Jump to content

pepcaarn

Uživatel
  • Příspěvků

    7
  • Registrován

  • Aktivní

Reputace

1 Jonny Sindacco

About pepcaarn

  • Narozeniny 10/05/1999
  1. Mas v tom navodu chyby. public OnPlayerConnect(playerid) { new Nick[MAX_PLAYER_NAME + 1], Jmeno[MAX_PLAYER_NAME + 1]; GetPlayerName(playerid, Jmeno, sizeof(Jmeno)); GetPlayerName(playerid, Nick, sizeof(Nick)); strcat(Nick, ".txt"); if (!DOF2_ExistFile(Nick)) { DOF2_CreateFile(Nick); DOF2_SetString(Nick, "JmenoHrace", Jmeno); /* Nyní se ve souboru uloží údaj: JmenoHrace = SkiBig18 */ DOF2_SaveFile(); } return 1; } K Nick uz nemuzes pripojit .txt protoze se to tam nevleze. Cislo = DOF2_Get("soubor.txt", "Cislo"); /* Přiřadí k proměnné DesCislo zjištěnou hodnotu ze souboru: */ DesCislo = DOF2_Get("soubor.txt", "DesCislo"); /* Přiřadí k proměnné String zjištěnou hodnotu ze souboru: */ strcat(String, DOF2_Get("soubor.txt", "String")); /* Přiřadí k proměnné Boolean zjištěnou hodnotu ze souboru: */ Boolean = DOF2_Get("soubor.txt", "Boolean"); Tohle urcte fungovat nebude. Kdyz je to navdo na dve hvezdicky tak bys mohl zminit i moznost pouziti tagu to se v praxi pouziva. ps U definice nakonci napis ze ji hrac musi nejprve vytvorit jinak mu konverze nebude fungovat.
  2. Upresni to jak zmiznou? Hned jak projedes predchozim nebo tesne predtim nez jim projedes?
  3. Slo by to asi i takhle nevim ja s yini normnalne nedelam. Denonymousy co ti na tom nejde? Kdyz to neupresnis tak ti tezko nekdo pomuze
  4. Carlosso co zatim ctu tak mu celou dobu radis spatne. Nerad kdyz nevis co poradit. Tohle by melo fugovat: new pSpawn[MAX_PLAYERS char]; public OnPlayerSpawn(playerid) { if(pSpawn{playerid} == 0) { new path[40]; GetPlayerName(playerid, path, MAX_PLAYER_NAME); format(path, sizeof path, "%s.ini", path); INI_ParseFile(path, "LoadPlayerSpawn", .bExtra = true, .extra = playerid); pSpawn{playerid} = 1; } return 1; } forward LoadPlayerSpawn(playerid, name[], value[]); public LoadPlayerSpawn(playerid, name[], value[]) { new Float:pos_x, Float:pos_y, Float:pos_z; INI_Float("posX", pos_x); INI_Float("posY", pos_y); INI_Float("posZ", pos_z); SetPlayerPos(playerid, pos_x, pos_y, pos_z); return 0; } public OnPlayerDisconnect(playerid) { new path[40], Float:pos_x, Float:pos_y, Float:pos_z; GetPlayerPos(playerid, pos_x, pos_y, pos_z); GetPlayerName(playerid, path, MAX_PLAYER_NAME); format(path, sizeof path, "%s.ini", path); new INI:file = INI_Open(path); INI_WriteFloat(file, "posX", pos_x); INI_WriteFloat(file, "posY", pos_y); INI_WriteFloat(file, "posZ", pos_z); INI_Close(file); pSpawn{playerid} = 0; }
  5. pepcaarn

    pomoc [YSI] Ukoly

    Sluzky nejsme ale tento clovek aspon pozadal o pomoc slusne. Nikdo te snad nenuti sem prspivat. A poznamka i to else if se mzuze pouzivat to je na autorovy. YCMD:ukoly(playerid, params[], help) { if(help) return SendClientMessage(playerid, -1, ""r"[ "SC"Help "r"] "w"Ukoly ktoré vás prevedú Serverom."); switch(Levels[playerid][pLevel]) { case 0: SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, ""r"[ "SC"Ukoly "r"] "w"Použi príkaz /kill."); case 1: // dalsi ukol case 2: // dalsi ukol } return 1; } YCMD:kill(playerid, params[], help) { if(Levels[playerid][pLevel] == 0) Levels[playerid][pLevel]++; // Pokud napise /kill a je na levelu 0 nastavime dalsi level. return SetPlayerHealth(playerid, 0); // Zabijeme hrace. }
  6. Musis pridat do textu znak '\n'.
×
×
  • Create New...