Jump to content
Prosíme všetkých užívateľov, ktorý sa chcú opätovne pripojiť na discord aby znovu spárovali svoje účty kliknutím na "Discord" v navigácií a pripojili sa na server Read more... ×

Žebříček


Populární obsah

Showing content with the highest reputation since 20.4.2019 in all areas

  1. 12 points
    Kluci, co bráníte Kalcora, sundejte si růžové brýle a uvědomte si, že Kalcor už několik let SA:MP pouze udržuje při životě jako dojnou krávu pro hostedtab.com a game-mp.com. Jen inkasuje peníze a dle Y_Lessova slov, jsou peníze to jediné co ho na SA:MP ještě zajímá. Dle interních informací, (tedy alespoň informace které tvrdí Y_Lessova strana) Kalcor nemá žádný zájem SA:MP dále vyvíjet a očekává že během jednoho až dvou let komunita zemře. Y_Less se před nukleárním vyústěním tohoto konfliktu pokoušel Kalcora přemluvit k tomu, aby projekt alespoň prodal / přenechal někomu jinému, kdo bude mít zájem SA:MP dále rozvíjet, a nemyslel tím přímo sebe. Kalcor zareagoval tím, že chtěl předvést nějaký plán, který Y_Less předvedl a plán to byl vcelku solidní, férový a rozumný. Pro Kalcora toto ovšem žádný plán nebyl. Kalcor věří, že nikdo jiný není schopný dodat SA:MPu nové velké funkce (major features) a ani nevěří, že ještě nějaké potřeba jsou. Myslí si, že celá SA:MP komunita si ani NEZASLOUŽÍ nové funkce a updaty. A jen proto, že je jediný kdo má přístup ke zdrojovému kódu SERVERU si myslí, že jen on může diktovat co se bude (nebo spíš nebude) dít dál s celým SA:MP. Ovšem, že Kalcor může dělat co se mu zlíbí, neznamená to ale ovšem, že by měl schválně zabíjet celý projekt nebo těžit na práci tisíce jiných lidí. Já sám jsem SA:MP opustil jen proto, že mě přestalo neustále vymýšlet nové možnosti jak zneužít dosavadní funkce SA:MP k neobjeveným věcem a čekat neskutečné množství dní na jednu novou fýčuru, kterou MTA v té době už měla klidně i přes 2 roky. Jednou za dva-tři měsíce otvírám SA:MP fóra a hledám co se změnilo - jestli vůbec něco. Hádejte na co jsem většinou narážel.. Skoro nulová aktivita ze strany Kalcora. Když už jsem viděl verzi 0.3.7 a zabušilo srdíčko, po pár minutách zkoumání novinek naskočil "meh" efekt. To samé když oznámil 0.3.8 a rozdělil SA:MP na dvě hřiště verzí DL.. Kalcorovi prostě hrabe, jeblo mu v kouli, z mozku má asi z piva kostku, neboť si neumím jinak vysvětlit, proč člověk, který stvoří a udrží takovou dobu takový skvělý projekt nyní necítí žádnou hrdost za své dílo a radši ho zničí, utopí a zaškrtí, než aby předal žezlo a jako náš zlatý chytrák, který nás opustil tím správným způsobem (zlatá garda ví o čem - o kom - mluvím), byl pyšný na to, čeho byl kdysi součástí a co vytvořil. Co se týče open.mp jde o ambiciózní projekt, ale jako programátor s bohatými zkušenostmi mohu prozradit jeden hlavní problém - zpětná kompatibilita se SA:MP bez jakéhokoliv zdrojového kódu SA:MP (Y_Less odmítá použít i cokoliv z leaknutého source codu) je běh na dlouhou trať a co trvalo Kalcorovi několik let (a věřím tomu, že prvních pár verzí byl Kalcor nasazený nadšeně do vývoje!) oni chtějí znovu stvořit za několik měsíců. A vzhledem k tomu, že dle jejich informací vývoj probíhá "pod pokličkou" malou chvilku, si nemyslím, pokud tedy mají alespoň know-how o tom jak probíhá reverse engineering a patching source kódu san andreaska, že se první použitelné verze dočkáme ještě tento rok. Bohužel dle, toho jak teplá půda se vcelku kolem této kauzy stále drží, bych si možná i vsadil na to, že Kalcorovi hrábne úplně, shodí fóra, master listy, weby, schrábne poslední prachy z Hosted master listů a většina scény přemigruje na všechny ostatní platformy (MTA, GTAIV, GTAV) dřív než open.mp stačí vůbec podniknout první kroky k záchraně SA:MP. Nevidím ovšem do pozadí celého vývoje open.mp. Je možné že využívají jiný network engine, zaběhlé metody světa crackerů a hackerů a další vymoženosti dneška. Žijeme přece jen v době skoro 15 let po vydání první verze SA:MP a dnes se dá plno věcí dělat efektivněji a jednodušeji. Ale napsat 15 let vývoje za pár měsíců je přeci jen overkill, to musí uznat všichni.
