Jump to content

ostatní SA-MP 0.3.7 RC1 (Released !)


Om3n

Recommended Posts

RC6

 

http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=559572

 

Kalcor se překonal a přidal "alternativu" k NPC - Actors

Zázraky to neumí, ale něco přece.

native CreateActor(modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Rotation);
native DestroyActor(actorid);

native IsActorStreamedIn(actorid, forplayerid);

native SetActorVirtualWorld(actorid, vworld);
native GetActorVirtualWorld(actorid);

native ApplyActorAnimation(actorid, animlib[], animname[], Float:fDelta, loop, lockx, locky, freeze, time);
native ClearActorAnimations(actorid);

native SetActorPos(actorid, Float:X, Float:Y, Float:Z);
native GetActorPos(actorid, &Float:X, &Float:Y, &Float:Z);
native SetActorFacingAngle(actorid, Float:ang);
native GetActorFacingAngle(actorid, &Float:ang);

sa-mp-092.png

Link to comment
Share on other sites

  • Globální moderátor

žeby konečne začali vychádzať poriadne dayz samp módy? :d

Link to comment
Share on other sites

no nemyslim si. tohle neumi ani chodit, nechcipne to, v podstate to umi jenom stat na miste a prehravat animaci. sice, asi by to slo prehrat animaci pohybu a posunout jeho pozici, ale ani nechci vedet jak by to vypadalo :d

Link to comment
Share on other sites

no nemyslim si. tohle neumi ani chodit, nechcipne to, v podstate to umi jenom stat na miste a prehravat animaci. sice, asi by to slo prehrat animaci pohybu a posunout jeho pozici, ale ani nechci vedet jak by to vypadalo :d

Tihle actori jsou super vec. Sice jsem jeste netestoval ale uz jsem zahlidl jak na sa-mp foru nekdo rikal ze animace chuze opravdu actora posunou. Coz treba NPC chodi na miste :d

Dalsi vyhoda je ze to nezabira sloty a co je uplne top je to ze se connectne ihned a hlavne to nema svuj samostatnej proces jako NPC. Jedine co oproti NPC mi chybi jsou callbacky jako OnPlayerGiveDamage. Protoze actori maji svoje vlastni IDcka je potreba tyto callbacky delat znovu pro actory. Ale zahledl jsem ze pres OnPlayerWeaponShot lze detekovat, ovsem odesle to typ pouze jako PLAYER. Takze nelze rozlisit jestli je to actor nebo hrac. Ale myslim ze v dalsi RC toto rozliseni prida.

Link to comment
Share on other sites

Hodně dobrá věc, aspoň nemusíme používat NPC když někdo potřebuje postavu aby jen stála a čuměla do blba :d Jen tak mimo nikde tam nevidím interier, teda jestli jsem to přehlédl.. tak jestli to v interiéru bude fungovat ? Já jen spíš že to je dobrá věc jak jsem psal, pokud to nebere sloty pro NPC tak to je užitečná věc, určitě to má využití..docela naprd že je to poslední RC verze :d

Link to comment
Share on other sites

Hodně dobrá věc, aspoň nemusíme používat NPC když někdo potřebuje postavu aby jen stála a čuměla do blba :d Jen tak mimo nikde tam nevidím interier, teda jestli jsem to přehlédl.. tak jestli to v interiéru bude fungovat ? Já jen spíš že to je dobrá věc jak jsem psal, pokud to nebere sloty pro NPC tak to je užitečná věc, určitě to má využití..docela naprd že je to poslední RC verze :d

Myslim ze actor by interier teoreticky nepotreboval, jde jen o zobrazeni textur hraci. Actor je "slepy" :d

Link to comment
Share on other sites

Né šlo mi o to že pokud bych ho chtěl dostat do interieru aby tam stál tak jestli tam bude, nevím třeba ID:5 interiéru, prostě aby tam byl jestli je to možné třeba jestli to není pouze na mapě že můžou být..tak jsem to myslel

Link to comment
Share on other sites

Actor nepotrebuje interier. lze se to i docist v ofocialnim tematu

 

screen od jednoho uzivatele sa-mp-096.png

 

 

Až budu doma tak není problém To se hned mrknu, ted jsem na školním internetu, asi budeš vědět co myslím :d

Link to comment
Share on other sites

Nj kalcor obnovil část toho, co již bylo před řadou let než unikl zdroják sampu.

