Jump to content
  • 0

pomoc [HELP] Warp system


Patricl0n

Dotaz

Dobrý den potřebuju poradit warpy v dialogu a chcu aby kdyz napiše hrač /warpy tak se mu zobrazi dialog a tam bude mit na vyber Los Santos, San Fierro a Las Venturas a když klikne na Los Santos tak chcu aby se tam ukazaly další warpy př. mrakodrap atd.......

 

Do předu diki za pomoc

 

 

if(strcmp("/warpy",cmdtext,true) == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_WARPY,DIALOG_STYLE_LIST,"Warp System","\nLos Santos\nSan Fierro\nLas Venturas","Ok","Zavřit");
return 1;
}
return 0;
}
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
   if(dialogid == DIALOG_WARPY)
   {
      if(response == 1)
      {
         switch(listitem)
         {
         case 0:
         {          
         SetPlayerPos(playerid, 1548.8695,-1366.1233,326.2109);
         SetPlayerFacingAngle(playerid, 91.9268);
         SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"Byl jsi teleportovan na Mrakodrap!");
         }      
         }
      }
   }
   return 1;
}
Edited by vEnd
BB kód code
Link to comment
Share on other sites

19 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0
Byl by jsem s prominutím deb*l kdybych ti to tu celé udělal, a taky nejen já...


public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
   if(dialogid == DIALOG_WARPY)
   {
      if(response == 1)
      {
         switch(listitem)
         {
         case 0:
         {
         ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_WARPY,DIALOG_STYLE_LIST,"Warp System","\nMrakodrap\nblablabla\nblablabla","Ok","Zavřit");
         /*SetPlayerPos(playerid, 1548.8695,-1366.1233,326.2109);
         SetPlayerFacingAngle(playerid, 91.9268);
         SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"Byl jsi teleportovan na Mrakodrap!");*/
         }
         }
      }
   }
 
   if(dialogid == TVUJ_DIALOG)
   {
      if(response == 1)
      {
         switch(listitem)
         {
          case 0:
          {
        SetPlayerPos(playerid, 1548.8695,-1366.1233,326.2109);
        SetPlayerFacingAngle(playerid, 91.9268);
        SendClientMessage(playerid,-1,"Byl jsi teleportovan na Mrakodrap!");
          }
          case 0:
          {
        SetPlayerPos(playerid, x,y,z);
        SetPlayerFacingAngle(playerid, 0.0);
        SendClientMessage(playerid,-1,"Byl jsi teleportovan na -!");
          }
         }
      }
   }
   return 1;
}


 

 

Takhle s tzv. "case" si to dělej dál až budeš mít ten tvůj Warp Systém. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Hlavní moderátor

 

Byl by jsem s prominutím deb*l kdybych ti to tu celé udělal, a taky nejen já...

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
   if(dialogid == DIALOG_WARPY)
   {
      if(response == 1)
      {
         switch(listitem)
         {
         case 0:
         {
         ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_WARPY,DIALOG_STYLE_LIST,"Warp System","\nMrakodrap\nblablabla\nblablabla","Ok","Zavřit");
         /*SetPlayerPos(playerid, 1548.8695,-1366.1233,326.2109);
         SetPlayerFacingAngle(playerid, 91.9268);
         SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"Byl jsi teleportovan na Mrakodrap!");*/
         }
         }
      }
   }
 
   if(dialogid == TVUJ_DIALOG)
   {
      if(response == 1)
      {
         switch(listitem)
         {
          case 0:
          {
        SetPlayerPos(playerid, 1548.8695,-1366.1233,326.2109);
        SetPlayerFacingAngle(playerid, 91.9268);
        SendClientMessage(playerid,-1,"Byl jsi teleportovan na Mrakodrap!");
          }
          case 0:
          {
        SetPlayerPos(playerid, x,y,z);
        SetPlayerFacingAngle(playerid, 0.0);
        SendClientMessage(playerid,-1,"Byl jsi teleportovan na -!");
          }
         }
      }
   }
   return 1;
}

 
 
Takhle s tzv. "case" si to dělej dál až budeš mít ten tvůj Warp Systém. :)

 

Gratuluji, vůbec nic jsi mu nevysvětlil a ten kód, co jsi mu dal, není ani funkční. S prominutím.

 

Pro autora: Princip je takový, že si nejprve uděláš dialog se seznamem měst. Když klikne na nějaké město, otevře se mu další dialog (s jiným ID - třeba DIALOG_LS, DIALOG_SF apod.) a v tom dialogu budeš mít seznam warpů pro dané město / danou lokaci.

