Globální moderátor Hip 191 Odesláno: 9. Duben, 2015 Globální moderátor Share Odesláno: 9. Duben, 2015 (upraveno) Šablona pro psaní návodů Veškeré nové návody budou odpovídat této šabloně. Návody se následně budou schvalovat a budou podle zaměření přesunuty do příslušné sekce. Své návody můžete zakládat v podsekci "Nové návody". Vyhrazujeme si právo návody upravovat, aby byl sjednocen styl a podobně. Každý návod bude mít vystihující název, prefix tématu NÁVOD a obtížnost od 1 (nejlehčí) do 5 (nejtěžší) za názvem v hranatých závorkách. Příklady vyhovujících titulků: Proměnná [*] Práce s bity [*****] Časovače [**] Samotné téma s návodem musí obsahovat obtížnost od 1 do 5 (musí se shodovat s obtížností v názvu) a osnovu; každý bod osnovy bude mít vlastní nadpis. Příklad vyhovujícího návodu: Proměnná Obtížnost: 1/5 Osnova/obsah: 1. Úvod 2. Co je to proměnná 3. Příklady proměnných 4. Závěr 1. Úvod Tento návod by se měl týkat proměnných, ale místo toho slouží jako šablona pro další návody. 2. Co je to proměnná Proměnná je pojmenované místo v paměti, do kterého ukládáme různé hodnoty (celá čísla, desetinná čísla atd.), se kterými pak dále pracujeme. Super vysvětlení, že? 3. Příklady proměnných Zde jsou nějaké příklady proměnných: new cislo = 5; //proměnná s celým číslem new Float:desetinne = 3.14; //proměnná s desetinným číslem new bool:logicka = true; //proměnná s logickou hodnotou 4. Závěr Děkuji za přečtení mého návodu, snad vám pomohl ve vaší cestě k tomu stát se dobrým pawnerem. Případné otázky směřujte do příspěvků. Tento návod by neměl problém se schválením (co se struktury týče). Dodržujte strukturu návodu! Nedodržení šablony může vést k odstranění návodu! Edited 22. Únor, 2017 by vEnd 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts