VolfikCZ 33 Odesláno: 17. Duben, 2015 Share Odesláno: 17. Duben, 2015 Chtěl jsem, ale jak vidíš tak můj PC není zrovna kvalitní, ale určitě není to problém, můžu to zkusit :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stellet 7 Odesláno: 19. Duben, 2015 Share Odesláno: 19. Duben, 2015 Chtěl jsem, ale jak vidíš tak můj PC není zrovna kvalitní, ale určitě není to problém, můžu to zkusit :d šup šup čekáme na to video Link to comment Share on other sites More sharing options...
PinkSmoothie 104 Odesláno: 19. Duben, 2015 Share Odesláno: 19. Duben, 2015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stellet 7 Odesláno: 19. Duben, 2015 Share Odesláno: 19. Duben, 2015 ukaž nám i to ovládání dveří Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matess 36 Odesláno: 27. Duben, 2015 Share Odesláno: 27. Duben, 2015 RC6 http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=559572 Kalcor se překonal a přidal "alternativu" k NPC - Actors Zázraky to neumí, ale něco přece. native CreateActor(modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Rotation); native DestroyActor(actorid); native IsActorStreamedIn(actorid, forplayerid); native SetActorVirtualWorld(actorid, vworld); native GetActorVirtualWorld(actorid); native ApplyActorAnimation(actorid, animlib[], animname[], Float:fDelta, loop, lockx, locky, freeze, time); native ClearActorAnimations(actorid); native SetActorPos(actorid, Float:X, Float:Y, Float:Z); native GetActorPos(actorid, &Float:X, &Float:Y, &Float:Z); native SetActorFacingAngle(actorid, Float:ang); native GetActorFacingAngle(actorid, &Float:ang); Link to comment Share on other sites More sharing options...
Om3n 78 Odesláno: 27. Duben, 2015 Author Share Odesláno: 27. Duben, 2015 este bych rad upozornil ze v oficialnim tematu Kalcor napsal ze toto bude nejspise posledni RC verze 0.3.7. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Globální moderátor bug 131 Odesláno: 27. Duben, 2015 Globální moderátor Share Odesláno: 27. Duben, 2015 žeby konečne začali vychádzať poriadne dayz samp módy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Om3n 78 Odesláno: 27. Duben, 2015 Author Share Odesláno: 27. Duben, 2015 no nemyslim si. tohle neumi ani chodit, nechcipne to, v podstate to umi jenom stat na miste a prehravat animaci. sice, asi by to slo prehrat animaci pohybu a posunout jeho pozici, ale ani nechci vedet jak by to vypadalo Link to comment Share on other sites More sharing options...
ATomas 286 Odesláno: 27. Duben, 2015 Share Odesláno: 27. Duben, 2015 no nemyslim si. tohle neumi ani chodit, nechcipne to, v podstate to umi jenom stat na miste a prehravat animaci. sice, asi by to slo prehrat animaci pohybu a posunout jeho pozici, ale ani nechci vedet jak by to vypadalo Tihle actori jsou super vec. Sice jsem jeste netestoval ale uz jsem zahlidl jak na sa-mp foru nekdo rikal ze animace chuze opravdu actora posunou. Coz treba NPC chodi na miste Dalsi vyhoda je ze to nezabira sloty a co je uplne top je to ze se connectne ihned a hlavne to nema svuj samostatnej proces jako NPC. Jedine co oproti NPC mi chybi jsou callbacky jako OnPlayerGiveDamage. Protoze actori maji svoje vlastni IDcka je potreba tyto callbacky delat znovu pro actory. Ale zahledl jsem ze pres OnPlayerWeaponShot lze detekovat, ovsem odesle to typ pouze jako PLAYER. Takze nelze rozlisit jestli je to actor nebo hrac. Ale myslim ze v dalsi RC toto rozliseni prida. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VolfikCZ 33 Odesláno: 27. Duben, 2015 Share Odesláno: 27. Duben, 2015 Hodně dobrá věc, aspoň nemusíme používat NPC když někdo potřebuje postavu aby jen stála a čuměla do blba Jen tak mimo nikde tam nevidím interier, teda jestli jsem to přehlédl.. tak jestli to v interiéru bude fungovat ? Já jen spíš že to je dobrá věc jak jsem psal, pokud to nebere sloty pro NPC tak to je užitečná věc, určitě to má využití..docela naprd že je to poslední RC verze Link to comment Share on other sites More sharing options...
