-
Příspěvků
135 -
Registrován
-
Aktivní
-
Vítězných dnů
25
_viTo_ last won the day on 10. Březen 2021
_viTo_ had the most liked content!
Reputace
8 Jonny SindaccoKontaktní údaje
-
Jabber
ddd
Návštěvníci
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
nabízím Poskytujem SA:MP Hosting Zadarmo 50 slotov
_viTo_ replied to D3AMO's topic in Hledám/nabízím
Jsem ani nestihl slavnostní otevření nového serveru -
_viTo_ changed their profile photo
-
nabízím Poskytujem SA:MP Hosting Zadarmo 50 slotov
_viTo_ replied to D3AMO's topic in Hledám/nabízím
Popravdě, teď se už nevyplácí vytvářet hosting na SAMP. Máme Fakahedu a spoustu jiných hostingů které mimo jiné nabízí i jiné servery než je SAMP. SAMP je mrtvé a tak to už bohužel je. Maximálně čekat na zázrak kdy lidi začnou hrát SAMP ale Hosting vyloženě jen na SAMP to se už nevyplatí a hlavně ten tvůj hosting už nefunguje takže ze dne na den skončil. -
nabízím Poskytujem SA:MP Hosting Zadarmo 50 slotov
_viTo_ replied to D3AMO's topic in Hledám/nabízím
Když mi zarezervuješ server s portem 7777 tak přijdu a založím server -
_viTo_ started following Farmy/Help , Poskytujem SA:MP Hosting Zadarmo 50 slotov , Fungující NPC ze souboru SAMP 0.3.7 and 4 others
-
nabízím Poskytujem SA:MP Hosting Zadarmo 50 slotov
_viTo_ replied to D3AMO's topic in Hledám/nabízím
Na jak dlouho ten hosting vydrží ? -
Právě že žádná chybová hláška tam není Žárný Warning žárný Error Filterscript se normálně načte
-
Dobré Ráno, Stáhnul jsem si soubor SAMP 0.3.74 kde je server. ve složce "npcmodels" mám vytvořené scripty vlaku LS,SF,LV a v souboru " filterscripts " mám script který by měl spustit to NPC ale nefunguje to. Nevíte kde by mohl být problém ? Script ve složce npcmodels "train_ls" // // A Driver NPC that goes around a path continuously // Kye 2009 // #include <a_npc> #define NUM_PLAYBACK_FILES 3 new gPlaybackFileCycle=0; //------------------------------------------ main(){} //------------------------------------------ NextPlayback() { // Reset the cycle count if we reach the max if(gPlaybackFileCycle==NUM_PLAYBACK_FILES) gPlaybackFileCycle = 0; if(gPlaybackFileCycle==0) { StartRecordingPlayback(PLAYER_RECORDING_TYPE_DRIVER,"train_ls_to_sf1"); } else if(gPlaybackFileCycle==1) { StartRecordingPlayback(PLAYER_RECORDING_TYPE_DRIVER,"train_sf_to_lv1"); } else if(gPlaybackFileCycle==2) { StartRecordingPlayback(PLAYER_RECORDING_TYPE_DRIVER,"train_lv_to_ls1"); } gPlaybackFileCycle++; } //------------------------------------------ public OnRecordingPlaybackEnd() { NextPlayback(); } //------------------------------------------ public OnNPCEnterVehicle(vehicleid, seatid) { NextPlayback(); } //------------------------------------------ public OnNPCExitVehicle() { StopRecordingPlayback(); gPlaybackFileCycle = 0; } //------------------------------------------ Script ve složce Filterscripts "gl_npcs" //------------------------------------------------- // // NPC initialisation for Grand Larceny // //------------------------------------------------- #pragma tabsize 0 #include <a_samp> //------------------------------------------------- public OnFilterScriptInit() { ConnectNPC("TrainDriverLV","train_lv"); ConnectNPC("TrainDriverLS","train_ls"); ConnectNPC("TrainDriverSF","train_sf"); ConnectNPC("PilotLV","at400_lv"); ConnectNPC("PilotSF","at400_sf"); ConnectNPC("PilotLS","at400_ls"); // Testing //ConnectNPC("TestIdle","onfoot_test"); //ConnectNPC("TaxiTest","mat_test"); return 1; } //------------------------------------------------- // IMPORTANT: This restricts NPCs connecting from // an IP address outside this server. If you need // to connect NPCs externally you will need to modify // the code in this callback. public OnPlayerConnect(playerid) { if(IsPlayerNPC(playerid)) { new ip_addr_npc[64+1]; new ip_addr_server[64+1]; GetServerVarAsString("bind",ip_addr_server,64); GetPlayerIp(playerid,ip_addr_npc,64); if(!strlen(ip_addr_server)) { ip_addr_server = "127.0.0.1"; } if(strcmp(ip_addr_npc,ip_addr_server,true) != 0) { // this bot is remote connecting printf("NPC: Got a remote NPC connecting from %s and I'm kicking it.",ip_addr_npc); Kick(playerid); return 0; } printf("NPC: Connection from %s is