Jump to content

The_boslosos-CZ

Uživatel
  • Příspěvků

    14
  • Registrován

  • Aktivní

  • Vítězných dnů

    1

The_boslosos-CZ last won the day on 17. Říjen 2016

The_boslosos-CZ had the most liked content!

Reputace

1 Jonny Sindacco

Návštěvníci

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Je to stále divné, pořád se ten marker nepohybuje, přitom sem použil tvou upravenou verzi stocku pro ten jeden textdraw mapky. stock CheckMapCords(Float:x, Float:y, &Float:X, &Float:Y) { // velikost mapy td = 151.000000, 138.000000 // pozice levého horního td = 324.500000, 249.937500 X = clamp(x, -3000, 3000) * (149 / 6000) + 330.0 + 149/2; // x velikost mapy, x souřadnice levého td Y = -clamp(y, 0, 3000) * (98 / 6000) + 263.681488 + 98/2; // y velikost mapy, y souřadnice levého td } V podstatě nic jiného jsem neměnil nepřidával, krom tvého stocku, posledního. EDIT:// Ale vytvořilo ho to na jiné pozici na té mapce. http://prntscr.com/g1xxnt https://pastebin.com/Az3EsW4v
  2. Mohl bych tě poprosit jestli by si to přepsal ty souřadnice pro ten jeden textdraw ? Zkopíruji ti ho z předešlého příspěvku. Map[0] = TextDrawCreate(330.000030, 263.681488, "samaps:map"); TextDrawLetterSize(Map[0], 0.000000, 0.000000); TextDrawTextSize(Map[0], 149.000000, 98.000000); TextDrawAlignment(Map[0], 1); TextDrawColor(Map[0], -1); TextDrawSetShadow(Map[0], 0); TextDrawSetOutline(Map[0], 0); TextDrawBackgroundColor(Map[0], 255); TextDrawFont(Map[0], 4); TextDrawSetProportional(Map[0], 0); TextDrawSetShadow(Map[0], 0); Je to jedna celá mapa, textdraw. Chci to zkusit prvně na jeden textdraw to si myslím že bude pro mě jednoduší a pak se budu pokoušet to přidávat pro ty části těch dalších map TD. EDIT: // Z těch více části je to o něco více složitější.
  3. Bohužel, ale stejný efekt jako předešlá fotka. :/ http://prntscr.com/g1wiaz EDIT: // Problikne to, kvůli OnPlayerUpdate, ale to je tak vše, zůstane stát (marker).
  4. Jop, mám ten poslední upravený stock. Zkusil jsem vytvořit jeden textdraw, ta celá mapka (základní). Map[0] = TextDrawCreate(330.000030, 263.681488, "samaps:map"); TextDrawLetterSize(Map[0], 0.000000, 0.000000); TextDrawTextSize(Map[0], 149.000000, 98.000000); TextDrawAlignment(Map[0], 1); TextDrawColor(Map[0], -1); TextDrawSetShadow(Map[0], 0); TextDrawSetOutline(Map[0], 0); TextDrawBackgroundColor(Map[0], 255); TextDrawFont(Map[0], 4); TextDrawSetProportional(Map[0], 0); TextDrawSetShadow(Map[0], 0); A zároveň jsem se pokusil pochopit ten upravený stock tebou Oprav mě prosím tě když tak. stock CheckMapCords(Float:x, Float:y, &Float:X, &Float:Y) { clamp(x, -3000, 3000); clamp(y, 0, 3000); // 0 - 3000 -> horní díly // velikost mapy td = 151.000000, 138.000000 // pozice levého horního td = 324.500000, 249.937500 X = x * (149 / 3000) + 330.0 + 149; // x velikost mapy, x souřadnice levého td Y = y * (98 / 3000) + 263.681488; // y velikost mapy, y souřadnice levého td } EDIT:// Momentálně to zobrazuje jen jeden textdraw základní. http://prntscr.com/g1wiaz
  5. Aha, teď se ten marker vůbec nehýbe. http://prntscr.com/g1wbz5