  • Líbí se mi to! (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Hlavní moderátor

vEnd a ti vis co stim?

 

Pro autora: Princip je takový, že si nejprve uděláš dialog se seznamem měst. Když klikne na nějaké město, otevře se mu další dialog (s jiným ID - třeba DIALOG_LS, DIALOG_SF apod.) a v tom dialogu budeš mít seznam warpů pro dané město / danou lokaci.

 

Takže zobrazíš dialog s ID DIALOG_WARPY, kde budeš mít: "Los Santos\nSan Fierro\nLas Venturas", zkrátka lokace sdružující několik warpů. V OnDialogResponse si pro dialogid DIALOG_WARPY vytvoříš switch, kde budeš pro každou lokaci zobrazovat další dialog s warpy; pro Los Santos třeba: "Groove Street\nLetiště\nNemocnice". Každý ten dialog bude mít zase své ID, pro Los Santos to bude DIALOG_LS, pro San Fierro to bude DIALOG_SF atd. Pro každé tohle dialogid si v OnDialogResponse vytvoříš další switch, tentokrát v něm ale nebudeš zobrazovat další dialogy, nýbrž budeš hráče rovnou warpovat na konkrétní pozice.

 

Stačí to takhle vysvětleno?

Link to comment
Share on other sites

  • 0
rawY, on 06 Jan 2017 - 21:19, said:   Byl by jsem s prominutím deb*l kdybych ti to tu celé udělal, a taky nejen já... Spoiler     Takhle s tzv. "case" si to dělej dál až budeš mít ten tvůj Warp Systém.   Gratuluji, vůbec nic jsi mu nevysvětlil a ten kód, co jsi mu dal, není ani funkční. S prominutím.   Pro autora: Princip je takový, že si nejprve uděláš dialog se seznamem měst. Když klikne na nějaké město, otevře se mu další dialog (s jiným ID - třeba DIALOG_LS, DIALOG_SF apod.) a v tom dialogu budeš mít seznam warpů pro dané město / danou lokaci.

 

Jestli chce vysvětlení tak ať se koukne na tutoriály z dialogma, je jich to dost. 

 

Edit: http://pawno.cz/topic/32255-dial%C3%B3gy-a-v%C5%A1etko-o-nich/

Edited by rawY
Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Hlavní moderátor

 

 

Jestli chce vysvětlení tak ať se koukne na tutoriály z dialogma, je jich to dost.

Když potřebuje vysvětlení, tak má napsat právě sem, aby se zeptal zkušenějších. Oháníš se tu návody, ale místo toho, abys mu dal na nějaký návod odkaz, dáš mu nefunkční kód. Když nemáš zájem mu pomoci nebo to neumíš, tak sem nepiš.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

switch(listitem){ // listitem je id toho řádků na který ty klikneš a podle case to vybere ten na který si klikl
	case 0:{ // 0 je 1 řádek
	    // co se stane když klikneme na 1 řádek
	}
	case 1:{ // 1 je 2 řádek
	    // co se stane když klikneme na 2 řádek
	}
	case 2:{ // 2 je 3 řádek
	    // co se stane když klikneme na 3 řádek
	}
}

Nevím co mu tu radíte vše možné a nemožné ale on očividně chce vědět jak funguje switch :-D

ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_WARPY,DIALOG_STYLE_LIST,"Warp System","\nLos Santos\nSan Fierro\nLas Venturas","Ok","Zavřit");

Tohle nahoře je špatně to co ti dám dolů je dobře...

Nedávej na začátek \n !!

ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_WARPY, DIALOG_STYLE_LIST, "Warp System", "Los Santos\nSan Fierro\nLas Venturas", "Ok", "Zavřit");
Edited by rEf
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nevím, co všechno je možné, ale vím, že nemožný tu jsi ty.

Pokud chce vysvětlit switch, tak tu má návod (viz http://pawno.cz/topic/53540-7-switch/), který je mnohem lepší než to tvoje rádoby vysvětlení.

Klidně ať si znak '\n' na začátek dává, pokud ho tam chce. Ani jsi mu nenapsal, k čemu ten znak je.

Edited by Lukasz
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Vysvětlení je dostatečné své komplexy si můžeš zajít léčit do psychiatrické léčebny.

 

On pochopil že když napíše Text a \n udělá tím další Text na druhém řádků jen nevěděl jak udělat aby když klikne na třeba 3 řádek mu to reagovalo což značí switch.

 

A nechápu smysl toho aby cpal \n na začátek do DIALOG_STYLE_LIST ty experte.

