Jump to content

Rawy

Uživatel
  • Příspěvků

    196
  • Registrován

  • Aktivní

  • Vítězných dnů

    4

Příspěvky posted by Rawy

  1. Je pravda, ze na tomto modu puvodne delal hrac s nickem DeNisKo asi dva roky zpatky, pamatuju si kdyz jsem na jeho testovacim serveru byl ty dva roky zpatky a nebylo tam vubec nic krome uvitacich kravin a par dalsich malickosti, po case jsem tam byl znova a uz tam tech veci bylo vic, takze se da rict ze mod je udelany odznova nekym jinym, ale urcite ho nedelal Janik22 :) 

    zas aby to nebyl offtopic

    kdy odemknes ten server at se muzu jit podivat? :(

  2. On 14. 6. 2018 at 19:34, ]Virus[ said:

    Mám už odskoušený Fakahedu ale tam mám takový problém že tam vždy nová verze samp trvá dlouho než to umožní hosting.

    A nezáleží zas až tak cenu než výkon hostingu.

    co já vím, tak na Fakahedě soubor "samp03svr" můžeš editovat jak chceš, takže si ho můžeš klidně smazat a dát tam ten z novějších verzích

    - vlastní zkušenost při zaměňování verze 0.3.7 s 0.3.8 a po zrušení 0.3.8 jsem zaměnil 0.3.7 s 0.3.DL

    samozřejmě musíš ale stáhnout linux server a z tamať vytáhnout ten soubor "samp03svr"

  3. Úplně jsem na to zapomněl, no teď jsem to zkusil a pomocí streameru to bohužel nejde...

    No nic, prdím na to, jdu teda použít ty checkpointy, co mi jiného mi zbývá :d Jinak dík všem za ochotu pomoct

    //edit:

    • Checkpoints created on server-created objects (CreateObject/CreatePlayerObject) will appear down on the 'real' ground, but will still function correctly. A pickup can be used instead.

    to je jak naschvál :d no nic, jdu teda vytvářet objekty s id pickupů

     

    //edit2: jsem to ale ko*ot, já tam dával špatné pozice... Vyzkoušel jsem checkpointy streameru a funguje :d dík

  4. před 20 hodinami, jinkazama said:

    Já vím,ale potřbuju něco rychle peníze nejsou problem něco kvalitneho co se dá hrát,kde se dá zabavit.

    Toho tam je dost a kdyby jsi už kupoval něco hotového tak se vsadím, že bys to našel kdekoliv na netu. Ne jednou se mi tohle stalo..

  5. před 2 hodinami, SnOwY_ said:

    Pickups don't work out at sea.

    A? O tom vím, odpovídá to tomu co je na Wiki (Pickups that have a X or Y lower than -4096.0 or bigger than 4096.0 won't show up and won't trigger OnPlayerPickUpPickup either.) 

    a proto se ptám jestli někdo nezná nějakej trick jak pickups nahradit

    před 2 hodinami, rEf said:

    Použij něco jiného např. Checkpoint to je moje řešení.

    Zřejmě mi nebude zbývat nic jinýho, dík

    před 1 hodinou, ATomas said:

    Rada je jednoducha. Presun mapu tak aby splnovala posminky a na ni vytvor pickupy.

    Jedná se o ostrovy kde je potřeba moře, bohužel ostrovy jsou natolik velké, že aby se udrželi u moře a zároveň splňovali podmínky tak jsou tu dvě nehratelné možnosti a to ty, že by to bylo buď nad mapou SA nebo v mapě což by se nikomu moc nelíbilo

     

    Prozatím díky za rady

  6. Zdravím, 

    nedávno jsme s kamarády začali dělat na jedné mapě a k tomu jsme začali dělat gamemode, je mimo San Andreas někde na moři a na tom moři nejdou vytvořit pickupy... 

    SAMP Wiki (CreatePickup):   Known Bug(s): Pickups that have a X or Y lower than -4096.0 or bigger than 4096.0 won't show up and won't trigger OnPlayerPickUpPickup either.

    (v mém :kappa: překladu: Pozice pickupů, které mají pozici X nebo Y nižší než -4096.0 nebo vyšší než -4096.0 se nebudou ukazovat a nebude možné používat public OnPlayerPickUpPickup)

    Proto by jsem se chtěl zeptat jestli zde měl někdo stejný problém a jak ho vyřešil, či nějakou radu. Napadlo mě ještě použít CreateObject(ID Pickupu, xyz atd atd..); a nastavit timer, který bude kontrolovat jestli je u toho objektu pickupu. Jenže to by bylo celkem divný když tím objektem pickupu nebude možné procházet tak jak jsme již všichni zvyklí. 

