Jump to content
  • 0

pomoc Lze klikat na textdraw i pravým tlačítkem?


Marks

Dotaz

Ahoj. Mám spawnovací menu pro auta a zbraně. Po kliknutí na zbraň/auto se mi spawne auto/zbraň.

Chtěl bych udělat když na textdraw kliknu pravým tlačítkem myši, aby se mi napsali podrobnosti o nakliknutém objektu.

Koukal jsem se na internet ale žádnou funkci jsem nenašel. Také jsem se pokoušel hledat nějakou podmínku, jestli kliknutí proběhlo pravým či levým tlačítkem myši. Proto bych se chtěl zeptat, jestli tato funkce vůbec existuje. Pokud ano, byl bych rád za názorný příklad. Díky Marks.

Link to comment
Share on other sites

14 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Ano na toto jsem se koukal, ale nanešel jsem tam detekci pokuď hráč zmáčkne pravé tlačítko.

dej mi 10 minut otestuju mojí terorii a uvidím jestli něco půjde. 

tak asi to nepůjde. možná se nějaká možnost najde ale asi přes plugin nebo něco jineho. zkus prohledat google. 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ak funguje kliknutie pravým aj lavým tlačítkom tak je problem len pri rozlišovaní ktorú klávesu drží nie?

 

hore si daj new ClickKey[MAX_PLAYERS];

 

OnPlayerKeyStateChange

if (PRESSED( klávesa )) ClickKey[playerid] = 1;

else if (PRESSED( klávesa )) ClickKey[playerid] = 2;

else ClickKey[playerid] = 0;

 

a potom už len detekuješ v publicu na textdrawy cez podmienku ktorú klávesu používa...

 

 

teoreticky by to malo fungovať :d za skúšku nič nedáš

Edited by Quiter
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ak funguje kliknutie pravým aj lavým tlačítkom tak je problem len pri rozlišovaní ktorú klávesu drží nie?

 

hore si daj new ClickKey[MAX_PLAYERS];

 

OnPlayerKeyStateChange

if (PRESSED( klávesa )) ClickKey[playerid] = 1;

else if (PRESSED( klávesa )) ClickKey[playerid] = 2;

else ClickKey[playerid] = 0;

 

a potom už len detekuješ v publicu na textdrawy cez podmienku ktorú klávesu používa...

 

 

teoreticky by to malo fungovať :d za skúšku nič nedáš

toto mě taky napadlo ale je to zase blbost on chce přímo na TD. a na td by musel kliknout zase levým.. jedine kontrolovat kde je myš (ale to hádam že pawn neumí) a pak kontrolovat jestli klikne right/left to by pak mohl kliknout kdekoliv. :d

Link to comment
Share on other sites

  • 0

toto mě taky napadlo ale je to zase blbost on chce přímo na TD. a na td by musel kliknout zase levým.. jedine kontrolovat kde je myš (ale to hádam že pawn neumí) a pak kontrolovat jestli klikne right/left to by pak mohl kliknout kdekoliv. :d

 

Ak funguje kliknutie pravým aj lavým tlačítkom tak je problem len pri rozlišovaní ktorú klávesu drží nie?

 

hore si daj new ClickKey[MAX_PLAYERS];

 

OnPlayerKeyStateChange

if (PRESSED( klávesa )) ClickKey[playerid] = 1;

else if (PRESSED( klávesa )) ClickKey[playerid] = 2;

else ClickKey[playerid] = 0;

 

a potom už len detekuješ v publicu na textdrawy cez podmienku ktorú klávesu používa...

 

 

teoreticky by to malo fungovať :d za skúšku nič nedáš

Myslím si, že by to také takhle šlo v podstatě vyřešit, jenom je tu jeden problém... když se kouknu na stránku samp keys https://wiki.sa-mp.com/wiki/Keys, tak tam neuvádí vůbec levý/pravý tlačítko myši.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Teď mě napadlo, že by to šlo také vyřešit jinak, ale to by se změnilo na jiný téma. Všiml jsem si, že když najedu myší (v tom textdraw menu) na nějaký auto, tak se mu změní pozadí. Šlo by to udělat, že se mu změní pozadí + se napíšou o něm informace? Díky předem za odpověď.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Právě že ten txtdraw nevím kam přidat, mám totiž takovéto menu: http://i4.ytimg.com/vi/k3PsI74RyIw/mqdefault.jpg

Teda zde bych i véděl kam ho umístit, ale spíš problém je jak, zkusím to, popřípadě se ještě zeptám....

Edited by Marks
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Tak tohle vypadá jak ten základ co dávaj k samp balíku. Tady moc prostoru není, ale vždy můžeš po kliknutí vytvořit nějakej dialog s informacemi, nebo další TD.

Díky, já jsem se teď snažil vytvořit nějaké tlačítko pro informace (samozřejmě mi nefungovalo, protože to neumím) ale tohle bude asi nejlepší po kliknutí vytvořit dialogové okno, kde hráč zvolí, jestli chce koupit vůz, nebo chce jenom informace, díky moc.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...