  2. 5 points
  3. 5 points
    dej tomu něco jiného, co rep+ nedává, konec konců, že je nějaká odpověď fajn je na rep+, tohle není facebook aby se tu hrálo na lajky
  4. 3 points
    Ahojte všetci, Včera prebehla v chate pawna zaujímavá diskusia ohľadom momentálneho stavu pawna a jeho budúcnosti. Dnes sme o tom mali s @lvalenta, @vEnd, @HighPrint, @Ewwe, @Lucifer Morningstar diskusiu a zhodli sme sa že spoločne vypracujeme plán, obsahujúci možné zmeny na tomto fóre, ktoré by zaručili tomuto fóru lepšiu budúcnosť. Všetci dobre vieme že aktivita na tomto fóre už nieje ako kedysi pred sto rokmi, keď SA:MP zažíval najlepšie časy, ale myslíme si že posledné mesiace je aktivita na najlepších číslach za poslednú dobu, za čo vďačíme mnohým faktorom. Je ale asi na čase posunúť to ďalej. Touto témou chceme zapojiť vás, teda komunitu do tohto plánu. Chceme aby ste povedali váš názor na to, čo by sa tu malo zmeniť/pridať/zmazať. Každý jeden nápad prehodnotíme a vyjadríme sa k nemu, až to bude aktuálne. Minimálne o štyroch konkrétnych podnetoch vieme a riešime ich už dlhšiu dobu, aj keď to tak možno z vašeho pohľadu nevyzerá. GTA V. Už dlho diskutovaná téma ku ktorej sme sa už viac krát vyjadrili pozitívne. Veľmi radi nasmerujeme toto fórum na niečo nové, niečo čo má väčšiu budúcnosť. Jediný problém je začiatok kedy musíme nových uživateľov zaujať contentom v danej sekcii. To že spravíme sekciu pre GTA V v ktorej bude jeden topic ničomu nepomôže. Pravidlá fóra. Momentálne sú pravidlá kombináciou novšej verzie a tej archaickej, navyše roztrieštené do viacerých tém. Pravidlá budú vyčistené a zjednotené do jednej témy. Logo. Taktiež vec ktorá sa rieši na tomto fóre od kedy bolo nové logo použité. Poviem to skrátene. K starému logu sa fórum nevráti a jediné nové logo ktoré máme je toto. Namiesto toho, aby bolo vtedy nahraté nové logo na fórum "na tvrdo", bola poskytnutá príležitosť vyjadriť sa a komunita si odhlasovala aby toto logo bolo použité. Ak príde niekto s lepšou alternatívou, ktorá bude pekná a dajme tomu krajšia ako táto, nieje problém. Reorganizácia a vyčistenie jednotlivých sekcií O dalších nápadoch momentálne diskutujeme interne a taktiež čakáme čo prinesiete vy
  5. 3 points
    Už je to nějakou dobu, co je tahle "krizička". Na místo řádného topicu "Pomoc" tam autor přijde jenom hodit zkopírovaný kód nebo jen přijdou s větou "nvm jak udl asystm pls halp". A stejně když tam někdo poskytne pomoc tak přijde naše legendární věta "pls neumím udělejte za mě". Nevím jak to vidí ostatní, ale já si pod sekcí Pomoc představím, že tam hodím kus kóduj a žádám o pomoc, kde je chyba, nebo jak to zprovoznit. Ale nechodím tam bez kódu s žádostí udělejte to za mě. Proto navrhuji udělat tuto sekci. Hodil by se na příspěvky, u kterých to ze zřejmé "neumím to prostě, udělejte to za mě" a po případě tam přetáhnout topic, který se k tomu dostane postupně. Děkuji
