Jump to content
Prosíme všetkých užívateľov, ktorý sa chcú opätovne pripojiť na discord aby znovu spárovali svoje účty kliknutím na "Discord" v navigácií a pripojili sa na server Read more... ×

Žebříček


Populární obsah

Showing content with the highest reputation since 20.4.2019 in all areas

  1. 12 points
    Kluci, co bráníte Kalcora, sundejte si růžové brýle a uvědomte si, že Kalcor už několik let SA:MP pouze udržuje při životě jako dojnou krávu pro hostedtab.com a game-mp.com. Jen inkasuje peníze a dle Y_Lessova slov, jsou peníze to jediné co ho na SA:MP ještě zajímá. Dle interních informací, (tedy alespoň informace které tvrdí Y_Lessova strana) Kalcor nemá žádný zájem SA:MP dále vyvíjet a očekává že během jednoho až dvou let komunita zemře. Y_Less se před nukleárním vyústěním tohoto konfliktu pokoušel Kalcora přemluvit k tomu, aby projekt alespoň prodal / přenechal někomu jinému, kdo bude mít zájem SA:MP dále rozvíjet, a nemyslel tím přímo sebe. Kalcor zareagoval tím, že chtěl předvést nějaký plán, který Y_Less předvedl a plán to byl vcelku solidní, férový a rozumný. Pro Kalcora toto ovšem žádný plán nebyl. Kalcor věří, že nikdo jiný není schopný dodat SA:MPu nové velké funkce (major features) a ani nevěří, že ještě nějaké potřeba jsou. Myslí si, že celá SA:MP komunita si ani NEZASLOUŽÍ nové funkce a updaty. A jen proto, že je jediný kdo má přístup ke zdrojovému kódu SERVERU si myslí, že jen on může diktovat co se bude (nebo spíš nebude) dít dál s celým SA:MP. Ovšem, že Kalcor může dělat co se mu zlíbí, neznamená to ale ovšem, že by měl schválně zabíjet celý projekt nebo těžit na práci tisíce jiných lidí. Já sám jsem SA:MP opustil jen proto, že mě přestalo neustále vymýšlet nové možnosti jak zneužít dosavadní funkce SA:MP k neobjeveným věcem a čekat neskutečné množství dní na jednu novou fýčuru, kterou MTA v té době už měla klidně i přes 2 roky. Jednou za dva-tři měsíce otvírám SA:MP fóra a hledám co se změnilo - jestli vůbec něco. Hádejte na co jsem většinou narážel.. Skoro nulová aktivita ze strany Kalcora. Když už jsem viděl verzi 0.3.7 a zabušilo srdíčko, po pár minutách zkoumání novinek naskočil "meh" efekt. To samé když oznámil 0.3.8 a rozdělil SA:MP na dvě hřiště verzí DL.. Kalcorovi prostě hrabe, jeblo mu v kouli, z mozku má asi z piva kostku, neboť si neumím jinak vysvětlit, proč člověk, který stvoří a udrží takovou dobu takový skvělý projekt nyní necítí žádnou hrdost za své dílo a radši ho zničí, utopí a zaškrtí, než aby předal žezlo a jako náš zlatý chytrák, který nás opustil tím správným způsobem (zlatá garda ví o čem - o kom - mluvím), byl pyšný na to, čeho byl kdysi součástí a co vytvořil. Co se týče open.mp jde o ambiciózní projekt, ale jako programátor s bohatými zkušenostmi mohu prozradit jeden hlavní problém - zpětná kompatibilita se SA:MP bez jakéhokoliv zdrojového kódu SA:MP (Y_Less odmítá použít i cokoliv z leaknutého source codu) je běh na dlouhou trať a co trvalo Kalcorovi několik let (a věřím tomu, že prvních pár verzí byl Kalcor nasazený nadšeně do vývoje!) oni chtějí znovu stvořit za několik měsíců. A vzhledem k tomu, že dle jejich informací vývoj probíhá "pod pokličkou" malou chvilku, si nemyslím, pokud tedy mají alespoň know-how o tom jak probíhá reverse engineering a patching source kódu san andreaska, že se první použitelné verze dočkáme ještě tento rok. Bohužel dle, toho jak teplá půda se vcelku kolem této kauzy stále drží, bych si možná i vsadil na to, že Kalcorovi hrábne úplně, shodí fóra, master listy, weby, schrábne poslední prachy z Hosted master listů a většina scény přemigruje na všechny ostatní platformy (MTA, GTAIV, GTAV) dřív než open.mp stačí vůbec podniknout první kroky k záchraně SA:MP. Nevidím ovšem do pozadí celého vývoje open.mp. Je možné že využívají jiný network engine, zaběhlé metody světa crackerů a hackerů a další vymoženosti dneška. Žijeme přece jen v době skoro 15 let po vydání první verze SA:MP a dnes se dá plno věcí dělat efektivněji a jednodušeji. Ale napsat 15 let vývoje za pár měsíců je přeci jen overkill, to musí uznat všichni.
