Jump to content
Prosíme všetkých užívateľov, ktorý sa chcú opätovne pripojiť na discord aby znovu spárovali svoje účty kliknutím na "Discord" v navigácií a pripojili sa na server Read more... ×

Nope

Uživatel
  • Příspěvků

    842
  • Registrován

  • Aktivní

  • Vítězných dnů

    69

Nope last won the day on Červen 14

Nope had the most liked content!

Reputace

343 Madd Dog

1 Follower

About Nope

  • Moto
    Nope

Návštěvníci

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nope

    pomoc Dialogy

    public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if (dialogid == DETROID_PRVNI) { if (!response) return true; //sample code return true; } return false;
  2. Nope

    pomoc Smazat

    #define POCET_PICKUPU (4) new this_pick[POCET_PICKUPU], bool: sebrano[MAX_PLAYERS][POCET_PICKUPU]; // this_pick[0] = CreatePickup(...); this_pick[1] = CreatePickup(...); this_pick[2] = CreatePickup(...); this_pick[3] = CreatePickup(...); // if (!strcmp("/sebrat0", cmdtext, true)) { sebrano[playerid][0] = true; return SendClientMessage(..., "Úspěšně jsi sebral pickup !"); } // new i = 0, bool:v_pohode = true; while (i++ < POCET_PICKUPU) { if (sebrano[playerid][i] == false) { v_pohode = false; break; } } if (v_pohode == false) return SendClientMessage(..., "Nesebral jsi všechny !"); else return SendClientMessage(..., "Úspěšně jsi sebral všechny !");
  3. Nope

    pomoc Chyba ve spojování stringů

    https://wiki.sa-mp.com/wiki/Strcat Funkce strcat() pouze vezme 2. řetězec(arg2) a připojí ho k tomu 1. (arg1) Pro dosazení nějaké hodnoty (proměnné), musíš ten řetězec formátovat pomocí funkce format() a v ní dosadit za specifikátory hodnoty. https://wiki.sa-mp.com/wiki/Format new str[256]; format (str, 256, "Nick a titul %s [ID: %i]", var0, var1); format (str, 256, "%s\nAdminRank %s Jméno [%s]", str, var2, var3); format (str, 256, "%s\nMoney [%i$] [LEVEL %i]", str, GetPlayerMoney(playerid), var5); ShowPlayerDialog(playerid, 1, 2, "Statistiky", str, "Zavrit", "");
  4. Nope