  6. Popis problému: Ahoj. Pokouším se vytvořit mapu pomocí textdrawu. Jde o to že jsem na internetu našel veřejný skript, který zobrazuje (marker) na mapě textdrawu a následně aktualizuje pozici hráče, něco ve smyslu on-line mapa, ale ne v prohlížeči ale přímo ve hře. Celý skript funguje tak jak má, přesné zobrazení markeru na pozici mapy (vytvořené). Problém je bohužel v tom, že celá mapa vytvořena pomocí textdrawu je celkem velká, zabírá dost prostoru na obrazovce. Proto mě napadlo vytvořit pomocí TDEditoru nové textdrawy map ale trošku menší. a pouze dva díly map. * P.S: Celkem jsou čtyři díly, dva díly na hoře (San Fiero a Las Venturas) a dva díly jsou dole (Mount Chill. red county a spol a celé Los Santos) no a potom je ještě jedna celá mapa textdrawu a to je základní mapa. GTA SA Original mapa Jak jsem psal výše ty textdrawy jsou hold větší, tak že jsem vytvořil znovu textdrawy ale v menší podobě + jsem nevytvořil všechny čtyři díly ale pouze dva, protože bych potřeboval zobrazit jen jedno město a né celou mapu san andreas, je to pro mě zbytečné, dokonce jsem zkoušel tu originální mapu (celá), ale i tam mi to dělalo problémy. Lépe řečeno si myslím že někde bude problém v tomhle stocku Chyby/varování kompilátoru a při běhu: / Kód: Dodatečné poznámky: Výše uvedený kód, je ten základní veřejný na fórku, plně funkční s tím že ty textdrawy jsou větší, pouze potřebuji nastavit stock CheckMapCords, který bude ten market ukazovat správně na novém vytvořeném textdrawu mapky (menší). Otázky či nejasnosti pište, určitě odpovím a lépe vysvětlím. https://prnt.sc/g1vkhu https://prnt.sc/g1vkvs https://pastebin.com/raw/Saq1wciY
  7. Ahojte, mám tu docela dobrý návod pro doplňky na auto, na netu jsem nenašel žádný "editor" kde by šlo vidět přidávání doplňků na auto. (Tím myslím mimo hru) A tak tu přináším nápad jak to dělávám já... Stáhnout http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=282801 (Stažení Map Editoru) Vložit do složky s hrou Spustit "editor" -> Load (Načte se mapa SA) ​Když spustíte editor máte pohled na Areu, vpravo nahoře máte tabulku pro souřadnice, jsou tam defaultně 0,0,0 stačí kliknout na "Point camera at...." Teď jste na souřadnicích 0,0,0 (Ovládání WASD pohyb, otočení kamerou držením pravý tlačítko myši) Vyjeďte nad povrch Klikněte někde blízko okolo toho sloupu Nahoře to "+ Insert Object" Zvolíte si určitý druh auta např. 411 (Infernus) Označíte Infernus kliknutím následně nahoře vpravo "Movement" a ve sloupci napravo "Nudge tool" Zadáte X,Y,Z na 0,0,0 a auto se posune na pozici "Nula" POZOR! Jakmile dopíšete poslední 0 klikněte třeba na povrch pole jinak budete posouváním do pole "X,Y,Z" psát WASDWASDADWASDAW a podobně (posouváním pod povrch) Teď máme auto pod povrchem, označíte ho a dáte "+ Insert Object" (Objekt se přidává na pozici kam kliknete...) A přidáme např. 1013 Světla následně kliknutím levým tlačítkem myši a držením posunujeme objektem (Držením kolečka nahoru a dolů posuvem myši..) Pokud máte objekt na místě stačí ho atachnout na vozidlo v pawnu, pozice "světel" máte nahoře v levé části editoru v "Show Code" a tam máte svoje XYZ Doufám že to někomu pomůže a zároveň to je i poučné pro ty co chtějí mapovat, pokud někdo by se chtěl naučit víc tak může zkoušet v editoru nebo mi napsat... (POZICE NEFUNGUJE NA VŠECHNY AUTA STEJNĚ, NA NĚKTERÝCH MŮŽE BÝT OBJ. MIMO VOZIDLO...!!)
  8. Mapping -> Přísloví: Zadarmo ani kuře nehrabe. Já zadarmo hrabu ale né zase tak často... :):d