 

 

native CreateActor( modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Rotation, name[] );
native DestroyActor(actorid);

native SpawnActor(actorid);
native ActorMoveTo(actorid, movetype, Float:X, Float:Y, Float:Z );
native ActorEnterVehicle(actorid, vehicleid, passenger);
native ActorExitVehicle(actorid,vehicleid);
native ActorDriveVehicleTo(actorid, vehicleid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Speed, drivetype, Float:MinAltitude=0.0, Float:MaxAltitude=0.0);
native SetActorPos(actorid, Float:x, Float:y, Float:z);
native SetActorPosFindZ(actorid, Float:x, Float:y, Float:z);
native GetActorPos(actorid, &Float:x, &Float:y, &Float:z);
native SetActorFacingAngle(actorid,Float:ang);
native GetActorFacingAngle(actorid,&Float:ang);

native SetActorInterior(actorid,interiorid);
native GetActorInterior(actorid);
native SetActorHealth(actorid, Float:health);
native GetActorHealth(actorid, &Float:health);
native SetActorArmour(actorid, Float:armour);
native GetActorArmour(actorid, &Float:armour);
native SetActorTeam(actorid, teamid);
native GetActorTeam(actorid);
native SetActorColor(actorid,color);
native GetActorColor(actorid);
native SetActorSkin(actorid, skinid);
native GetActorSkin(actorid);
native SetActorWeapon(actorid, weaponid);
native ResetActorWeapon(actorid);
native SetActorName(actorid, const name[]);
native GetActorState(actorid);
native GetActorWeapon(actorid);
native GetActorKeys(actorid, &keys, &updown, &leftright);
native GetActorName(actorid, const name[], len);
// Actor controls
native PutActorInVehicle(actorid, vehicleid, seatid);
native GetActorVehicleID(actorid);
native GetActorVehicleSeat(actorid);
native RemoveActorFromVehicle(actorid);
native ActorApplyAnimation(actorid, animlib[], animname[], Float:fS, opt1, opt2, opt3, opt4, opt5);
native ActorClearAnimations(actorid);

// Actor conditionals
native IsActorConnected(actorid);
native IsActorInVehicle(actorid, vehicleid);
native IsActorInAnyVehicle(actorid);
// Virtual Worlds
native SetActorVirtualWorld(actorid, worldid);
native GetActorVirtualWorld(actorid);
Edited by Matess
Link to comment
Share on other sites

o tomhle sem nemel ani tuseni. vyjadril se nekdy k tomu proc to odstranil?

 

edit: jo uz sem nasel ze to bylo ve verzi 0.2.5

Link to comment
Share on other sites

nn. to jenom zvyraznil funkce ktery pouze obnovili.

 

btw: Matessi muze to bejt celkem matouci celej ten native seznam. aby si lidi nemysleli ze to sou vsechny funkce ktery to umoznuje.

BTW2: nezkousel nekdo jestli ty ostatni funkce nesou jenom schovany? :d treba zpristupnil vsechny, ale odtajnil jenom ty zakladni :d

Link to comment
Share on other sites

o tomhle sem nemel ani tuseni. vyjadril se nekdy k tomu proc to odstranil?

 

edit: jo uz sem nasel ze to bylo ve verzi 0.2.5

0.2.5 jsem zkousel. Vim ze tam byl script kde sis spawnul na dalnici 10 limuzin a poslal je vsechny na druhou stranu mesta. Ovsem cestou 8 zmizelo a dojely do cile jen 2 :d Mozna ten duvod proc tam nedal vsechno :d

Link to comment
Share on other sites

este bych rad upozornil ze v oficialnim tematu Kalcor napsal ze toto bude nejspise posledni RC verze 0.3.7.

 

Včera jsem se na fórko koukal a ještě tam byla RC5 se stejnou větou: "Notice: SA-MP 0.3.7 is currently in feature lock-down. This will likely be the final RC testing phase for 0.3.7."

Link to comment
Share on other sites

Gj, Wake up man..

 

Mužeme jen čekat čekat co přine se do dalších verzí, co my mužeme čekat, možná že se hecne jak já říkám :d a možná že to něco bude brutálního ale možná že to ted v této době určitě nebude.

Link to comment
Share on other sites

tak ty Actors sou stale sracka :d ujde cca 500 metru a zmizi :d

Ona se totiz neaktualizuje pozice actora kdyz mu das walk anim. A ve spojeni s tim ze se to streamuje... Ale nic co by neslo pawn scriptem osetrit :d

Edited by ATomas
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...