ATomas 286 Odesláno: 27. Duben, 2015 Share Odesláno: 27. Duben, 2015 Hodně dobrá věc, aspoň nemusíme používat NPC když někdo potřebuje postavu aby jen stála a čuměla do blba Jen tak mimo nikde tam nevidím interier, teda jestli jsem to přehlédl.. tak jestli to v interiéru bude fungovat ? Já jen spíš že to je dobrá věc jak jsem psal, pokud to nebere sloty pro NPC tak to je užitečná věc, určitě to má využití..docela naprd že je to poslední RC verze Myslim ze actor by interier teoreticky nepotreboval, jde jen o zobrazeni textur hraci. Actor je "slepy" Link to comment Share on other sites More sharing options...
VolfikCZ 33 Odesláno: 27. Duben, 2015 Share Odesláno: 27. Duben, 2015 Né šlo mi o to že pokud bych ho chtěl dostat do interieru aby tam stál tak jestli tam bude, nevím třeba ID:5 interiéru, prostě aby tam byl jestli je to možné třeba jestli to není pouze na mapě že můžou být..tak jsem to myslel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Om3n 78 Odesláno: 27. Duben, 2015 Author Share Odesláno: 27. Duben, 2015 Actor nepotrebuje interier. lze se to i docist v ofocialnim tematu screen od jednoho uzivatele Link to comment Share on other sites More sharing options...
VolfikCZ 33 Odesláno: 27. Duben, 2015 Share Odesláno: 27. Duben, 2015 Actor nepotrebuje interier. lze se to i docist v ofocialnim tematu screen od jednoho uzivatele Až budu doma tak není problém To se hned mrknu, ted jsem na školním internetu, asi budeš vědět co myslím Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matess 36 Odesláno: 27. Duben, 2015 Share Odesláno: 27. Duben, 2015 (upraveno) Nj kalcor obnovil část toho, co již bylo před řadou let než unikl zdroják sampu. native CreateActor( modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Rotation, name[] );native DestroyActor(actorid);native SpawnActor(actorid);native ActorMoveTo(actorid, movetype, Float:X, Float:Y, Float:Z );native ActorEnterVehicle(actorid, vehicleid, passenger);native ActorExitVehicle(actorid,vehicleid);native ActorDriveVehicleTo(actorid, vehicleid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Speed, drivetype, Float:MinAltitude=0.0, Float:MaxAltitude=0.0);native SetActorPos(actorid, Float:x, Float:y, Float:z);native SetActorPosFindZ(actorid, Float:x, Float:y, Float:z);native GetActorPos(actorid, &Float:x, &Float:y, &Float:z);native SetActorFacingAngle(actorid,Float:ang);native GetActorFacingAngle(actorid,&Float:ang);native SetActorInterior(actorid,interiorid);native GetActorInterior(actorid);native SetActorHealth(actorid, Float:health);native GetActorHealth(actorid, &Float:health);native SetActorArmour(actorid, Float:armour);native GetActorArmour(actorid, &Float:armour);native SetActorTeam(actorid, teamid);native GetActorTeam(actorid);native SetActorColor(actorid,color);native GetActorColor(actorid);native SetActorSkin(actorid, skinid);native GetActorSkin(actorid);native SetActorWeapon(actorid, weaponid);native ResetActorWeapon(actorid);native SetActorName(actorid, const name[]);native GetActorState(actorid);native GetActorWeapon(actorid);native GetActorKeys(actorid, &keys, &updown, &leftright);native GetActorName(actorid, const name[], len);// Actor controlsnative PutActorInVehicle(actorid, vehicleid, seatid);native GetActorVehicleID(actorid);native GetActorVehicleSeat(actorid);native RemoveActorFromVehicle(actorid);native ActorApplyAnimation(actorid, animlib[], animname[], Float:fS, opt1, opt2, opt3, opt4, opt5);native ActorClearAnimations(actorid);// Actor conditionalsnative IsActorConnected(actorid);native IsActorInVehicle(actorid, vehicleid);native IsActorInAnyVehicle(actorid);// Virtual Worldsnative SetActorVirtualWorld(actorid, worldid);native GetActorVirtualWorld(actorid); Edited 27. Duben, 2015 by Matess Link to comment Share on other sites More sharing options...
