Jump to content
  • 0

pomoc Pomoc Prosim


Iron[MaN]

Dotaz

4 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Si tam vytvoř proměnou 
Po registraci jí nastav na 0 a když si koupí dům tak proměnou nastav na 1
A když si bude chtít koupit dům a proměnou  bude mít na 1 tak mu to dům neprodá
Až dům prodá tak mu zase proměnou nastav na 0.. 

Nejsem zrovna typ člověka který dokáže něco pořádně vysvětlit, ale snad ti tohle pomůže

Edited by Valtys
  • Líbí se mi to! (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

vytvoris promennou,porovnas vsechny koupene domy a nastavis pri kazdem provereni ze s nickem hrace ze pokud mu dum patri tak promenna++;.. nakonec az porovnas vse das dolu

if(promenna > 1)

tak mu to odebere domy.... budes u toho muset vyuzit k promenne definici

MAX_PLAYERS

tudiz to nebude promenna ale promena[playerid]


Si tam vytvoř proměnou 
Po registraci jí nastav na 0 a když si koupí dům tak proměnou nastav na 1
A když si bude chtít koupit dům a proměnou  bude mít na 1 tak mu to dům neprodá
Až dům prodá tak mu zase proměnou nastav na 0.. 

Nejsem zrovna typ člověka který dokáže něco pořádně vysvětlit, ale snad ti tohle pomůže

 

nebo, taky dobre reseni


jen pokud bych rozhodoval mezi 0 a 1 promennou, vyuzil bych 

new bool:promenna[MAX_PLAYERS] = false;

//kontrola pri koupeni domu
if(promenna[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid,-1,"Již vlastníš jeden dům");


//pri koupi domu:
promenna[playerid] = true;

//prodej + public OnPlayerConnect(playerid):
promenna[playerid] = false;

nezapomen pri loginu nacist promennou ze souboru a v OnPlayerDisconnect(playerid,reason) ulozeni promenne

Edited by ĐaVe
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...