  2. 5 points
  3. 5 points
    dej tomu něco jiného, co rep+ nedává, konec konců, že je nějaká odpověď fajn je na rep+, tohle není facebook aby se tu hrálo na lajky
  4. 4 points
    Mně se nelíbilo ani LV logo stejně tak jako tohle. Já nevím, ale 5 čar ve čtverci se zaoblenými rohy mi opravdu z hlediska prezentace nic nepředá. A už vůbec v tom nevidím jakékoliv spojení s Pawn, Pawno, programováním, hrami, GTA. Vidím v tom jen nařízlou pružinu na modrém pozadí. Je to defakto úplně to samý jako LV logo, jen jsi přidal jednu čáru navíc a celý jinak poskládal. Na originální loga s figurkou nikdo neštěkal, protože vytvářely symbolitu vůči fóru. Ty se představuješ jako grafický designér, ale takoví lidi už musí vědět, že logo je úplně to první, co působí na potencionální zájemce/klientelu/návštěvníky. A jestli dle tvého názoru je opravdu 5 čar to nejlepší co se jim dá prezentovat, tak nechápu co v branži ještě děláš. Loga s figurkou spojovala název fóra s jazykem Pawn (a moc práce jim to nedalo, vždyť jsme na pawno.cz) a díky jednoduchému prvku figurky se lehce vrývalo do paměti. Neříkám, že by tu prostě absolutně totálně a jedině mělo být logo s prvkem figurky, ale podotýkám, že figurka byla s tímto fórem nejlépe spojená a toto spojení krásně ladilo s názvem i s tématem. Co se týče potencionálního nového loga, nevím proč by to nemohla být figurka (stále neříkám, že přes figurku nejede vlak), i když se fórum odebírá jiným směrem. Pawno.cz bude vždy evokovat jazyk Pawn, toho se už nikdy nezbaví - maximálně byť by změnilo název a doménu. A figurka není vůbec spojená se SAMP ani GTA. A jako významný prvek loga mi stále přijde originální (vůči konkurenčním portálům o programování). Logotyp je kapitola sama o sobě. Řekněme, že to není ještě taková šílenost jako logo samotné. Může to i fungovat, ale podle mého (velice subjektivního, neprofesionálního a laického) názoru je to trochu rušivý element. Mně jako návštěvníkovi to do obsahu zbytku stránky prostě nesedí, ale není to úplně něco co by trhalo oči. Ale říkám, do tohoto zas tolik nevidím, můj názor se může brát jen jako oko zaměřené demografie. Změny a budoucnost Lukášovi Valentovi a později i vEndovi jsem odeslal kostru navrženého konceptu. Jelikož se mi LV přestal ozývat, usuzuji, že koncept kluci uchytili a vezmou v potaz mé myšlenky. Rád bych jim více přiblížil a předal nasbírané zkušenosti z mnoha projektů, které jsem měl na starosti a ve kterých jsme řešili obdobné problémy. Rád bych, aby si tu nikdo nedělal nějaký obrázek trojského koně. Já jsem se nepřišel hádat, ničit komunitu ani rozvracet týmy, já chci pomoci zvednout toto fórum zpátky na úroveň, kterou si zaslouží. A potřeboval jsem mírně ostré metody k tomu, abych zjistil, jak to tady vůbec je. Omlouvám se tímto zdejšímu moderátorskému týmu. Přesvědčili jste mě o tom, že se tu opravdu nekopete do zádelí a snažíte se jít pokroku naproti. Jmenovitě se omlouvám hlavně Luciferovi, kterému jsem mírně křivdil. Co se týče mého konceptu. Nevím do jaké míry by ho chtěli kluci naplnit, nedostal jsem žádnou odezvu. Rád bych se zapojil a pomohl jakýmkoliv způsobem, jakékoliv oblasti, kterou jsem popsal v konceptu. Mohu nabídnout i finanční pomoc, profesionální grafickou práci od mých kontaktů i celá psaná školení o marketingu (která jsou dostupná jen za poplatek). Koncept Koncept jsem originálně založil na trellu jako holou kostru myšlenek. Některé analýzy jsem netrefil, jiné ani do trella nenapsal. Proto trello úplně obejdu a sepíšu veškeré sepsané i nesepsané myšlenky rovnou sem do jednoho celku. Nové směry Je potřeba začít se věnovat novým titulům GTA. Možná bych ze začátku přeskočil GTAIV, jelikož hráčská základna se nikdy nedostane vysoko. GTAV má solidnější budoucnost, již existují multiplayerové modifikace a probíhá dokonce merge dvou hlavních. Pokud je potřeba na to sepsat nějakej malej content, rád něco sepíšu. Když už jsme