Om3n 78 Odesláno: 27. Duben, 2015 Author Share Odesláno: 27. Duben, 2015 o tomhle sem nemel ani tuseni. vyjadril se nekdy k tomu proc to odstranil? edit: jo uz sem nasel ze to bylo ve verzi 0.2.5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
VolfikCZ 33 Odesláno: 27. Duben, 2015 Share Odesláno: 27. Duben, 2015 To ani já nevím jinak to červeně označené je to uniklé ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Om3n 78 Odesláno: 27. Duben, 2015 Author Share Odesláno: 27. Duben, 2015 nn. to jenom zvyraznil funkce ktery pouze obnovili. btw: Matessi muze to bejt celkem matouci celej ten native seznam. aby si lidi nemysleli ze to sou vsechny funkce ktery to umoznuje. BTW2: nezkousel nekdo jestli ty ostatni funkce nesou jenom schovany? treba zpristupnil vsechny, ale odtajnil jenom ty zakladni Link to comment Share on other sites More sharing options...
ATomas 286 Odesláno: 27. Duben, 2015 Share Odesláno: 27. Duben, 2015 o tomhle sem nemel ani tuseni. vyjadril se nekdy k tomu proc to odstranil? edit: jo uz sem nasel ze to bylo ve verzi 0.2.5 0.2.5 jsem zkousel. Vim ze tam byl script kde sis spawnul na dalnici 10 limuzin a poslal je vsechny na druhou stranu mesta. Ovsem cestou 8 zmizelo a dojely do cile jen 2 Mozna ten duvod proc tam nedal vsechno Link to comment Share on other sites More sharing options...
The hidden face 77 Odesláno: 27. Duben, 2015 Share Odesláno: 27. Duben, 2015 este bych rad upozornil ze v oficialnim tematu Kalcor napsal ze toto bude nejspise posledni RC verze 0.3.7. Včera jsem se na fórko koukal a ještě tam byla RC5 se stejnou větou: "Notice: SA-MP 0.3.7 is currently in feature lock-down. This will likely be the final RC testing phase for 0.3.7." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Om3n 78 Odesláno: 27. Duben, 2015 Author Share Odesláno: 27. Duben, 2015 :D zajimava informace ja prave ty RCcka radsi prestal sledovat protoze to by se clovek ucekal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spra-Tekk 4 Odesláno: 27. Duben, 2015 Share Odesláno: 27. Duben, 2015 (upraveno) Edited 27. Duben, 2015 by Spra-Tekk Link to comment Share on other sites More sharing options...
VolfikCZ 33 Odesláno: 27. Duben, 2015 Share Odesláno: 27. Duben, 2015 Gj, Wake up man.. Mužeme jen čekat čekat co přine se do dalších verzí, co my mužeme čekat, možná že se hecne jak já říkám a možná že to něco bude brutálního ale možná že to ted v této době určitě nebude. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Om3n 78 Odesláno: 27. Duben, 2015 Author Share Odesláno: 27. Duben, 2015 tak ty Actors sou stale sracka ujde cca 500 metru a zmizi Link to comment Share on other sites More sharing options...
ATomas 286 Odesláno: 27. Duben, 2015 Share Odesláno: 27. Duben, 2015 (upraveno) tak ty Actors sou stale sracka ujde cca 500 metru a zmizi Ona se totiz neaktualizuje pozice actora kdyz mu das walk anim. A ve spojeni s tim ze se to streamuje... Ale nic co by neslo pawn scriptem osetrit Edited 27. Duben, 2015 by ATomas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now