Jump to content
  • 0

pomoc [POMOC]Kužele


KuraMa

Dotaz

Recommended Posts

  • 0

Ahoj, to myslím ani nejde.

Ale zkus použít funkci "OnPlayerUpdate" nebo vytvoř nějaký timer,

pomocí kterého zjistíš HP vozidla a souřadnice hráče a objectu ;)

(NEVÍM JESTLI TO POJEDE, ALE ZA ZKOUŠKU NIC NEDÁŠ.)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

jop jde :) nedávno jsem na to narazil na SAMP foru když jsem hledal něco o objetech zkusim to najít a pak to sem postnu :)

 

není to přesně ono to co jsem viděl minule já ale jde vidět že to jde :)

http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=488317

Edited by vladasavel
Link to comment
Share on other sites

  • 0

To s tým HP je pekné, akurát neviem ako chcete detekovať kedy auto narazí do objektu, keďže na to callback nie je.. ale mohol by Kalcor spraviť napr OnVehicleHit(vehicleid, hittype, hitid), možno keby bol niekto šikovný tak by to šlo spraviť aj s pluginom.

Edited by Sanios
Link to comment
Share on other sites

  • 0

no tak podle mě by stačilo detekovat HP toho objektu..nevím k čemu to potřebuje ale pokud to bude mít jak nějaký ohraničení oblasti tak jedine timer že když se hráč přiblíží k tý oblasti tak se spustí detekování toho HP..a když  oblast opustí tak killtimer aby to zbytečně nezatěžovalo server i když v okolí nikdo nebude..Tak bych to zkusil já nějak vymyslet :)

Edited by vladasavel
Link to comment
Share on other sites

  • 0

jop jde :) nedávno jsem na to narazil na SAMP foru když jsem hledal něco o objetech zkusim to najít a pak to sem postnu :)

 

není to přesně ono to co jsem viděl minule já ale jde vidět že to jde :)

http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=488317

Akorat ze ti to cely selhava natom ze to hp jen na strelne zbrane, tedy pokud do toho vrazis autem tak se hp objektu nezmeni.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

no to byl jen příklad že jde nastavit objektu hp..nepročítal jsem to nějak extra zda to funguje jen na zbraně :) 

Ale nějak to jít přece musí ne ? když jde třeba udělat když srazíš kužel v autoškole na jednom serveru tak to pozná a neprojdeš autoškolou ale to asi kontroluje zase pozici toho kužele..tak tím pádem nevím jak by to šlo udělat :)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

no ale načo vôbec dávať hp? on chce keď sa len ťukne kužeľu autom tak to hráča vyhodí..  a to také jednoduché nebude..

Link to comment
Share on other sites

  • 0

no s tím HP to byl nápád že by to fungovalo když se síží HP kužele tak ho do portne jinam..ale Když Atmoas řekl že to funguje jen na zbraně tak to HP je marný a nic jiného mě něnapadá

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Mělo by to fungovat tak, jak psal Tom.. Dát tam podmínku IsPlayerInRangeOfPoint a pokud je hráč ve vozidle, tak ho to odportuje.. Snad :-D

  • Líbí se mi to! (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

polygonmi. Viem ze sa nejak daju vytvorit body ktore ked pospajas vznikne ti nejaka oblast.(3d) A da sa detekovat ci si v nej.

 

edit: nieco som nasiel. http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=427810

 

ale ako vravim ja sa tomu prd rozumiem, len som o tom pocul

Edited by AW.Tom
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Polygon by mohl nějak fungovat, ale nezapomeň na to, že pozici auta máš od středu, takže sražení pár kuželů to nijak nepozná pokud nebudeš kontrolovat přesně kraj auta, čili neustále zjišťovat jestli se nějaká část auta nenacházi mimo vytyčenou zonu.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Možno by nebolo zlé skúsiť public OnObjectMoved(objectid), vytvoriť kúžele kuzel[0] = CreateObject(); a potom v publicu kontrolovať či sa kúžel pohol alebo nie...  Za pokus by to možno každopádne stálo.. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Prečo robiť niečo jednoducho ak to ide zložito však ?

Pomocou GetObjectPos kontroluj v timery čí sú kužele na rovnakých súradniciach na ktorých si ích vytvoril.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

V podstate aj tak by sa to dalo, je to jednoduchšie ale podobný princíp ako môj návrh :) Až na to že táto varianta ma v rýchlosti nenapadla

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Možno by nebolo zlé skúsiť public OnObjectMoved(objectid), vytvoriť kúžele kuzel[0] = CreateObject(); a potom v publicu kontrolovať či sa kúžel pohol alebo nie...  Za pokus by to možno každopádne stálo.. :)

 

OnObjectMoved sa vyvolá len po MoveObject funkcii.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

mozno sa mylim ale ked ty narazis do kuzela a posunies ho, jeho suradnice su rovnake. Viem to z mapovania ked je takyto dynamicky objekt a ja donho buchnem, takze padne na zem a potom ho naprikald zdvihnem o 0.5m tak pojde hore od tej pozicie ktoru mal, nie od zeme kde dopadol ked som ho buchol

Edited by AW.Tom
Link to comment
Share on other sites

  • 0
 

OnObjectMoved sa vyvolá len po MoveObject funkcii.

 

 

aj OnPlayerObjectMoved ?

Edited by TeCHNoToMo
Link to comment
Share on other sites

  • 0

To je to isté ako ten OnObjectMoved akurát je to pre PlayerObject:

 

Wiki

Description:
This callback is called when a player object is moved after MovePlayerObject (when it stops moving).
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nějaké posunování objektů autem/hráčem není synchronizované, takže GetObjectPos je k ničemu, když vrací souřadnice kde byl vytvořen, popřípadě kam byl přesunut funkcí.

Edited by Matess
Link to comment
Share on other sites

  • 0

jak bylo receno jedina moznost jak tento problem vyresit je si udelat polygon (vesmes obdelnik podle rozmeru vozidla, ovsem je potreba brat i  v uvahu uhel natoceni vozidla). A pak zjistovat zda ten objekt (kuzel) je uvnitr toho polygonu Jako detekci ze do kuzele narazil.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...