    //Edit: jednoduše řečeno, chtěl bych se zeptat jestli neznáte nějakou dobrou náhradu za pickupy

    Předem děkuji za všelijaké rady. :v:

  7. Zdravím všechny,

    potřebuju se vás zeptat, jestli někdo nevíte, jak v MTA map editoru či SAMP construction přesunout naráz více objektů. Řekněme že mám třeba udělaný interiér někde daleko na moři a potřebuji ho přesunout někde do mapy San Andreas. Kdyžtak jestli to nejde nějakým jiným editorem. Hledal jsem chvilku, takže je možné že mě někdo odkáže na google a že to byl několikátý link, nebudu se divit. :d předem všem díky :)

  8. ďakujem EvoLve, že ma taká to primitívnosť nenapadla, naozaj... :d

    Inak HighPrint, ďakujem aj tebe. Nevedel som nájsť čo to znamená to %d %s apod :d Som nováčik a stále sa učím. Určite to vylepším :).

    Taktiež vie mi niekto poradiť ako opraviť loose indentation warningy?

     

    Odtabuj si to..

    Pod každou složenou závorku dej tab

    if(blabla)
    { 
    Zde stiskni tab a piš kód, udělá ti to velkou mezeru a budeš mít přehlednější kód
    A až zase budeš dávat uzavírací závorku, tak ten tab smaž, nevím přesně jak to vysvětlit, tak to napíšu (btw jsem na mobilu takže to budu dělat mezerama :d )

     

    public OnPlayerConnect(playerid, reason[])
    {
          if(...)
          {           
                .. kód
          } Zde u uzavírací závorky jsme zase odebrali tab nad tímto řádkem
          return 1;
    }
  9. 26230510_1803556819941644_44974515710143Ahoj Benny pokud hledáš todle na co ztrácíš čas na serveru https://www.facebook.com/HoleinSanAndreas/ kde si adminem a píšeš upravit ??? jak upravit vsak umíš jen map editor :) zamysli se co vlastně chceš at ví náš AT team děkuji by Hades :)

     

     

     

    149.202.115.144:7778

    Tu fotku sem asi přehnal trošku :d

     

    Co s tím má společného váš AT?

    To, že ten mód hledá nemění nic na tom, že až ho dohledá tak si s ním může dělat co chce, ať to jsou mapy či obyčejné texty..

     

     

    tu rep+ jsem dal nechtěně, chtěl jsem kliknout na "Citovat", takže to neber tak že s tebou souhlasím.

     


  10.  


