KuraMa 0 Odesláno: 3. Duben, 2015 Share Odesláno: 3. Duben, 2015 (upraveno) Ako mám spraviť,že keď hráč narazí do kužela,tak ho to odportne preč ? Edited 3. Duben, 2015 by KuraMa Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Noob14_ 7 Odesláno: 3. Duben, 2015 Share Odesláno: 3. Duben, 2015 Ahoj, to myslím ani nejde. Ale zkus použít funkci "OnPlayerUpdate" nebo vytvoř nějaký timer, pomocí kterého zjistíš HP vozidla a souřadnice hráče a objectu (NEVÍM JESTLI TO POJEDE, ALE ZA ZKOUŠKU NIC NEDÁŠ.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 vladasavel 26 Odesláno: 3. Duben, 2015 Share Odesláno: 3. Duben, 2015 no spíš bych nastavil HP objektu a zjištoval bych ho a pokud se hp objectu sníží tak ho odportnout pryč..zjistit jeho pozici a pak třeba x,y,z +5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Noob14_ 7 Odesláno: 3. Duben, 2015 Share Odesláno: 3. Duben, 2015 (upraveno) no spíš bych nastavil HP objektu Ono jde nastavit objektu HP ?? Zajímavé .. Edited 3. Duben, 2015 by Noob14_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 vladasavel 26 Odesláno: 3. Duben, 2015 Share Odesláno: 3. Duben, 2015 (upraveno) jop jde nedávno jsem na to narazil na SAMP foru když jsem hledal něco o objetech zkusim to najít a pak to sem postnu není to přesně ono to co jsem viděl minule já ale jde vidět že to jde http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=488317 Edited 3. Duben, 2015 by vladasavel Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Kubko 22 Odesláno: 3. Duben, 2015 Share Odesláno: 3. Duben, 2015 (upraveno) To s tým HP je pekné, akurát neviem ako chcete detekovať kedy auto narazí do objektu, keďže na to callback nie je.. ale mohol by Kalcor spraviť napr OnVehicleHit(vehicleid, hittype, hitid), možno keby bol niekto šikovný tak by to šlo spraviť aj s pluginom. Edited 3. Duben, 2015 by Sanios Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 vladasavel 26 Odesláno: 3. Duben, 2015 Share Odesláno: 3. Duben, 2015 (upraveno) no tak podle mě by stačilo detekovat HP toho objektu..nevím k čemu to potřebuje ale pokud to bude mít jak nějaký ohraničení oblasti tak jedine timer že když se hráč přiblíží k tý oblasti tak se spustí detekování toho HP..a když oblast opustí tak killtimer aby to zbytečně nezatěžovalo server i když v okolí nikdo nebude..Tak bych to zkusil já nějak vymyslet Edited 3. Duben, 2015 by vladasavel Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ATomas 286 Odesláno: 3. Duben, 2015 Share Odesláno: 3. Duben, 2015 jop jde nedávno jsem na to narazil na SAMP foru když jsem hledal něco o objetech zkusim to najít a pak to sem postnu není to přesně ono to co jsem viděl minule já ale jde vidět že to jde http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=488317 Akorat ze ti to cely selhava natom ze to hp jen na strelne zbrane, tedy pokud do toho vrazis autem tak se hp objektu nezmeni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 vladasavel 26 Odesláno: 3. Duben, 2015 Share Odesláno: 3. Duben, 2015 no to byl jen příklad že jde nastavit objektu hp..nepročítal jsem to nějak extra zda to funguje jen na zbraně Ale nějak to jít přece musí ne ? když jde třeba udělat když srazíš kužel v autoškole na jednom serveru tak to pozná a neprojdeš autoškolou ale to asi kontroluje zase pozici toho kužele..tak tím pádem nevím jak by to šlo udělat Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Kubko 22 Odesláno: 3. Duben, 2015 Share Odesláno: 3. Duben, 2015 no ale načo vôbec dávať hp? on chce keď sa len ťukne kužeľu autom tak to hráča vyhodí.. a to také jednoduché nebude.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 vladasavel 26 Odesláno: 3. Duben, 2015 Share Odesláno: 3. Duben, 2015 no s tím HP to byl nápád že by to fungovalo když se síží HP kužele tak ho do portne jinam..ale Když Atmoas řekl že to funguje jen na zbraně tak to HP je marný a nic jiného mě něnapadá Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 PinkSmoothie 104 Odesláno: 3. Duben, 2015 Share Odesláno: 3. Duben, 2015 ja sice neviem pawno ani trochu ale podla mna polygonmi vytvorit zonu okolo kuzelu a ked auto pride do tej zony tak ho portnut prec Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Ray 8 Odesláno: 3. Duben, 2015 Share Odesláno: 3. Duben, 2015 Mělo by to fungovat tak, jak psal Tom.. Dát tam podmínku IsPlayerInRangeOfPoint a pokud je hráč ve vozidle, tak ho to odportuje.. Snad :-D 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 KuraMa 0 Odesláno: 3. Duben, 2015 Author Share Odesláno: 3. Duben, 2015 Tom ako si to presne myslel s tou zónou? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 PinkSmoothie 104 Odesláno: 3. Duben, 2015 Share Odesláno: 3. Duben, 2015 (upraveno) polygonmi. Viem ze sa nejak daju vytvorit body ktore ked pospajas vznikne ti nejaka oblast.(3d) A da sa detekovat ci si v nej. edit: nieco som nasiel. http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=427810 ale ako vravim ja sa tomu prd rozumiem, len som o tom pocul Edited 3. Duben, 2015 by AW.Tom Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Matess 36 Odesláno: 3. Duben, 2015 Share Odesláno: 3. Duben, 2015 Polygon by mohl nějak fungovat, ale nezapomeň na to, že pozici auta máš od středu, takže sražení pár kuželů to nijak nepozná pokud nebudeš kontrolovat přesně kraj auta, čili neustále zjišťovat jestli se nějaká část auta nenacházi mimo vytyčenou zonu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Fr0st 23 Odesláno: 3. Duben, 2015 Share Odesláno: 3. Duben, 2015 Možno by nebolo zlé skúsiť public OnObjectMoved(objectid), vytvoriť kúžele kuzel[0] = CreateObject(); a potom v publicu kontrolovať či sa kúžel pohol alebo nie... Za pokus by to možno každopádne stálo.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 eXot 18 Odesláno: 3. Duben, 2015 Share Odesláno: 3. Duben, 2015 Prečo robiť niečo jednoducho ak to ide zložito však ? Pomocou GetObjectPos kontroluj v timery čí sú kužele na rovnakých súradniciach na ktorých si ích vytvoril. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Fr0st 23 Odesláno: 3. Duben, 2015 Share Odesláno: 3. Duben, 2015 V podstate aj tak by sa to dalo, je to jednoduchšie ale podobný princíp ako môj návrh Až na to že táto varianta ma v rýchlosti nenapadla Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Kubko 22 Odesláno: 3. Duben, 2015 Share Odesláno: 3. Duben, 2015 Možno by nebolo zlé skúsiť public OnObjectMoved(objectid), vytvoriť kúžele kuzel[0] = CreateObject(); a potom v publicu kontrolovať či sa kúžel pohol alebo nie... Za pokus by to možno každopádne stálo.. OnObjectMoved sa vyvolá len po MoveObject funkcii. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 PinkSmoothie 104 Odesláno: 3. Duben, 2015 Share Odesláno: 3. Duben, 2015 (upraveno) mozno sa mylim ale ked ty narazis do kuzela a posunies ho, jeho suradnice su rovnake. Viem to z mapovania ked je takyto dynamicky objekt a ja donho buchnem, takze padne na zem a potom ho naprikald zdvihnem o 0.5m tak pojde hore od tej pozicie ktoru mal, nie od zeme kde dopadol ked som ho buchol Edited 3. Duben, 2015 by AW.Tom Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 eXot 18 Odesláno: 3. Duben, 2015 Share Odesláno: 3. Duben, 2015 (upraveno) Tak to neviem neskúšal som to, nech skúsi a uvidí Edited 3. Duben, 2015 by eXistenz Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Fr0st 23 Odesláno: 3. Duben, 2015 Share Odesláno: 3. Duben, 2015 (upraveno) OnObjectMoved sa vyvolá len po MoveObject funkcii. aj OnPlayerObjectMoved ? Edited 3. Duben, 2015 by TeCHNoToMo Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Kubko 22 Odesláno: 3. Duben, 2015 Share Odesláno: 3. Duben, 2015 To je to isté ako ten OnObjectMoved akurát je to pre PlayerObject: Wiki Description: This callback is called when a player object is moved after MovePlayerObject (when it stops moving). Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Matess 36 Odesláno: 3. Duben, 2015 Share Odesláno: 3. Duben, 2015 (upraveno) Nějaké posunování objektů autem/hráčem není synchronizované, takže GetObjectPos je k ničemu, když vrací souřadnice kde byl vytvořen, popřípadě kam byl přesunut funkcí. Edited 3. Duben, 2015 by Matess Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ATomas 286 Odesláno: 4. Duben, 2015 Share Odesláno: 4. Duben, 2015 jak bylo receno jedina moznost jak tento problem vyresit je si udelat polygon (vesmes obdelnik podle rozmeru vozidla, ovsem je potreba brat i v uvahu uhel natoceni vozidla). A pak zjistovat zda ten objekt (kuzel) je uvnitr toho polygonu Jako detekci ze do kuzele narazil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
KuraMa 0
Ako mám spraviť,že keď hráč narazí do kužela,tak ho to odportne preč ?
Edited by KuraMaLink to comment
Share on other sites
30 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now