Jump to content
  • Reklama

  • Dnes mají narozeniny

    1. DaNn
      DaNn
      (21 let)
    2. Lucinka
      Lucinka
      (32 let)
    3. vEnd
      vEnd
      (27 let)
  • Změny statusů

  • Příspěvky

    • Ánoo, bez warningu... Ďakujem velmi pekne btw. tento isty stock môžem kludne využívat aj na dalšie preukazy priklad? .. alebo pri kazdom podobnom pripade novy stock ?
    • Warning je spôsobený tým, že lokálna premenná "autoskolabb" má rovnaký názov ako stock "autoskolabb". Jedno z nich premenuj a warning by ti mal zmiznúť. K Hipovej odpovedi: Pawn compiler poskytnutý v zipe so serverom od sa-mp teamu má problémy s vracaním "string literal" - prestane reagovať. Mám pocit, že to je už vyriešené v compileri od Zeexa, ale nie som si istý.
    • Aha, lenže pri tomto mi prestane reagovat pawno čím by to mohlo byt?
    • funkce ti může vrátit null a zároveň autoskolabb není potřeba:   stock autoskolabb(playerid) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(PlayerInfo[playerid][pVodickyB] == 0) { return "Nevlastni"; } else { return "Vlastni"; } } }  
    • Čaute chalani už som písal v predchadzajucom topicu že by som potreboval pomôct s premenou hodnoty na text. Nakoniec som sa dva dni trápil xD a spravil niečo takéto .. stock autoskolabb(playerid) { new autoskolabb[25]; if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(PlayerInfo[playerid][pVodickyB] == 0) autoskolabb = "Nevlastni"; if(PlayerInfo[playerid][pVodickyB] == 1) autoskolabb = "Vlastni"; } return autoskolabb; } ... Nakoniec to aj funguje ale stale mi to píše tento warning .. vedel by niekto čo s tym? C:\Users\42195\OneDrive\Plocha\Nový priečinok (3)\gamemodes\moj.pwn(126) : warning 219: local variable "autoskolabb" shadows a variable at a preceding level Pawn compiler 3.2.3664              Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Warning.    
  • Nejlepší reputace

  • Statistiky

    • Celkem témat
      33.2k
    • Celkem příspěvků
      325k
  • Pupulární tagy

×
×
  • Create New...