    [15:06:21] GameMode uspesne spusten.
    [15:06:21] [debug] Run time error 20: "Invalid index parameter (bad entry point)"
    [15:06:21] Script[gamemodes/mod.amx]: Run time error 20: "Invalid index parameter (bad entry point)"
    [15:06:21] Number of vehicle models: 151
    [15:06:46] [connection] Meh, ip sem nedám requests connection cookie.
    [15:06:47] [connection] incoming connection: Meh, ip sem nedám id: 0
    [15:06:47] [join] Nick has joined the server (Meh, ip sem nedám)
    [15:06:47] [debug] Server crashed while executing mod.amx
    [15:06:47] [debug] AMX backtrace:
    [15:06:47] [debug] #0 native fread () from 7777svr
    [15:06:47] [debug] #1 00159788 in public Itter_OnPlayerConnect (0) from mod.amx
    [15:06:47] [debug] #2 native CallLocalFunction () from 7777svr
    [15:06:47] [debug] #3 00012468 in public SSCANF_OnPlayerConnect (0) from mod.amx
    [15:06:47] [debug] #4 0000c84c in public MP_OPC (0) from mod.amx
    [15:06:47] [debug] #5 native CallLocalFunction () from 7777svr
    [15:06:47] [debug] #6 0000a71c in public AB_OnPlayerConnect (0) from mod.amx
    [15:06:47] [debug] #7 00006024 in public OnPlayerConnect (0) from mod.amx
    [15:06:47] [debug] Native backtrace:
    [15:06:47] [debug] #0 f7464180 in _Z13GetStackTraceRSt6vectorI10StackFrameSaIS0_EEPv () from plugins/crashdetect.so
    [15:06:47] [debug] #1 f745c064 in _ZN11CrashDetect20PrintNativeBacktraceERSoRKN2os7ContextE () from plugins/crashdetect.so
    [15:06:47] [debug] #2 f745cd64 in _ZN11CrashDetect20PrintNativeBacktraceERKN2os7ContextE () from plugins/crashdetect.so
    [15:06:47] [debug] #3 f745ecdb in _ZN11CrashDetect7OnCrashERKN2os7ContextE () from plugins/crashdetect.so
    [15:06:47] [debug] #4 f74634d5 in ?? () from plugins/crashdetect.so
    [15:06:47] [debug] #5 f77b9d50 in __kernel_rt_sigreturn () from linux-gate.so.1
    [15:06:47] [debug] #6 f77b9d70 in __kernel_vsyscall () from linux-gate.so.1
    [15:06:47] [debug] #7 f74bb367 in gsignal () from /lib/i386-linux-gnu/i686/cmov/libc.so.6
    [15:06:47] [debug] #8 f74bca23 in abort () from /lib/i386-linux-gnu/i686/cmov/libc.so.6
    [15:06:47] [debug] #9 f74b46c7 in ?? () from /lib/i386-linux-gnu/i686/cmov/libc.so.6
    [15:06:47] [debug] #10 f74b4777 in ?? () from /lib/i386-linux-gnu/i686/cmov/libc.so.6
    [15:06:47] [debug] #11 0809b7a1 in ?? () from ./7777svr
    [15:06:47] [debug] #12 0809bf43 in ?? () from ./7777svr
    [15:06:47] [debug] #13 080950e4 in ?? () from ./7777svr
    [15:06:47] [debug] #14 f745dad3 in ZN11CrashDetect17HandleAMXCallbackEiPiS0 () from plugins/crashdetect.so
    [15:06:47] [debug] #15 0a1da1d8 in ?? () from ?Wx?HUx?tO
    [15:06:47] [debug] tO
    [15:06:47] [debug] xO
    [15:06:47] [debug] tO
    [15:06:47] [debug] 1xO
    [15:06:47] [debug] |O
    [15:06:47] [debug] ?x?
    [15:06:47] [debug] Registers:
    [15:06:47] [debug] EAX: 00000000 EBX: 00000dcc ECX: 00000dcc EDX: 00000006
    [15:06:47] [debug] ESI: f7376000 EDI: f7636000 EBP: ff9e1088 ESP: ff9e0e74
    [15:06:47] [debug] EIP: f77b9d70 EFLAGS: 00000296
    [15:06:47] [debug] Stack:
    [15:06:47] [debug] ESP+00000000: ff9e1088 00000006 00000dcc f74bb367
    [15:06:47] [debug] ESP+00000020: ff9e0ea4 00000000 31303150 ff9e0ee0
    [15:06:47] [debug] ESP+00000040: 00000000 00000000 00000000 00000000
    [15:06:47] [debug] ESP+00000060: 00000000 00000000 00000000 00000000
    [15:06:47] [debug] ESP+00000080: 00000000 00000000 00000000 00000000
    [15:06:47] [debug] ESP+000000a0: 00000000 00000000 00000000 00000000
    [15:06:47] [debug] ESP+000000c0: f7637144 ffffffff 00000000 00000043
    [15:06:47] [debug] ESP+000000e0: ff9e0f78 ff9e0f70 08049bfb 00000004
    [15:06:47] [debug] ESP+00000100: 08158b66 f7636420 f74fa0fe f7636960
    [15:06:47] [debug] ESP+00000120: f7636000 f7636960 00000000 00000003
    [15:06:47] [debug] ESP+00000140: f7636000 08158b66 f74b46c7 00000000
    [15:06:47] [debug] ESP+00000160: 00000000 08158bb9 f75ec592 08158b66
    [15:06:47] [debug] ESP+00000180: 00000005 0a4f6508 00001000 f7636000
    [15:06:47] [debug] ESP+000001a0: 08158b66 08158b58 00000065 08158bb9
    [15:06:47] [debug] ESP+000001c0: f74b4726 f613aea8 0809b7a1 08158b66
    [15:06:47] [debug] ESP+000001e0: ff9e10e0 00000033 f613afac f6060438
    [15:06:47] [debug] ESP+00000200: ff9e10a4 0a4ef098 0a20efd8 00000096
    [15:06:47] [debug] ESP+00000220: 00000001 00000004 00000000 00000000
    [15:06:47] [debug] ESP+00000240: 00000000 00000001 ff9e1100 00000000
    [15:06:47] [debug] ESP+00000260: ff9e1154 ff9e1158 00000034 6f4c6e4f
    [15:06:47] [debug] ESP+00000280: 0a20efd8 ff9e1178 f74d9cc3 6167656c
    [15:06:47] [debug] ESP+000002a0: 68702e69 70693f70 2e37333d 342e3834
    [15:06:47] [debug] ESP+000002c0: 00000096 ff9e1178 0809be5b 0a20efd8
    [15:06:47] [debug] ESP+000002e0: 00000010 f6060470 00000000 f606046c
    [15:06:47] [debug] ESP+00000300: 0a20efd8 ff9e11a8 080950e4 0a20efd8
    [15:06:47] [debug] ESP+00000320: 00000000 0809be20 f7488ff4 0a20efd8
    [15:06:47] [debug] ESP+00000340: 00000046 ff9e139c f613ae90 00159788
    [15:06:47] [debug] ESP+00000360: 09f1fa89 ff9e1268 f75af9a8 09f1f058
    [15:06:47] [debug] ESP+00000380: 081529e2 00000000 00000018 76726573
    [15:06:47] [debug] ESP+000003a0: 00747874 09f1ee88 f77dcd20 0a21a91c
    [15:06:47] [debug] ESP+000003c0: 081529e2 00000017 0a21a91c 7276732f
    [15:06:47] [debug] ESP+000003e0: 34383163 f75af931 f77b0000 ff9e13c0
    [15:06:47] [debug] Loaded modules:
    [15:06:47] [debug] 00000000 - 00187dc3 7777svr
    [15:06:47] [debug] f77b9000 - f77b9e96 linux-gate.so.1
    [15:06:47] [debug] f77ac000 - f77ae81b /lib/i386-linux-gnu/i686/cmov/libdl.so.2
    [15:06:47] [debug] f7790000 - f77aad2b /lib/i386-linux-gnu/i686/cmov/libpthread.so.0
    [15:06:47] [debug] f769d000 - f7796cda /usr/lib/i386-linux-gnu/libstdc++.so.6
    [15:06:47] [debug] f7657000 - f769bb43 /lib/i386-linux-gnu/i686/cmov/libm.so.6
    [15:06:47] [debug] f763a000 - f76563c4 /lib/i386-linux-gnu/libgcc_s.so.1
    [15:06:47] [debug] f748d000 - f764222f /lib/i386-linux-gnu/i686/cmov/libc.so.6
    [15:06:47] [debug] f77bc000 - f77dcd6c /lib/ld-linux.so.2
    [15:06:47] [debug] f7446000 - f7488ac4 plugins/crashdetect.so
    [15:06:47] [debug] f7436000 - f74451d4 plugins/sscanf.so
    [15:06:47] [debug] f7378000 - f743639a plugins/streamer.so
    [15:06:47] [debug] f7369000 - f737009f /lib/i386-linux-gnu/i686/cmov/librt.so.1
    [15:06:47] [debug] f730e000 - f73193ef /lib/i386-linux-gnu/i686/cmov/libnss_files.so.2
    [15:06:47] [debug] f500b000 - f500f97b /lib/i386-linux-gnu/i686/cmov/libnss_dns.so.2
    [15:06:47] [debug] f46e7000 - f46ff2fb /lib/i386-linux-gnu/i686/cmov/libresolv.so.2

