Jump to content

Meric

Uživatel
  • Příspěvků

    74
  • Registrován

  • Aktivní

Reputace

0 Na nule

About Meric

  • Moto
    Dwaine
  1. pomoc Unknown

    crashdetect si můžeš najít kdekoliv na netu, je to plugin. Takže až to stáhneš, tak .dll soubor a .so (pro Linux) do složky plugins a zapsat k plugins do server.cfg. K tomu -d3 přepínači. Stačí když si vytvoříš .cfg soubor s názvem pawn do složky pawno. Ten otevřeš a napíšeš tam -d3, uložíš a překompiluješ skript. Pak by ti to při kompilaci mělo vypisovat více informací, jako o počtu cells a pdoobné věci. Toho se vůbec neboj. Potom spustíš samp-server a v cmd řádku jak jsi vypsal tu chybu, tak se ti bude zobrazovat i [debug] a nějaký text. Crashdetect, případně nativechecker plugin ti v tom můžou pomoci taky detekovat problém. Oba pluginy je dobrý mít.
  2. pomoc Unknown

    Můžeš no. A kam jsi to dal? Nejlépe, když to vložíš do globálu, kde si definuješ třeba new Auto[MAX_PLAYERS];, hlavně ne pod žádný public. A pokud to tak máš a nejde to, asi přilož kód, no. Kolik máš řádků?
  3. pomoc Unknown

    Máš ve svým módu "main( ) { }" bez úvozovek? Jestli ne, přidej si to tam. Někam vejš do módu si to dej, pokud to nemáš.
  4. gamemode Delete

    Jak jako "shodil"? Jak tomu mám rozumět? Jako že před 15 minutama byl zapnutej LA-RP a tys ho shodil, nebo jako co? Nechápu.
  5. pomoc Animace

    Ano, používám SQLite, no. Já ti asi radši hodím úplně kompletní kód. Protože já teďka řeším to, že když seberu bedn a někde jí položím, má pak místo ID 2 třeba ID 560 a obsah se v té krabici pak vůbec nenachází, prostě se ztratí. Předem upozorňuju, že je to docela dost dlouhý kód. Dávám tam vše, aby jsem nemusel dodávat postupně věci a zbytečně se to neprotahovalo Kód je dost dlouhý, hlavně co se týče dialogů. UPDATE SET tam je. Hlavně mi jde o ukládání, protože potřebuju aby se ukládalo aspoň i při přesunu a později tadyta uložená data s bednou pak i do přívěsu, kterej bude na stejným principu co dialog u té bedny. https://pastebin.com/sH6kNchY EDIT: Právě jsem tam hodil nově kód, protože jsem vynechal příkaz na sebrání a pokládání, dost důležitá část.
  6. pomoc Animace

    No, míchání systémů ukládání mýmu serveru nikdy nedělalo dobrotu. Mám vytvořený tak, že když sebereš bednu, tak se ta bedna z databáze smaže a když položíš, tak zase se tam vytvoří, jelikož UPDATE SET nefungovalo, tak jsem to musel udělat přes smazání a znovuvytvoření. Každopádně i kdybych ukládal informace o obsahu separativně od db do texťáku, stejně nevím jak bych to tam nahrál. Ce se IDček týče: Vždycky se generuje o číslo vyšší. Aspoň podle toho kolik beden existuje. Při UPDATE SET testu mi to hodilo ID 308 místo 7, nebo 8. A když jsem vypnul a zapnul server, tak bedna byla a staré pozici co byla původně a s tím prvním IDčkem, tedy 7 nebo 8. Jak úplně upravit IDčkování nevím, jsem rád, že to vůbec funguje. Ukládání informací podle ID je tedy pro mě asi méně přijatelné, snadno by došlo k chybě ohledně ztrát předmětů. Buď bych poslal kód, s tím že by se ta věc i IDčkama upravila tak, aby to podle toho nějak šlo, nebo to ukládat podle jinýho parametru. Bohužel mě žádný jiný parametr nenapadá. Každopádně díky za to k těm animacím, pomohlo to. Už to funguje. :-)
  7. pomoc Animace

    Používám na DynamicObject ten SetPlayerAttachedObject, no. Ošéfil sjem to tak, že se to chová jako doplněk, když si přes attachments nasadíš klobouk nebo tak. Teď mi spíše jde o to vymyslet, jak udělat to, že se budou ukládat předměty, které jsou v bedně, kterou hodíš například do přívěsu náklaďáku. Protože to má fungovat tak, že dáš /prives a tam vložíš do slotu pro bednu tu bednu a pak jí můžeš vytáhnout. Ta aby v té bedně se neanulovaly informace, že v ní je určitý počet předmětů, například M4, nebo Desert Eagle, nebo Cocaine a takové. Tahle otázka ukládání mě napadla až teď, že to bude velmi komplikované, že nevím čeho se chytit.
  8. pomoc Animace