  6. 2 points
    Anketa 2019 Systémy #1 ***** Pojďme si udělat návod na všechny "systémy" individuálně. Začneme nahráním základní knihovny a_samp: #include <a_samp> Pouze si kvůli params nahrajeme i-zcmd (doporučuji návod): include <i-zcmd> A deklarujeme si několik proměnných: new /* Text samotné ankety, aby pak při vyhodnocení napsal všem hráčům o jakou anketu jde: */ Anketa_Text[100], /* Později na podmínky, aby někteří hráči nemohli hlasovat vícekrát */ bool: Anketa_Hlasoval[MAX_PLAYERS], /* Aby neprobíhalo více anket najednou (jinak to samozřejmě lze) */ bool: Anketa_Probiha, /* A nakonec pole s 2 hodnotami a to 0 pro ANO a 1 pro NE */ Anketa_AnoNe[2]; Dále si přidáme volání příkazu anketa (například) a už tam házíme podmínky. U všech vrátíme zprávy (barva s argumentu -1 bude bílá): 1. Jestliže už anketa probíhá: if (Anketa_Probiha == true) return SendClientMessage(playerid, -1, "Už probíhá nějaká anketa ole !"); 2. Jestliže do příkazu nenapsal nic (jestliže je params prázdné): if (isnull(params)) return SendClientMessage(playerid, -1, "Musíš napsat nějaký text ole !"); 3. Jestliže je napsaný text ankety příliš dlouhý (je více než 100 znaků): if (strlen(params) > 100) return SendClientMessage(playerid, -1, "Text je moc dlouhý ole !"); Pokračujeme deklarováním dalších lokálních proměnných a to string pro text, který se všem odešle, a pro jméno hráče, který tu anketu započal, a rovnou si do proměnné to jméno dosadíme za pomocí fce GetPlayerName(): new String[144 + 1], NickName[MAX_PLAYER_NAME + 1]; GetPlayerName(playerid, NickName, sizeof NickName); Dále formátujeme string pro zprávu, která se všem odešle. Jelikož jediné co psal do params je text ankety, tak ho využijeme celý. A hned potom vložíme text ankety do proměnné: format(String, sizeof String, "[ ANKETA %s ] %s", NickName, params); format(Anketa_Text, 100, params); Odešleme všem zprávu a následně si spustíme i timer na 2 minuty, který poslouží jako konec ankety: SendClientMessageToAll(0xFFA50000, String); SetTimer("KonecAnkety", 1000*60*2, false); A ukončíme blok pomocí návratové hodnoty (stejné to bude i u obou následujících příkazů): return CMD_SUCCESS; } Teď si přidáme příkazy ano a ne. Obsahy obou se nebudou extra lišit. Začneme přidám 2 podmínek: 1. Jestliže neprobíhá žádná anketa: if (Anketa_Probiha == false) return SendClientMessage(playerid, -1, "Neprobíhá žádná anketa ole !"); 2. Jestliže už hlasoval: if (Anketa_Hlasoval[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid, -1, "Už jsi hlasoval ole !"); Nakonec už jen přiřadíme k proměnné Anketa_Hlasoval pro daného hráče true, a k počtu Ano(což je buňka u Anketa_AnoNe číslo 0) zvýšíme počet: Anketa_Hlasoval[playerid] = true; Anketa_AnoNe[0]++; SendClientMessage(playerid, -1, "Hlasoval jsi ANO ole !"); Stejné to bude i u příkazu ne. S jediný rozdílem, že u pole Anketa_AnoNe bude číslo buňky 1 namísto 0. A nakonec si zavoláme fci z timeru: forward KonecAnkety(); public KonecAnkety() { Obsahem bude deklarace znovu lokální proměnné String pro formátování zprávy, která bude obsahovat, o čem byla anketa a výsledný počet ano a ne: new String[144 + 1]; SendClientMessageToAll(0xFFA50000, "[ ANKETA ] Anketa skončila:"); format(String, sizeof String, "[ %s ] ANO: %i | NE: %i", Anketa_Text, Anketa_AnoNe[0], Anketa_AnoNe[1]); SendClientMessageToAll(0xFFA500, String); A nakonec musíme vše vynulovat a připravit na novou anketu. Začneme tím, že vyčistíme text u ankety jednoduše tím, že k 1. pozici přiřadíme nul. znak: Anketa_Text[0] = '\0'; Dále přiřadíme false k proměnné Anketa_Probíhá a u pole Anketa_AnoNe obou buňkám 0. Anketa_Probiha = false; Anketa_AnoNe[0] = 0; Anketa_AnoNe[1] = 0; A na úplný konec musíme i všem připojeným hráčům přiřadit false k proměnné, že hlasovali. Toho docílíme za pomocí cyklu. for (new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) Anketa_Hlasoval[i] = false; }
  7. 2 points
    Když je něco špatně, přece to nebudeme přehlížet jenom proto, aby se autor cítil dobře. Takhle to nefunguje. Já osobně mám problém s pravopisem – máš tam hodně nespisovných výrazů, jmenovitě třeba "tomudle", "standartní", "Byl sem zmatenej" atd. Dá se to přehlédnout, pokud jsou chyby v menším množství, ale tady je toho docela dost. Dále, neměl by druhý krok být jako první? Větší smysl dává, když si nejprve zvolíš typ GM a až poté k němu vymýšlíš a sepisuješ nápady, protože většina z možností GM se bude odvíjet právě od jeho typu.
  8. 2 points
    Tieto vozidla su k nahliadnutiu na serveri SFDFD. Bullet: "army" fotoalbum: http://imgur.com/a/ZH58b Sultan: "reggae" fotoalbum: http://imgur.com/a/dhaNy Infernus: "race" fotoalbum: http://imgur.com/a/EvK11
  9. 2 points
    SA-MP spustilo oficiální Discord server, každý je zde vítán. Na tomto Discordu můžete diskutovat s ostatními členy o SA-MP, scriptování v Pawn, řešit problémy s klientem a serverem a nebo umístit reklamu na váš SA-MP server. Do budoucna se plánují i kanály pro vybrané jazyky, mezi kterými nebude chybět ani český kanál pro české a slovenské hráče. Na tento Discord server se připojíte zde: https://discord.gg/SHFH4cx
  10. 2 points
    Ahoj, už dlouho mě štve spam ochrana v shoutboxu, která je dle mého úplně zbytečná. Často chci něco poslat hned za 1. zprávou a musím čekat dlouhých 7 sekund. Dal bych ji úplně pryč. Co vy na to? @Lucifer Morningstar Mohlo by se udělat jednou něco pro uživatele a ne proti nim.
  11. 1 point
    Ověření mobilem by mě odradilo. Co zkusit přístup jako má discord, tj. pro založení účtu nepožadovat vůbec nic a až pak mít nějakou možnost aktivace.
  12. 1 point
    V pohode navod, tech chytrych co tu pisou bych si nevsimal vubec, napsal si to tak jak si chtel a to je hlavni.