Edited by rEf
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nesouhlasím. Nemůžeš jen tak říct, že někdo něco pochopil (navíc tvé tvrzení je o textu na druhém řádku není vždy správné). Switch opravdu neznačí kliknutí na 3 řádek ani nic podobného. Může k dosažení požadovaného výsledku využít více metod (například normální větvení, indexaci). Doporučuji tedy i tobě si přečíst výše zmiňovaný návod na switch.

Také nevím, proč by měl prázdný řádek, ale zde záleží, jak to autor chce a ne jestli to dává tobě smysl (tím netvrdím, že to tak autor zamýšlel).

  • Líbí se mi to! (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ahá chápu takže komplexy jsou velice velké ale kdyby jsi byl trošku normální chápající osoba pochopil by jsi že on chce pomoct v určité věci na kterou mu to vysvětlení stačí a ne znát k čemu všemu se to používá vsadím se na takových 200% že to je mu aktuálně u zadku a chce hlavně mít v provozu tuto věc.

Místo takového hrubého útočení by jsi měl když už se tu ozveš využít svůj potenciál pomoci s aktuální věcí a ne ho zaučovat nač vše se věc kterou potřebuje využívá na to si můžeš řídit školu.

Edited by rEf
  • Líbí se mi to! (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Hlavní moderátor

Konec OT

Začínáte odbočovat od tématu. Výměny názorů se budou řešit buď v chatu, nebo soukromě. Děkuji za pochopení.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Jo a ted mi tam skláče 1 error

 

C:\Users\Patrik\Desktop\Server\filterscripts\Warpy_System v2.pwn(75) : error 001: expected token: "#endif", but found "-end of file-"

 

a v prvnim řadku mam---> #include <a_samp>

a v druhym řadku mam---> #if defined FILTERSCRIPT

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Jo a ted mi tam skláče 1 error

 

C:\Users\Patrik\Desktop\Server\filterscripts\Warpy_System v2.pwn(75) : error 001: expected token: "#endif", but found "-end of file-"

 

a v prvnim řadku mam---> #include <a_samp>

a v druhym řadku mam---> #if defined FILTERSCRIPT

alebo nič nemaž a #endif daj na posledný riadok GM/FS

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Udelal sem si to nějak po sobě a udělal jsem 1 errror a několik waringu.

:\Users\Patrik\Desktop\WarpsSystem.pwn(250) : warning 217: loose indentation
C:\Users\Patrik\Desktop\WarpsSystem.pwn(253) : error 002: only a single statement (or expression) can follow each "case"
C:\Users\Patrik\Desktop\WarpsSystem.pwn(253) : warning 215: expression has no effect
C:\Users\Patrik\Desktop\WarpsSystem.pwn(254) : warning 209: function "OnDialogResponse" should return a value
C:\Users\Patrik\Desktop\WarpsSystem.pwn(255) : warning 203: symbol is never used: "car"
C:\Users\Patrik\Desktop\WarpsSystem.pwn(255) : warning 203: symbol is never used: "pos"
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase


1 Error.

 

    //$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$//
   //                                                                                                                                                //
  //                       Warps by Patricl0n v.3                                                                                      //
 //                                                                                                                                               //
//$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$//
 
// Include
#include <a_samp>
// Define
#define     dialog_warpy    500
//Define Color
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFFF
#define COLOR_GREEN 0x22FF00FF
#define COLOR_RED 0xFF0000FF
//Define Color
#define Bila              "{FFFFFF}"
#define Bežova            "{FFDC80}"
#define Zluta             "{FFFF00}"
#define TZluta            "{FFCE00}"
#define Oranzova          "{FF9900}"
#define SRuzova           "{FF8090}"
#define Ruzova            "{FF0080}"
#define Cervena           "{FF0000}"
#define Fialova           "{8C50FF}"
#define SZelena           "{00FF00}"
#define Zelena            "{008C00}"
#define SModra            "{00FFFF}"
#define Modra             "{0A46FF}"
#define Seda              "{888888}"
//New
new Float:pos[3];
new car;
 