    pomoc ShowDialog Chyba

    Je toho moc na 1 řádek. Si to zkrať: new str[600 + 1]; strcat(str, "{FFFFFF} \n{00CED1}-> Základní příkazy{FFFFFF} \n/help, /profil, /gps, /web, /ts3, /telefon, /handsup, \n/pm, /zamknout, /odemknout, /zatknout, /policie, /hodnosti \n{FFFFFF} \n"); strcat(str, "{00CED1}-> Moderátorské příkazy{FFFFFF} \n/kick, /ban, /unban, /mute, /unmute, /hide, /show, \n/tp \n{FFFFFF} \n"); strcat(str, "{00CED1}-> Adminské příkazy{FFFFFF} \n/sethp, /setbrneni, /addmod, /delmod, /addleteckyprukaz, \n/delleteckyprukaz, /addzbrojprukaz, /delzbrojprukaz, /givemoney, \n/givecar, /givegun1, /givegun10, /givegun100, /givegun1000"); ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Nápověda", str, "Zavřít", "");
  5. INC Just Event v1.0 Stejně jako include Just Property i tenhle má jen vypomáhat v kódování. Není to už zcela hotový script, který se jen vrazí na server! Porovnávání 5. Kompilované Just Gang Systém v0.1 má 239 kB 4. Kompilované Just AdminScript v1.0 má 108 kB3. Kompilované Just House Systém v1.0 s 3 domy má pouze 41 kB2. Kompilované Just Property v1.0 s 1 nemovkou má pouze 20 kB !!! 1. Kompilované Just Event v1.0 s použitím fcí a maker... naprosto neuvěřitelný 1 kB !!! (nky. 2) Ke stažení Jelikož to má sotva pár řádků, tak to jde vložit i klidně rovnou nahoru nebo někam do kódu a není ani nějak třeba to nahrávat přes nějaký soubor . Kód: Tohle je tak 30 % základu na vytvoření EventScript dle přání. Ukážeme si několik fcí a možností co jde dělat dál: Kategorizace eventů (typy eventů) #define GetEventType() Event /* 0 == Žádný 1 == Tunning Sráz 2 == Běh 3 == Závod */ if (!strcmp("/event", cmdtext)) { if (GetEventType() == 0) return SendClientMessage(playerid, -1, "Momentálně neprobíhá žádný event !"); if (GetEventType() == 1 && !IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, -1, "Nejsi ve vozidle !"); if ((GetEventType() == 2 || GetEventType() == 3) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, -1, "Nesmíš být ve vozidle !"); return 1; } Poslat hráče na event SendPlayerOnEvent(playerid, type) { if (IsPlayerOnEvent(playerid)) return SendClientMessage(playerid, -1, "Už jsi na eventu !"); if (type == 1) SetPlayerPos(playerid, ...); if (type == 2) SetPlayerPos(playerid, ...); OnEvent[playerid] = true; return 1; } // Sample code if (!strcmp("/event", cmdtext)) { SendPlayerOnEvent(playerid, GetEventType()); return 1; } Poslat hráče na event do vozidla // CreateEventVehicle(MAX_EVENT_VECHILES, modelid, pos1, pos2, pos3, barva1, barva2); // IsThisEventVehicle(MAX_EVENT_VECHILES); GetFreeEventVeh() { for (new i = 0; i < MAX_EVENT_VEHICLES; i++) { if (!IsThisEventVehicle(i)) return i; } return -1; } SendPlayerOnRace(playerid) { if (GetFreeEventVeh() == -1) return SendClientMessage(playerid, -1, "Už není prostor !"); if (IsPlayerOnEvent(playerid)) return SendClientMessage(playerid, -1, "Už jsi na eventu !"); new Float: pos[3]; GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]); CreateEventVehicle(GetFreeEventVeh(), 415, pos[0], pos[1], pos[2], random(199), random(199)); OnEvent[playerid] = true; return 1; } // Sample code if (!strcmp("/race", cmdtext)) { SendPlayerOnRace(playerid); return 1; } Zrušit event a zničit všechny event vozidla EndEvent() { for (new i = 0; i < MAX_EVENT_VEHICLES; i++) if (!IsThisEventVehicle(i)) DestroyVehicle(EventVehicleID(i)); for (new a = 0; a < MAX_PLAYERS; i++) if (IsPlayerOnEvent(a)) OnEvent[a] = false; return 1; } Pojistka v případě odpojení public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { if (IsPlayerOnEvent(playerid)) { for (new i = 0; i < MAX_EVENT_VEHICLES; i++) { if (IsPlayerInEventVehicle(playerid, i)) DestroyVehicle(EventVehicleID(i)); } } return 1; } A jelikož je tohle trochu i návod, tak pro @HighPrint
  6. Ale je. Stačí vědět jak a spousta času.
  7. Nope

