Cau all dal jsem se do sveho modu a zrovna delam povolani dealer teda uz jen pole s marihuanou . Takze k veci: mam tam dialog s funkcemi vypestovat a sklidit. Sklidit neni az takovy problem to zvladnu sam, ale nejvic me stve to vypestovani. Mam tam aby se pri kazdem zmacknuti na vypestovat objekt hybl o 0.2m. Vubec nwm jak udelat podminku aby ten objekt (az bude na max) uz vice nerost a aby sel uz jen sklidit. Dik vsem za rady.
Zde je dialog:
if(dialogid == MARIHUANA)
{
if(response == 1)
{
switch(listitem)
{
case 0:
{
new Float:X, Float:Y, Float:Z;
GetObjectPos(marihuanaO[4], X, Y, Z);
MoveObject(marihuanaO[4], X, Y, Z+0.20000000, 0.2);
if(X == -1073.59997559 && Y == -1615.90002441 && Z == 75.40000000)
{
SendClientMessage(playerid, CERVENA, "Marihuana je už vypěstovaná! Můžeš ji sklidit ;-)");
}
}
Dotaz
stanislavedl 0
Cau all dal jsem se do sveho modu a zrovna delam povolani dealer teda uz jen pole s marihuanou . Takze k veci: mam tam dialog s funkcemi vypestovat a sklidit. Sklidit neni az takovy problem to zvladnu sam, ale nejvic me stve to vypestovani. Mam tam aby se pri kazdem zmacknuti na vypestovat objekt hybl o 0.2m. Vubec nwm jak udelat podminku aby ten objekt (az bude na max) uz vice nerost a aby sel uz jen sklidit. Dik vsem za rady.
Zde je dialog:
Link to comment
Share on other sites
10 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now