Paulee 16 Odesláno: 3. Listopad, 2015 Share Odesláno: 3. Listopad, 2015 Zdravím, Jak jsem psal dělám svůj GM, a teď jsem narazil na příkaz /dann a /ann... Udělal jsem příkaz, ale potřebuju aby to co zadá do vteřin tak aby to tam fakt ty vteřiny bylo... Takhle když dám 5, jenom to problikne. Kod: CMD:dann(playerid, params[]) { new cas, text[140]; if(sscanf(params, "is", cas, text)) return SendClientMessage(playerid, -1, "Použití: /dann [ČAS] [TEXT]"); GameTextForAll(text, cas, 1); return (true); } Díky za přečtení. Přeji pěkný den, S pozdravem Petr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Wertix 1 Odesláno: 3. Listopad, 2015 Share Odesláno: 3. Listopad, 2015 CMD:dann(playerid, params[]) { new cas, text[140]; if(sscanf(params, "is", cas, text)) return SendClientMessage(playerid, -1, "Použití: /dann [ČAS] [TEXT]"); GameTextForAll(text, cas*1000, 1); return (true); } čas v GameTextu je v ms (milisekundách) proto ho musíš vynásobit tisícem aby jsi dostal 5 sekund.. :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Paulee 16 Odesláno: 3. Listopad, 2015 Author Share Odesláno: 3. Listopad, 2015 (upraveno) Ok díky zkusím . Jsem slepý už to vidím díky. Díky funguje, ale já bych to potřeboval nějak dát dolů ten 1 font. Nevíš jak? Edited 3. Listopad, 2015 by PetrPaulik Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Scydo 397 Odesláno: 3. Listopad, 2015 Share Odesláno: 3. Listopad, 2015 ~> Hned první odkaz na wikině o téhle fci: (http://wiki.sa-mp.com/wiki/GameTextStyle). Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Paulee 16 Odesláno: 3. Listopad, 2015 Author Share Odesláno: 3. Listopad, 2015 ~> Hned první odkaz na wikině o téhle fci: (http://wiki.sa-mp.com/wiki/GameTextStyle). Vím koukal jsem na to, ale já chci nějak ten text dát úplně dolů. Jak je minimapa... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 The hidden face 77 Odesláno: 3. Listopad, 2015 Share Odesláno: 3. Listopad, 2015 Styl, který je na druhé straně (vlevu) u minimapy není, takže pokud to chceš mít opravdu u té minimapy, budeš muset použít textdraw. Pouze styl 1 je v dolním rohu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Paulee 16 Odesláno: 3. Listopad, 2015 Author Share Odesláno: 3. Listopad, 2015 A nedá se nějak ten text zmenšit? Je moc velký... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Scydo 397 Odesláno: 3. Listopad, 2015 Share Odesláno: 3. Listopad, 2015 takže pokud to chceš mít opravdu u té minimapy, budeš muset použít textdraw. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Wertix 1 Odesláno: 3. Listopad, 2015 Share Odesláno: 3. Listopad, 2015 Musíš si udělat vlastní textdraw, pokud chceš aby to bylo jinde než to je defaultně. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Paulee 16 Odesláno: 4. Listopad, 2015 Author Share Odesláno: 4. Listopad, 2015 Ok zkusím to nějak, když tak se zase ozvu Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Paulee 16 Odesláno: 8. Listopad, 2015 Author Share Odesláno: 8. Listopad, 2015 Zkusil jsem to přes ten textdraw a vypadá to asi takto: CMD:dann(playerid, params[]) { LEVEL(1); if(sscanf(params, "s", text)) return SendClientMessage(playerid, -1, "Použití: /dann [TEXT] a pro použití barev ve zprávě stiskni ALT + 126. Např. ~g~Tohle bude zelena"); //Zde warning: warning 213: tag mismatch text = CreatePlayerTextDraw(playerid,325.000000, 374.000000, "%s", text); // zde warning: warning 202: number of arguments does not match definition PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid,text, 255); PlayerTextDrawFont(playerid,text, 1); PlayerTextDrawLetterSize(playerid,text, 0.500000, 1.000000); PlayerTextDrawColor(playerid,text, -1); PlayerTextDrawSetOutline(playerid,text, 0); PlayerTextDrawSetProportional(playerid,text, 1); PlayerTextDrawSetShadow(playerid,text, 1); PlayerTextDrawSetSelectable(playerid,text, 0); return 1; } Bez chyby ale píše to ty warningy a ve hře to nejde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 The hidden face 77 Odesláno: 8. Listopad, 2015 Share Odesláno: 8. Listopad, 2015 (upraveno) Textdrawy se vytvářejí při startu módu OnGameModeInit... v příkazu je pouze zobrazuješ - PlayerTextDrawShow, nebo třeba nastavíš string. //OnGamemOdeInit text = CreatePlayerTextDraw(playerid,325.000000, 374.000000, " "); // zde warning: warning 202: number of arguments does not match definition PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid,text, 255); PlayerTextDrawFont(playerid,text, 1); PlayerTextDrawLetterSize(playerid,text, 0.500000, 1.000000); PlayerTextDrawColor(playerid,text, -1); PlayerTextDrawSetOutline(playerid,text, 0); PlayerTextDrawSetProportional(playerid,text, 1); PlayerTextDrawSetShadow(playerid,text, 1); PlayerTextDrawSetSelectable(playerid,text, 0); return 1; } CMD:dann(playerid, params[]) { LEVEL(1); if(sscanf(params, "s", text)) return SendClientMessage(playerid, -1, "Použití: /dann [TEXT] a pro použití barev ve zprávě stiskni ALT + 126. Např. ~g~Tohle bude zelena"); TextDrawSetString PlayerTextDrawShow return 1; } Edited 8. Listopad, 2015 by GaRGoyLeS Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Paulee 16 Odesláno: 8. Listopad, 2015 Author Share Odesláno: 8. Listopad, 2015 Příkaz: CMD:dann(playerid, params[]) { LEVEL(1); if(sscanf(params, "s", text)) return SendClientMessage(playerid, -1, "Použití: /dann [TEXT] a pro použití barev ve zprávě stiskni ALT + 126. Např. ~g~Tohle bude zelena"); TextDrawShowForAll(PlayerText:text); return 1; } OnGameModeInit: public OnGameModeInit() { text = CreatePlayerTextDraw(playerid,325.000000, 374.000000, "%s", text); // error 017: undefined symbol "playerid" PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid,text, 255); // error 017: undefined symbol "playerid" PlayerTextDrawFont(playerid,text, 1);// error 017: undefined symbol "playerid" PlayerTextDrawLetterSize(playerid,text, 0.500000, 1.000000); // error 017: undefined symbol "playerid" PlayerTextDrawColor(playerid,text, -1); // error 017: undefined symbol "playerid" PlayerTextDrawSetOutline(playerid,text, 0); // error 017: undefined symbol "playerid" PlayerTextDrawSetProportional(playerid,text, 1); // error 017: undefined symbol "playerid" PlayerTextDrawSetShadow(playerid,text, 1); // error 017: undefined symbol "playerid" PlayerTextDrawSetSelectable(playerid,text, 0); // error 017: undefined symbol "playerid" CreateVehicle(419, 2074.7708,1413.1582,10.6719,182.9751, -1, -1, 60); CreateVehicle(422, 2075.1433,1353.5892,10.6719,179.8417, -1, -1, 60); CreateVehicle(426, 2074.7925,1311.4354,10.6719,180.1547, -1, -1, 60); CreateVehicle(429, 2074.6958,1256.5328,10.6719,179.8413, -1, -1, 60); CreateVehicle(477, 2074.5996,1210.0990,10.6719,180.4680, -1, -1, 60); CreateVehicle(402, 2074.9419,1167.7819,10.6719,180.4680, -1, -1, 60); CreateVehicle(400, 2074.9124,1121.0992,10.6719,180.1547, -1, -1, 60); CreateVehicle(411, 2074.5520,1082.1980,10.6719,179.2147, -1, -1, 60); CreateVehicle(412, 2074.1917,1015.8622,10.6719,179.8414, -1, -1, 60); CreateVehicle(424, 2039.6134,997.6927,10.6719,359.9864, -1, -1, 60); CreateVehicle(451, 