  9. Je, věnoval jsem se hlavně mapingu Děkuji
  10. Neon Systém Ahojte chtěl bych vám prezentovat můj první FS. Jedná se o Neon Systém viz fotky. http://i.imgur.com/Y9DeS4b.png Při zadání přikazu "/neon" se zobrazí tyto barvy: MODRÁ ZELENÁ ŽLUTÁ BÍLÁ RŮŽOVÁ ČERVENÁ Odstranit neon Download: http://pawno.cz/files/file/43-neon-syst%C3%A9m-by-the-boslosos-cz/ Hodnocení potěší
  11. Aha tak díky toho jsem si vůbec nevšiml, já jen si v podstatě plním sen udělat si buď surival mod nebo něco na styl ETSek...
  12. To mi je docela jedno je hodně lidí co to pro servery používají Dík za ohodnocení...
  13. DayZ Sampalone Ahojte, chtěl bych vám představit mód na kterém pracuji, jak už je z názvu jasné tak se jedná o surival mod. Oč jde a co už v módu je.. Login/Register Admin Systém Zásobovací drop Tachometr Na čem se právě pracuje a na čem bude.. Spawn Systém (Ještě nevím zda prostě nějak na zemi či ve vzduchu) Ukazatel hladu, žízně a zdraví (Zkráceně Hunger Bar) Group Systém Inventář/Loot Systém Dropy vozidel Dropy helin (Loot) Base Systém Chceš toho vědět více? No jako další uvažuji zda nějak přejmenovat zbraně do inventáře, nadále budu dělat seznam potravin který se bude spawnovat v lootu obecném. Další otázka když je to DayZ budou tam chodit nějaký Zombie/Mrtváci či něco takového? Co takle do budoucna přemýšlím tak asi zatím ne, ještě jsem nepřemejšlel jak to udělat protože jedině co mě napadlo bylo NPC. Což zase aby byli zombie po celé mapě by bylo asi hodně náročné na hostující Server. Teď si rozeberem jednotlivé Systémy Log/Reg je jasný každému... Proto zde bude jen ty méně jasné ostatní nepíšu... Zásobovací drop: Tož bude fungovat pomocí letadla(object) který si zavoláte vysílačkou kterou už primárně máte u sebe, zvolíte si jaký balík za určité peníze potřebujete. (Nějak to musí fungovat aby to nebyl nekonečnej loot, proto přes peníze) Balíky jsou tyhle: 1.Zbraně 2.Náboje 3.Lékarnička A do budoucna přidám asi i potraviny. Loot Systém: O tom přemýšlím zda udělat u skoro každého domu nebo jen pár oblastí, třeba vojeská oblast atd.. kde budou looty. Bylo by to hodně pozic hodně práce ale zase by to nějak vypadalo ale později by to bylo hotové... Takže to se ještě uvidí. Dropy vozidel: Drop vozidel je že na určitém místě bude se bude spawnovat určité vozidlo, po nějakém čase že.. Nebo pokud HP určitého vozidla klesne na nulu (prostě bouchne) tak se respawne na to svoje místo. Stejně tak i helikoptéry a letadla čím lepší povoz tím hůř se bude hledat, aby to nebylo tak jednoduché. Dropy Helin (Loot): Spočívá v tom že armáda které trochu ještě zůstalo ukryté si převáží z bodu A do bodu B zásoby, jenže hráč který má přístup k vojenské vysílačce už od počátku tak slyší kdy heli/letadlo vzlítá a tak když pilot hlásí "Mayday Mayday Mayday, motor vysadil!" tak ví že má jít hledat drop s věcmi na přežití, ovšem u tohoto místa může očekávat střet s někým jiným. Tak to je prozatím vše. Ještě se rozhodnu spoustu věcí přidat a upravit, proto pokud máš zájem sleduj -> http://sampdayz.8u.cz/ <- Oficiální název serveru/modu zatím nemám ale asi zůstanu u mého prvního výplodu co mě napadlo a to je DayZ Sampalone
×
×
  • Create New...