     

    Zde je výpis logu

     

  11. Potřebuji poradit, nainstaloval jsem na VPS od Fakahedy, panel pro server, ale mám menší problém rozjede to servery s RZE a podobnými sh*t gamemody, v tom není problém, ale na to to určené není. Po nahraní našeho modu se server normálně zapne, ale po připojení hráče se vypne a v logu se ukáže že, se hráč připojil, následně server spadne ale to že se vypnul tam už do logu nevypsalo. Vím jistě, že modem to není už jen z důvodu, že se to testovalo na koupeném serveru od Fakahedy a ještě na elitehostu. Vůbec netuším kde by mohla být chyba a už to řešíme druhý den a panelem to také není, protože ten se už 3x měnil zda to není tím.

     

    OS: debian 8.8 Jessie

     

    Prosím o pomoc
  12. šak ja sa učim a aj upravujem a dik za radu 

    mam aj svoj vlasti gamemod :d

     

    To jo, však tu zakládáš help topic s tím, že ti to píše chybu že nemáš dostatečné includy, už ti to tu napsali asi tři kteří se ti snažili pomoct. Jak tak čtu, furt něco potřebuješ se složkou FS a GM, o tomto tu nepadla řeč. Prostě si postahuj includy, vlož je do své složky 'include' kterou máš ve své složce pawna a dej F5, F5 ti pawn soubor převede do amx který jen hodíš na server, případně by jsi musel vytvořit nějaké složky ve scriptfiles, ale to už záleží co ten script obsahuje.

    • Líbí se mi to! (+1) 1
×
×
  • Create New...