze hrac si nastavi na max. pocet aut na 1? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Globální moderátor HighPrint 177 Odesláno: 25. Leden, 2016 Globální moderátor Share Odesláno: 25. Leden, 2016 To není těžké, zkus zauvažovat... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
MegaTheVova 1
Ahoj.. poradili by jste mi prosim jak vyrobit to ze hrac muze mit spawnuto maximalne 2 auta? a kdyz bude chtit spawnout 3 tak se mu to prvni vymaze?
jakoze auta na maximalni pocet slotu
predem diky za pomoc
Link to comment
Share on other sites
9 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now