2039.8164,1053.5800,10.6719,1.0295, -1, -1, 60); AddStaticVehicle(402,2096.9929,1408.8201,10.8203,170.4417, -1, -1); // Vozidla u spawnu1 AddStaticVehicle(405,2100.8345,1408.9669,10.8203,181.4084, -1, -1); // Vozidla u spawnu1 AddStaticVehicle(410,2103.9224,1408.4440,10.8203,176.0817, -1, -1); // Vozidla u spawnu3 AddStaticVehicle(411,2107.2759,1408.1431,10.8203,182.0351, -1, -1); // Vozidla u spawnu4 AddStaticVehicle(419,2119.9944,1397.6613,10.8125,0.3235, -1, -1); // Vozidla u spawnu5 AddStaticVehicle(424,2126.2861,1397.8502,10.8125,1.8902, -1, -1); // Vozidla u spawnu6 AddStaticVehicle(429,2139.0950,1398.4071,10.8125,353.7434, -1, -1); // Vozidla u spawnu7 AddStaticVehicle(436,2145.3669,1397.9915,10.8125,351.2368, -1, -1); // Vozidla u spawnu8 AddStaticVehicle(451,2148.7820,1408.8137,10.8203,183.3119, -1, -1); // Vozidla u spawnu9 AddStaticVehicle(458,2135.8452,1408.8516,10.8203,177.3585, -1, -1); // Vozidla u spawnu10 AddStaticVehicle(522,2085.3567,1353.5369,10.8203,144.7715, -1, -1); // Motorka AddStaticVehicle(535,2206.4031,1878.9023,10.4999,359.2941,14,13); // Auto u Kasina AddStaticVehicle(541,2202.8660,1878.8431,10.5000,3.5868,13,13); // Auto u Kasina AddStaticVehicle(543,2185.1521,1856.7577,10.5000,180.1490,8,-1); // Auto u Kasina AddStaticVehicle(554,2196.2251,1857.0134,10.5000,185.2617,13,13); // Auto u Kasina AddStaticVehicle(555,2172.1755,1973.4844,10.5000,270.4496,13,13); // Auto u banky AddStaticVehicle(559,2172.2471,1992.5460,10.5000,267.2834,13,-1); // Auto u banky AddStaticVehicle(562,2186.9241,2004.0222,10.4998,270.9644,13,13); // Auto u banky AddStaticVehicle(566,2103.6501,2039.7964,10.5000,87.9206,13,13); // Auta u obchodu AddStaticVehicle(567,2103.6882,2043.2179,10.5000,90.9176,13,-1); // Auta u obchodu AddStaticVehicle(603,2102.6812,2049.7649,10.5000,91.0133,13,13); // Auta u obchodu AddStaticVehicle(602,2102.5598,2092.5720,10.5000,92.8468,13,13); // Auta u obchodu AddStaticVehicle(587,2102.3247,2098.9678,10.5000,91.0240, -1,13); // Auta u obchodu AddStaticVehicle(522,2076.1235,2226.3501,10.5000,182.1835,13,13); // Motorka u obchodu AddStaticVehicle(598,2309.6072,2418.8416,10.4237,90.0378,13,13); // Policejni auto AddStaticVehicle(598,2288.1516,2418.6631,10.4302,87.4763,13,13); // Policejni auto AddStaticVehicle(523,2282.3645,2425.7649,10.5000,140.9485,-1,13); // Policejni motorka AddStaticVehicle(599,2251.4189,2476.4575,10.5000,180.6658,13,13); // Tereni Policejni auto AddStaticVehicle(599,2251.5991,2460.9404,10.5000,180.6656,13,-1); // Tereni Policejni auto AddStaticVehicle(599,2260.7573,2444.2869,10.5000,0.7930,13,-1); // Tereni Policejni auto AddStaticVehicle(599,2273.4514,2461.2688,10.5000,0.4263,13,13); // Tereni Policejni auto AddStaticVehicle(523,2282.5435,2477.5339,10.4999,178.8645,13,13); // Policejni motorka AddStaticVehicle(598,2272.9922,2478.8391,10.4995,182.2333,-1,13); // Policejni auto AddStaticVehicle(409,2129.3181,2354.5649,10.3516,91.5936,13,13); // Limuzina u uradu AddStaticVehicle(409,2421.8992,1136.0928,10.4230,177.2392,13,-1); // Limuzina u uradu AddStaticVehicle(409,2422.0879,1112.4731,10.4232,179.6798,13,13); // Limuzina u uradu AddStaticVehicle(559,2393.7798,986.7538,10.5000,88.9974,13,13); // Auto u tunirny v lv AddStaticVehicle(562,2394.2959,995.0987,10.5000,88.8070,-1,13); // Auto u tunirny v lv AddStaticVehicle(561,2118.6831,950.8719,10.4971,274.6211,13,13); // auto u benzinky AddStaticVehicle(565,2118.2148,956.5975,10.4961,276.0297,13,13); // auto u benzinky AddStaticVehicle(575,2171.8184,1015.9771,10.4996,92.0689,13,-1); // Parkoviste