Jump to content
  • 0

pomoc Anti Join Bot/Anti Bot Join


Mikoo

Dotaz

Recommended Posts

  • 0

DaVe mohl bych ti sem toho napsat víc, ale nebudu až tolik rejpat. 

Toto opravdu myslíš vážně?

stock SendPrint(text[],cislo,text2[])
{
    new s[100];
    if(cislo == -1) {    format(s,100,"%s%s",text,text2); }
    else{ format(s,100,"%s%d%s",text,cislo,text2); }
    print(s);
}

To co tam děláš dělá printf(..) a dělá to lépe.. :d

  • Líbí se mi to! (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

 

 

DaVe mohl bych ti sem toho napsat víc, ale nebudu až tolik rejpat. 

Toto opravdu myslíš vážně?

stock SendPrint(text[],cislo,text2[])
{
    new s[100];
    if(cislo == -1) {    format(s,100,"%s%s",text,text2); }
    else{ format(s,100,"%s%d%s",text,cislo,text2); }
    print(s);
}

To co tam děláš dělá printf(..) a dělá to lépe.. :d

 

 

ja věděl že to někdo zmíní :d

Link to comment
Share on other sites

  • 0

dálší, co by bylo na tahu by bylo asi, že

new test[16];

by mělo být nad

for(new i=0; i<MAX_PLAYERS;i++)

aby se zbytečně netvořilo 100x :d dal jsem to pod to, abych si byl jistej, že to pojede, vzpoměl jsem si na pár komplikací v TT, ale nejsem si jistý, zda to bylo přímo v tomhle :-)


Wtf tak čo je to zle ?

 

ne, neni neboj, je to dobre :) zkratka komplikovanejc, chtel jsem se trosku lisit od jejich scriptu :d neco originalniho do nej :d

Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Globální moderátor

Ty jsi dobrý ignorant... já jsem ti vysvětlil, že taková ochrana neexistuje. Může se stát situace "bratr s bratrem", proto zjistit jednoho bota je velmi složitá. Jestli si s tím chceš dát práci (a to pochybuju, že chceš, protože ty jsi spíš typ – existuje nějaký skript, abych jen mohl stáhnout), tak neustále kontroluj

 

mají stejnou IP?

holdujou stejné zbraně?

střílejí ve stejném momentu?

je jejich vektor stejný?

stejný terč?

stejný skin?

Stejná rychlost pohybu (mění se konstantně stejně pozice?)

 

A i přesto to nebude přesné, ten bot může dělat to samé co i jiní hráči. Prostě je to nezjistitelné, rakSAMP simuluje hráče. Nedá se to zjistit jinak než limitovat počet připojení pod jednou IPinou.

 

 

BTW: Opravdu nechápu smysl funkce SendPrint

BTW2: "dal jsem to pod to, aby to fungovalo?" Efgh?! 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

No ale u mňa to tak nejde, pride jeden a zapne raka

pak leda si muzes v mym scriptu zmenit

if(pocet == 4)

na

if(pocet == 1)

a pred kick asi 3s pred kickem (pres timer) dat zpravu "pokud je kick neopravneny, kontaktujte mne na skype at vam povolim ip adresu" :d ale na to se asi kazdej vykasle, misto toho aby te kontaktoval rekne si "pujdu na jinej server"

to by bylo lepsi udelat jak pise

HighPrint
Link to comment
Share on other sites

  • 0

PVary jsou pomalejsi nez normalni promenne, ale nevim jestli jsou pomalensi nez GetPlayerIp, a jestli se v tomto pripade vubec vyplati nekam tu IP ukladat (nikde uz ji expert Mikoo nepouzije).

 

Jestli nechces aby se ti nejaky bot pripojil na server...

 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
    Kick(playerid);
    return 1;
}

Kickne ti to i hrace, ale to je spravne, protoze to jsou potencionalni boti ^^

  • Líbí se mi to! (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ty jsi dobrý ignorant... já jsem ti vysvětlil, že taková ochrana neexistuje. Může se stát situace "bratr s bratrem", proto zjistit jednoho bota je velmi složitá. Jestli si s tím chceš dát práci (a to pochybuju, že chceš, protože ty jsi spíš typ – existuje nějaký skript, abych jen mohl stáhnout), tak neustále kontroluj

 

mají stejnou IP?

holdujou stejné zbraně?

střílejí ve stejném momentu?

je jejich vektor stejný?

stejný terč?

stejný skin?

Stejná rychlost pohybu (mění se konstantně stejně pozice?)

 

A i přesto to nebude přesné, ten bot může dělat to samé co i jiní hráči. Prostě je to nezjistitelné, rakSAMP simuluje hráče. Nedá se to zjistit jinak než limitovat počet připojení pod jednou IPinou.

 

 

BTW: Opravdu nechápu smysl funkce SendPrint

BTW2: "dal jsem to pod to, aby to fungovalo?" Efgh?! 

 

Pomocí funkce NetStats_MessagesRecvPerSecond(playerid) lze RakSAMP detekovat během connectu a spawnu. Odzkoušeno na verzi 0.3.7, ale mělo by to fungovat až do 0.3.7 R2. Akorát si každej musí pomocí tý funkce trochu proklepnout svůj mód a pak ručně nastavit správný hodnoty pro kick.

  • Líbí se mi to! (+1) 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...