    ostatní SPAM YOU ASCII

    ─────────────────────────▄▀▄─────────────────────────█─█─────────────────────────█─█─────────────────────────█─█─────────────────────────█─█─────────────────────────█─█─────────────────────────█─▀█▀█▄─────────────────────────█──█──█─────────────────────────█▄▄█──▀█────────────────────────▄█──▄█▄─▀█────────────────────────█─▄█─█─█─█────────────────────────█──█─█─█─█────────────────────────█──█─█─█─█────▄█▄──▄█▄────────────█──▀▀█─█─█──▄█████████────────────▀█───█─█▄▀─▄███████████────────────██──▀▀─█▄█████████████────────────█─────███████████───▀▀█▄─────────▀█────█████████───▀▀▀──█──────────█────███████───────██─▀█─────────█────█████──▄──────────▀█────────█────█ Look son, this is bug.███─▀─██──────█────▀█──────█────████─────────────────▀█─────█────████──────────────────█─────█────████─────────────▄▀───█─────█────█████─────────▄▄██────█▄────█────█████────────██████────█────█────██████────█──███████▀──█───▄█▄▄▄▄███▀▀██────▀─██▄──▄█───█───█─────███▄──────────██████───█───█─────█─██▄────────────▄▄────█───█─────█─███████─────────────▄█───█─────█──██████─────────────█───█▀─────█──▄███████▄─────────▄█──█▀──────█─▄█─────▄▀▀▀█───────█───█───────█▄█────────█──█────▄███▀▀▀▀──────██──▄▀▀────────█──▄▀──█──────────██────█─────────█─────█──────────██────────▀█────█─────█─────────███───────────────█──▄█▀─────────██──────────██───█▀▀▀───────────██───────────────█──────────────██▄─────────────██──────────────█─█▄────────────█───────────────█──██▄────────▄███▀▀▀▀▀▄────────█─█▀─▀█▄────────▀█──────▀▄──────█─█────▀▀▀▀▄─────█────────▀─────█
  8. Za předpokladu, že bych začal hned druhý den s běžnou pracovní dobou(8h denně po-pá) a s tak 60 kč / h + bonus za kopírování... tak možná za 5-6 let bych ho vytvořil no A ten bonus pořádný, protože takhle riskuju a mohl by mě někdo zavřít
  9. Ne všichni teď konvertovali k GTA V Hlavní výhodou SAMP je, že ho rozjede kde který počítač, je zdarma a snadno se k tomu dostává i instaluje. Takže i když možná není účast na SAMPu tak velká jako v minulých letech, stále je toho dost. Ale s dobrou reklamu a dobře propracovaných mechanismem, co by ten GM měl a udržel hráče stále v nutkání hrát dál by ano měl úspěch. Problém nastává v momentě, kdy si někdo dá na server RZE nebo PW. Je to prostě moc, každý ho měl tenhle GM a není to nic nového. Všichni z toho znají už všechno a radši zůstanou na těch serverech, kde po roce si nahráli slušné statistiky. Takže krátce řečeno, s reklamou a s chytlavým GM, má šanci uspět.
  10. Nope

    script INC Just Property 1.0

    Tohle neni návod. Do něj vkládám gif
  11. Nope

    script INC Just Property 1.0

    Just Property v1.0 INC #include <jproperty> Porovnávání Áááá, naše oblíbené porovnávání (alespoň pro mě ). 4. Kompilované Just Gang Systém v0.1 má 239 kB 3. Kompilované Just AdminScript v1.0 má 108 kB2. Kompilované Just House Systém v1.0 s 3 domy má pouze 41 kB 1. Kompilované Just Property v1.0 s 1 nemovkou má pouze 20 kB !!! (no to je neuvěřitelné Horste) Funkce Property(p_main: mode, name[] = "", bool: byPos=false, bool:byPlayer=false, player =-1, propertyid =-1, Float:x=0.0, Float:y=0.0, Float:z=0.0, pickupm = 1239); Popis Základní funkce pro práci. Může vytvořit, kopírovat, mazat nebo vynulovat. Parametry mode - Co se bude s nemovitostí dít. name[] - Jméno nemovitost (lze přidat i barvy). MAX_PROPERTY_NAME je 100. bool: byPos - Zda se nemovitost vytvoří na daných souřadnicích (x, y, z); bool: byPlayer - Zda se nemovitost vytvoří dle pozice hráče. player - ID hráče pro byPlayer propertyid - ID nemovitosti pro copy, delete a null. Float: x - pozice x pro byPos Float: y - pozice y pro byPos Float: z - pozice z pro byPos pickupm - Model pickupu. Defautlní je informace. Mode create - Vytvoří nemovitost a pickup. delete - Smaže údaje u nemovitost a zničí pickup. copy - Okopíruje jméno, majitele + pokud je vlastněn, od propertyid a vytvoří novou nemovitost. null - Vynuluje základní údaje (banku, profit, a cenu). Návratové hodnoty propertyid - při create nebo copy nemovitosti. 1 - Při delete nebo null nemovitosti. -1 - Něco se pokazilo. Příklad použití public OnFilterScriptInit() { new policiels, policiesf, policielv; policiels = Property(create, "{00FF00}Policie LS", .byPos = true, .x = 110.3, .y = 54.12, .z = 40.1); policiesf = Property(create, "{00FF00}Policie SF", .byPos = true, .x = 110.3, .y = 52.12, .z = 40.3); policielv = Property(create, "{00FF00}Policie LV", .byPos = true, .x = 111.3, .y = 52.11, .z = 41.3); return 1; } ---- SetPropertyData(p_data: datatype, propertyid, var); Popis Nastaví u nemovitosti údaje. Parametry datatype - Typ údajů. propertyid - ID nemovitosti. var - Hodnota. Datatype valid - To samé jako IsValidProperty(). profit - Profit bank price owned Návratová hodnota 1 - Vždycky 1. Příklad použití if (!strcmp("/buy", cmdtext)) { if (GetPlayerNearProperty(playerid) == -1) return 1; new property = GetPlayerNearProperty(playerid); SetPropertyData(owned, property, 1); SetPropertyOwner(property, GetPlayerNick(playerid)); return 1; } --- Další funkce IsValidProperty(propertyid); GetPropertyOwner(propertyid); SetPropertyOwner(propertyid,nick[]); GetPropertyName(propertyid); GetPlayerNearProperty(playerid); GetPropertyData(p_data: datatype, propertyid); Ukládání a načítání SavePropertyData(propertyid) { DOF2_SetInt(..., GetPropertyData(valid, propertyid)); DOF2_SetInt(..., GetPropertyData(profit, propertyid)); DOF2_SetInt(..., GetPropertyData(bank, propertyid)); DOF2_SetInt(..., GetPropertyData(price, propertyid)); DOF2_SetBool(..., GetPropertyData(owned, propertyid)); } LoadPropertyData(propertyid) { SetPropertyData(valid, propertyid, DOF2_GetInt(...)); SetPropertyData(profit, propertyid, DOF2_GetInt(...)); SetPropertyData(bank, propertyid, DOF2_GetInt(...)); SetPropertyData(price, propertyid, DOF2_GetInt(...)); SetPropertyData(owned, propertyid, DOF2_GetBool(...)); } In-game vytváření za pomocí příkazu CMD:addproperty(playerid, params[]) { Property(create, params, .byPlayer = true, .player = playerid); return CMD_SUCCESS; } DOWNLOAD https://pawno.cz/index.php?/files/file/96-inc-just-property/ https://pastebin.com/FmW0U7yP
  12. Nope

    script Všehoscript IMPROVED

    No já vím no. To je míchanice srandy a sarkasmu. Protože kde na tom ještě více zapracovat improved? Pár proměnných a sem tam něco vynechat, ale to je tak všechno. Nebo to celé rovnou hodit jako INC a ve výsledku mít 2 řádky?
  13. Nope