  13. 1 point
    Když máš víc typů portů, a nechceš stále přidávat 10x ten samých obsah dialogů a zobrazovat ho, tak si udělej fci toho hlavního port dialogu: ShowPortDialog(playerid) { new string[...]; strcat(string, "Bla1\n"); strcat(string, "Bla2\n"); strcat(string, "Bla3"); return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_PORT, DIALOG_STYLE_LIST, ...); } Potom jednoduše v OnDialogResponse() zjistíš, na jaký listitem v tom hlavním dialogu kliknul a pak se otevře patřičný dialog: if (dialogid == DIALOG_PORT) { switch (listitem) { case 0: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_PORT_2, DIALOG_STYLE_LIST...) A když se admin chce vrátit tak jednoduše v tom dalším dialogu zjišťuješ pokud dal tlačítko zpět, tak opět zobrazí ten hlavní port dialog: if (dialogid == DIALOG_PORT_2) { if (!response) return ShowPortDialog(playerid); A nebo pokud stisknul listitem s názvem "Zpět" a byl by třeba 3(0, 1, 2) tak prakticky stejný postup: if (dialogid == DIALOG_PORT_2) { if (listitem == 2) return ShowPortDialog(playerid); Simple.
  14. 1 point
    Krasna prace, videl jsem i tvoji starsi tvorbu a jde ti to dobre. Proc sakra nedelas v Blenderu? S tvojima schopnostma to musi mit skvele vysledky :)
  15. 1 point
    https://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=330879 - Doporučuju tenhle filterscript, ten je na práci s kamerou ideální.
  16. 1 point
    By polismanovicp Obecné Informace Herní mod se odehravá na opuštěném ostrově a vaším jediným cílem je přežít je pouze na vás jakou cestu zvolíte. Máte možnost se probojovávat serverem sami nebo se svými přáteli nebo s ostatními hráči. Herní mod vám umožňuje spoustu možností jak přežívat a postupovat. Základem modu je otevřený survival mod s možností rozvoje jak vaší postavy tak ostatních možných věcí.Herní mod se snažím poskládat tak aby nepřestal bavit a neomrzel se proto se snažím v modu vytvořit vysoké cíle pro hráče aby hra zabrala nějakou dobu. Vývoj modu Herní mod měl být vytvořen již v roce 2016. Ovšem z důvodu mé časové zaneprázdnosti jsem neměl příležitost na modu znovu pracovat.Až roku 2019 na začátku měsíce dubna jsem se do vývoju modu pustil znovu ovšem od začátku s tím že jsem použil pouze pár věcí ze staré verze modu včetně mapy kterou vytvořil maper AW.Tom. Co herní mod obsahuje v aktuální verzi ? ( Mod rozšiřuju aktuálně každý den proto stačí sledovat topic ) Registrace a Přihlášení Různorodé předměty s širokým využitím (pickup,drop,craft,prodej) Inventář ve kterém máte možnost s předměty nakládat. V levelu 1 unesete pouze 20 kg věcí u sebe samozřejmě postupem se vám inventář rozšiřuje. XP systém - Získat XP pro postup v levelech co opravdu potřebujete. Za levely můžete získat zbraň,rozšíření inventáře nebo legendarní předmět. Systém potřeb - Hlad a Žízeň tohle si opravdu musíte hlídat pokud vyhladovíte budou vám ubívat životy a následně zemřete. Infekce - Pokud vás uhodí zombie zvyší se vám infekce pokud infekce dosáhne jistého bodu začnete mít větší hlad a žízeň což vede k rychlejší smrti. NPC různých druhů - NPC mají určený prostor kde se pohybovat ovšem pokud vystřelíte v prostoru kde se nachází půjdou se podívat co se děje. V případě že střelíte do NPC jde okamžitě po vás. Zombie - Klasický nepřitel kterého potkáte nejčastěji 100 HP žadné speciální útoky. Security - Tohle je nebezpečné NPC které hlídá určité části ostrova kam by jste se neměli dostat většinou zbraň AK-47,Puška,Brokovnice. NPC vás varuje ať