v herní tématice programování - bylo by vhodné věnovat se i developmentu her. Je to dokonce odvětví, kterému se česká scéna moc nevěnuje. Česká Unity 3D fóra neexistují a pokud ano, tak o nich nikdo neví. Přitom stále roste zájem čechů se Unity 3D věnovat. To samé platí i o Unreal Enginu. Já jsem schopný sepsat nějaké návody pro Unity, jelikož je to můj koníček, mám na kontě nespočet miniher a 3 mobilní tituly. Nevím jak se to zde má s webovým vývojem, jak si na tom stojí PHP, ASP.NET, Java(script) atd. Vím že něco takového tu už v minulosti bylo a víceméně fungovalo. Jak se to má nyní moc netuším, ale možná by stálo za to tyto sekce probudit. Jako potencionální dvířka k novým diskuzím se mi zdá modding jiných herních titulů. To by ale chtělo, aby si vzal na starosti někdo, kdo má nějaký zájem o modding obecně. Sociální sítě Co jsem pochytil, je fakt, že sociální sítě jsou naprosto mrtvé. Je třeba vybrat správce sociálních sítí, který bude pravidelně šířit odkazy na zajímavá témata, šířit povědomí o fóru a starat se o odezvu. Bylo by dobré zaplatit si malou reklamu. Třeba budget 30Kč na den. Přivede to nové lidi a možná i profíky, které potřebujeme. Pokud LV nechce investovat, já mu s tím finančně klidně pomůžu. Herní servery Již od dob chytráka jsem měl plán na revoluční herní server. Nikdy jsem neměl dost podpory k tomu ho zrealizovat. Nejde ani o výborný Gamemód ani o perfektní rovnováhu Filterscriptů. Jde o myšlenku open source živého projektu. Celý Gamemód by mohl být vyvíjen celou komunitou např. na githubu. Jednou týdně by se dělal merge a nahrávalo by se to na herní server. Samozřejmě by byla potřeba nějaká moderátorská síla k ukočírování pull-requestů, ale to je to nejmenší. Nikdo tu nikdy nevzal v potaz, že CS 1.6, CSS, CSGO servery si konkurují kvalitou jejich módů. Jsme ku*va na fóru o pawnu, proč doprdele nemáme vlastní servery? Já si myslím, že pokud by se myšlenka open source serveru převedla i na tyto hry, mohli bychom nasbírat vážná čísla hráčů, kteří začnou dřív nebo později být aktivní i zde na fóru. Nejlepší způsob jak si zauzlovat hráče je přes hru. Samozřejmě bychom mohli provozovat servery i v jiných hrách, napadne mě např. Garry's mod, TF2, atd. i mimo Valve tituly. I zde bych byl ochotný zainvestovat výpočetní výkon, pokud LV nebude chtít financovat. Je také možnost vytvořit nějaké VIP systémy mimo open source řešení, které tyto servery zafinancují. Hosting Je to plán na dlouhou trať, ale plno lidí si zde shání klientelu pro své VPS/herní hostingy. Proč toho nevyužít a nenabízet hosting vlastní? Trochu to zvedne budget na ostatní oblasti. Marketing Je potřeba trochu zainvestovat do reklamy a dostat Pawno.cz do povědomí potencionálních návštěvníků. Pokud si já představím, že bych pawno neznal a vyskočil by někde na mě zajímavý banner s textem PAWNO.cz asi by to mou pozornost na chvíli upoutalo. Chtělo by to využít tento marketingový potenciál k nalákání nových lidí. Komunitní akce Těch pokusů zde již bylo příliš mnoho. Jednou se zde málem pronajala celá hospoda na LAN párty a nakonec se zjistilo že by přišli 4 lidi. Je třeba s tím kluci začít něco dělat. V naší době jsme nebyli plnoletí, nyní jsme. Vlaky, autobusy nás z místa A na místo B dostanou. Já vám nabízím HTC Vive virtuální realitu, ale musíte dorazit na místo setkání. Pokud si to nikdo nechce vzít na starost, tak já klidně vyberu místo, datum a čas kdy se sejdeme, dáme dvě pivka, zahrajem si VR a půjdem zase domu Obsah Co se týče kategorizace a rozvržení obsahu. Nevím jak je na tom tento systém, ale phpBB mělo možnost vnořovat sekce do sekcí a do dalších sekcí. Využijte toho pro "uklizení" hlavní stránky. Na hlavní stránce je kvantum informací a nelze se v tom dobře orientovat. Udělejte sekci Pawn v té GTASA, GTAIV, GTAV atd. Toto převeďte pro všechny sekce. Nejlepší výsledek by bylo, kdyby na hlavní stránce zůstalo tak 5 - 7 sekcí maximálně.