PlayerName(playerid)
{
new name[20];
GetPlayerName(playerid,name,20);
return name;
}
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    SetPlayerPos(playerid, 1038.0546,1032.9006,11.0000);
    SetPlayerFacingAngle(playerid, 311.1212);
return 1;
}
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"{FF0000}[ Warp System ]{FFFFFF} Server používá Warp System v.3 by {FFFF00}Patricl0n{FFFFFF} [/Warps]");
 
return 1;
}
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(cmdtext, "/warps", true))
    {
        ShowPlayerDialog(playerid, dialog_warpy, DIALOG_STYLE_LIST, "Warpy", "Los Santos\nSan Fierro\nLas Venturas", "Vybrat", "Zavřít");
        return 1;
    }
    return 0;
}
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    switch(dialogid)
    {
        case dialog_warpy:
        {
            if(response)
{
           switch(listitem)
           {
               case 0: ShowPlayerDialog(playerid, dialog_warpy+1, DIALOG_STYLE_LIST, "Warpy - Los Santos", "Los Santos\nUřad LS\nTunning LS\nMrakodrap\nGrove Street\nBallas\nAztecas\nVagos", "Vybrat", "Zavřít");
               case 1: ShowPlayerDialog(playerid, dialog_warpy+2, DIALOG_STYLE_LIST, "Warpy - San Fierro", "San Fiera\nUrad SF\nTunning SF\nWangs Cars\nOtto Cars", "Vybrat", "Zavřít");
               case 2: ShowPlayerDialog(playerid, dialog_warpy+3, DIALOG_STYLE_LIST, "Warpy - Las Venturas", "Las Venturas\nUrad LV\nTunning LV", "Vybrat", "Zavřít");
           }
}
return 1;
        }
        case dialog_warpy+1:
        {
            if(response)
{
           switch(listitem)
           {
               case 0: 
               {
               if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),1777.5620,-1695.6482,13.4699);
                    else SetPlayerPos(playerid,1777.5620,-1695.6482,13.4699);
           new str[128];
           format(str,sizeof(str),"{FF0000}[ ! ]{FFFFFF} Hráč {00FF00}%s{FFFFFF} se teleportoval do Los Santos",PlayerName(playerid));
           SendClientMessageToAll(-1,str);
               return 1;
               }
               case 1:
                    {
                    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),1723.0045,-1627.6743,20.2128);
               else SetPlayerPos(playerid,1723.0045,-1627.6743,20.2128);
           new str[128];
           format(str,sizeof(str),"{FF0000}[ ! ]{FFFFFF} Hráč {00FF00}%s{FFFFFF} se teleportoval na Uřad v Los Santos",PlayerName(playerid));
               SendClientMessageToAll(-1,str);
           return 1;
                    }
                    case 2:
          {
          if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2647.8149,-2003.6581,13.3828);
else SetPlayerPos(playerid,2647.8149,-2003.6581,13.3828);
new str[128];
format(str,sizeof(str),"{FF0000}[ ! ]{FFFFFF} Hráč {00FF00}%s{FFFFFF} se teleportoval do Tunning Garaže v Los Santos",PlayerName(playerid));
SendClientMessageToAll(-1,str);
return 1;
          }
          case 3:
          {
          if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),1544.8025,-1352.9573,329.4749);
else SetPlayerPos(playerid,1544.8025,-1352.9573,329.4749);
new str[128];
format(str,sizeof(str),"{FF0000}[ ! ]{FFFFFF} Hráč {00FF00}%s{FFFFFF} se teleportoval na Mrakodrap v Los Santos",PlayerName(playerid));
SendClientMessageToAll(-1,str);
return 1;
          }
          case 4:
          {
          if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2493.9626,-1668.6128,13.3438);
else SetPlayerPos(playerid,2493.9626,-1668.6128,13.3438);
new str[128];
format(str,sizeof(str),"{FF0000}[ ! ]{FFFFFF} Hráč {00FF00}%s{FFFFFF} se teleportoval na Grove Street v Los Santos",PlayerName(playerid));
SendClientMessageToAll(-1,str);
return 1;
}
case 5:
          {
          if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2223.7793,-1164.7506,25.7331);
else SetPlayerPos(playerid,2223.7793,-1164.7506,25.7331);
new str[128];
format(str,sizeof(str),"{FF0000}[ ! ]{FFFFFF} Hráč {00FF00}%s{FFFFFF} se teleportoval k Gangu Ballas v Los Santos",PlayerName(playerid));
SendClientMessageToAll(-1,str);
return 1;
          }
          case 6:
          {
          if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),1883.7229,-2044.8148,13.3828);
else SetPlayerPos(playerid,1883.7229,-2044.8148,13.3828);
new str[128];
