Jump to content
Prosíme všetkých užívateľov, ktorý sa chcú opätovne pripojiť na discord aby znovu spárovali svoje účty kliknutím na "Discord" v navigácií a pripojili sa na server Read more... ×

Hip

Ověřený uživatel
  • Příspěvků

    2 631
  • Registrován

  • Aktivní

  • Vítězných dnů

    17

Hip last won the day on Duben 16

Hip had the most liked content!

Reputace

79 The Truth

About Hip

  • Moto
    Platinum I - legenda
  • Narozeniny 16.10.1996

Kontaktní údaje

  • Skype
    matej.seifert
  • Steam
    nexisi

Návštěvníci

1 640 profile views
  1. Hip

    nabízím Kompletní ochrana pro SA:MP servery

    Ani nevím zda mi stojí za to se tady vyjadřovat, ale měl bys, jako obchodník, vážit slova a neponižovat ostatní. Hodně u tebe pak klesá důvěra. To je jedna věc, druhá věc je ta, že bez ukázky to prodáváš jak krásné auto, které má super design, je pohodlné, ale nikdo ho nikdy neviděl.
  2. Hip

    mapa Interiér pro frakci Automechanik

    No .. zajímavé, ale nelíbí se mi sladění těch barev, na mě moc plastický. Ale mejdlo na podlaze ve sprcháči dobrý
  3. Hip

    ostatní Článek 13

    𝑇ℎ𝑖𝑠 𝑐𝑜𝑚𝑚𝑒𝑛𝑡 ℎ𝑎𝑠 𝑏𝑒𝑒𝑛 𝑐𝑒𝑛𝑠𝑜𝑟𝑒𝑑 𝑑𝑢𝑒 𝑡𝑜 𝐸𝑢𝑟𝑜𝑝𝑒𝑎𝑛 𝑈𝑛𝑖𝑜𝑛’𝑠 𝑐𝑜𝑝𝑦𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑙𝑎𝑤.
  4. Hip

    pomoc [JAVA] - Generácia 2D Sveta pomocou Seed-u

    3d vychází z 2d, pokud bude chtít 3d, stačí přidat 3. osu do uvedeného vzorce, jen je to už vyšší dívčí matematika...
  5. Hip

    pomoc [JAVA] - Generácia 2D Sveta pomocou Seed-u

    var tileArray = new Array(); //nemusím vysvětlovat var probabilityModifier = 0; //jakási pravděpodobnost var mapWidth=135; //velikost var mapheight=65; //velikost var tileSize=10; //velikost pole, pravděpodobvně v pixelech //modifikátory velikosti a četnosti var landMassAmount=2; // scale of 1 to 5 var landMassSize=3; // scale of 1 to 5 $('#stage').css('width',(mapWidth*tileSize)+'px'); //místo vykreslení //cyklus projede každou dalždici na mapě for (var i = 0; i < mapWidth*mapheight; i++) { var probability = 0; var probabilityModifier = 0; if (i<(mapWidth*2)||i%mapWidth<2||i%mapWidth>(mapWidth-3)||i>(mapWidth*mapheight)-((mapWidth*2)+1)){ // kraje mapy budou voda, takže pravděpodobnost na zeleň je 0 probability=0; } else { probability = 15 + landMassAmount; //pravděpodobnost je jakási konstanta 15 + množství zeleně if (i>(mapWidth*2)+2){ //zjišťuje jaké políčka jsou okolo a na základě toho se rozhodne co to bude za políčko (tím se docílí toho, že nebude miliarda mikroostrovů) // Conform the tile upwards and to the left to its surroundings var conformity = (tileArray[i-mapWidth-1]==(tileArray[i-(mapWidth*2)-1]))+ (tileArray[i-mapWidth-1]==(tileArray[i-mapWidth]))+ (tileArray[i-mapWidth-1]==(tileArray[i-1]))+ (tileArray[i-mapWidth-1]==(tileArray[i-mapWidth-2])); if (conformity<2) { tileArray[i-mapWidth-1]=!tileArray[i-mapWidth-1]; } } //pravděpodobnostní modifikátor, zda se bude v "ostrově" pokračovat, nechceme přeci jednu velkou zelenou placku probabilityModifier = (tileArray[i-1]+tileArray[i-mapWidth]+tileArray[i-mapWidth+1])*(19+(landMassSize*1.4)); } rndm=(Math.random()*101); //zde je náhoda, která určuje tu náhodnost tileArray[i]=(rndm<(probability+probabilityModifier)); //finální podmínka která řekne co to bude za políčko } //jen vykreslení for (var i = 0; i < tileArray.length; i++) { if (tileArray[i]){ $('#stage').append('<div class="tile earth '+i+'"> </div>'); } else{ $('#stage').append('<div class="tile water '+i+'"> </div>'); } } Nemusí to tak být, je to popsané tak, jak jsem to v rychlosti pochopil já CREDITS: http://jsfiddle.net/AyexeM/zMZ9y/
  6. Hip

    pomoc [JAVA] - Generácia 2D Sveta pomocou Seed-u

    možná mrkni na 2d generování algoritmus co je zde: http://jsfiddle.net/AyexeM/zMZ9y/
  7. Hip

    script Někdo script ?

    Jestli jsi nenašel jinde, tak si ho budeš muset nejspíš napsat sám. Tady na pawno.cz jsem nikdy nic podobného neviděl.
  8. Hip

    pomoc time

    nechápu co chceš, ale všeobecně práce s časem a časovýma zónama je problém, gettime vrací počet sekund (bla bla...) časové zóny, kde aktuálně server běží, respektive čas který je nastaven na serveru. Pokud chceš časovou zónu, tak musíš vědět, v jaké časové zóně jsi a následně odečítat nebo přičítat.
  9. Hip

    ostatní Článek 13

    Je to pičovina která nemůže fungovat. Buď bude internet, nebo článek 13, jako například SOPA, PIPA, ACTA
  10. Hip

    pomoc Debian 8 - Segmentation faultsts... 0%

    "i am find solution.i download https://packages.debian.org/stretch/arm ... 0/downloadand reinstall it, via dpkg.that help fix this issuse."
  11. Hip

    tzv. Problém

    nevidím tam definici CarSlots ale to nejspíš nebude příčina, spíš to bude vytvářet někde další bug. for(new i=0; i<=MAX_PLAYERS; i++) dej uplně pryč. tady to nemá efekt. problém bych viděl v tom, že nikde nekontroluješ, zda je ten dům opravdu toho hráče, který nastoupil do vozidla. Ty porovnáváš vehicleid se všemy domy. Potřebuješ ale porovnat jen s tvým vlastním domem. EDIT: Okey kontroluješ, ty to tam máš strašne komplikoané. Odeber ten cyklus a prvně zjisti id tvého domu. Pak porovnej s autem. Ať je to jednodušší, tohle je jak jadernej reaktor ve větrné elektrárně.
  12. Hip

    script Pocity Systém

  13. Nejedná se o konkrétní projekt. Pracuje se pod jednou firmou, která má rozjeté různé projekty pro různé firmy (Zejména banky). Nejedná se o přeprodej pracovní síly. Fulltime home offce spíš ne, ale částečný homeoffice ano. Záleží na projektu. Po zaučení není problém 80% homeoffice například.
×