  5. 4 points
    Kalcor i Y_less mi na sa-mp forku hodne pomohli (v dobe kdy jeste nemel Y_less ban). Takze jako lidi mi oba pripadaji fajn. Myslim ze z bych dotazu v DL sekci na forku se da hodne naucit (teda z realci Kalcora). Kalcor me stve svym pristupem a hlavne rozdelenim SA-MP komunity. Ale ffredyk mi rozsiril obzory. Vzdy jsem si rikal, proc se Kalcor zajima jen o hrstku nejakych starych serveru, kde jsou jejich majitele spis neaktivni a nemaji zajem svoje mody vyvijet, kdyz ma SA-MP tisice skvelych serveru. A Diky ffredykovi mi to je jasny, penize, respektive kdyz jsem se podival jake server jsou v tech (placenych?) masterlistech, tak mi to cele doslo. Bere ohled jen na ty co plati, a to jeste k tomu jen kdyz to chce vic lidi. Na druhou stranu o Y_lessovi jsem na forku (ted smazane tema) cetl takovou zajimavou vec "Y_less miluje pawn - kompilator, uz ne tolik SA-MP". Y_less je skvely programator a jeho myslenky v preprocessingu jsou genialni a hodne me naucil. Ja vetim tomu ze open.mp ma potencial do roka dohnat SA-MP. Co si budem podivat, Kalcor se stim vyvojem dvakrat nepretrhl, i v dobe nejvetsiho rozmachu. Uznavam ze zpetne inzenyrstvi je blba prace, ale to ze to chce delat sam je jen jeho rozohodnuti. Y_less ma vetsi team a vic lidi vic zvladne. A verim v tom ze i ta zpetna kompalibita bude fungovat. Sice kdyz tvrdi ze nepouzije leaknuty kod, tak minimalne z neho pouzije pointy ktere potrebuje aby ta zpetna kompabilita fungovala. A hlavne kdyby Kalcor chtel, tak open.mp muze zastavit - tim ze vyda SA-MP 0.4 s poradnejma funkcema. Pak po open.mp nikdo nevzdychne.
  6. 3 points
    Ahojte všetci, Včera prebehla v chate pawna zaujímavá diskusia ohľadom momentálneho stavu pawna a jeho budúcnosti. Dnes sme o tom mali s @lvalenta, @vEnd, @HighPrint, @Ewwe, @Lucifer Morningstar diskusiu a zhodli sme sa že spoločne vypracujeme plán, obsahujúci možné zmeny na tomto fóre, ktoré by zaručili tomuto fóru lepšiu budúcnosť. Všetci dobre vieme že aktivita na tomto fóre už nieje ako kedysi pred sto rokmi, keď SA:MP zažíval najlepšie časy, ale myslíme si že posledné mesiace je aktivita na najlepších číslach za poslednú dobu, za čo vďačíme mnohým faktorom. Je ale asi na čase posunúť to ďalej. Touto témou chceme zapojiť vás, teda komunitu do tohto plánu. Chceme aby ste povedali váš názor na to, čo by sa tu malo zmeniť/pridať/zmazať. Každý jeden nápad prehodnotíme a vyjadríme sa k nemu, až to bude aktuálne. Minimálne o štyroch konkrétnych podnetoch vieme a riešime ich už dlhšiu dobu, aj keď to tak možno z vašeho pohľadu nevyzerá. GTA V. Už dlho diskutovaná téma ku ktorej sme sa už viac krát vyjadrili pozitívne. Veľmi radi nasmerujeme toto fórum na niečo nové, niečo čo má väčšiu budúcnosť. Jediný problém je začiatok kedy musíme nových uživateľov zaujať contentom v danej sekcii. To že spravíme sekciu pre GTA V v ktorej bude jeden topic ničomu nepomôže. Pravidlá fóra. Momentálne sú pravidlá kombináciou novšej verzie a tej archaickej, navyše roztrieštené do viacerých tém. Pravidlá budú vyčistené a zjednotené do jednej témy. Logo. Taktiež vec ktorá sa rieši na tomto fóre od kedy bolo nové logo použité. Poviem to skrátene. K starému logu sa fórum nevráti a jediné nové logo ktoré máme je toto. Namiesto toho, aby bolo vtedy nahraté nové logo na fórum "na tvrdo", bola poskytnutá príležitosť vyjadriť sa a komunita si odhlasovala aby toto logo bolo použité. Ak príde niekto s lepšou alternatívou, ktorá bude pekná a dajme tomu krajšia ako táto, nieje problém. Reorganizácia a vyčistenie jednotlivých sekcií O dalších nápadoch momentálne diskutujeme interne a taktiež čakáme čo prinesiete vy
  7. 3 points
    Už je to nějakou dobu, co je tahle "krizička". Na místo řádného topicu "Pomoc" tam autor přijde jenom hodit zkopírovaný kód nebo jen přijdou s větou "nvm jak udl asystm pls halp". A stejně když tam někdo poskytne pomoc tak přijde naše legendární věta "pls neumím udělejte za mě". Nevím jak to vidí ostatní, ale já si pod sekcí Pomoc představím, že tam hodím kus kóduj a žádám o pomoc, kde je chyba, nebo jak to zprovoznit. Ale nechodím tam bez kódu s žádostí udělejte to za mě. Proto navrhuji udělat tuto sekci. Hodil by se na příspěvky, u kterých to ze zřejmé "neumím to prostě, udělejte to za mě" a po případě tam přetáhnout topic, který se k tomu dostane postupně. Děkuji
  8. 2 points
    Anketa 2019 Systémy #1 ***** Pojďme si udělat návod na všechny "systémy" individuálně. Začneme nahráním základní knihovny a_samp: #include <a_samp> Pouze si kvůli params nahrajeme i-zcmd (doporučuji návod): include <i-zcmd> A deklarujeme si několik proměnných: new /* Text samotné ankety, aby pak při vyhodnocení napsal všem hráčům o jakou anketu jde: */ Anketa_Text[100], /* Později na podmínky, aby někteří hráči nemohli hlasovat vícekrát */ bool: Anketa_Hlasoval[MAX_PLAYERS], /* Aby neprobíhalo více anket najednou (jinak to samozřejmě lze) */ bool: Anketa_Probiha, /* A nakonec pole s 2 hodnotami a to 0 pro ANO a 1 pro NE */ Anketa_AnoNe[2]; Dále si přidáme volání příkazu anketa (například) a už tam házíme podmínky. U všech vrátíme zprávy (barva s argumentu -1 bude bílá): 1. Jestliže už anketa probíhá: if (Anketa_Probiha == true) return SendClientMessage(playerid, -1, "Už probíhá nějaká anketa ole !"); 2. Jestliže do příkazu nenapsal nic (jestliže je params prázdné): if (isnull(params)) return SendClientMessage(playerid, -1, "Musíš napsat nějaký text ole !"); 3. Jestliže je napsaný text ankety příliš dlouhý (je více než 100 znaků): if (strlen(params) > 100) return SendClientMessage(playerid, -1, "Text je moc dlouhý ole !"); Pokračujeme deklarováním dalších lokálních proměnných a to string pro text, který se všem odešle, a pro jméno hráče, který tu anketu započal, a rovnou si do proměnné to jméno dosadíme za pomocí fce GetPlayerName(): new String[144 + 1], NickName[MAX_PLAYER_NAME + 1]; GetPlayerName(playerid, NickName, sizeof NickName); Dále formátujeme string pro zprávu, která se všem odešle. Jelikož jediné co psal do params je text ankety, tak ho využijeme celý. A hned potom vložíme text ankety do proměnné: format(String, sizeof String, "[ ANKETA %s ] %s", NickName, params); format(Anketa_Text, 100, params); Odešleme všem zprávu a následně si spustíme i timer na 2 minuty, který poslouží jako konec ankety: SendClientMessageToAll(0xFFA50000, String); SetTimer("KonecAnkety", 1000*60*2, false); A ukončíme blok pomocí návratové hodnoty (stejné to bude i u obou následujících příkazů): return CMD_SUCCESS; } Teď si přidáme příkazy ano a ne. Obsahy obou se nebudou extra lišit. Začneme přidám 2 podmínek: 1. Jestliže neprobíhá žádná anketa: if (Anketa_Probiha == false) return SendClientMessage(playerid, -1, "Neprobíhá žádná anketa ole !"); 2. Jestliže už hlasoval: if (Anketa_Hlasoval[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid, -1, "Už jsi hlasoval ole !"); Nakonec už jen přiřadíme k proměnné Anketa_Hlasoval pro daného hráče true, a k počtu Ano(což je buňka u Anketa_AnoNe číslo 0) zvýšíme počet: Anketa_Hlasoval[playerid] = true; Anketa_AnoNe[0]++; SendClientMessage(playerid, -1, "Hlasoval jsi ANO ole !"); Stejné to bude i u příkazu ne. S jediný rozdílem, že u pole Anketa_AnoNe bude číslo buňky 1 namísto 0. A nakonec si zavoláme fci z timeru: forward KonecAnkety(); public KonecAnkety() { Obsahem bude deklarace znovu lokální proměnné String pro formátování zprávy, která bude obsahovat, o čem byla anketa a výsledný počet ano a ne: new String[144 + 1]; SendClientMessageToAll(0xFFA50000, "[ ANKETA ] Anketa skončila:"); format(String, sizeof String, "[ %s ] ANO: %i | NE: %i", Anketa_Text, Anketa_AnoNe[0], Anketa_AnoNe[1]); SendClientMessageToAll(0xFFA500, String); A nakonec musíme vše vynulovat a připravit na novou anketu. Začneme tím, že vyčistíme text u ankety jednoduše tím, že k 1. pozici přiřadíme nul. znak: Anketa_Text[0] = '\0'; Dále přiřadíme false k proměnné Anketa_Probíhá a u pole Anketa_AnoNe obou buňkám 0. Anketa_Probiha = false; Anketa_AnoNe[0] = 0; Anketa_AnoNe[1] = 0; A na úplný konec musíme i všem připojeným hráčům přiřadit false k proměnné, že hlasovali. Toho docílíme za pomocí cyklu. for (new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) Anketa_Hlasoval[i] = false; }
  9. 2 points
    Když je něco špatně, přece to nebudeme přehlížet jenom proto, aby se autor cítil dobře. Takhle to nefunguje. Já osobně mám problém s pravopisem – máš tam hodně nespisovných výrazů, jmenovitě třeba "tomudle", "standartní", "Byl sem zmatenej" atd. Dá se to přehlédnout, pokud jsou chyby v menším množství, ale tady je toho docela dost. Dále, neměl by druhý krok být jako první? Větší smysl dává, když si nejprve zvolíš typ GM a až poté k němu vymýšlíš a sepisuješ nápady, protože většina z možností GM se bude odvíjet právě od jeho typu.
  10. 2 points
    Tieto vozidla su k nahliadnutiu na serveri SFDFD. Bullet: "army" fotoalbum: http://imgur.com/a/ZH58b Sultan: "reggae" fotoalbum: http://imgur.com/a/dhaNy Infernus: "race" fotoalbum: http://imgur.com/a/EvK11
  11. 2 points
    SA-MP spustilo oficiální Discord server, každý je zde vítán. Na tomto Discordu můžete diskutovat s ostatními členy o SA-MP, scriptování v Pawn, řešit problémy s klientem a serverem a nebo umístit reklamu na váš SA-MP server. Do budoucna se plánují i kanály pro vybrané jazyky, mezi kterými nebude chybět ani český kanál pro české a slovenské hráče. Na tento Discord server se připojíte zde: https://discord.gg/SHFH4cx
  12. 2 points
    Ahoj, už dlouho mě štve spam ochrana v shoutboxu, která je dle mého úplně zbytečná. Často chci něco poslat hned za 1. zprávou a musím čekat dlouhých 7 sekund. Dal bych ji úplně pryč. Co vy na to? @Lucifer Morningstar Mohlo by se udělat jednou něco pro uživatele a ne proti nim.
  13. 1 point
    Já se fakt musím smát. Jako sorry, ale nechcete tuhle šaškárnu přepsat na: Chceme jiný logo pawno.cz? Vždyť tady snad stejně nejvíc ze všeho všechny sere to nové logo. Tak ho prosím vás změnte a bude klid. Ono totiž opravdu tady nikdo nebude nic řešit, než bude jiné logo. Které zcela zaručeně může za to, že tohle forum upadlo do zapomnění. Staré logo které nepřipomínalo také nic bylo roky v pořádku a nikdo absolutně nikdo nepřišel s žádným novým logem. Nyní kdy přišel redesign původního loga, je najednou všechno špatně a je tady desítka chytráků, kteří by to logo udělali úplně jinak. Dosud i po tu celou dobu co tu už nové logo je, nepřišel nikdo s ničím novým. Jen tu má plno lidí plnou hubu keců, jak je příšerný. Připadáte mi fakt úsměvný a začínám se skutečně bavit nad tím, jak je tady tohle forum jen jedna velká ubohá komedie, kdy jeden se snaží dokázat tu svojí pravdu a prezentovat se jako naprostý profík v každém oboru, který ví co je pro forum to správné a ostatní jsou idioti. Místo řešení podstatných věcí tu řešíte opět jen ho*na, jako je logo. Strefovat se do něho při každé diskuzi, jen abych si tu nahonil lajky a pozitivní reputanci od těch neustále stejných lidí. Uvědomte si, že tohle forum je úplně mrtvé a kdyby sem nechodili furt ty stejní lidé, tak už se to tu snad ani nevyplatí udržovat při životě. Ale ne, stejně tady budete řešit jednu věc, kterou tu někdo po letech pro forum udělal. Místo vděku tu melete jen držkou. Všechno se dá upravit, když člověk i rozumně komunikuje. Což tady zatím ani jeden neumí. Ohledně těch herních serverů, ty se v dnešní době fakt už nevyplatí ani budovat. Tohle je už přežitek, který se vůbec nevrátí. Hosting? K čemu, další nesmyslná zátěž pro forum. Maximálně spojit spolupráci s již existujícím hostingem. Ale aby se tady budoval zcela nový základ pro hosting a herní servery je úplná kravina. Trh už je tímhle tak přeplněný, že jediný kdo by to využíval by bylo opět jen pár jedinců, co sem chodí denně. Kravina a zbytečně vyhozený čas, který se může věnovat opravdu podstatným a důležitým věcím pro tohle forum jako je rozvoj témat, diskuzí, zaměření a především mediální a sociální propagaci. Což je myslím teď alfa omega proto, aby se vůbec tohle forum mohlo zachránit. A ne že tu hned budeme budovat nějaké zbytečné a bezvýznamné herní severy a hosting. Pro záchranu fora jste už mohli udělat něco dávno. Teď když jde na lámání chleba, tak je tu desítek chytráků s úžasným plánem na záchranu. Gratuluji a opravdu se těším, s čím dalším tady přijdete.
  14. 1 point
    Ověření skrze telefon by mě dost odradilo. Nemám tuhle funkci vůbec rad. Ostatní mi nevadí.
  15. 1 point
    Spíš jsi to mohl udělat nějak netradičně, na to narážím, přeci jenom jsi zkušenej pawner. Ale jinak super návod a určitě ho někdo využije.
  16. 1 point
    Tohle je nahrávání pluginové verze. Existuje ještě jednoduše přes fci a mezi nimi je docela rozdíl. Hodilo by se o tom zmínit. Nebo alespoň, že tohle je plugin. *Voláš příkaz pm() s argumenty playerid a params[]. Je to součástí toho includu, to znamená, že to klidně můžeš použít i bez sscanf (je lepší, když to takhle redefinuješ, protože takhle to zní jako by každý měl používal params jen spolu se sscanf). *Deklaruješ, nikoliv definuješ. Pod definicí si čtenář představí: #define Ne, ne a ne. Ta fce sscanf() ti vrátí true nebo false jestliže bylo rozdělení řetězce v pořádku, aka jestliže jsou ve stringu params() obsaženy 2 elementy a to int (id) a string (pm text). A ještě k tomu jí špatně používáš. new id, text[100]; /* Půjde místo ID psát i jméno hráče: */ if (sscanf(params, "us[100]", id, text)) return SCM(...); /* Půjde napsat pouze ID hráče: */ if (sscanf(params, "is[100]", id, text)) return SCM(...); A ještě nějaké informace ohledně zcmd. Jestliže to je zcmd nebo i-zcmd, autor, odkaz ke stažení...?
  17. 1 point
    V pohode navod, tech chytrych co tu pisou bych si nevsimal vubec, napsal si to tak jak si chtel a to je hlavni.
  18. 1 point
    Bitva odehrávající se celou dobu ve tmě byla dosti nepřehledná. Teleportace postav z minulých sezon a lobotomické chování postav nadále pokračuje (možná bylo lepší, když seděli u toho krbu). Alespoň jednu hlavní postavu opravdu zabít mohli, že to přežijí skoro všichni jsem opravdu nečekal (Jorah, Theon mi jsou celkem u zadku). Taky jsem zklamán.
  19. 1 point
    Třetí díl osmé sezóny byl bohužel zase špatný/nic moc. Scénář pravděpodobně psal Theon nebo Varys, protože očividně neměli koule na to, aby zabili nějakou (wannabe kladnou) hlavní postavu. Ne, Theona ani friendzoned Joraha nepovažuju za hlavní postavy. Vizuálně to byl dobrý díl, až na CGI Night Kinga a jeho kamarádů, kdy asi došel rozpočet. Kdyby oddělali pár hlavních postav, přidalo by to na vážnosti bitvy a nepůsobilo to tak, že se vlastně nic nestalo. Jede se dál se v plné sestavě (kromě zbytečně zabitého křoví dothraki a unsullied) porazit Cersei, která je teda asi větší hrozba, než sedm sezón obávaný záhadný noční král, kterého porazí "jen tak" v jednom díle. lol
  20. 1 point
    Taky mi prijde uplne zbytecny navrh... Proste se na reputaci koukej jinak. Driv jsem to nejak taky extra nevnimal, spis to byl takovej indikator toho, ze ten danej clovek je na foru aktivni a lidi o nem maji nejake mineni Maximalne dokopat vEnda at to jinak prelozi, navic tohle uz je podle me proste novinka v IPB foru, ktera se snazi prebirat features ze socialnich medii
  21. 1 point
    At se spustí ochrana třeba na 20 sekund ale až po 3 odeslaných zprávách po sobě. (v intervalu kratším třeba než 10 sekund)
  22. 1 point
    Je to bežné chovanie sampu. Ak streľbu do áut neošetríš v kóde, vozidlá bez vodiča nepôjdu strelami zničiť. Ošetriť to môžeš pomocou https://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerWeaponShot, https://wiki.sa-mp.com/wiki/GetVehicleHealth a https://wiki.sa-mp.com/wiki/SetVehicleHealth.
  23. 1 point
    Ono ruku na srdce, kdo z nás bude odpovídat na témata tohoto typu. Ano, možná pokud půjde o tři řádky kódu, ale ve většině případech se tu spíše objevují žádosti o VIP a admin systém. Což spíše spadá do hledám / nabízím, to však není schopná spousta uživatelů rozlišit ( a to i po tom, co tu byly vytvořeny rozdělené formuláře, kde měli popsáno, co kam patří - popis problému, kód... atd. a stejně se našli tací, kteří prostě jen do popisu nacpali, že něco shání a zbytek nechali prázdný... ). Takže ve výsledku by se ty témata mohli rovnou skrýt. Mělo by to to smysl, kdyby to opravdu nezakládali děti a rozmysleli si, kam ten jejich problém spadá. Takže by stejně ty témata museli módíci přetahávat, a to stále nemění nic na tom, že spadají do sekce hledám programátora - hledají pawnera, co jim něco naprogramuje většinou úplně zadarmo, v lepších případech za RCON... Spíš bych tyhle témata opravdu skrýval za nesplnění povinných náležitostí + nějaké upozornění a při opakování tresty. To je ovšem dost práce pro moderátory...
  24. 1 point
    Je to prakticky stejný princip, jenom upravíš pár fcí a údajů a máš chtěný výsledek:
  25. 1 point
    No asi bych to videl jako neco ve stylu: new KonecVIP = 1_600_000_000;//timestamp, neco jsem zvolil format(string,sizeof(string),"Za %d dni ti konci VIP",(KonecVIP-gettime())/(24*60*60));//24*60*60 = pocet vterin za 1 den (pozor, zaokrouhluje vzdy dolu tj 0.999 = 0!)
×