allowed.",ip_addr_npc); } return 1; } //------------------------------------------------- /* public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { if(!IsPlayerNPC(playerid)) return 0; // We only deal with NPC players in this script new playername[64]; GetPlayerName(playerid,playername,64); if(!strcmp(playername,"TrainDriverLV",true)) { SetSpawnInfo(playerid,69,255,1462.0745,2630.8787,10.8203,0.0,-1,-1,-1,-1,-1,-1); } else if(!strcmp(playername,"TrainDriverSF",true)) { SetSpawnInfo(playerid,69,255,-1942.7950,168.4164,27.0006,0.0,-1,-1,-1,-1,-1,-1); } else if(!strcmp(playername,"TrainDriverLS",true)) { SetSpawnInfo(playerid,69,255,1700.7551,-1953.6531,14.8756,0.0,-1,-1,-1,-1,-1,-1); } else if(!strcmp(playername,"PilotLV",true)) { SetSpawnInfo(playerid,69,61,0.0,0.0,0.0,0.0,-1,-1,-1,-1,-1,-1); } else if(!strcmp(playername,"PilotSF",true)) { SetSpawnInfo(playerid,69,61,0.0,0.0,0.0,0.0,-1,-1,-1,-1,-1,-1); } else if(!strcmp(playername,"PilotLS",true)) { SetSpawnInfo(playerid,69,61,0.0,0.0,0.0,0.0,-1,-1,-1,-1,-1,-1); } else if(!strcmp(playername,"TestIdleDriver",true)) { SetSpawnInfo(playerid,69,61,0.0,0.0,0.0,0.0,-1,-1,-1,-1,-1,-1); } else if(!strcmp(playername,"TaxiTest",true)) { SetSpawnInfo(playerid,69,61,0.0,0.0,0.0,0.0,-1,-1,-1,-1,-1,-1); } return 0; }*/ //------------------------------------------------- public OnPlayerSpawn(playerid) { if(!IsPlayerNPC(playerid)) return 1; // We only deal with NPC players in this script new playername[64]; GetPlayerName(playerid,playername,64); if(!strcmp(playername,"TrainDriverLV",true)) { PutPlayerInVehicle(playerid,1,0); SetPlayerColor(playerid,0xFFFFFFFF); } else if(!strcmp(playername,"TrainDriverSF",true)) { PutPlayerInVehicle(playerid,5,0); SetPlayerColor(playerid,0xFFFFFFFF); } else if(!strcmp(playername,"TrainDriverLS",true)) { PutPlayerInVehicle(playerid,9,0); SetPlayerColor(playerid,0xFFFFFFFF); } else if(!strcmp(playername,"PilotLV",true)) { PutPlayerInVehicle(playerid,13,0); SetPlayerColor(playerid,0xFFFFFFFF); } else if(!strcmp(playername,"PilotSF",true)) { PutPlayerInVehicle(playerid,14,0); SetPlayerColor(playerid,0xFFFFFFFF); } else if(!strcmp(playername,"PilotLS",true)) { PutPlayerInVehicle(playerid,15,0); SetPlayerColor(playerid,0xFFFFFFFF); } else if(!strcmp(playername,"TestIdleDriver",true)) { PutPlayerInVehicle(playerid,43,0); SetPlayerColor(playerid,0xFFFFFFFF); } else if(!strcmp(playername,"TaxiTest",true)) { PutPlayerInVehicle(playerid,968,0); SetPlayerColor(playerid,0xFFFFFFFF); } return 1; } //------------------------------------------------- // EOF
-
Dobře napawním to a pošlu ti screen co a jak dál
-
Děkuji to jsem udělal základ mám CreateObject / DestroyObject Ale za: 1. v SAMP mám defaultně ty tagy přesprejovane. Jak je mohu odebrat ? 2. Jak by měl vypadat public do kterého mohu vložit podmínku pokud hráč má v ruce sprej a stříká na určité místo 3. U maturity jsem měl 1 z matematiky ale CIN/COS/TAN/DES to po mě nechtěj nebo mi helfni :D :D
-
Zdravím, Chci požádat o pomoc. Snažím se marně vytvořit script kde bude objekt tagu ( Tag Gangu BALLAS, Vhagos,Aztecas, A pokud hráč bude mít sprej v ruce a 3 sekundy na ten tag zamíří a bude sprejovat, tak aby po chvilce se ten objekt nahradil za přesprejovaný Tag BALLA na Grove Streat. Poradíte mi prosím jak to mohu zpracovat ?
-
Zdravím, Chci se zeptat, pawním Loterii v dialogu kde bude mít hráč možnost zakoupil si losy. Chtěl bych docílit toho aby hráč který si los č.1 koupí ( Los zakoupí na prvním řádku v DIALOGU se stylem LIST ) tak aby ten zakoupený los skočil úplně na poslední pozici to znamená pod všechny volné losy aby na prvním řádku byl Los číslo 2 (volný k zakoupení )
-
Já pracuju jako hasič... A s platem jaký mám jsem spokojený... :D
-
Ahoj, Bohužel budu otravovat 😄 ale potřebuju poradit, Mám NPC ve hře, ke kterému když přijdeš, tak stiskneš klávesu N a otevře se ti dialog. Chtěl bych udělat jednorázovou odměnu. Pokud poprvé přijdeš stiskneš N tak ti to dá nějakou odměnu apod... a pokud stiskneš znovu zobrazí se ti dialog ale odměnu už nedostaneš jedná se konkrétně o peníze moje první co mě napadlo je, ip(Player =1 return SendClientMessage.......); Myslím si že to fungovat nebude
-
Nemáš ty farmy nějaké drahé ?