odejdete než začne střílet.Security má 100 HP Sprinter - Tohle NPC je lehce zdolatelné ovšem pozor je neuvěřitelně rychlé zatím co ostatní NPC za vámi pouze běží sprinter jak zní z názvu sprintuje a má 150 HP. FatFuck - Tohle je opravdové monstrum. Fatfuck má 1250 HP ovšem je neuvěřitelně pomalé pouze chodí až do momentu než nabírá energii a rozběhne se po vás sprintem pouze na krátkou dobu. V momentu kdy vás fatfuck uhodí ubere vám 50 HP. Pes - Váš věrný přitel který se stará aby se vám nic nestalo. Pes také poslouchá na povel. V případě že vás pes provází (jde s vámi) a vy střelíte do hráče nebo NPC. Pes ho napadne také. A v případě že někdo napadne vás pes vám opět pomůže. Těžba/Sběr - Ve hře můžete také těžit nebo sbírat různé zdroje. Dřevo - Můžete kácet strom kterých je na ostrově opravdu hodně a tak můžete získat: XP - Šance 1:10 Dřevo - Šance na drop 1:2 - Využití: Crafting / Prodej Potřebujete : Sekeru k těžbě Železo - Také můžete těžit železo kterých je na ostrově pár proto jsou potřebné.A můžete získat: Železo - Šance 1:2 - Využití:Crafting / Prodej XP - Šance 1:10 Zlato - Šance 1:500 - Legendary Item využití: Prodej - 1ks / 200 diamantu ( Herní měna na ostrově ) Potřebujete : Palici k těžbě Bylinky - Můžete sbírat bylinky které pak můžete využít v craftingu převážně na lečiva. Pro sběr bylinek nepotřebujete nic pouze je musíte najít. Domy - Každý na serveru si může zakoupit dům pokud na něj má dostatečný počet diamantů. Domů je však na serveru málo a jsou drahé takže budu velmi cené. Výhody domu: Do domu si lze schovávat zbraňě a předměty. Zatím co hráč má v základu nosnost 20 kg samozřejmě která se zvyšuje dle levelu do 45 kg tak do domu se vejde až 100 kg předmětů. Domy jsou převážně v Safe Zoně takže se nemusíte bát ani napadení když z domu výjdete (Uvnitř ano pokud tam někoho pustíte) Safe Zona - Toto je místo kde vám server neumožní vytáhnou zbraň ani napadnou hráče s tím že mu uberete životy. Safe Zona je pouze na jednom místě na ostrově a to v centrální vesnici která je určena například pro obchody. Safe Zonu jsem zvolil právě z důvodu že si myslím že jediné místo kde očekávám největší frekventaci hráču by mělo být chraněné před napadením. Systém HP - Server obsahuje vlastní HP systém z důvodu více možností práce s HP a částečně jako ochrany proti "nesmrtelnosti". Upravené poškození zbraňí Pěst - 2 DMG Knife - 10 DMG 9MM - 15 DMG 9MM s tlumičem - 15 DMG = Zásah do hlavy - instakill Desert Eagle - 34 DMG Brokovnice - do 10 metrů - 30 DMG a na větší vzdálenost 15 DMG AK - 47 - 20 DMG na zásah Puška - 40 DMG Sniper - 50 DMG - = Zasah do hlavy - instakill Hlučnost výstřelů - Server obsahuje detektci vystřelů u každé zbraňě na jinou vzdálenost. Když NPC uslyší vystřel jdou se podívat co se děje.(Zombie,Sprinter,Fatfuck) 9MM - 25 metrů 9MM - s tlumičem - 5 metrů Desert Eagle - 40 metrů Brokovnice - 50 metrů AK - 47 - 50 metrů Puška - 60 metrů Sniper - 60 metrů Obchody - Na serveru je možnost obchodování můžete si tak zakoupit za herní měnu "Diamanty" věcí které budete potřebovat.Ovšem ekonomika na serveru je udělaná tak že například střelnou zbraň neseženete tak lehce jak by se mohlo zdát. Jídlo Zásoby Náboje Zbraňě Náboje Vozidla - Možnost si z trosek co najdete poskládat motorku Sanchez nebo čtyřkolku pro lepší pohyb po mapě. Ovšem pozor na NPC a ostatní hráče. Pokud o vozidlo příjdete budete si muset poskládat nové. A to nějaký ten čas zabere. Multilang - Server obsahuje 2 jazyky pro hru - Čeština a Angličtina z důvodu že po spuštění na české scéně do týdne bude spuštěn i pro anglickou komunitu. Random Drops - Na mapě bude přes 200 random dropů které fungují tak že pokud na pozici kde se má ukazovat random drop není položen žádný drop tak se vytvoří.Což ve finále znamená že pokud seberete drop který je určen pro sběr serverem a né tím že ho položíte vy. Tak se vytvoří na pozici nový drop. Znovu načtení dropů probíhá každých 45 minut. Oblíkání - Ve hře můžete najít oblečení které na sebe můžete dát. Klobouky,Vesty atd.. BETA TESTING : ZDE HLEDÁM MAPERY: ZDE Alpha testing & Alpha open O víkendu 27 a 28 proběhne testování modu viz ZDE pokud to dopadne dobře tak do týdne od testování to spustím v Alpha verzi pro českou a slovenskou komunitu. Která bude obsahovat to co vidíte nahoře. Oficiální spuštění serveru/modu Neuvedeno Oficiální server Neuvedeno
  17. 1 point
    Je to bežné chovanie sampu. Ak streľbu do áut neošetríš v kóde, vozidlá bez vodiča nepôjdu strelami zničiť. Ošetriť to môžeš pomocou https://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerWeaponShot, https://wiki.sa-mp.com/wiki/GetVehicleHealth a https://wiki.sa-mp.com/wiki/SetVehicleHealth.
  18. 1 point
    Souhlasím se zkrácením, ale v žádném případě ji nezrušíme úplně. Věřím totiž, že se najde alespoň jeden troll, který by toho hned po zrušení zneužil a začal by spamovat o sto šest. Optimální by byly 3 až 4 sekundy, pod tři bych to neviděl. Doporučuji ti, aby ses naučil formulovat věty tak, abys nemusel každých několik sekund odesílat další zprávu do chatu.
  19. 1 point
    Spis bych snizil tu casovou hranici na 2-3s. Na druhou stranu je fakt, ze jsem nezaznamenal jeste snahu o spam
  20. 1 point
    Si tak další 3 roky počkáme
  21. 1 point
    Ja som osobne totálne proti, je mi to proti srsti, lebo proste buď sa človek chce niečo naučiť a spraví si to alebo si to zaplatí - Inak to nemá, tak isto ako v bežnom živote, ale tak uvidíme ako dopadne hlasovanie a ako sa zhodneme (vedenie). Ja osobne by som nerobil len tak niekomu cudziemu na internete dačo zadarmo, ľahké či ťažké. Pomôžem, to áno ale neurobím za neho.
  22. 1 point
    Nechce se mi moc podporovat tento styl žádostí. Pokud není uživatel ochoten se o něco pokusit sám (zejména když zde má k dispozici poměrně dost návodů) nebo není schopen zformulovat problém tak, aby to pochopil alespoň jeden uživatel, který by mu byl schopen pomoci, tak potom: - je to buď dítě, které by na internetu ještě nemělo co dělat, nebo - neskutečně líná osoba, ze které s takovým přístupem programátor stejně nebude. Navíc mi přijde, že v poslední době se tu kupí vlákna s žádostí o pomoc od uživatelů, kteří by ani nebyli schopni rozpoznat rozdíl a stejně by to vytvořili tam, kde jsou naučení. Nevím no. Píšu to z pozice uživatele, ne z pozice hlavního moderátora, takže pokud by na to byly kladné ohlasy ze strany ostatních uživatelů, moderátorů nebo ověřených uživatelů, mohu to na zkoušku uvést do provozu. Za sebe jsem ovšem proti.
  23. 1 point
    Spíše jestli se to tam nebude množit takové to "udělejte to za mě", aby to mělo smysl a někdo na to reagoval, aby to prostě nebyla sekce se spamem o prosbu vytvořit skript. Například v sekci o Pomoc se přece jenom někdo snaží tomu dotyčnému pomoc.
  24. 1 point
    Je dosť neprofesionálne a nevhodné zverejňovať súkromné konverzácie.
  25. 1 point
    Když vidím ty Pražácké komentáře, tak jsem vlastně rád, že vás nemusím vídat naživo.
×