format(str,sizeof(str),"{FF0000}[ ! ]{FFFFFF} Hráč {00FF00}%s{FFFFFF} se teleportoval k Gangu Aztecas v Los Santos",PlayerName(playerid));
SendClientMessageToAll(-1,str);
return 1;
          }
          case 7:
          {
          if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2362.6848,-1161.4586,27.6253);
else SetPlayerPos(playerid,2362.6848,-1161.4586,27.6253);
new str[128];
format(str,sizeof(str),"{FF0000}[ ! ]{FFFFFF} Hráč {00FF00}%s{FFFFFF} se teleportoval k Gangu Vagos v Los Santos",PlayerName(playerid));
SendClientMessageToAll(-1,str);
return 1;
          }
           }
            }
return 1;
        }
        case dialog_warpy+2:
        {
            if(response)
{
           switch(listitem)
           {
               case 8:
          {
          if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-1926.3779,572.9505,35.1719);
else SetPlayerPos(playerid,-1926.3779,572.9505,35.1719);
new str[128];
format(str,sizeof(str),"{FF0000}[ ! ]{FFFFFF} Hráč {00FF00}%s{FFFFFF} se teleportoval do San Fiera",PlayerName(playerid));
SendClientMessageToAll(-1,str);
return 1;
          }
          case 9:
          {
          if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-1611.1088,716.4878,12.9885);
else SetPlayerPos(playerid,-1611.1088,716.4878,12.9885);
new str[128];
format(str,sizeof(str),"{FF0000}[ ! ]{FFFFFF} Hráč {00FF00}%s{FFFFFF} se teleportoval na Uřad v San Fieru",PlayerName(playerid));
SendClientMessageToAll(-1,str);
return 1;
          }
          case 10:
          {
     if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-2696.9194,218.0981,4.1797);
else SetPlayerPos(playerid,-2696.9194,218.0981,4.1797);
new str[128];
format(str,sizeof(str),"{FF0000}[ ! ]{FFFFFF} Hráč {00FF00}%s{FFFFFF} se teleportoval do Tunning Garaže v San Fiero",PlayerName(playerid));
SendClientMessageToAll(-1,str);
return 1;
          }
          case 11:
          {
          if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-1979.3955,280.1875,35.1794);
else SetPlayerPos(playerid,-1979.3955,280.1875,35.1794);
new str[128];
format(str,sizeof(str),"{FF0000}[ ! ]{FFFFFF} Hráč {00FF00}%s{FFFFFF} se teleportoval do Wangs Cars v San Fiero",PlayerName(playerid));
SendClientMessageToAll(-1,str);
return 1;
          }
          case 12:
          {
          if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-1634.6942,1201.0123,7.1797);
else SetPlayerPos(playerid,-1634.6942,1201.0123,7.1797);
new str[128];
format(str,sizeof(str),"{FF0000}[ ! ]{FFFFFF} Hráč {00FF00}%s{FFFFFF} se teleportoval do Otto Cars v San Fiero",PlayerName(playerid));
SendClientMessageToAll(-1,str);
return 1;
          }
           }
            }
return 1;
        }
        case dialog_warpy+3:
        {
            if(response)
{
           switch(listitem)
           {
               case 13:
          {
          if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2132.2202,1433.2367,10.8203);
else SetPlayerPos(playerid,2132.2202,1433.2367,10.8203);
new str[128];
format(str,sizeof(str),"{FF0000}[ ! ]{FFFFFF} Hráč {00FF00}%s{FFFFFF} se teleportoval do Las Venturas",PlayerName(playerid));
SendClientMessageToAll(-1,str);
}
case 14:
          {
          if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2434.5295,1123.7059,10.8203);
else SetPlayerPos(playerid,2434.5295,1123.7059,10.8203);
new str[128];
format(str,sizeof(str),"{FF0000}[ ! ]{FFFFFF} Hráč {00FF00}%s{FFFFFF} se teleportoval na Uřad v Las Venturas",PlayerName(playerid));
  SendClientMessageToAll(-1,str);
            }
            case 15:
          {
          if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2386.0574,1008.7895,10.8203);
else SetPlayerPos(playerid,2386.0574,1008.7895,10.8203);
new str[128];
format(str,sizeof(str),"{FF0000}[ ! ]{FFFFFF} Hráč {00FF00}%s{FFFFFF} se teleportoval do Tunning Garaže v Las Venturas",PlayerName(playerid));
SendClientMessageToAll(-1,str);
          }
            }
return 1;
        }
    }
    return 0;
}
 
PS: Prominte že to neni v BB code :( neumim to 
Edited by Patricl0n
Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Hlavní moderátor

Duplicitní téma, lock

Problém se dořeší v novějším z témat, čili tady. Tato se téma se zamyká kvůli duplicitě.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...