    script Všehoscript IMPROVED

    160 řádků .pwn
  14. Nope

    script Just Admin Script v1.1 - UPDATE

    UPDATE v1.2 Screeny na konci ve spoileru. Nyní má zdrojový kód přesně 2160 řádků Jméno fce OnSecTimer změněn na OnPlayerSecondPassed (když to přecijen je timer na vteřinu). Upravené a rozšířená /setdata (obsahuje i další nové údaje). Upravena a rozšířená data k ukládání/načítání. Nyní do AdminCar smí vstoupit pouze majitel a nebo administrátor s levelem vyšším než je majitel vozidla. Přidán příkaz na nahlášení /bug. Upravena a rozšířená /getstats. Přidán Level a XP, a přidán i k nim příkaz /givexp a /setlevel. Přidán /acredits (/acredit). Přidán příkaz /setscore (pro fci SetPlayerScore). Nyní se počítá kolikrát má hráč udělené varování od administrátora. Přidán počet nahraných hodin, minut a vteřin. 60 vteřin = 1 minuta. 60 minut = 1 hodina, hodiny se počítají dál. Přidán AntiSpam. Nyní hráč může napsat pouze 3x zprávu a pak musí počkat 3 vteřiny. Přidán příkaz /dotaz (/question) a /odpoved (/answer). Přidán příkaz /oznameni. Přidán příkaz /chatcolor. Všem hráčům i adminům se upraví barva textu, včetně ID v závorce. Defaultní je bílá. Přidán příkaz /playmp3 přes dialog a /stopmp3. Přidán příkaz do vozidel /nitro a /hydrau. Lze si je dát nekonečně krát. Přidán příkaz pro moderátora /hydra a /hunter (stejně tak ho můžou spawnout přes /car). Rozdíl je v tom, že /hydra a /hunter se budou počítat jako AdminCar. Přidán příkaz /pm a /blockpm pro zaslání a nebo bloknutí soukromé zprávy (LEVEL_MOD může psát i přes bloknuté). Přidán příkaz /tpto pro žádost k teleportaci k hráči, /tpyes pro přijmutí a /blocktp pro blokaci (administrátor se stejně může portnout). Přidány WARPY. /warp (přes dialog) pro teleport a /setwarp. Administrátor může přes /Setwarp nastavit zda budou pro hráče, jestliže se můžou portnout i vozidla a jméno místa. PRO UKLÁDÁNÍ WARPŮ JE POTŘEBA VYTVOŘIT SLOŽKU Warps VE SCRIPTFILES. - Opraven bug aby nešlo zadat radnom text i u příkazů jen s ID a stejně to prošlo (protože return 0). Odebraný makra GetPortX(), GetPortY(), GetPortZ(), a GetPortA(), protože k čemu na těch pár použití. NOVÉ FCE: SendMessageToAdmins(color, message[], specifi = LEVEL_TESTADMIN) // Odešle zprávu členům AT. GetXPToNextLevel(level) // Vrátí hodnotu, kolik je potřeba pro další level. GivePlayerXP(playerid, exp) // Přidá hráči exp a odešle GameText kolik xp obdržel. GetFreeWarpID() // Vrátí nevyužité id warpu (hodí se v případě mazání). GetWarpIDByListitem(listitem) // Vrátí id warpu dle listitemu (kvůli dialogu). CreateNewWarp (wname[], bool:players, bool:vehicles, Float: x, Float: y, Float: z, Float: a). WarpPlayer(playerid, wid) // Teleportuje daného hráče na warp (včetně zprávy a pojistek). GetFunctionName(playerid); GetPlayerLevel(playerid); SetPlayerLevel(playerid); GetPlayerXP(playerid); GetPlayerPlayedHours(playerid); GetPlayerPlayedMinutes(playerid); GetPlayerPlayedSeconds(playerid); SetPlayerPlayedHours(playerid); SetPlayerPlayedMinutes(playerid); SetPlayerPlayedSeconds(playerid); GetPlayerFunction(playerid); GetPlayerChatColor(playerid); IsAllowedGPXP(gpxp_id); IsWarpExisted(warp_id); HasWarpEnabledVeh(warp_id); HasWarpEnabledPla(warp_id); GetWarpName(warp_id); NOVÁ MAKRA // Maximální možný počet warpů: #define MAX_WARPS (125) // Maximální délka jména warpu #define MAX_WARP_NAME_LEN (30) // Počet funkcí administrátorů #define MAX_FUNCS (13) // Největší délka jménoa funkcí #define MAX_FUNC_NAME_LEN (20) // Počet možností, za co hráč dostává XP: #define MAX_GPXP (21) // Největší délka jména ve proměnné GPXP_Data: #define MAX_GPXP_LEN (30) // Makra ID za co hráč dostává XP #define GPXP_KILL (0) #define GPXP_MINUTE (1) #define GPXP_TENMINUTES (2) #define GPXP_HOUR (3) #define GPXP_TENHOUR (4) #define GPXP_WARP (5) #define GPXP_RESPAWN (6) #define GPXP_ADMINLEVEL (7) #define GPXP_PASS_MUTE (8) #define GPXP_PASS_FREEZE (9) #define GPXP_PASS_JAIL (10) #define GPXP_GETWL (11) #define GPXP_GETTITLE (12) #define GPXP_GETTAG (13) #define GPXP_AHELP (14) #define GPXP_TELEPORT (15) #define GPXP_PORT (16) #define GPXP_GETMONEY (17) #define GPXP_JOIN (18) #define GPXP_GETTESTADMIN (19) #define GPXP_NEWFUNC (20)
  15. Gratuluju. To si zaslouží sušenku
×