Jump to content

Cinema 4D INTRO


Alsei

Recommended Posts

Takže ľudia tu vám dávam moje nové video. Prečo som to dal do "Grafika a webdesign" lebo ked niekto nebude vedieť to urobiť tak môže si aspon podobný obrázok ;), lebo veľa ludí neviem pridať TEXT :d tak aspoň to tu majú ;). V Cineme som začiatočník, to aj vidno na tom intre :d ale tak každý sa učí ;)

 

Prosím komentujte a hodnote !

 

Link to comment
Share on other sites

nevidíš / ? a písal som som začiatočník, ja vtom nerobím ako ty ...

 

Vidím , ale ked si teda žačiatočník nechápem nečo tu ukazuješ tak nenormálne lahké veci. Čo zaberu max. 2 min. práce. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

A prečo nie, je to tresné? Máš stím problém ? Ked áno tak tu ani nekukaj ...

 

Mne je to jedno rob si čo chceš ...Ale je to uplna zbytočnost ktoru dokáže urobit každý lamer v c4d. Takýchto podobných videí je na YT xxxxx. A ešte jedna poznámka: Každý príspevok ktorý budem mat niečo spoločné z C4D tak na neho kliknem , aby som vedel o čo de ;)

Link to comment
Share on other sites

A prečo nie, je to tresné? Máš stím problém ? Ked áno tak tu ani nekukaj ...

 

Mne je to jedno rob si čo chceš ...Ale je to uplna zbytočnost ktoru dokáže urobit každý lamer v c4d. Takýchto podobných videí je na YT xxxxx. A ešte jedna poznámka: Každý príspevok ktorý budem mat niečo spoločné z C4D tak na neho kliknem , aby som vedel o čo de ;)

 

Však ved ja ti nezakazujem kukať moje alebo koho príspevky :d ja len to že ked ti to vadí tak nekukaj :d, a áno priznávam som lama v c4d, každý začínal od lamy ;) taže :d :D

Link to comment
Share on other sites

Kdyby si třeba vymodeloval ty písmena a přidal lepší textůru, podlahu, oblohu a pohyb kamery vypadal aspoň nějak reálně, né když ji hodíš z okna v řežimu "REC", tak bych řekl dobrej tutoriál, ale toto teda nic moc.. by dokázal opravdu i ten, co to vidí poprvé

 

1/10 za snahu to uploadnout na YT

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment