Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Ewwe

ostatní MineProgrammer Díl 1. - Torch Placer

9 members have voted

1. 1. Chcete další tutoriály ?

• Ano
      9
    • Ne
      0

Recommended Posts

Admin

Zdravím,

Rozhodl jsem se začít takový menší seriálek vztahující se k Minecraft mód zvaném Computer Craft.

Pro ty z Vás kteří ho neznáte je to mód implementující počítačové prvky do Minecraftu.

Tento seriál se bude zabývat programováním strojů ze zmíněného módu.

Stroje se programují jazykem LUA takže ti kteří LUAu ovládáte to raději nečtěte jsem v tomto jazyku začátečník takže je velmi pravděpodobné že programování strojů komplikuji a jde to jednodušeji.

Jak je již psáno v titulku tématu budeme se zabývat Torch Placerem...

Jako torch placer lze použít jakoukoliv turtle.

Kód :

while true do
for i = 1, 5 do
 turtle.forward()
end
turtle.turnRight()
turtle.dig()
turtle.place(1)
print("Placing torch")
turtle.turnLeft()
end

Při použití tohoto kódu bude turtl pokládat torche každých pět bloků dokud ho nevypnete.

Bude to vypadat nějak takto :

90794640196885699880.png

Doufám že jsem Vám nějak pomohl a nijak neurazil :-)

Pokud máte zájem o další návody dejte mi vědět formou Reputace. Případně hlasem v anketě.

Sdílet tento příspěvek

Admin

A nechceš raději udělat úvod apod do LUA pro CC? Neříkám, je to pěkné od tebe, ale co když si někdo (já) bude chtít udělat svýho?

CC ? Myslíš ComputerCraft ? Pokud ano tak to je ono... Tohle je a zatím budou jen nějaké jednodužší programy přijdou časem další a složitější :)

Sdílet tento příspěvek

Já vím že to je ono, ale myslím, jako jestli by jsi neudělal všeobecný přehled, myslím vysvětlení fcí, cyklusu while apod...Jakože zasvětit nás do LUA v CC :) Nemyslím jen dělat určité věci :)

Sdílet tento příspěvek

Admin

Aha .. No tak to jsi tady špatně :d Psal jsem že jsem v LUA začátečník ... Začal jsem dneska ráno :d Abych psal přímo návody na LUA jsem ještě malej pán :)