Jump to content

[ HELP ] Objekty se neozobrazí


Hip

Recommended Posts

  • Globální moderátor

Čau lidi udělal jsem super mapu a je tam pres 1500 objektů ale ne všchny se zobrazí, skoušel jsem to rozdelit na více častí ale nepomáhá mam to v

 

public OnGameModeInit()
{
     CreateObjects(bla bla bla)
     CreateObjects(bla bla bla)
     //atd (bla bla)
}

 

objektu pres 1500

rozdelil jsem to do 4 filteru a stejne nic porad se nezobrazujou "confused" , uz jsem o tom nekde cet ale ten clanek jsem nenasel :problem: dik za odpovedit Hip

Link to comment
Share on other sites

  • 11 years later...
před 41minutami, Hip said:

Čau lidi, stále aktuální, nějaký tipy na aktuální nejlepší streamery?

Čau, rekordný bump úspešne prekonaný :D
Stále by sa mal používať Incognitov: https://github.com/samp-incognito/samp-streamer-plugin/releases
Ale popravde som nikdy netestoval, ako sa chová, keď máš viac ako 1000 objektov na jednom mieste a potrebuješ ich všetky zobraziť jednému hráčovi

  • Líbí se mi to! (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

SAMP 037 ma limit objeltu 1000 (mysleno ze muzes zobrazit v jeden moment clientu jen 1000 objektu) u 03DL je to 2000.

Tedy nemuzes pouzit CreateObject nad 1000.

Ovsem toto omezeni jde "obejit" pouzitim strameru (ktery v praxi funguje tak, ze ti zobrazi jen objekty, cjsou k tobe blizko a ty daleko nezobrazi) tim se dostsnes pod ten limit 1000 objektu naraz zobrazenych. Jen to znacne zere vice CPU.

Link to comment
Share on other sites

  • Globální moderátor
před 1hodinou, ATomas said:

SAMP 037 ma limit objeltu 1000 (mysleno ze muzes zobrazit v jeden moment clientu jen 1000 objektu) u 03DL je to 2000.

Tedy nemuzes pouzit CreateObject nad 1000.

Ovsem toto omezeni jde "obejit" pouzitim strameru (ktery v praxi funguje tak, ze ti zobrazi jen objekty, cjsou k tobe blizko a ty daleko nezobrazi) tim se dostsnes pod ten limit 1000 objektu naraz zobrazenych. Jen to znacne zere vice CPU.

Yup, ten novej limit jsem ani nevěděl. Spíš mě zajímalo, zda existují stávající knihovny, který se nějak používaj a celkem mě to překvapilo. Ty jsi někdy měl problém, že se nějaké objekty nezobrazovali kvůli vysokém počtu hráčů nebo jsi se držel v limitu? Dal bych skoro ruku do ohně, že jsi měl více jak 1000 objektů a byla dost velká šance, že i přes dost dobrej streamer se nějaké občas nezobrazovaly. 

Link to comment
Share on other sites

Ja jsem v jednu dobu ze streameru uplne opustil a pouzival CreateObject. To bylo v dobach kdyz na serveru bylalo stabilce 200-250 lidi. Kdyz se totiz pouzili CreatePlayerObject (coz vyuziva CreateStreamedObject) tak se drasticky zvysila spotreba CPU. Kdyz jsem je nahradil tema "globalnima" zatez byla zlomkova. TO bylo v době, kdy jsem musel v 2014 odstranit ostrovy. Na DL jsem je vratil ze dvou důvodů, první byl zvýšený limit 2000 a pak také možnost modelovat je v blenderu.

Link to comment
Share on other sites

  • Globální moderátor

Jsem ani nevěděl, že se dají modelovat v blenderu. Každopádně, pokud se udělá jeden velkej ostrov jako jeden objekt, tak se to počítá jako jeden objekt co se limitu týče, každopádně je pochopitelně mnohem větší, to se nějak na performance projevilo? Pokud jsi teda zkoušel udělat ostrov jako jeden velkej objekt. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 30. 7. 2022 at 17:49, DuFF said:

Ale popravde som nikdy netestoval, ako sa chová, keď máš viac ako 1000 objektov na jednom mieste a potrebuješ ich všetky zobraziť jednému hráčovi

Dnes som na to dostal odpoveď:

 

  • Líbí se mi to! (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

On 3. 8. 2022 at 21:33, Hip said:

Jsem ani nevěděl, že se dají modelovat v blenderu. Každopádně, pokud se udělá jeden velkej ostrov jako jeden objekt, tak se to počítá jako jeden objekt co se limitu týče, každopádně je pochopitelně mnohem větší, to se nějak na performance projevilo? Pokud jsi teda zkoušel udělat ostrov jako jeden velkej objekt. 

Ano zkousel, bohuzel te zastavi omezeni na vzdalenost od origin na 256 jendotek, pak prestane spravne fungovat generator kolizi (origin je ten bod kterem kolem objekt otacis). Ale i tak byla znat uspora v poctu objektu. Hlavne nenahraditeln je ot modelovani namiru. Zadne diry spatne prechody atp..

  • Děkuji (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...