v LV AddStaticVehicle(576,2163.4395,1015.8538,10.4949,90.2489,7,13); // Parkoviste v LV AddStaticVehicle(587,2142.3794,1006.4069,10.4998,87.2070,13,-1); // Parkoviste v LV AddStaticVehicle(559,2132.7957,1015.9973,10.4991,269.3100,13,13); // Parkoviste v LV AddStaticVehicle(560,2132.2026,1022.6951,10.4999,268.3176,-1,13); // Parkoviste v LV AddStaticVehicle(402,2142.0388,1028.5873,10.5000,271.0630,13,13); // Parkoviste v LV AddStaticVehicle(411,2161.5703,1028.9492,10.5000,271.0625,7,-1); // Parkoviste v LV AddStaticVehicle(426,2179.0232,987.9654,10.5000,180.5629,13,13); // Parkoviste v LV AddStaticVehicle(421,2185.5452,987.2286,10.5009,181.0957,-1,13); // Parkoviste v LV AddStaticVehicle(419,2129.0081,987.9747,10.5000,182.4961,13,13); // Parkoviste v LV AddStaticVehicle(415,2122.3850,987.9914,10.5000,180.8026,13,-1); // Parkoviste v LV AddStaticVehicle(477,1881.5908,954.1877,10.5000,272.1196,0,0); // Gansterauto AddStaticVehicle(477,1881.2631,963.7668,10.5000,266.5107,0,0); // Gansterauto AddStaticVehicle(477,1918.1036,952.9379,10.4961,94.6710,0,0); // Gansterauto AddStaticVehicle(477,1918.3442,957.3300,10.4965,83.7840,0,0); // Gansterauto AddStaticVehicle(593,1658.6649,1541.1317,10.4888,357.0524,3,36); // Letadlo DODO LV AddStaticVehicle(593,1627.2297,1529.9053,10.5030,36.1396,36,36); // Letadlo DODO LV AddStaticVehicle(519,1586.9652,1437.5422,10.5408,61.2754,36,6); // Letadlo Tryskáč LV AddStaticVehicle(519,1570.8433,1645.0370,10.5273,129.6812,3,36); // Letadlo Tryskáč LV AddStaticVehicle(519,1373.8357,1763.1781,10.5267,253.4183,36,36); // Letadlo Tryskáč LV AddStaticVehicle(593,1365.3549,1715.8500,10.5273,269.9079,36,3); // Letadlo DODO LV AddStaticVehicle(583,1330.1656,1562.3195,10.5276,272.1793,36,36); // Tenvozík LV AddStaticVehicle(451,1330.6855,1515.5684,10.5260,259.0014,3,36); // Tenvozík LV AddStaticVehicle(593,1282.0953,1363.3818,10.5281,269.7741,36,36); // Letadlo DODO LV AddStaticVehicle(593,1279.5043,1324.3772,10.5288,270.1328,36,36); // Letadlo DODO LV AddStaticVehicle(402,1315.6893,1279.3048,10.5266,180.4697,36,36); // Auto na letisti LV AddStaticVehicle(411,1328.8507,1278.8085,10.5265,2.3334,36,3); // Auto na letisti LV AddStaticVehicle(593,1627.5476,1366.1329,10.5121,132.9275,36,36); // Letadlo DODO LV AddStaticVehicle(411,1716.8999,1613.1345,9.7214,251.5699,3,36); // Infernus AddStaticVehicle(522,1841.2687,1465.3551,10.5257,271.7432,-1,-1); // Motorka NRG-500 AddStaticVehicle(522,2025.2449,1420.0459,10.5265,268.5803,-1,-1); // Motorka NRG-500 SetGameModeText("Gamemode by PetrPaulik"); AddPlayerClass(0,2134.8225,1442.3258,10.8203,175.7684,0,0,0,0,0,0); DOF2_Exit(); return 1; } warningy: warning 213: tag mismatch warning 213: tag mismatch Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Amenadiel 286 Odesláno: 8. Listopad, 2015 Share Odesláno: 8. Listopad, 2015 Textdrawy se vytvářejí při startu módu OnGameModeInit... v příkazu je pouze zobrazuješ - PlayerTextDrawShow, nebo třeba nastavíš string. (Není to teda úplně podmínkou, ale je to lepší) //OnGamemOdeInit text = CreatePlayerTextDraw(playerid,325.000000, 374.000000, " "); // zde warning: warning 202: number of arguments does not match definition PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid,text, 255); PlayerTextDrawFont(playerid,text, 1); PlayerTextDrawLetterSize(playerid,text, 0.500000, 1.000000); PlayerTextDrawColor(playerid,text, -1); PlayerTextDrawSetOutline(playerid,text, 0); PlayerTextDrawSetProportional(playerid,text, 1); PlayerTextDrawSetShadow(playerid,text, 1); PlayerTextDrawSetSelectable(playerid,text, 0); return 1; } CMD:dann(playerid, params[]) { LEVEL(1); if(sscanf(params, "s", text)) return SendClientMessage(playerid, -1, "Použití: /dann [TEXT] a pro použití barev ve zprávě stiskni ALT + 126. Např. ~g~Tohle bude zelena"); TextDrawSetString PlayerTextDrawShow return 1; } wau opravdu dobrý nápad dávat vytvářet textdraw s parametrem playerid do ongamemodeinit.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 The hidden face 77 Odesláno: 8. Listopad, 2015 Share Odesláno: 8. Listopad, 2015 (upraveno) Toho jsem si nevšiml, taky by mě ani nenapadlo vytvářet PlayerTextDraw, když se všem ukáže stejný text, dělá to snad to, co má dělat normální dann, ne?. A udělat globální textdraw snad dokáže sám... ( Hrál jsem přitom hru, takže jsem opravdu napsal, to co potřebuje, prostě mě nenapadlo, že to bude vytvářet pro každého hráče zvlášť...) //edit může teda použít TextDrawShowForAll Edited 8. Listopad, 2015 by GaRGoyLeS Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Paulee 16 Odesláno: 9. Listopad, 2015 Author Share Odesláno: 9. Listopad, 2015 Tak jak to teda má vypadat? Jsem z toho celý zmatený.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 The hidden face 77 Odesláno: 9. Listopad, 2015 Share Odesláno: 9. Listopad, 2015 new Text:text; //OnGamemOdeInit text = CreatePlayerTextDraw(325.000000, 374.000000, " "); TextDrawBackgroundColor(text, 255); TextDrawFont(text, 1); TextDrawLetterSize(text, 0.500000, 1.000000); TextDrawColor(text, -1); TextDrawSetOutline(text, 0); TextDrawSetProportional(text, 1); TextDrawSetShadow(text, 1); TextDrawSetSelectable(text, 0); return 1; } CMD:dann(playerid, params[]) { LEVEL(1); if(sscanf(params, "s", string)) return SendClientMessage(playerid, -1, "Použití: /dann [TEXT] a pro použití barev ve zprávě stiskni ALT + 126. Např. ~g~Tohle bude zelena"); TextDrawSetString(text, string); TextDrawShowForAll(text); return 1; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Paulee 16 Odesláno: 11. Listopad, 2015 Author Share Odesláno: 11. Listopad, 2015 Ok dobrá díky, ale teď bych potřeboval pomoct s něčím jiným. Dělám příkaz /mute a potřebuju když se proměnná hodí na 1 tak aby mu to v chatu napsalo "Jsi umlčen, nemůžeš psát do chatu...." Dělám to přes include zcmd, tak proto nevím... Jinak normálně vím. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Lukasz 336 Odesláno: 11. Listopad, 2015 Share Odesláno: 11. Listopad, 2015 Tak si přečti dokumentaci zcmd.. lol Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Paulee 16 Odesláno: 13. Listopad, 2015 Author Share Odesláno: 13. Listopad, 2015 Nemohu nikde tu dokumentaci najít. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Scydo 397 Odesláno: 13. Listopad, 2015 Share Odesláno: 13. Listopad, 2015 ~> www.google.com, to je fakt tak těžké si ten odkaz zapamatovat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Lukasz 336 Odesláno: 13. Listopad, 2015 Share Odesláno: 13. Listopad, 2015 Nemohu nikde tu dokumentaci najít. tvI a tlačítko na zapnutí počítače ti hledají rodiče? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
Paulee 16
Zdravím,
Jak jsem psal dělám svůj GM, a teď jsem narazil na příkaz /dann a /ann... Udělal jsem příkaz, ale potřebuju aby to co zadá do vteřin tak aby to tam fakt ty vteřiny bylo... Takhle když dám 5, jenom to problikne.
Kod:
Díky za přečtení.
Přeji pěkný den,
S pozdravem Petr.
Link to comment
Share on other sites
21 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now