    Jo už to vidím, pravda. Posunul jsem formátování ID textu s tím beID pod db result, kde vybírám ID přímo z databáze, která to automaticky incrementuje. Zatím to vypadá bez problému, díky. :-) Jen nevím jestli je to pravé ořechové použít u hráče SetPlayerAttachedObject nebo něco jiného. Tam není argumentace pro objectid. Chtěl bych to udělat tak, že dám /sebrat a vyloženě tu bednu sebere, bez DestroyDynamicObject. A jestli se to bez toho neobejde tak něco, abych pak mohl uchovat předměty v té bedně při přesunu. Ať už vkladu do přívěsu nebo jen čistě přesunu. Celkově jde jen o to, aby se s tím dalo manipulovat i s obsahem uvnitř, ale u této fáze jsem to jaksi nedomyslel. Je možné tohle nějak přes SQL obejít? Napadlo mě totiž akorát, že bych mohl informace o obsahu bedny nahrát do vytvořených PlayerInfo a ukládat ty informace přímo k hráči a jak bych zničil objekt bedny a všechno s ní spojený, tak při pokládání by se to naopak z hráče zase nahrálo do té bedny. Ale nevím jestli je tohle efektivní.
  9. pomoc Animace

    No, já už to udělal a nějak jsem to ošéfoval. Nevím v jaké funkci máš nyní namysli a jak přesně to myslíš, kdyžtak mi to podrobně popiš, když budeš tak hodný. Akorát nevím, proč při spawnutí té bedny se nepřidává IDčko. Vždy se spawne bedna s ID 0. To zapřičiní, že když vytvořím dvě bedny, tak se smaže jen jedna při příkazu smazatbednu. Kód mám tady. Úplně stejně to mám i s ostatními systémy a tam se IDčka počítají. Nevím kde jsem co vynechal. Kód zde: https://pastebin.com/feA8t61j Nevíte, co jsem tam udělal za chybu? Případně jak to zjednodušit. PS: Důvod, proč tam mám SetDynamicObjectPos je, abych ten objekt donutil nebýt ve vzduchu, ale na souřadnicích, kde chci.
  10. pomoc Animace

    Jo, díky. To se určitě hodí. Jen mám ještě problémy s nastavením souřadnicí, kam to spawnout, když tu bednu vytvářím. Dal jsem to na svojí pozici po getnutí mých souřadnic. Ale když vyplním osu Z, tak místo aby se měnila výška kam se má krabice spawnout, tak se otáčí, jako kdybych měnil rotaci, nebo se ani nehne. Ty krabice jsou prostě dělaný tak, že když se objeví ve vzduchu a když se do nich strčí, spadnou.
  11. pomoc Animace

    Aha nevěděl jsem, že na to je i SPECIAL_ACTION, díky. A ještě bych se chtěl zeptat. Je nějaký jednoduchý způsob jak mu přes CreateDynamicOBject nacpat tu krabici při té animaci do rukou nebo to musím odhadovat přes například x+0.25 nebo z+0.5?
  12. pomoc Animace

    Popis problému: Ahojte, chtěl bych se vás zeptat, jak docílím toho, abych se mohl při animaci pohybovat? Například když chci vytvořit objekt bedny do rukou při animaci. Nikdy jsem nepochopil jak to funguje i když jsem různě měnil hodnoty u funkce ApplyAnimation. Chyby/varování kompilátoru a při běhu: -- Kód: Dodatečné poznámky: Dále nevím proč se nepřehrává tato animace: ApplyAnimation(playerid, "GYMNASIUM", "gym_shadowbox", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0); Používám jí v dialogu při výběru bojového stylu. Podle Wiki je název animace správně. I knihovny, protože knihovna "GYM" mi shazuje hru.
  13. pomoc Optimalizace kódu

    Díky všem, co mi zde pomáhali, zvláštní díky také uživateli xhunterx s nimž jsem problém řešil. Zjistil, že problém je jen v samotné nepřesnosti timerů a "lagy" byly jen zdánlivé. Všem ostatním samozřejmě také díky, stejně byl pravý čas mód i tak optimalizovat, na škodu to vůbec není. :-) Můžete taktéž lock, díky.
  14. pomoc Include chyba

    K .inc ano, ale k .pwn bohužel ne. Tady ale kód vidím. Jenom uznávám, že tohle co tu vidím je fakt už pawno nad mojí úroveň znalostí. Jelikož věci z fixes.inc přímo nepoužívám (možná jen nepřímo), tak opravdu nevím kde může ta chyba být. Tento kód je sakramentsky dlouhý a pro mě skoro nesrozumitelný. https://github.com/Open-GTO/sa-mp-fixes/blob/master/fixes.inc#L3 EDIT: Ne, vážně ta chyba pocházela z timerfix.inc, který jsem ukazoval výše, proto netuším. Problém vyřešen, stáhnul jsem odjinud timerfix. Celý problém spočíval v tom, že mi k tomu inc. nepřibalili .dll abych to použil jako plugin v server.cfg, můžete lock. A díky za aktivní pomoc. :-)
  15. pomoc Include chyba

    Bohužel nemám přístup k .pwn souboru toho includu, ale mám tady kód, který byl v pastebinu. Popravdě ani nevím jak vytvořit .inc soubor, takže jsem se v tom ani nechtěl vrtat. Každopádně buď jsem slepý a nebo ten #error tam není. A KillPlayerTimers jsem tam taky nezaregistroval. Jsem rád, že vůbec ty písmenka vidím. https://pastebin.com/9EHvTMi3
×